SPOILER: Schalke-MariborOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PSG-BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Schalke-MariborOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: PSG-BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie tactische schouderaanslag Siggy.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]GrapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: PSG-BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie spits hoor die Siggy... Inderdaad laten staan.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Te luiquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hey die bondscoach verkiezing van Rene van der Gijp zit er al een tijdje op he![]()
![]()
Schone heeft al twee opgelegde kansen gemist maar alleen als die Sigtordinges dat doet hoor je er iets van.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Boertje, ga je mama trollen of gewoon lekker naar bed. Je bent hier niet welkom.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef Caland het volgende:
Ajax heeft wederom het geluk aan haar zijde.AFCA
✯ ✯ ✯![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jellyquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Boertje, ga je mama trollen of gewoon lekker naar bed. Je bent hier niet welkom.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lucky AjaxIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ajax
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Jesper met een kronkel in z'n kopI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dat had gewoon rood moeten zijn. Wederom heeft Ajax niets te klagen over de arbitrage.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Terecht trouwens dat dit geel is.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Als Frank nu niet gaat wisselen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef Caland het volgende:
Dat had gewoon rood moeten zijn. Wederom heeft Ajax niets te klagen over de arbitrage.![]()
![]()
Maar 1 verdediger erachter (en dus geen keeper meer), dus is het gewoon een doorgebroken spelerquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef Rabieluh het volgende:
komt goed weg? is gewoon nooit meer dan geel.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef Caland het volgende:
Dat had gewoon rood moeten zijn. Wederom heeft Ajax niets te klagen over de arbitrage.terecht geel.
![]()
Niet raken, niet kunnen schieten en nog een speler er achter.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef Caland het volgende:
Dat had gewoon rood moeten zijn. Wederom heeft Ajax niets te klagen over de arbitrage.
Terecht geel dus.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ja dat had ik ook gedaan in die positie, doel was leeg.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ah werkt dat zo, als de keeper er niet meer is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar 1 verdediger erachter (en dus geen keeper meer), dus is het gewoon een doorgebroken spelerRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Euh, Salzburg vergeten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Enige Nederlandse club die afgelopen jaren niet keer op keer is afgegaan
Wat een prestatie![]()
![]()
Je zegt het zelf al. Verdediger erachter en de bal richting cornervlag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar 1 verdediger erachter (en dus geen keeper meer), dus is het gewoon een doorgebroken speler![]()
kan je dan niet beter blijven staan en op het doel schieten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gedaan in die positie, doel was leeg.nee echt niet !![]()
Ik heb de afgelopen jaren Ajax vaak af zien gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Enige Nederlandse club die afgelopen jaren niet keer op keer is afgegaan
Wat een prestatie![]()
![]()
Ik vind het keepersshirt van Cillessen ook maar wat lafjes. Straalt niks uit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bal was bij cornervlag.. Had ie nooit gehaaldquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef HighVolume het volgende:
[..]
kan je dan niet beter blijven staan en op het doel schieten?![]()
Salzburg heeft daarna gewoon glorieus de EL gewonnen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
ah werkt dat zo, als de keeper er niet meer is.![]()
Alleen was het niet te zien dat hij hem echt raakte, dus in dit geval was de scheids misschien ook niet zeker![]()
Precies. Ajax met 10 man is levensgevaarlijk, zie vorig seizoenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef HighVolume het volgende:
[..]
kan je dan niet beter blijven staan en op het doel schieten?![]()
Nog niks vergeleken met Sparta Praag, Petrolul, Odessa en Kuban Krasnodarquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren Ajax vaak af zien gaan.![]()
weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
Alleen was het niet te zien dat hij hem echt raakte, dus in dit geval was de scheids misschien ook niet zeker
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Siggy![]()
Wat een aanfluiting die man
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Steaua en Red Bull staan inderdaad een stuk hoger in aanzien.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog niks vergeleken met Sparta Praag, Petrolul, Odessa en Kuban KrasnodarVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
PSV-supporters mogen geen grappen maken over uitsupportquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Ajaxaanhang op de halfvolle tribune.
Die zullen zich daar wel thuis voelen.
xD xD![]()
Nee, normaal staat de keeper er nog, maar nu was die weg. Dan telt die verdediger dus als keeper, en verder was er niemand meer. 1 op 1 situatie dus doorgebroken speler (mits Cil hem echt raakte natuurlijk.)quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Verdediger erachter en de bal richting cornervlag.![]()
Aldus een Duitser.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PSV-supporters mogen geen grappen maken over uitsupportDit, dus.![]()
En vlak daarvoor verslikte hij zich zowat in zijn eigen bewegingen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:01 schreef Alfje het volgende:
lol, cadeautje, liep zich weer dom vast![]()
Hoger dan dat ja. En stond tenminste verder nog iets tegenover. Goede discussie wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Steaua en Red Bull staan inderdaad een stuk hoger in aanzien.![]()
Gelukkig volgen Tukkers hun club zelfs buiten de eigen landsgrenzen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PSV-supporters mogen geen grappen maken over uitsupport![]()
Die Cypriootjes zetten even druk op de verdediging van Ajax en gelijk schieten ze de bal over de zijlijn. Ajax bestrijden is geen hogere wiskunde ofzo.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik ben geen fan van Boilesen maar je kunt overdrijvenquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0-1.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:03 schreef Caland het volgende:
Die Cypriootjes zetten even druk op de verdediging van Ajax en gelijk schieten ze de bal over de zijlijn. Ajax bestrijden is geen hogere wiskunde ofzo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Weet Feyenoord alles van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:03 schreef Caland het volgende:
Die Cypriootjes zetten even druk op de verdediging van Ajax en gelijk schieten ze de bal over de zijlijn. Ajax bestrijden is geen hogere wiskunde ofzo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM vindt dit leuk![]()
Niet wetenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Boilesen maar je kunt overdrijven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
21:54 beldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee sorry, die hele vent en z'n dikke kop interesseren me geen reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM vindt dit leuk![]()
Ik vind je geprikkeld.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, die hele vent en z'n dikke kop interesseren me geen reet.Dit, dus.![]()
Beyoncé > Nicki Minajquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, die hele vent en z'n dikke kop interesseren me geen reet.![]()
de neuk is ditGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Werkte goed bij Feyenoord ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:03 schreef Caland het volgende:
Die Cypriootjes zetten even druk op de verdediging van Ajax en gelijk schieten ze de bal over de zijlijn. Ajax bestrijden is geen hogere wiskunde ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
wie is dat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM vindt dit leuk![]()
Ik had het niet over mijquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, die hele vent en z'n dikke kop interesseren me geen reet.
xD![]()
Dacht je ook zo over Johannes nadat jullie bij de bioscoop hadden afgesproken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, die hele vent en z'n dikke kop interesseren me geen reet.![]()
Loop mij meer aan viergever en serrano te ergeren dan siggy eigenlijk.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Valse tussenstand, ban.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
siggy kan niks betekenen voor wedstrijden tegen dit niveauGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Uh... goeie..quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dacht je ook zo over Johannes nadat jullie bij de bioscoop hadden afgesproken?![]()
Ik loop me al 3 jaar te ergeren aan Siggy. Gast kan gewoon niet voetballenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Loop mij meer aan viergever en serrano te ergeren dan siggy eigenlijk.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat was inderdaad wel het schoolvoorbeeld hoe het moet. Blijkbaar hebben de Cypriootjes die wedstrijd niet gezien.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mwa, die wisten anders wel te scoren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel het schoolvoorbeeld hoe het moet. Blijkbaar hebben de Cypriootjes die wedstrijd niet gezien.![]()
Serero, wat kan hij eigenlijk? Passen niet, schieten niet, fysiek niet.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik vind jou ook geprikkeld.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:06 schreef Scorpie het volgende:
Serero met de tyfus pass. Zoals gewoonlijk. Godverdomme, wat een mongool.Dit, dus.![]()
Hij krijgt steeds iets meer durf lijkt hetquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Niks mis met onze kindsoldaatWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Krijgen we subsidie voor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Serero, wat kan hij eigenlijk? Passen niet, schieten niet, fysiek niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
in de weg staanquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Serero, wat kan hij eigenlijk? Passen niet, schieten niet, fysiek niet.nee echt niet !![]()
Adopteer kindsoldaat toch?quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ja en hij is nog goedkoop ook, voetbalt voor een zakje knikkers.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Adopteer kindsoldaat toch?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ingezet worden op 5 decemberquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Serero, wat kan hij eigenlijk? Passen niet, schieten niet, fysiek niet.![]()
Klopt. Maar niemand pretendeert dat ook nog bij ajax. Terwijl serero echt niks brengt. Geen assist, geen goal, zelfs de passing is kut.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik loop me al 3 jaar te ergeren aan Siggy. Gast kan gewoon niet voetballenKein gewalt! Wir sind das volk!
z'n lengte kan soms handig zijn maar niet tegen deze clubquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Serero, wat kan hij eigenlijk? Passen niet, schieten niet, fysiek niet.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hij is dan ook een meesterquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik vind Andersen het best leuk doen.
Snap niet dat Ajacied422 zo'n hekel aan die jongen heeft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Zo vaak spelen ze niet tegen f'jes meer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
z'n lengte kan soms handig zijn maar niet tegen deze clubKein gewalt! Wir sind das volk!
Eerst Machlasquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Het is wel echt van een bedroevend niveau vanavond..Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
lekker boilesenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
De trukendoos van Andersen komt er nog niet helemaal uit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
de tering
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Waar blijft die heksenketel trouwens?Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Afgelopen weekend waren ze nog op de vlucht voor NAC hooligans.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Boys vak410 zetten even aan jongens hoort dat danReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maher is er al mee bezig op de parkeerplaats.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Alfje het volgende:
Tijd voor wat vers bloed zou ik zeggen.![]()
Gelukkig staat serero wel goed in positie. Dat je daarna de bal kwijt bent, ach.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Lance Amstrong is het met je eens.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Alfje het volgende:
Tijd voor wat vers bloed zou ik zeggen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom denk je dat hij niet geselecteerd was voor Zuid-Afrika en zelfs Ntuli wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Man man man wat is die negert slecht zeg
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
die nac boys zien wij in de arena wel weerquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend waren ze nog op de vlucht voor NAC hooligans.
nee echt niet !![]()
Was wel vuurwerk zeker.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend waren ze nog op de vlucht voor NAC hooligans.![]()
Hangt het toch weer van schone af.Kein gewalt! Wir sind das volk!
cilgod
Moderator DIG
Die speelt niet meer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wamberto erin... 90+2 dikke offside goal![]()
Cilgod
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zowel Ajax als Apoel ontsnapt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Jammer zegOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Weer een ontsnapping.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
sig
Moderator DIG
Je bedoelt die 3 die in een thuisvak stonden te juichen? Was geen 410.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend waren ze nog op de vlucht voor NAC hooligans.AFCA
✯ ✯ ✯![]()
Siggy, faalhaasWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Van Rhijn valt weer zomaar omIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
KANKER SIGGY WISSELEN GVD. DIE KNEUS KAN HELEMAAL NIKS.![]()
MILIK ER IN FRANK!!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Siggy creeerde de kans zelf, jammer dat hij hem niet maaktOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
daarom... we zien die nac boys in de arena weerquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:12 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Je bedoelt die 3 die in een thuisvak stonden te juichen? Was geen 410.nee echt niet !![]()
KAMPFGEIST BITTE!!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef HPLC het volgende:
Jezus, wat een heethoofden hierItaliaans bloed zeker?
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Dat wegschieten van Siggyhij kan echt niks.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als ik ergens een schurfthekel aan heb bij Frank, zijn het wel die kutklotewissels die in de 85e minuten komen. Minimaal.![]()
Penalty Killer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enige man die gewoon constant presteert dit seizoen is Cillessen![]()
Ik zou Dennis Bergkamp nog voor Siggy wisselen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Siggy ook , in falen welteverstaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enige man die gewoon constant presteert dit seizoen is CillessenRED ONS HENNIEGOD![]()
Nooit een goed tekenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enige man die gewoon constant presteert dit seizoen is Cillessen![]()
Frank zal zo wel tevreden zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig heeft Ajax wel 62% balbezit #domineren![]()
Kishna en El Ghazi
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Was wel een overtredingquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Serero verliest de bal, wderom levensgrote kans voor Apoel. Lekker hoor.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gaza doet met de joden mee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Schone aan de kant...
hahahha jay z en beyonce aanwezig bij psg barcelona
zo wordt het liedje niggas in partis toch nog realiteit![]()
Feyenoord ook.quote:
Oh wacht...What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
inderdaad daar gaat 't uiteindelijk toch omquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig heeft Ajax wel 62% balbezit #dominerenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Die hadden de cl al gewonnen.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ook het WKquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die hadden de cl al gewonnen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Supercup & Wereldbeker dit dat alles.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die hadden de cl al gewonnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: