Ja, volgens mij heeft iemandposts zitten verwijderen nadat het topic sloot.quote:
klap mquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft iemandposts zitten verwijderen nadat het topic sloot.
Ik verdenk LIttlerabbit.
n00bquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was ik, traag internet waardoor ik dat niet zag man.
polletje tochquote:
Bart de Graaff de negereditiequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kindsoldaatjes zijn wel meer gewend.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef Edensnator het volgende:
Ik zie het eerder 2-1 worden dat 1-2
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef ShevaJB het volgende:
Ajax is even sterkslecht als fakking Apoel cyprus.
Heb een ninja edit gedaan jwtzquote:
Het overwicht zijn ze kwijt hoor. Ik weet niet waar jij naar loopt te kijken?quote:
We schrijven 18 maart 1900.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef ShevaJB het volgende:
Ajax is even sterk als fakking Apoel cyprus. Waar is het misgegaan
Ja ik dusquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft iemandposts zitten verwijderen nadat het topic sloot.
Ik verdenk LIttlerabbit.
had je al eerder moeten doen, topwedstrijd (psg barca)quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
*yawn*
Ik schakel over. Wie doet er mee?
VBL / [CL] PSG - Barcelona
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
*yawn*
Ik schakel over. Wie doet er mee?
VBL / [CL] PSG - Barcelona
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik dusIk ga gewoon maar weer kijken denk ik.
Caland gaf mij dus onterecht de schuld.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik dusIk ga gewoon maar weer kijken denk ik.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
2e wererldoorlog grapjes zijn zo niet zo leuk meer
We geloven jequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest wel even googlen hoor.
1900 wist ik wel
FOutje bedanktquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland gaf mij dus onterecht de schuld.
Ik verwacht excuses via DM.
Schip containersquote:
Nederlands foebal ja tochquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
iedereen in de wereld krijgt psg barca uitgezonden, nederland kijkt apoel ajax
hahahahahah ff lagge
Jammer inderdaad. Kon dit niet enkel op ajax tv uitgezonden wordenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
hahahahahah ff lagge
Dan heb je dus heel wat zenders om PSG te kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
hahahahahah ff lagge
SPOILER: Shakhtar-PortoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Willian, die heeft toch bij shakhar gespeeld?SPOILER: Shakhtar-PortoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie speler man.
Lieg niet, je kwam de IQ test niet door.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee anders zou ik voor ajax zijn xD
SPOILER: Shakhtar-PortoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scoorde hij hoger dan 100?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lieg niet, je kwam de IQ test niet door.
Dat heeft ie allang gedaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Saekerhett het volgende:
Boilesen, stop er alsjeblieft mee.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]Vast niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gemacht wegens posten van plaatjequote:
SPOILER: Shakhtar-PortoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heracles heeft geen oog voor talentquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef PantaRhei het volgende:
Boilesen, die man zou bij Heracles nog moeten om een basisplaats
SPOILER: Shakhtar-PortoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de steekhouders van het elftal.quote:
Allemaal even lachenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[spoiler][PSG-BARCELONA
• /spoiler]
Man man man manquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[spoiler][PSG-BARCELONA
• /spoiler]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
hoe doe je dat met die tekst in de titelSPOILER: Shakhtar-PortoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik zie het nu al ik je quote
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[spoiler][PSG-BARCELONA
• /spoiler]
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[spoiler][PSG-BARCELONA
• /spoiler]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[spoiler][PSG-BARCELONA
• /spoiler]
Wat doet hij met een eendquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Sigthorsson gaat eend uel aan.
Overtreding.
En geel. Dat Frank dit gewoon niet wil erkennen...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Sigthorsson gaat eend uel aan.
Overtreding.
En wie noemt zijn eend uelquote:
Die wedstrijd is zeker zo boeiend dat je hier komt posten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe doe je dat met die tekst in de titel
oh ik zie het nu al ik je quote
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:33 schreef whuahahaha het volgende:
[spoiler]
Ik ben een faalhaas
[spoiler]
Sigtorsson of Ibrahimovic. Lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:33 schreef PantaRhei het volgende:
'Waarbij je je ook wel kunt afvragen of PSG hier makkelijk zal winnen, als je kijkt hoe apoel hier verdedigt tegen Ajax'
Inderdaad ja man, nog steeds 1-1 zie ikquote:
bolussenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Serero en Bolussen zouden in de JL niet opvallen.
Ik vond het hoopgevend. Ik heb een aardig Ajax gezien.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Serroro neem je zakje knikkers mee en ga terug naar je krottenwijk.
hahahah, bolussen, waarom heb ik dit nooit eerder gezien.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Serero en Bolussen zouden in de JL niet opvallen.
Geen eens Siggyquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt treurig dit..
Scheidsrechter
Serero
Boilesen
In willekeurige volgorde
Samen met serrero en boilesen, optyfen met die handel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Opgerot met siggy
Weg ermee
Met die kleding harkt hij wel miljoenen binnen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
jay z is gewoon 45 en kleedt zich nog als een 18 jarige
Zaad van je battieboy nog in je ogen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
hahahah, bolussen, waarom heb ik dit nooit eerder gezien.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
Die Kluivert toch. Zo rij je zondag in Haaksbergen rond en zit je dinsdag alweer in Parijs. Man van de wereld.
Die Kluivert toch. Zo rij je zondag in Haaksbergen rond en zit je dinsdag alweer in Parijs. Man van de wereld.
Ik moest godverdomme lachenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
Eikelquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
Hoe zit het met jou cluppie matje? Gaat weer lekker he?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd jongens, thuis winnen van APOEL, en dan kunnen jullie inderdaad weer overwinteren...
In de Europa League
Dat je nog reageert ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou cluppie matje? Gaat weer lekker he?
Shit man ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
OK hij was goedquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
Wij staan onderaan en vieren feestquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou cluppie matje? Gaat weer lekker he?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koot Azuur geweest? Moete die fransje frietjes er wel af. Beesjik fit
leukquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
VBL / Ontroerd door de champions league deun
quote:De Amsterdammers bleven zo voor het eerste sinds de eeuwwisseling ongeslagen in de eerste twee Champions League-duels van het seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
haha faalquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
flikker op met je niet gerelateerde cl spoilers, dit zijn andere spoilers die nu dus al spoilers worden geregistreerd omdat ze niet spoiler-geretardeerd aan de cl zijn, derhalve TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
flikker op met je niet gerelateerde cl spoilers, dit zijn andere spoilers die nu dus al spoilers worden geregistreerd omdat ze niet spoiler-geretardeerd aan de cl zijn, derhalve TR gemacht
Haha ja klopt echt grappig xDquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Spoiler = spoiler toch
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik blijf erbij dat we weer genaaid zijn.
Wat is het nou eigenlijk met die United Vansen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij staan onderaan en vieren feest
Luc had hem gemaakt.quote:
Ik geef hem teveel krediet inderdaad, hele beperkte spitsquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ties die denkt dat Siggy dat heeft gezien.
Waarschijnlijk was die weekend miljonairs aan het kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ik heb meer goede dan foute keuzes gezien."
Wauw
Barcelona is een zekerheidje voor Ajax tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:47 schreef Nober het volgende:
Niks aan de hand Bert, Ajax wint gewoon van Barcelona thuis en uit dan is die tweede plaats wel zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |