wie?quote:
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
PSG doet het niet slecht zonder zlatan
Zlatan is overschat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
PSG doet het niet slecht zonder zlatan
graag gedaanquote:
quote:
iddquote:
had je zlatan gezienquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh de kraagjes vallen je opDe kleur niet.
Shirtjes passen met die kleur beter bij de schoenen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn we inmiddels wel gewend, ze hebben ook een oranje tenue. Bayern heeft gewoon de Nederlandse vlag op hun tenue, ook mooi.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou mijn ogen doen bij dat geel wel pijn hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn we inmiddels wel gewend, ze hebben ook een oranje tenue. Bayern heeft gewoon de Nederlandse vlag op hun tenue, ook mooi.
zat op de tribune met zijn vrouwquote:
Jammer dat heb ik gemist. Morgen eens op de NOS-site kijken voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zat op de tribune met zijn vrouw
Hey Norriequote:Op dinsdag 30 september 2014 23:08 schreef Grifte het volgende:
De stagiair moest op het laatste moment nog even een filmpje in elkaar knutselen
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:08 schreef Grifte het volgende:
De stagiair moest op het laatste moment nog even een filmpje in elkaar knutselen
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
kenker lelijk die tattoo in zijn nek
quote:
wooww allemaal zelfde momentquote:
Zou wel echt hilarisch zijn als ze het ook tegelijkertijd gezien zouden hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
wooww allemaal zelfde moment
Nee, gewoon Toetankhamon.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
Jihad strijder met zijn ISIS op zijn nek
wacht had hij was op z'n nek? was echt kutspul altijdquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
Jihad strijder met zijn ISIS op zijn nek
Zal wel pijn doen zo een tattoo laten zetten in je nek.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goede sfinx in zijn nek, omdat je zijn taaltje moet ontraadselen om er wat van te verstaan.
Ja dat dacht ik ook eigenlijk.quote:
denk het ookquote:
Tattoo doet niet pijn als je zo stoer bent als Gregquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel pijn doen zo een tattoo laten zetten in je nek.
[..]
Ja dat dacht ik ook eigenlijk.
Hier is ze dan:quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer dat heb ik gemist. Morgen eens op de NOS-site kijken voor de samenvatting.
2/10 zou niet doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier is ze dan:
[ afbeelding ]
Vieze golddigger, terwijl jij echt op hem geilt en niet op zijn bankrekening.
Stom kapsel heeft ze.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier is ze dan:
[ afbeelding ]
karina in tranenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier is ze dan:
[ afbeelding ]
Het zal wel je eerste trio wordenquote:
quote:
Jezusquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het zal wel je eerste trio worden
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Ik vind haar niet zo mooi en ook niet echt stijlvol, maar ja ze zijn al heel lang samen toch? Als zij gelukkig zijn.
Nou die is inderdaad ook niet te versmadenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
[ [url=http://img.voici.fr/fit/http.3A.2F.2Fwww.2Evoici.2Efr.2Fvar.2F(...)seger.jpg]afbeelding[/url] ]
Remy is dichterbij, focus op hem.
Ze is het instappakket van Zlatan voor Karina laterquote:
HET.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is de instappakket van Zlatan voor Karina later
Ik verwelkom hem met open armenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is de instappakket van Zlatan voor Karina later
Welke Remy?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die is inderdaad ook niet te versmaden
mis strootmanquote:
Oh ik miste die intropraatjes steeds, ik zat een beetje te zappen. Treurigquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij spoilde alle wedstrijden al.
Nuttig commentaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:30 schreef Ties02 het volgende:
Bedankt he Bert
"Sporting doet ook nog mee"
ik heb geslopenquote:
Portugezen geven nooit opquote:
Ik gebruik het elke dag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ik heb geslopen
jij hebt geslopen
hij heeft geslopen
wij hebben geslopen
jullie hebben geslopen
zij hebben geslopen
Net Duitsers.quote:
Gras is groen.quote:
Ik vond het een gepaste vraagquote:
|
Forum Opties | |