Een datumnegenlingquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:20 schreef Heliotrope het volgende:
Ik kom ook op 9! Om de drie dagen een baby!of allemaal tegelijk!
wat een mop zou het zijn als jij nu met 42 weken bevaltquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:28 schreef Loj het volgende:
[..]
Een datumnegenling![]()
Slijm voor SQ! Zou jij voor de eerste oktoberbaby gaan?!
Ik heb m'n oktoberdoel gehaald! Dus ik ben tevreden![]()
Oh en goedemorgen
ik zat op mijn handen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier nog geen baby in aantocht! Vanochtend best wat zeurende buikpijn maar dat is inmiddels alweer even weg. Ik laat de eer eerst aan SlijmQ
ja hoor! Ik ben voor!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat op mijn handen!gelukkig maak jij hem.
Maar jullie kunnen toch best simultaan-baren? met dan rondetijden erbij enzo?
je moet ergens beginnen hè.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor! Ik ben voor!
Hier vooralsnog ook vooral darmkramp en af en toe een harde buik, maar dat mag geen naam hebben.
Echt wel, voorwerk!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor! Ik ben voor!
Hier vooralsnog ook vooral darmkramp en af en toe een harde buik, maar dat mag geen naam hebben.
Henka is Stormprincess-Blei.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Echt wel, voorwerk!![]()
Go babyblei! (Allitereert beter)
welkom!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef purebliss het volgende:
Meld! Hier zwanger van de derde!
Zwanger geraakt tijdens onregelmatige cyclus tijdens de borstvoedings periode dus weten nog niet helemaal precies hoelang. Maar we gokken op 4 a 5 week.
en dat je die dan de mooiste van de hele wereld vindt. mooi man.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze baby princess![]()
En dat er dan zo'n vormloze Jabba uit komt
gefeliciteerd en welkom at the darkside.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef purebliss het volgende:
Zwanger geraakt tijdens onregelmatige cyclus tijdens de borstvoedings periode dus weten nog niet helemaal precies hoelang. Maar we gokken op 4 a 5 week.
we have moedercookiesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gefeliciteerd en welkom at the darkside.![]()
Welkom!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef purebliss het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Als er dan zoveel goede dingen in een placenta zitten kan je hem misschien ook wel als masker gebruiken?
*beeld heeft van vrouwen na de bevalling met dat gevaarte op hun gezicht*
*flats*quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Als er dan zoveel goede dingen in een placenta zitten kan je hem misschien ook wel als masker gebruiken?
*beeld heeft van vrouwen na de bevalling met dat gevaarte op hun gezicht*
Zoë, bij mijn nicht leek het ook heel lang alsof de babies aan de grote kant waren, maar het remde echt af naar het einde toe. Uiteindelijk wel redelijk groot verschil tussen de twee. Maar ze kwamen gewoon 10 minuten na elkaar! Komt vast goed!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:45 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
AwayTL superleuk kaartje al!
Lojhet is oktober, fijn!
SQ
![]()
![]()
Oktober babymaand
1 nov ben ik 37wk zwanger. Vind ik zelf wel een mooie datum![]()
Net controle gehad bij de gyn (32wk 4dgn). Pff hakt er wel ff in..het ochtendritueel, S wegbrengen, naar het ziekenhuis etc Maargoed ik ben weer thuis.
Bloeddruk 130/70![]()
Baby 1 zit qua groei op 32+3 weken en baby2 op 34+5 weken. Dus ik dacht..laat ik eens meekijken op de grafiek (want die zie ik nooit) maar baby2 is dus een p90 kindje. Zit precies op die lijn.
De bevalling kort besproken, hij is positief omdat ze beide met het koppie bij elkaar liggen. Maar je weet het nooit. Ze wachten iig niet langer dan 30min (max 45min als het kindje het nog goed heeft) en anders halen ze baby2 met de vacuümpomp of kz..
Hoop ook dat alles goed isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef AwayTL het volgende:
Nikoos, ja dat is de brazillie geel van de muur...
Verder niet bijgelezen (kan ook niet ) heb weer hetzelfde slechte zicht als zondag. Gyn gebeld en moet zo naar het ziekenhuis voor controle. Schoonvader haalt vriend op bij het werk en die rijden mij dan naar het ziekenhuis (een uur de andere richting op), maar fijn dat het zo kan.
Ik ga er vanuit dat er niks aan de hand is.
Hoop het!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zoë, bij mijn nicht leek het ook heel lang alsof de babies aan de grote kant waren, maar het remde echt af naar het einde toe. Uiteindelijk wel redelijk groot verschil tussen de twee. Maar ze kwamen gewoon 10 minuten na elkaar! Komt vast goed!
he bah, voorzichtig he! Hopelijk is het niks, ik duim!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef AwayTL het volgende:
Nikoos, ja dat is de brazillie geel van de muur...
Verder niet bijgelezen (kan ook niet ) heb weer hetzelfde slechte zicht als zondag. Gyn gebeld en moet zo naar het ziekenhuis voor controle. Schoonvader haalt vriend op bij het werk en die rijden mij dan naar het ziekenhuis (een uur de andere richting op), maar fijn dat het zo kan.
Ik ga er vanuit dat er niks aan de hand is.
Nee de tweede in stuit. Maar dat ging ook heel goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hoop het!2x 4kg in mijn buik is een beetje teveel van het goede
lagen ze bij je nicht ook beide met het hoofd naar beneden?
Weet ik!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:57 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik bedoelde niets negatiefs met dat afremmen hoor! Meer dat twee p90 babies mijn nicht wat angst inboezemden maar uiteindelijk was de ene 7 pond en de andere 5 (maar deed het wel heel goed).
Fijn dat ze zo goes groeien hij jou juist!
Oh dat is wel netjes idd!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee de tweede in stuit. Maar dat ging ook heel goed.
Haar eerste kindje ging de bevalling niet goed, ze was heel erg in paniek. Nu bij de tweeling vond ze t echt een fluitje van een cent vergeleken met de eerste, zelfs de stuit.
Edit: mijn papa is 1 van een tweeling maar dat wist oma niet (1945)... Dus toen kwam er na 45 minuten ineens nog een baby
Volgens mij mijn oom. Ze waren als baby echt supercute trouwensquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
En wie was nou de kindersurprise kwak? Je pa of je oom?
zoiets hoop ik ook maarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:56 schreef Rawedni het volgende:
Wat leuk een tweeling Zoë! En dat ze het allebei zo goed doenWeet je de geslachten? Sorry dat heb je vast al ergens gezegd maar jullie gaan me weer te snel
![]()
@Heliotrope, mijn zusje is de dag voor de bevalling de hele dag bezig geweest met zich om te draaien, toen ze goed lag begon de bevallingHoop het voor je!
Verder, bedankt iedereen, het is een rottijd nu
Oh! Die zou ook leuk zijn als geboortekaartjequote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
Oh shit! Heel niet aan gedacht. Nou eh.... 'Meld' dan maar, met glitters!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |