Rusland is een gigantisch groot land.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn automonteur is een Rus, die is best wel handig.
Hierquote:
Ja, ik heb een maatje in St Petersburg en dat is het dan wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Rusland is een gigantisch groot land.
Ik rook sinds Claus niet meer maar nog steeds droge hoest.quote:
Ik damp vooral.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik rook sinds Claus niet meer maar nog steeds droge hoest.
Niet voor te stellen dat ik dat gedaan heb.
mijn darmen zijn altijd op holquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
No problem, gaan je darmen dan niet op hol?
Ook een goedemorgen....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij niet en kijk elke weer vol trots wat een mooie strakke drol ik weer gedraaid heb.
Lekker smakelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij niet en kijk elke weer vol trots wat een mooie strakke drol ik weer gedraaid heb.
In het ideale geval hoef je helemaal niet af te vegen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelfs de vraag of je gaat proppen of vouwen is overbodig bij de goede consistentie.
Dan moeten wel de kontharen geharst zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In het ideale geval hoef je helemaal niet af te vegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |