quote:Op woensdag 1 oktober 2014 05:19 schreef Voxs het volgende:
Dat past wel bij de nacht.
Maar wel erg duister.
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 05:28 schreef Voxs het volgende:
[..]Die ken ik alleen in een andere versie.
Ik ook. Slaap lekker of andere dingenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 05:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook. Slaap lekker of andere dingen
Ik ook niet. Maar ik ga het wel doenquote:
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:32 schreef chufi het volgende:
Ik neem aan dat dit de slow chat is ? Fout aangemaakt ....
Denk dat je nieuw topic hebt geklikt ipv nieuw deel, maakt niet uit .. Ze heeft Karina ook weer eens wat te doenquote:
Damn zit daar verschil in?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je nieuw topic hebt geklikt ipv nieuw deel, maakt niet uit .. Ze heeft Karina ook weer eens wat te doen
quote:
quote:
Ik hou meer van landschappen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paulus zijn schilderijen zijn echt geweldig.
zelf schilderen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schiermonnikoog heb ik hangen hier, een dennenboom in duinlandschap.
Nee, komt van mijn schoonfamilie, heb het opgezocht en is een drieluik oorspronkelijk van duinlandschap met hier en daar een boom.quote:
Heb je zoveel muur?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, komt van mijn schoonfamilie, heb het opgezocht en is een drieluik oorspronkelijk van duinlandschap met hier en daar een boom.
Mijn woonkamer is aardig groot, heb ook nog een ets hangen van mijn oma en geen idee wat het is?quote:
Een ets.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn woonkamer is aardig groot, heb ook nog een ets hangen van mijn oma en geen idee wat het is?
Iets Russisch.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het doet nog meest aan dit denken.
Rusland is een gigantisch groot land.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn automonteur is een Rus, die is best wel handig.
Hierquote:
Ja, ik heb een maatje in St Petersburg en dat is het dan wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Rusland is een gigantisch groot land.
Ik rook sinds Claus niet meer maar nog steeds droge hoest.quote:
Ik damp vooral.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik rook sinds Claus niet meer maar nog steeds droge hoest.
Niet voor te stellen dat ik dat gedaan heb.
mijn darmen zijn altijd op holquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
No problem, gaan je darmen dan niet op hol?
Ook een goedemorgen....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij niet en kijk elke weer vol trots wat een mooie strakke drol ik weer gedraaid heb.
Lekker smakelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij niet en kijk elke weer vol trots wat een mooie strakke drol ik weer gedraaid heb.
In het ideale geval hoef je helemaal niet af te vegen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelfs de vraag of je gaat proppen of vouwen is overbodig bij de goede consistentie.
Dan moeten wel de kontharen geharst zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In het ideale geval hoef je helemaal niet af te vegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |