Een datumnegenlingquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:20 schreef Heliotrope het volgende:
Ik kom ook op 9! Om de drie dagen een baby!of allemaal tegelijk!
wat een mop zou het zijn als jij nu met 42 weken bevaltquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:28 schreef Loj het volgende:
[..]
Een datumnegenling![]()
Slijm voor SQ! Zou jij voor de eerste oktoberbaby gaan?!
Ik heb m'n oktoberdoel gehaald! Dus ik ben tevreden![]()
Oh en goedemorgen
ik zat op mijn handen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier nog geen baby in aantocht! Vanochtend best wat zeurende buikpijn maar dat is inmiddels alweer even weg. Ik laat de eer eerst aan SlijmQ
ja hoor! Ik ben voor!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat op mijn handen!gelukkig maak jij hem.
Maar jullie kunnen toch best simultaan-baren? met dan rondetijden erbij enzo?
je moet ergens beginnen hè.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor! Ik ben voor!
Hier vooralsnog ook vooral darmkramp en af en toe een harde buik, maar dat mag geen naam hebben.
Echt wel, voorwerk!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor! Ik ben voor!
Hier vooralsnog ook vooral darmkramp en af en toe een harde buik, maar dat mag geen naam hebben.
Henka is Stormprincess-Blei.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Echt wel, voorwerk!![]()
Go babyblei! (Allitereert beter)
welkom!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef purebliss het volgende:
Meld! Hier zwanger van de derde!
Zwanger geraakt tijdens onregelmatige cyclus tijdens de borstvoedings periode dus weten nog niet helemaal precies hoelang. Maar we gokken op 4 a 5 week.
en dat je die dan de mooiste van de hele wereld vindt. mooi man.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze baby princess![]()
En dat er dan zo'n vormloze Jabba uit komt
gefeliciteerd en welkom at the darkside.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef purebliss het volgende:
Zwanger geraakt tijdens onregelmatige cyclus tijdens de borstvoedings periode dus weten nog niet helemaal precies hoelang. Maar we gokken op 4 a 5 week.
we have moedercookiesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gefeliciteerd en welkom at the darkside.![]()
Welkom!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:30 schreef purebliss het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Als er dan zoveel goede dingen in een placenta zitten kan je hem misschien ook wel als masker gebruiken?
*beeld heeft van vrouwen na de bevalling met dat gevaarte op hun gezicht*
*flats*quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Als er dan zoveel goede dingen in een placenta zitten kan je hem misschien ook wel als masker gebruiken?
*beeld heeft van vrouwen na de bevalling met dat gevaarte op hun gezicht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |