Een datumnegenlingquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:20 schreef Heliotrope het volgende:
Ik kom ook op 9! Om de drie dagen een baby!of allemaal tegelijk!
wat een mop zou het zijn als jij nu met 42 weken bevaltquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:28 schreef Loj het volgende:
[..]
Een datumnegenling![]()
Slijm voor SQ! Zou jij voor de eerste oktoberbaby gaan?!
Ik heb m'n oktoberdoel gehaald! Dus ik ben tevreden![]()
Oh en goedemorgen
ik zat op mijn handen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier nog geen baby in aantocht! Vanochtend best wat zeurende buikpijn maar dat is inmiddels alweer even weg. Ik laat de eer eerst aan SlijmQ
ja hoor! Ik ben voor!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat op mijn handen!gelukkig maak jij hem.
Maar jullie kunnen toch best simultaan-baren? met dan rondetijden erbij enzo?
je moet ergens beginnen hè.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor! Ik ben voor!
Hier vooralsnog ook vooral darmkramp en af en toe een harde buik, maar dat mag geen naam hebben.
Echt wel, voorwerk!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor! Ik ben voor!
Hier vooralsnog ook vooral darmkramp en af en toe een harde buik, maar dat mag geen naam hebben.
Henka is Stormprincess-Blei.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Echt wel, voorwerk!![]()
Go babyblei! (Allitereert beter)
welkom!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef purebliss het volgende:
Meld! Hier zwanger van de derde!
Zwanger geraakt tijdens onregelmatige cyclus tijdens de borstvoedings periode dus weten nog niet helemaal precies hoelang. Maar we gokken op 4 a 5 week.
en dat je die dan de mooiste van de hele wereld vindt. mooi man.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze baby princess![]()
En dat er dan zo'n vormloze Jabba uit komt
gefeliciteerd en welkom at the darkside.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef purebliss het volgende:
Zwanger geraakt tijdens onregelmatige cyclus tijdens de borstvoedings periode dus weten nog niet helemaal precies hoelang. Maar we gokken op 4 a 5 week.
we have moedercookiesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gefeliciteerd en welkom at the darkside.![]()
Welkom!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef purebliss het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Als er dan zoveel goede dingen in een placenta zitten kan je hem misschien ook wel als masker gebruiken?
*beeld heeft van vrouwen na de bevalling met dat gevaarte op hun gezicht*
*flats*quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Als er dan zoveel goede dingen in een placenta zitten kan je hem misschien ook wel als masker gebruiken?
*beeld heeft van vrouwen na de bevalling met dat gevaarte op hun gezicht*
Zoë, bij mijn nicht leek het ook heel lang alsof de babies aan de grote kant waren, maar het remde echt af naar het einde toe. Uiteindelijk wel redelijk groot verschil tussen de twee. Maar ze kwamen gewoon 10 minuten na elkaar! Komt vast goed!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:45 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
AwayTL superleuk kaartje al!
Lojhet is oktober, fijn!
SQ
![]()
![]()
Oktober babymaand
1 nov ben ik 37wk zwanger. Vind ik zelf wel een mooie datum![]()
Net controle gehad bij de gyn (32wk 4dgn). Pff hakt er wel ff in..het ochtendritueel, S wegbrengen, naar het ziekenhuis etc Maargoed ik ben weer thuis.
Bloeddruk 130/70![]()
Baby 1 zit qua groei op 32+3 weken en baby2 op 34+5 weken. Dus ik dacht..laat ik eens meekijken op de grafiek (want die zie ik nooit) maar baby2 is dus een p90 kindje. Zit precies op die lijn.
De bevalling kort besproken, hij is positief omdat ze beide met het koppie bij elkaar liggen. Maar je weet het nooit. Ze wachten iig niet langer dan 30min (max 45min als het kindje het nog goed heeft) en anders halen ze baby2 met de vacuümpomp of kz..
Hoop ook dat alles goed isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef AwayTL het volgende:
Nikoos, ja dat is de brazillie geel van de muur...
Verder niet bijgelezen (kan ook niet ) heb weer hetzelfde slechte zicht als zondag. Gyn gebeld en moet zo naar het ziekenhuis voor controle. Schoonvader haalt vriend op bij het werk en die rijden mij dan naar het ziekenhuis (een uur de andere richting op), maar fijn dat het zo kan.
Ik ga er vanuit dat er niks aan de hand is.
Hoop het!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zoë, bij mijn nicht leek het ook heel lang alsof de babies aan de grote kant waren, maar het remde echt af naar het einde toe. Uiteindelijk wel redelijk groot verschil tussen de twee. Maar ze kwamen gewoon 10 minuten na elkaar! Komt vast goed!
he bah, voorzichtig he! Hopelijk is het niks, ik duim!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef AwayTL het volgende:
Verder niet bijgelezen (kan ook niet ) heb weer hetzelfde slechte zicht als zondag. Gyn gebeld en moet zo naar het ziekenhuis voor controle. Schoonvader haalt vriend op bij het werk en die rijden mij dan naar het ziekenhuis (een uur de andere richting op), maar fijn dat het zo kan.
Nee de tweede in stuit. Maar dat ging ook heel goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hoop het!2x 4kg in mijn buik is een beetje teveel van het goede
lagen ze bij je nicht ook beide met het hoofd naar beneden?
Weet ik!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:57 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik bedoelde niets negatiefs met dat afremmen hoor! Meer dat twee p90 babies mijn nicht wat angst inboezemden maar uiteindelijk was de ene 7 pond en de andere 5 (maar deed het wel heel goed).
Fijn dat ze zo goes groeien hij jou juist!
Oh dat is wel netjes idd!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee de tweede in stuit. Maar dat ging ook heel goed.
Haar eerste kindje ging de bevalling niet goed, ze was heel erg in paniek. Nu bij de tweeling vond ze t echt een fluitje van een cent vergeleken met de eerste, zelfs de stuit.
Edit: mijn papa is 1 van een tweeling maar dat wist oma niet (1945)... Dus toen kwam er na 45 minuten ineens nog een baby
Volgens mij mijn oom. Ze waren als baby echt supercute trouwensquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
En wie was nou de kindersurprise kwak? Je pa of je oom?
zoiets hoop ik ook maarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:56 schreef Rawedni het volgende:
Wat leuk een tweeling Zoë! En dat ze het allebei zo goed doenWeet je de geslachten? Sorry dat heb je vast al ergens gezegd maar jullie gaan me weer te snel
![]()
@Heliotrope, mijn zusje is de dag voor de bevalling de hele dag bezig geweest met zich om te draaien, toen ze goed lag begon de bevallingHoop het voor je!
Verder, bedankt iedereen, het is een rottijd nu
Oh! Die zou ook leuk zijn als geboortekaartjequote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
Oh shit! Heel niet aan gedacht. Nou eh.... 'Meld' dan maar, met glitters!
[ afbeelding ]
Ja, tampon ziekte kun je krijgen. ze zei dat dat touwtje zo opgefrommeld zat dat ze het nooit gezien had... ik heb niet gekeken naar dat ding. maar de wel de zak meteen verwisseld omdat er echt een grafgeur uit kwam toen ik even later zelf naar de wc gingquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
niet!!!
daar kun je haske dood aan gaan man
en ieuw! Dat ook.
Nou dat was het niet. helaas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Dat lijkt me echt afdeling sterke verhalen
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:43 schreef krijgerrtje het volgende:
Voorzichtig awayik duim dat er niets aan de hand is!
Meld van kwak![]()
![]()
En wat een hoop octoberbabiesik ga er steeds niet van uit, maar mijnes kan ook heel goed al deze maand komen!
dat zou bizar zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:20 schreef Heliotrope het volgende:
Ik kom ook op 9! Om de drie dagen een baby!of allemaal tegelijk!
wow dat is vroeg ( dat je het weet dus ) ik hoop voor je dat het blijft plakkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef purebliss het volgende:
Had ik goed onthouden dan! Tof!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef AwayTL het volgende:
Oh lekker jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
Goed weer van je te lezen, wmik!
Potverhoeren... ik ontdek net vlooien. Ondanks behandeling van alledrie de katten. Dierenarts gebeld, blijkt het vlooienmiddel dat we gebruiken (frontline combo, geen LIDL spul dus ofzo) niet altijd meer te werken. WAAROM NU!
Dat sucks iddquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
Potverhoeren... ik ontdek net vlooien. Ondanks behandeling van alledrie de katten. Dierenarts gebeld, blijkt het vlooienmiddel dat we gebruiken (frontline combo, geen LIDL spul dus ofzo) niet altijd meer te werken. WAAROM NU!
ja, volgens de mijne ook. Echt kut, had ik dit maar geweten, dan had ik dat gegeven. Nu mag ik ze pas over een week of drie weer behandelen en met gif spuiten durf ik nu niet zo goedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat sucks idd![]()
Volgens mijn dierenarts is Advantage een van de weinige merken die op dit moment werkt.
Nee dat zou ik nu ook niet doen. Balen zeg dat je nu zo lang moet wachten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, volgens de mijne ook. Echt kut, had ik dit maar geweten, dan had ik dat gegeven. Nu mag ik ze pas over een week of drie weer behandelen en met gif spuiten durf ik nu niet zo goed
De schaal met water en kaarsen is het proberen wel waard in elk geval!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee dat zou ik nu ook niet doen. Balen zeg dat je nu zo lang moet wachten.
Misschien zit hier nog iets bij wat werkt?
Mja. Het klinkt niet echt waterdicht, maar dit is wel categorie makkelijk en baat het niet dan schaadt het niet, dus ik zou het ook maar een kans gevenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De schaal met water en kaarsen is het proberen wel waard in elk geval!
preciesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mja. Het klinkt niet echt waterdicht, maar dit is wel categorie makkelijk en baat het niet dan schaadt het niet, dus ik zou het ook maar een kans geven
Daar schijnen ze echt dood aan te gaan. Lost probleem ook op, daarnievanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies
De kat knoflook laten eten gaat 'm namelijk - dènk ik - niet worden
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:25 schreef L-E het volgende:
Dan heb je een dode kat maar nog steeds vlooien helaas.
Been there
Ik heb toen we nog een hond hadden en ik zwanger was spul vab ecostyle gebruikt. Hielp als een tierelier en niet giftig voor kinderen/ mensen. Daarna flink gedweild met vlooienshampoo en opgelost.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zo weinig?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]lijkt me zo raar. ik hoop niet dat die van mij deze maand komt. al ben ik wel ERGGGG benieuwd.
Kraamzorg was gister geweest. Wat goed gegaan, leuk mens. Heb me weer druk gemaakt om niets. Ik krijg overigens 24u ( wilde ik ) en 3u per dag dus kraamzorg. + bevallingsassistentie in het ziekenhuis van de kraamhulp
Zeiltje werd me afgeraden door kraam. Maar gewone molton (niet waterdicht) mag wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:57 schreef Skittles het volgende:
Meld![]()
Zal zo even reageren op iedereen![]()
Maar heb eerst een vraagje. Een moltonzeiltje, mocht dat nu wel of niet (i.v.m. niet ademend volgens mij)? Anders moet ik even racen naar de Hema voor molton hoeslakens.
alleen onder de billetjes (dus heel laag) en van sommige kraams helemaal niet... ik heb t er nu wel inzitten, als t niet mag vist ze t er maar uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:57 schreef Skittles het volgende:
Meld![]()
Maar heb eerst een vraagje. Een moltonzeiltje, mocht dat nu wel of niet (i.v.m. niet ademend volgens mij)? Anders moet ik even racen naar de Hema voor molton hoeslakens.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:01 schreef Zolena het volgende:
[..]
Zeiltje werd me afgeraden door kraam. Maar gewone molton (niet waterdicht) mag wel.
Oh oké thanks! Op de lijst van de kraam staat molton onderleggers (zelfde als zeiltjes of toch weer anders?) of molton hoeslakens.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alleen onder de billetjes (dus heel laag) en van sommige kraams helemaal niet... ik heb t er nu wel inzitten, als t niet mag vist ze t er maar uit.
ik heb een molton hoeslaken (niet waterdicht, gewoon een extra laagje bescherming) en molton onderleggers (klein zeiltje van 40 bij 40 cm, wel waterdicht want katoen met plastic ertussen (zie je niet, t is een beetje stijver dan gewone stof). maar volgens mij wel een beetje ademend... zou ik uit moeten proberen). maar dat zeiltje zit maar tot net onder t kontje in t bedje bij mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:07 schreef Skittles het volgende:
[..]
[..]
Oh oké thanks! Op de lijst van de kraam staat molton onderleggers (zelfde als zeiltjes of toch weer anders?) of molton hoeslakens.
Ik bedenk me net dat er ook weer niet zo'n enorme haast bij is..Als die zeiltjes echt niet goed zijn kan vriend alsnog hoeslakens halen, maar dat ging er een paar minuten geleden nog niet helemaal in toen vriend dat voorstelde.
wel een drupje afwasmiddel in het water doen hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De schaal met water en kaarsen is het proberen wel waard in elk geval!
fijn dat er niks wasquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:47 schreef AwayTL het volgende:
Zoo ben weer terug. Niks aan t handje. Wat het nu wel was is onduidelijk.
Blijf vandaag wel thuis.
Vlooien arg, vallen die jullie zelf ook aan? #huisdiernoobvoor alle dames op het echowachtbankje.
Ik had geen molton bij V in het wiegje, maar gewoon omdat het matrasje afwijkt geloof ik. In de ledikant wel gewoon molton (van ikea, maar denk nietdat dat hetzlfde ding is waar gm het over heeft).
goede ervaring mee?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wel een drupje afwasmiddel in het water doen hoor
Zeeman is echt top voor kinder kleren hoor! Kwaliteit is ook wel goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:58 schreef Crumpette het volgende:
Fijn dat het in orde was Away.. maar toch gek van je mindere zicht.![]()
Rady, t gaat wel weer hoor, hoort er een beetje bij met zwanger+lage bloeddruk las ik ergens. Toch maar gewoon dingen daan doen.
SQ vlooien!!kak zeg! hoop dat je een oplossing vindt! Ik zeg nog een ronde Advantage eroverheen dan maar, moet Blei maar even doen. Pissen ze iig niet meer op de deurmat? En wil buitenkat nog op schoot?
Ik heb net eigenlijk de badstandaard opgehaald bij de HEMAna een maand ofzo. Best zwaar nog zo'n ding in 1 hand en dan fietsen! En stiekem ook nog wat babykleren gescoord, hoewel de hema me een beetje tegen viel daarin. Wtf met al die neon shit en geel enzo - ik weet heel nog niet hoe mijn kint eruit ziet, maar dat staat zijn mama en papa ook niet, dus lijkt me geen goed plan
. Wel een leuke jeans+trui gescoord bij de zeeman
cheapo, maar wel leuk!
Tijd voor lunch!vanmiddag lekker relaxen geloof ik, toch een paar drukke dagen gehad.
hartkloppingen/kortademig. Heb ik wel vaker sinds zwanger. Dokter internet zegt dat het normaal isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:13 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zeeman is echt top voor kinder kleren hoor! Kwaliteit is ook wel goed.
Wat had jij eigenlijk? Heb t gemist
ja, ik roep ook maar gewoon baby, baby!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:18 schreef AwayTL het volgende:
Henka, henka, henka![]()
Of zou Henka scanderen wellicht een averechts effect hebben? Misschien is ze bang dat ze echt Henka gat heten..
Daarom maak ik het bed ook niet op, maar ik wilde alles alvast erop leggen zodat wel alles gelijk bij de hand isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:15 schreef Burdie het volgende:
Zeiltje mocht hier niet, onze kraam legde een hydrofiel onder de billetjes.
En wat kwak zegt, het eerste wat de kraam doet, is je met zorg gestylede ledikantje overhoop trekken en opnieuw opmaken.
Ik zag dit net even en; Frontline (combo), Advantage, Stronghold, Broadline, Beaphar; het werkt echt allemaal. Laat je echt niet allerlei verschillende en nieuwe middeltjes aanpraten, ook niet door je DA. (Hoe goed je DA verder ook kan zijn hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik loop nu ook bij een prima en kundige praktijk, maar daar zijn er ook een aantal medewerkers van overtuigd dat een bepaald voermerk het beste is. Ik niet. En wel meer (ook DA's) niet. Vaak speelt het inkoopbeleid van de praktijk erg mee in het advies dat ze gevenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, volgens de mijne ook. Echt kut, had ik dit maar geweten, dan had ik dat gegeven. Nu mag ik ze pas over een week of drie weer behandelen en met gif spuiten durf ik nu niet zo goed
Dat zal het zijn! SQ, wat wordt haar echte naam? Dan kunnen we die scanderenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:18 schreef AwayTL het volgende:
Henka, henka, henka![]()
Of zou Henka scanderen wellicht een averechts effect hebben? Misschien is ze bang dat ze echt Henka gat heten..
Geen idee, anders stofzuigen en daarna gelijk een prop papier + papier over de mond van de stang met elastiek doen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx Candaasje voor je uitgebreide reactie!
En ik waardeer het enorm, maar ik ga nu toch heel even eerst het advies van mijn dierenarts volgen
Ik weet dat vlooien niet alleen op katten zitten en heb ervaring met vlooienplagen, maar we hadden voor mijn gevoel voldoende voorzorgsmaatregelen genomen en daarom is het nu toch wel erg gek dat het ondanks die maatregelen erger wordt.
Mocht het niets uithalen, dan kan ik nog naar andere dingen uitwijken. Dagelijks stofzuigen zal ik sowieso doen, maar alle textiel in huis "even" in de kookwas is een haast onmogelijke opgave voor mij op dit moment![]()
Springen vlooien niet gewoon uit je stofzuiger btw?
Tweelingnaaldquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
wtf. hoe kan het nu al half drie zijn?
ik heb stofjes en tweelingnaald zitten bestellen, om zelf babylegging/broekjes te maken. Nu moeten er natuurlijk alleen nog awesome truitjes op...
haha komt vast goed!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Daarom maak ik het bed ook niet op, maar ik wilde alles alvast erop leggen zodat wel alles gelijk bij de hand is![]()
En nee Helio normaal maak ik me daar helemaal niet druk omIneens komt dan de "wat moet de kraam wel niet denken wat voor moeder ik ben" doordat vriend zich druk aan het maken is over laminaat wat een beetje bol staat in de gang door lekkage. Ik voelde me zo stom dat ik me nergens druk over maak en hij juist wel
![]()
Wat nu dus klaar ligt: matrasbeschermer, ikea matras, dekmatras, molton zeil, hoeslaken, ledikantlaken, dekentje. Daar moet ze het dan maar mee doen die eerste paar uur.
Herkenbaar Zoë, mijn E is ongeveer net zo oud als jou S (scheelt een week). Ik merk ook dat hij de laatste tijd veel knuffeliger is en hij meer dan voorheen bij mij in de buurt wil zijn/spelen. Of ditl komt door de zwangerschap, bij de leeftijd hoort of dat hij de knuffelmomenten anders kiest nu hij doorslaapt weet ik niet.quote:
Ik snap wat je bedoeld.. Mijn oudste zoon was net 2 toen zijn broertje geboren werd en was ook heel erg aanhankelijk rond de laatste periode. Veel knuffelen, heel erg beschermend ( handen werden van mijn buik afgemept xD) en hij wilde alleen maar mamma. Ik had het er dan ook verschrikkelijk moeilijk mee dat ik de dag voor de bevalling opgenomen werd en voor het eerst 2 nachten bij hem weg was. Toen hij bij zijn broertje kwam kijken heb ik dan ook eerst heeeeeel lang met hem geknuffeld.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:38 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha komt vast goed!
Ik maak me ook niet zo snel druk. Soms eventjes een moment van *aaaaaah* maar na 5min is dat ook weg.
Rady
Geen idee! Geen ervar met aerosleep
Irritant SQ vlooien
Man vd ketel is er alweer. Dit is de 3e dag.. Gezellig hoor.
Pff vandaag veel geregeld met het UWV, belastingdienst(kinderopvangtoeslag), de gemeente etc
Heb alle belangrijke nr's van het ziekenhuis, oppas etc opgeschreven voor man en voor mijn moeder (daar is S ook veel)
En nog wat andere regeldingetjes gedaan.
Vraagje voor wie al de ouder kindje heeft;
S was gister bij mijn moeder en ze had het de hele tijd over de dokter.
Ze is nu bijna 2,5jr en ze kan dingen al best goed onthouden. Nu is ze altijd wel mama's kindje geweest (ik was altijd thuis, gaf bv, man is veel weg etc) dus ik ben natuurlijk naar 'basis'
Sinds een paar dagen is ze echt aan me geplakt en wil ze me nog meer knuffelen en 'voor me zorgen' lijkt het wel.
Dat is niet haar taak, ze is klein en hoeft zich geen zorgen te maken om mij maar het zit blijkbaar in haar.
Man en ik bespreken eigenlijk nooit dingen waar we ons zorgen om maken ofzo waar S bij is en ik ben ook niet emotioneel/huilerig/etc
Snachts wil ze ook bij me zijn en alleen ik mag dr op bed brengen anders huilt ze echt met veel verdriet
Volgens mijn moeder heeft S wel door dat het 'bijna' gebeurt. Het schijnt dat mijn broers en zussen bij elkaar gingen slapen kort voor mijn moeder ging bevallen. Ze waren 8 en 5 dus konden goed uitleggen dat ze bang waren omdat mijn moeder in het ziekenhuis moest bevallen.
S kan dit dus nog niet uitleggen.. Hoe moet ik hier mee omgaan? Vind het zo sneu![]()
1 ding waar ik zelf 'verdriet' van heb is de gedachte dat ik sowieso een nacht in het ziekenhuis moet blijven. Ik ben nog nooit een nacht weggeweest sinds S er is en ik vind het gewoon vervelend. Zou ze dat oppikken?
Typischquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
omdat ik 25 ben en een jongeren zorgverzekeringspolis heb die alleen maar 24u vergoed. ik een klein huis heb dus ze amper wat te doen heeft naast de verzorging van mini en mijn controles. En omdat ik zoveel kraamverpleegsters en kraamverpleegkundige rond mij heb die komen helpen dat het niet nodig is. zij kunnen ook prima dingen voor mij opvangen.quote:
van mijn kraam niet ivm brandwonden gevaar bij lekkendekruik en wiegendood...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:57 schreef Skittles het volgende:
Meld![]()
Denk wel dat S dat oppikt en bezorgd is. (misschien ook gewoon omdat je nu minder mobiel bent en er duidelijk "ïets"is met mama. Maar jou dochter is wat ouder en snapt misschien het principe van baby in buik al wel, de mijne snapt dat nog niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:38 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha komt vast goed!
Ik maak me ook niet zo snel druk. Soms eventjes een moment van *aaaaaah* maar na 5min is dat ook weg.
Rady
Geen idee! Geen ervar met aerosleep
Irritant SQ vlooien
Man vd ketel is er alweer. Dit is de 3e dag.. Gezellig hoor.
Pff vandaag veel geregeld met het UWV, belastingdienst(kinderopvangtoeslag), de gemeente etc
Heb alle belangrijke nr's van het ziekenhuis, oppas etc opgeschreven voor man en voor mijn moeder (daar is S ook veel)
En nog wat andere regeldingetjes gedaan.
Vraagje voor wie al de ouder kindje heeft;
S was gister bij mijn moeder en ze had het de hele tijd over de dokter.
Ze is nu bijna 2,5jr en ze kan dingen al best goed onthouden. Nu is ze altijd wel mama's kindje geweest (ik was altijd thuis, gaf bv, man is veel weg etc) dus ik ben natuurlijk naar 'basis'
Sinds een paar dagen is ze echt aan me geplakt en wil ze me nog meer knuffelen en 'voor me zorgen' lijkt het wel.
Dat is niet haar taak, ze is klein en hoeft zich geen zorgen te maken om mij maar het zit blijkbaar in haar.
Man en ik bespreken eigenlijk nooit dingen waar we ons zorgen om maken ofzo waar S bij is en ik ben ook niet emotioneel/huilerig/etc
Snachts wil ze ook bij me zijn en alleen ik mag dr op bed brengen anders huilt ze echt met veel verdriet
Volgens mijn moeder heeft S wel door dat het 'bijna' gebeurt. Het schijnt dat mijn broers en zussen bij elkaar gingen slapen kort voor mijn moeder ging bevallen. Ze waren 8 en 5 dus konden goed uitleggen dat ze bang waren omdat mijn moeder in het ziekenhuis moest bevallen.
S kan dit dus nog niet uitleggen.. Hoe moet ik hier mee omgaan? Vind het zo sneu![]()
1 ding waar ik zelf 'verdriet' van heb is de gedachte dat ik sowieso een nacht in het ziekenhuis moet blijven. Ik ben nog nooit een nacht weggeweest sinds S er is en ik vind het gewoon vervelend. Zou ze dat oppikken?
Weet ik Zoe, was ook geen sneer of iets in die richtingquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:55 schreef Zoë23 het volgende:
Kursor, Risu, roosje, kwak, Watmoetikkiezen, purebliss
Bedankt voor jullie reacties en de herkenbaarheid.
Haar lekker knuffelen of op bed brengen doe ik ook zeker. We kunnen samen knutselen, puzzelen, met Lego spelen etc dus er is gelukkig nog voldoende wat we samen kunnen doen.en genieten natuurlijk
AwayTL
Laats had ik al onder spoiler beschreven hoe dat komt dat ik zelf niet ben weggeweest snachts of S niet uit logeren (haar gezondheid en vele overgeven snachts) gelukkig is het nu met medicatie allemaal goed en hoef ik me daar geen zorgen om te maken.
LT
Wat leuk! Super cadeau!
I know! Al had ik ook wel zorgeloos daarin willen zijn. Ze geeft niet meer over en toch kan ik t lastig loslaten. Nouja zal binnenkort toch moetenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:01 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Weet ik Zoe, was ook geen sneer of iets in die richting. Ik weet daar gewoon oprecht niks over te zeggen waar je misschien wat aan zou kunnen hebben
.
Iets bestellen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:03 schreef Crumpette het volgende:
Mén, ik heb echt snaaizinmaar niks snaaierigs in huis..
jaquote:
het is psychosomatische jeuk hoor. Ik zie in elk stofje nu een vloquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:15 schreef Zoë23 het volgende:
KwakzOr , niet fijn
SQ
Menstru.kramp..daar begon mijn vorige bevalling meespannend!
Jeuk is minder
Die zin heb ik nu wel heel vaak voorbij zien komenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:15 schreef Zo�23 het volgende:
daar begon mijn vorige bevalling mee spannend!
Die van mij met een plens vruchtwater, dus zolang dat nog niet aan de orde is, ben ik nog niet impressedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die zin heb ik nu wel heel vaak voorbij zien komen
Nou he! Met slijm, een vinger ontsluiting, kakkeritis, stille baby, drukke baby, kotsen, moe, eetlust en krampjes, het zijn allemaal tekenenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die zin heb ik nu wel heel vaak voorbij zien komen
Stille én drukke baby, eetlust en een half kruisje bij slijm.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou he! Met slijm, een vinger ontsluiting, kakkeritis, stille baby, drukke baby, kotsen, moe, eetlust en krampjes, het zijn allemaal tekenen
Welke heb jij al afgestreept?
quote:
Whahahahahahaaaaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:33 schreef AwayTL het volgende:
Nou oktobermama's, ga maar vast aan de streep!
[ afbeelding ]
Wie geen bewijs kan overleggen en dus geen volle bingo heeft, moet een liedje zingen...
Hahaha wtfquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:33 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie geen bewijs kan overleggen en dus geen volle bingo heeft, moet een liedje zingen...
Verdomme Away ik zit hardop te lachenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:33 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen met bewijs dus he.. Foto en al!!quote:
Maarja als je geen kots hebt faal je alsnog hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
- Zou het al begonnen zijn??"
Geen idee, welke symptomen heb je?
- Nou, er hangt een hoofdje uit....
Oeh synchroon vruchtwaterplens doen dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:32 schreef Loj het volgende:
Ik heb die steken ook Skittles
En ga eens ff snel bevallen, anders faalt mijn voorspelling op de eerste dag al
Iemand de bevalling begonnen met plinten leggen, zolder opruimen en schuur opruimen
Maar SQ, begin jij dan maar... Zorg ervoor dat wij spontaan onze baby's eruit rammelen
Oh en voor Zoe: ik merk dat Ow hier opeens ook erg gehecht is aan mij. Terwijl het altijd een papa's kindje is geweest. Ik vind t ook wel lastig dat ik hem straks een soort van in de steek ga laten... Maar ik bedenk mezelf maar zo: hij zal er weinig/niets van herinneren. En ik geef hem straks wel een broertje/zusje cadeau waar hij vast heel veel plezier van gaat hebben.
Truequote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:39 schreef Loj het volgende:
[..]
Maarja als je geen kots hebt faal je alsnog hoor
Die arme vriendquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
[..]
Oeh synchroon vruchtwaterplens doen dan?![]()
Ik zal alvast beginnen met puffen!
Ik zat de bingo voor te lezen voor m'n vriend en bij hoofdje uit hoo-ha trok hij een beetje wit weg en vroeg of dat echt kon gebeuren![]()
* Skittles gaat fotocamera opladen voor bewijs
Je zou toch denken dat hij na al die jaren wel weet wat voor verrotte gevoel voor humor ik heb en niet serieus te nemen ben?quote:
hej hej hej, noem jij mijn gevoel voor humor nu ff zomaar verrotquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat hij na al die jaren wel weet wat voor verrotte gevoel voor humor ik heb en niet serieus te nemen ben?
Ja precies. Dat is wel een goede gedachtequote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:32 schreef Loj het volgende:
Oh en voor Zoe: ik merk dat Ow hier opeens ook erg gehecht is aan mij. Terwijl het altijd een papa's kindje is geweest. Ik vind t ook wel lastig dat ik hem straks een soort van in de steek ga laten... Maar ik bedenk mezelf maar zo: hij zal er weinig/niets van herinneren. En ik geef hem straks wel een broertje/zusje cadeau waar hij vast heel veel plezier van gaat hebben.
"Schat, volgens mij is de bevalling begonnen! "quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:44 schreef kwakz0r het volgende:
nou ja op zich moet dat hoofdje uiteindelijk sowieso uit je hooha (tenzij ks...)
kun je geen fotopresentatie voor hem maken skittles?
@AwayTL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een geweldige gevoel voor humor. Ik hou d'r vanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:48 schreef AwayTL het volgende:
[..]
hej hej hej, noem jij mijn gevoel voor humor nu ff zomaar verrot.
meh.. je hebt eigenlijk ook gewoon gelijk.
Wat moet ik straks zonder jullie.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:33 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
"ja, ik twijfelde of ik moet bellen, want ik heb wel al een hoofdje eruit hangen maar nog geen keizersnede"quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:02 schreef mignonne het volgende:
hahahahahhaahhahahahaha die Bingo-kaart
ik denk dat k em af ga drukken en mee geef bij mn beladvies
ja, meteen stoppen hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
"ja, ik twijfelde of ik moet bellen, want ik heb wel al een hoofdje eruit hangen maar nog geen keizersnede"
trouwens, Mignonne, weet jij of dat gehoest van mij vervelend/nadelig is voor de baby? ik heb ehct t gevoel dat ik m de hele tijd mn stuitje inpers...
Wij gaan gewoon voor de olifantendracht en rulen over Z&G..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:04 schreef Crumpette het volgende:
ohhh AwayVolgens mij moeten we gewoon dit topic kapen en helemaal niet doorschuiven na de bevallingen
Hij heeft hooguit storm op zeequote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
"ja, ik twijfelde of ik moet bellen, want ik heb wel al een hoofdje eruit hangen maar nog geen keizersnede"
trouwens, Mignonne, weet jij of dat gehoest van mij vervelend/nadelig is voor de baby? ik heb ehct t gevoel dat ik m de hele tijd mn stuitje inpers...
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja, meteen stoppen hoor![]()
Wat zou je er aan willen doen?![]()
awwquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]iets...
sorry ik zeur echt heel erg door, maar ik voel me de hele dag al zo ontzettend kut en ik zit al een uur te janken (niet continu uiteraard) omdat t zo'n pijn doet![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:12 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon voor de olifantendracht en rulen over Z&G..
Ik adviseer dit ook nog voor de uitgerekenden in oktober en november![]()
.
Het 'Fuck de baby, wij moeders zijn er ook nog' - topic?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]Misschien moeten we een topique openen voor ná de geboorte, waarin je over jezelf mag lullen ipv over je baby
of hebben we daar dan geen behoefte meer aan en wonen we op een roze wolk?![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Het 'Fuck de baby, wij moeders zijn er ook nog' - topic?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat een geouwehoer hier zeg... Heerlijk! Zoveel nieuwe pagina's dat ik dacht dat er een kintje geboren was. Maar niet dus![]()
Die bingokaart is hilarisch! Ik hoop op z'n minst de helft niet te hebben tijdens mijn bevalling![]()
Blei heeft vast een heel leuke avond... Het is maar goed dat hij mag sprayen, dan doen de katten het tenminste niet
dat heet de slowchat. Jullie zijn meer dan van harte welkom!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Het 'Fuck de baby, wij moeders zijn er ook nog' - topic?
de mijne is anders niet veel beter, met twee slaapkamers compleet wassen, stofzuigen, eten koken, daarna nog beneden alles wassen en zuigen en dat alles met een 39-weken buikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat een geouwehoer hier zeg... Heerlijk! Zoveel nieuwe pagina's dat ik dacht dat er een kintje geboren was. Maar niet dus![]()
Die bingokaart is hilarisch! Ik hoop op z'n minst de helft niet te hebben tijdens mijn bevalling![]()
Blei heeft vast een heel leuke avond... Het is maar goed dat hij mag sprayen, dan doen de katten het tenminste niet
niet iemand anders die in plaats van jou even kan helpen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de mijne is anders niet veel beter, met twee slaapkamers compleet wassen, stofzuigen, eten koken, daarna nog beneden alles wassen en zuigen en dat alles met een 39-weken buikik zou liever ff sprayen denk ik
wat mijn moeder vroeger deed als we op vakantie gingen, was vlooienpoeder strooien op alle banken/tapijten enz, en dat dan meteen opzuigen als we terug kwamen.. dat is zeker geen optie he voor jullie met de poezen in huis..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de mijne is anders niet veel beter, met twee slaapkamers compleet wassen, stofzuigen, eten koken, daarna nog beneden alles wassen en zuigen en dat alles met een 39-weken buikik zou liever ff sprayen denk ik
als we op vakantie gingen zou dat wellicht een optie zijn. Maar dat mag ik ook nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:21 schreef Crumpette het volgende:
[..]
wat mijn moeder vroeger deed als we op vakantie gingen, was vlooienpoeder strooien op alle banken/tapijten enz, en dat dan meteen opzuigen als we terug kwamen.. dat is zeker geen optie he voor jullie met de poezen in huis..
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als we op vakantie gingen zou dat wellicht een optie zijn. Maar dat mag ik ook niet
Kwak, als het niet NU moest gebeuren kon dat wellicht. Maar leuk detail dat ik nog niet verteld heb is dat mijn schoonvader sinds gisteren in het ziekenhuis is opgenomen dus de familie heeft ook wel wat anders aan het hooft nu
Murphy is a mofo.
ik niet zo, dat is heel egoïstisch maar mijn hoofd zit er nu even te vol voor. Kan echt alleen nog maar hysterisch huilen op dit momentquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
ik bedoelde meer, misschien een avond strooi-ochtend zuig actie. Maar wat ontzettend balen van de timing ook zeg zo! Heb je ook nog enorm zorgen over je SV of valt het mee?
Oh muhquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar doel bereikt, ik ben inmiddels ook intens chagrijnig
Nee gekkie! Hou je daar eens even niet mee bezig. Ik zou in jouw geval meer dan hysterisch zijn gok ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, natuurlijk. Kwak, beterschap.Sorry, ik zit even in hysterische overdrive.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
En ik was vooral ff boos omdat ik me goddomme de komende dagen wil richten op de komst van mijn kindje en niet op een garnizoen teringparasieten
hehehe, in vier dagen vlooienvrij is toch een illusiequote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:17 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
Poliklinisch dan maar?![]()
![]()
![]()
is er een geboortehotel waar je 4 dagen kunt blijven terwijl blei de vlooien de deur uit werkt?
én ontwormen. Dan doorbreek je de cyclus. En dan is het echt zo klaar. echt en serieus.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, in vier dagen vlooienvrij is toch een illusie
Maar wat we nu gaan doen:
1. Het hele huis goed poetsen en zuigen en sprayen. Alle stoffen in de kookwas.
2. Poezen behandelen met werkende vlooienrommel en in quarantaine plaatsen
3. De poezen voorlopig elke drie weken behandelen en blijven stofzuigen.
Als het goed is springen alle nog levende vlooien dan vanzelf een keer op een kat, gaan dan deaud, nieuwe eieren die uitkomen gaan ook deaud, en over drie jaar is het probleem verholpen!
Ik ben alweer iets rustiger.
jaa, en vlooien in huis is op zich ook niet het einde van de wereld he. Vervelend, dat wel. Als je het idee hebt dat je je slaapkamer vlo-vrij hebt, probeer dan ook de komende tijd de kleren die je hebt gedragen uit die kamer te houden, voorkom dat je ze mee naar binnen neemt. Wasmand verplaatsen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het goed is springen alle nog levende vlooien dan vanzelf een keer op een kat, gaan dan deaud, nieuwe eieren die uitkomen gaan ook deaud, en over drie jaar is het probleem verholpen!
ja, die pillen vrotten we er vrijdag in. Om acute dood door overdosis te voorkomenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én ontwormen. Dan doorbreek je de cyclus. En dan is het echt zo klaar. echt en serieus.
Wasmand staat hier soberso op de badkamerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
jaa, en vlooien in huis is op zich ook niet het einde van de wereld he. Vervelend, dat wel. Als je het idee hebt dat je je slaapkamer vlo-vrij hebt, probeer dan ook de komende tijd de kleren die je hebt gedragen uit die kamer te houden, voorkom dat je ze mee naar binnen neemt. Wasmand verplaatsen?
kleine troost: ik had een kleine twee maanden terug ook een flinke vlooienplaag (met dank aan het bankstel dat ik kreeg van een vriendin die ging verhuizen naar de andere kant van het landquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, als je ze in je bed hebt piep je wel andersquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wasmand staat hier soberso op de badkamer
Als die baby maar vlooivrij blijft. Mezelf kan me weinig bommen
omgikbeneenkloekgeworden
ik heb mijn ouwe grijze wel alles in een gedaan. je moet ergens aan doodgaan tenslotte. in jaren niet zo hups geweest.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die pillen vrotten we er vrijdag in. Om acute dood door overdosis te voorkomen
Ik heb zo'n erge plaag gehad dat het leek of ik de mazelen had. Als ik op mijn werk kwam zag ik de vlooien van mezelf af springen. Dus geloof me, ik weet hoe vreselijk kut die beesten kunnen zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:26 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nah, als je ze in je bed hebt piep je wel andersmaar in henka's kamer is nu nog niks te eten, dus dat zit wel goed!
Kijk uit, iets met FOK-wet ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:29 schreef Crumpette het volgende:
Dit herinnert me er wel aan dat ik mijn jongens ook weer eens moet pipetteren!lichtelijk laks daarmee.
dan had ik ook al maagzuur moeten hebbenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk uit, iets met FOK-wet ofzo
Ja ehh.. Zat even rustig bij te lezen, maar door je post bedenk ik nu dat er nog Magnum in de koelkast ligt.. Lees straks wel verder bij dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:03 schreef Crumpette het volgende:
Mén, ik heb echt snaaizinmaar niks snaaierigs in huis..
Rome is gaaf! geweldig. Jammer dat je man niet zo van vakanties houdt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:43 schreef Risu het volgende:
Oh dat is wel heel tof. Lijkt mij sowieso wel een gaaf land ook.
Mijn man houd niet zo van vakanties enzo, ben eind vorig jaar zelfs met schoonmoeder alleen naar Rome geweest. (Romantisch he) omdat ik de stad zo graag wilde zien.
En met een kind op komst gaat de vakantie gewoon aan mijn neus voorbij deze keer. Stiekem ben ik dus wel een beetje jaloers.
Jup. Zelfs mijn moeder begon te krabbenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou echt he. Die mogen wel uitsterven. Dan heb je er eentje gezien en dan blijft het de rest van de dag jeuken en inderdaad, alle stofjes lijken ook ineens vlooien
omg ik heb een cola calippo in de fridge!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:40 schreef Crumpette het volgende:
ik heb al een perenijsje op en overweeg een tweede
komop SQ we gaan een ijsje etenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg ik heb een cola calippo in de fridge!
vreetbeerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef Crumpette het volgende:
nou dan neem ik gewoon nog 2 perenijsjes hoor
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zonder context klinkt dat heel dubieus
cosmic twin!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb ook nog calippo's. En een dikke pens. Dus
oeh!ben ik dan een soort buitenbaarmoederlijke tante van Henka?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oeh!ben ik dan een soort buitenbaarmoederlijke tante van Henka?
Ik heb wel gehoord van antibiotica en tandbederf bij kinderen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:25 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Qua kuurtje. Zoon (3) van vriendin heeft hele slechte achterste melkkiezen. Kwam volgens tandarts waarschijnlijk door antibioticum vroeg in zijn babyleven of tijdens de zwangerschap. ( hij heeft beide gehad). Niet zeker, kan ook aanleg zijn, maar volgens tandarts kwam het vaker voor dus ik zou terughoudend zijn...
( hoeft trouwens voor her vaste gebit gelukkig niets te betekenen)
dat lijkt me echt zo oneindig baasquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:37 schreef Skittles het volgende:
Jullie met je ijs! *gaat op handen zitten*
Haha gevalletje, ik vind het oprecht jammer dat ik niet meer zwanger ben tijdens Halloween. Anders was ik waarschijnlijk wel met uitbungelende poppenhandjes uit shirt gaan rondlopen.![]()
Och wmik melktanden vallen er toch wel uit
Trick or treat!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me echt zo oneindig baas
Nee, als het echt nodig is tuurlijk gebruiken. Meer iets om mee te nemen bij twijfel....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:34 schreef Heliotrope het volgende:
Terughoudend met medicijnen moet natuurlijk sowieso, de huisarts zal het neem ik aan alleen met goede reden voorschrijven.
Mijn baby heeft nu al 3 soorten antibiotica gehad terwijl ik normaal nooit iets heb. Dat vind ik ook niet leuk, maar heel ziek zijn ook niet goed...
Maargoed voor kwakzor, geen slecht idee om naar je huisarts te gaan denk ik, die kan in ieder geval meedenken!
is ook zo, we zijn het eensquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, als het echt nodig is tuurlijk gebruiken. Meer iets om mee te nemen bij twijfel....
Hahaha nee was het maar waarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:47 schreef Crumpette het volgende:
omg skittles ben jij dat?fantastisch
Oeh rugaids! Dan kun je er alvast eentje afstrepen van de bingoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:05 schreef DJMO het volgende:
iemand van rug ruilen??om tien uur 's avond een half hoogslaper verschonen met een tegenstribbelende peuter erin is ehh lastig zeg maar
oh well, waarom ook niey, ik loop toch op alles twintig weken voor .. (die bevalling mag nog wel 22 weken op zich laten wachten thoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh rugaids! Dan kun je er alvast eentje afstrepen van de bingo
hahaha ja psies, als je daar nou maar wel nog ff mee wachtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh well, waarom ook niey, ik loop toch op alles twintig weken voor .. (die bevalling mag nog wel 22 weken op zich laten wachten tho)
heb je je dekbed(den) ook gewassen trouwens?? ik moest uiteindelijk mijn wollen dekbed naar de stomerij brengen om hem schoon te krijgenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook rugaids, maar dat heeft denk ik vooral te maken met mijn panische stofzuig actie
nee, want vlooien gaan niet dóór de stof heen toch. En ga maar ff een lits jumeaux dekbed wassenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je je dekbed(den) ook gewassen trouwens?? ik moest uiteindelijk mijn wollen dekbed naar de stomerij brengen om hem schoon te krijgen(schapenwol, alleen chemisch te reinigen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |