Welterustenquote:
Veel plezierquote:
Grappig maar wel een klein beetje biased.quote:
Alles is biased.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grappig maar wel een klein beetje biased.
Fox doet hetzelfde met Democraten en ander links gespuisquote:
Er is een verschil tussen biased en biased. Op een grappige manier feiten overdrijven is wat anders dan keihard leugens vertellen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fox doet hetzelfde met Democraten en ander links gespuis
Wat is een bundle?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, ik heb laatst een 2e hands Lord of the Rings bundle gekocht, hoe lang zal ik daarover gaan doen? Hij is in het engels.
Lolaquote:
Niet als je geen gevoel voor humor hebtquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen biased en biased. Op een grappige manier feiten overdrijven is wat anders dan keihard leugens vertellen.
Bundle is alle 3 de boeken in 1 boek van pak 'm beet 1000 pagina's.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is een bundle?
Pfoe, goede vraag wel. Er zijn stukken die erg meeslepend zijn, waardoor je wilt blijven lezen.
Er zijn echter ook extreem saaie stukken, voornamelijk met Frodo en Sam die rondjes lopen. Ook de appendices zijn niet doorheen te komen omdat het simpele opsommingen zijn van tientallen pagina's.
Ik heb er toen 2 weken over gedaan geloof ik. Was wel in het Nederlands.
Dat is een oudje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bundle is alle 3 de boeken in 1 boek van pak 'm beet 1000 pagina's.
Deze heb ik: http://www.tolkienbooks.net/php/details.php?reference=45100
De appendices zitten er niet in meen ik op 1 beknopte na.
What's up art?quote:
Zonde...Ik las het net (ik keek een film dus ik heb er niets van gezien)quote:
Ik ben uiteraard op bezoek geweest vanmiddag. Zoals het er nu uitziet heeft ze nog wel last van verhogingen en misselijkheid maar dat is normaal. Ze moest in de stoel zitten en dat ging moeizaam maar goed. Als ze naar huis mag, moet ze trappen kunnen lopen. De fysio is inmiddels ook geweest en die komt elke dag meerdere keren langs. Zwaar dus, maar wel positiefquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het met je moeder eigenlijk?
Nog op bezoek geweest vanavond?
Als het goed is neemt ze die mee. Man wat word ik snel tipsy van wijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straw heeft je wijn opgedronken?
Nee, die heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een oudje.
Had je wel de Hobbit al gelezen?
Word een kort nachtje dus?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het goed is neemt ze die mee. Man wat word ik snel tipsy van wijn4 glaasjes en ik voel m al.
Goed plan...Die nachten zijn ook altijd tekort.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga zo pitten. Dus 7 uurtjes. Valt mee
Had paar uur geleden al zin, maar moest voetbal kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Goed plan...Die nachten zijn ook altijd tekort.
Behalve in Brabantquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Goed plan...Die nachten zijn ook altijd tekort.
Het heeft zo zijn voordelen om fan te zijn van een club die geen europees voetbal speelt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had paar uur geleden al zin, maar moest voetbal kijken
Hahaquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voordelen om fan te zijn van een club die geen europees voetbal speelt.
Ik was ook niet serieus. Europees spelen is leuk...Ik ben naar twee europese uitwedstrijden geweest en dat was altijd een feest. Ik zou zo weer gaan, maar ja, ik heb het bij twee Europese oefenwedstrijden gehouden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahatoch liever wat weinig slaap en extra spanning
4 glaasjes wijn is ook niet heel weinig of zo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het goed is neemt ze die mee. Man wat word ik snel tipsy van wijn4 glaasjes en ik voel m al.
Qua veldspel continue beter, onterechte penalty tegen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Waren ze constant beter of alleen meer grote kansen?
Jij voert mannen gewoon graag dronkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4 glaasjes wijn is ook niet heel weinig of zo.
Hoezo onterecht? Schwalbe?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Qua veldspel continue beter, onterechte penalty tegen.
Je leert iemand redelijk goed kennen onder invloed.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij voert mannen gewoon graag dronken
En los daarvan is het ook nog eens makkelijke prooiquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je leert iemand redelijk goed kennen onder invloed.Dronken mensen spreken altijd de waarheid, of zoiets.
Wel waarquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je leert iemand redelijk goed kennen onder invloed.Dronken mensen spreken altijd de waarheid, of zoiets.
Gelukkig bijna winter. Sterf kutbeestenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb al de hele dag jeuk aan mijn been, kijk er nu eens goed naar en zie nu dat er 3 grote muggenbulten op zitten. K*tbeesten.
Niet slapen als een mummyquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig bijna winter. Sterf kutbeesten
Jij zwachtelt jezelf in voor je gaat slapen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet slapen als een mummy
Hoi Bob.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet slapen als een mummy
Ik kon niet eens boos worden om de slechte voorzetten en de zoveelste kutpingel tegen. Ik denk dat ik geen echte supporter meer ben.quote:
Ik kan niet wachten. Ik ben al 20 minuten op jacht naar zo'n irritant beest die hier rond vliegt. Sterf kutmug...quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig bijna winter. Sterf kutbeesten
Verwarming uit, sokken aan en zwachtelen maarquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zwachtelt jezelf in voor je gaat slapen?
Hallo Aardbeiquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi Bob.
Mij prikken ze vooral als ik achter mijn laptop zit, zoals nu. In bed vooral oorgezoem.
Kom je nog wandelen yats?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Ik ben al 20 minuten op jacht naar zo'n irritant beest die hier rond vliegt. Sterf kutmug...
Ow, en dronken/aangeschoten mensen zijn inderdaad leuk. Komend weekend maar weer aan de wijn denk ik
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet hij zich indrinken, anders is buitenkomen te eng natuurlijk
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon niet eens boos worden om de slechte voorzetten en de zoveelste kutpingel tegen. Ik denk dat ik geen echte supporter meer ben.
Dat is wel de planning. Ik weet alleen niet of ik dan geen last meer heb van mijn been (donderdag ga ik naar de huisarts) en of ik vervoer heb.quote:
Het bospad is niet recht, de bomen zijn wel hardquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, een bospad is toch niet recht, niemand die het opvalt als hij wat aangeschoten is
Wat heb je dan aan je been? OV gaat meestal welquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is wel de planning. Ik weet alleen niet of ik dan geen last meer heb van mijn been (donderdag ga ik naar de huisarts) en of ik vervoer heb.
Ow, en de mug is dood. Victorie!
De OV verbinding is overigens wel goed te doen daarheen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is wel de planning. Ik weet alleen niet of ik dan geen last meer heb van mijn been (donderdag ga ik naar de huisarts) en of ik vervoer heb.
Ow, en de mug is dood. Victorie!
Ach, vast wel een van ons die hard Stop kan roepenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het bospad is niet recht, de bomen zijn wel hard
De vorige meet had ik geen druppel op. In tegenstelling tot niet nader genoemde andere personenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, een bospad is toch niet recht, niemand die het opvalt als hij wat aangeschoten is
*bedenkt grapje met aangeschoten wild*quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was niet dronkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
De vorige meet had ik geen druppel op. In tegenstelling tot niet nader genoemde andere personen
Ik vermoed een ontsteking tussen mijn scheenbeen en de spier aan de achterkant. Het steekt al een week. Ik dacht eerst dat t spierpijn was maar dat had al wel voorbij moeten zijn nu.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan je been? OV gaat meestal wel
Ik als chauffeur al helemaal niet.quote:
Dat doe je op 2 benenquote:
Ok, ik schrok alquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik constateer dat we niet eens aangeschoten waren.
Maar huppelen achter een mug gaat wel?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vermoed een ontsteking tussen mijn scheenbeen en de spier aan de achterkant. Het steekt al een week. Ik dacht eerst dat t spierpijn was maar dat had al wel voorbij moeten zijn nu.
Ah, nee ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
25+ meet zaterdag, ga je mee? (ja, voor jou maken ze vast wel een uitzondering)
Dat zei ik niet he.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Jou kan ik makkelijk aan
Nee, dat zeg ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet he.
Dont mistake my kindness for weakness.
Lastig. Waarom denk je dat het me 20 minuten gekost heeft hem om zeep te helpen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar huppelen achter een mug gaat wel?
Gewoon meegaan, wandelen is gezond.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, nee ik ben gewoon nieuwsgierig.
Ik heb zo'n vermoeden dat je nu modderworstelen wil voorstellen terwijl ik meer denk ik de richting van een leuke discussie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou ook makkelijk aan kan.
Verbranden in oktober?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:10 schreef aeque het volgende:
10km, mij kennende trek ik weer de verkeerde kleding aan, verbrand ik en wordt het chaos met het OV.
Dus ik sla hem maar over.
Daar ben ik wellicht te neger voor...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit? Tussen de regendruppels door
Nee ik verwachtte dat ik in september nog zou verbranden.quote:
Het stelt medio nu niets voor. Tenzij je in Spanje of zuidelijker zit natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik verwachtte dat ik in september nog zou verbranden.
Niet iedereen kan zonlicht even goed verdragen.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daar ben ik wellicht te neger voor...
Dat denk jij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het stelt medio nu niets voor. Tenzij je in Spanje of zuidelijker zit natuurlijk
Dat laatste is merendeel van het jaar in Nederland nog waar ook. Alleen juni-juli moet ik een beetje oppassen..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dat zal het zijn.
Ik dacht jij hebt gewoon UV-charisma. Geen zonnebrand nodig enzo.
Ok, maar aanstaande zaterdag staat de zon nog lager. Elke week weer tot de 21ste van decemberquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Ik zat afgelopen zaterdag nog een uurtje in de zon en was alweer heerlijk rood.
Zoals ik al zei, niet iedereen kan zonlicht goed verdragen.
Ja joh, kan het nog deprimerender. Stomme dagen met weinig zonlicht, bah!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, maar aanstaande zaterdag staat de zon nog lager. Elke week weer tot de 21ste van december
Volgens mij lukt het mij nog te verbranden in de wintermaanden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, maar aanstaande zaterdag staat de zon nog lager. Elke week weer tot de 21ste van december
Ja, heb je ook van die rode ogen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het mij nog te verbranden in de wintermaanden.
Mijn pigment heeft mij in de steek gelaten.
Gewoon retourtje Tenerife of Phuket nemenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja joh, kan het nog deprimerender. Stomme dagen met weinig zonlicht, bah!
Uhmm... in het vervolg kan je eerlijkheid misschien iets tactischer inpakken?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd
'Hey, sorry dat ik zo laat reageer op je fb-berichtje, maar ik had echt nog geen zin om eerder te reageren'
en
'Hey, ik kom niet op je verjaardag, want het is me te ver weg en te veel moeite dan'
werden niet positief ontvangen
Nee, als ik een albino was geweest had ik wel gezegd: "Ik heb geen pigment dus dan krijg je datquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, heb je ook van die rode ogen?
Je weet dat retour ook weer terugkomst betekend?! Niet echt zinvol dan dus, of ik moet echt heel erg lang wegblijven.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon retourtje Tenerife of Phuket nemen
Ik kom wellicht ookquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, nee ik ben gewoon nieuwsgierig.
Kan natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat retour ook weer terugkomst betekend?! Niet echt zinvol dan dus, of ik moet echt heel erg lang wegblijven.
Kiten gaat wel lastig in de bossenquote:
Ga ik over 2 jaar al, dus nu nog even sparen (in Nederland dus helaas)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan natuurlijk
Eigenlijk moeten we nu massaal naar Brazilie of Nieuw Zeeland gaan, en als het daar weer herfst wordt, hier weer terug komen
Al?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga ik over 2 jaar al, dus nu nog even sparen (in Nederland dus helaas)
Waarschijnlijk niet genoeg wind...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kiten gaat wel lastig in de bossen
Hoe lang ga je weg?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, pas dan.
Kwam nou eenmaal zo uit.
Vrouwen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
- wellicht
Er komen zowaar vrouwen (ik zeur altijd dat dat niet zo is), vast heel gezellig
Niet alle vrouwen zijn eng.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen?Dat vind ik nu maar eng hoor
Kan dat wel? Je laat Royco zo eenzaam achter dan...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hoe lang mijn spaargeld het tegen die tijd uithoudt denk ik.
Nee ok zij is liefquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn eng.
CM is niet eng.
Ik denk aan beidequote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je nu modderworstelen wil voorstellen terwijl ik meer denk ik de richting van een leuke discussie.
Hij wil mij vast midden in de nacht de voetbal uitslagen wel door DMen denk/hoop ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan dat wel? Je laat Royco zo eenzaam achter dan...
Wie weetquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij wil mij vast midden in de nacht de voetbal uitslagen wel door DMen denk/hoop ik
Its a lonely path that I followquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan dat wel? Je laat Royco zo eenzaam achter dan...
Over comics gepraat?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was hier zaterdag nog. Was gezellig.
Het worstelen sowieso, qua discussie zijn we aan elkaar gewaagd denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij denkt beide te kunnen winnen?
Urenlang. En over andere dingen natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het worstelen sowieso, qua discussie zijn we aan elkaar gewaagd denk ik.
Serieus ja?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Urenlang. En over andere dingen natuurlijk.
Je moet toch een beetje praten terwijl je naakt poseert.
Dan dubbel nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je zou dan juist verwachte dat gepaste stilte/bewondering gepaster zou zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Urenlang. En over andere dingen natuurlijk.
Je moet toch een beetje praten terwijl je naakt poseert.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan dubbel nee.NouhouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk niet. Waarom zou zij of ik een smaakvol naakt van mij willen hebben?quote:
Ik zou het niet weten. Ik zou niet zo lang stil kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, je zou dan juist verwachte dat gepaste stilte/bewondering gepaster zou zijn eigenlijk.
Ik zal mijn kleren dan zaterdag maar niet uittrekken dan..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, je zou dan juist verwachte dat gepaste stilte/bewondering gepaster zou zijn eigenlijk.
Dus als ik mijn mond hou ben ik niet gezellig meer?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zal mijn kleren dan zaterdag maar niet uittrekken dan..
Anders ben je niet gezellig meer
Voor het slapen gaanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus als ik mijn mond hou ben ik niet gezellig meer?
Dat is wel lief eigenlijkThanks.
Owquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waarom zou zij of ik een smaakvol naakt van mij willen hebben?
Nee, de kleren zijn grotendeels aangebleven.
[..]
Ik zou het niet weten. Ik zou niet zo lang stil kunnen zijn.
Moet ook zeggen dat ik het nou niet echt een verbetering vind eigenlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:14 schreef aeque het volgende:
Een nieuwe FP, dat kan ik als zolder-autist niet aan.
O ik vind het wel wat hebben. De oude FP was wel een beetje oubollig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat ik het nou niet echt een verbetering vind eigenlijk
Oh, nja misschien is mijn schermpje te klein om het te kunnen waarderen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
O ik vind het wel wat hebben. De oude FP was wel een beetje oubollig.
Omdat het de normale uitspraak is van het woord?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:32 schreef artelligence het volgende:
Waarom zeggen mensen altijd oudbollig?
Ik ben zo oud, dan vergeet ik dat die 'd' er niet hoort, Sorry hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:32 schreef artelligence het volgende:
Waarom zeggen mensen altijd oudbollig?
Klinkt zo, dus schrijf ik het ook vaak zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay ik dacht dus serieus dat het oudbollig ipv oubollig was.![]()
Dat gaat te ver inderdaadquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:14 schreef aeque het volgende:
Een nieuwe FP, dat kan ik als zolder-autist niet aan.
Ik zei vroegah steevast helastiekje in plaats van elastiekje, dus ik schreef het ook lang zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt zo, dus schrijf ik het ook vaak zo.
Kwam er ergens achter toen ik was ofzo, toen iemand mij verbeterde.
Mja.. blijf het tegen beter weten in gewoon nog steeds verkeerd doen
Ik zei altijd idrek, in plaats van igrek (je spelt het dan als ygrek, om de Griekse Y aan te geven in het alfabet).. Pas rond mijn 32e hoorde een vriendin van mij het en lag in een stuip toen ze goed hoorde wat ik zei en wat ik er mee bedoeldequote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zij vroegah steevast helastiekje in plaats van elastiekje, dus ik schreef het ook lang zo.
Iedereen heeft van die woorden denk (hoop) ik.
Idem hierquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Daarom vind ik topics als deze ook leuk om door te lezen: GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 88quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zei altijd idrek, in plaats van igrek (je spelt het dan als ygrek, om de Griekse Y aan te geven in het alfabet).. Pas rond mijn 32e hoorde een vriendin van mij het en lag in een stuip toen ze goed hoorde wat ik zei en wat ik er mee bedoelde
Ik nog niet echt, maar is ook meer omdat het zoeken wat nu waar staat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nieuwe FP
Ik vind het een verbetering.
Ik kom er toch nooitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik nog niet echt, maar is ook meer omdat het zoeken wat nu waar staat.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Same herequote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh de FP is toch over het algemeen wel waarom ik op Fok! zit/zat.
Ik geregeldquote:
Ja, ik dus ook. Kwam er pas later achter dat er ook een forum was.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh de FP is toch over het algemeen wel waarom ik op Fok! zit/zat.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Same hereen toen besloot ik na (lange) tijd een account aan te maken zodat ik kon reageren.
En mijn leven was echt voorbij toen ik het forum bezocht.
Klinkt bekendquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:48 schreef artelligence het volgende:
Ik wilde net vragen, hoe kwam je dan op het Forum, maar zo dus schijnbaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ben direct op het forum begonnen. Zocht iets, kwam op een discussie hier uit en toen vond ik het leuk.
Ik maakte ooit een account aan om te vragen of het zin had om nog een xbox te kopen of dat de nieuwe generatie er komt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ben direct op het forum begonnen. Zocht iets, kwam op een discussie hier uit en toen vond ik het leuk.
Zinvol advies dus (voor zover het advies tot games zinvol kan zijn)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik maakte ooit een account aan om te vragen of het zin had om nog een xbox te kopen of dat de nieuwe generatie er komt.
Datwas september 2009, heb hem gekocht en de xbox one is nu pas net hier uit
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Same hereen toen besloot ik na (lange) tijd een account aan te maken zodat ik kon reageren.
Ik heb hem nogquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zinvol advies dus (voor zover het advies tot games zinvol kan zijn)
Ja, overigens nooit in die discussie gepost. Mijn eerste post was volgens mij in de homo-slowchat. Had ik niet eens door.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen, hoe kwam je dan op het Forum, maar zo dus schijnbaar.
Mooie mannenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, overigens nooit in die discussie gepost. Mijn eerste post was volgens mij in de homo-slowchat. Had ik niet eens door.Maar er stonden plaatjes van mooie mannen waar ik op moest reageren.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, overigens nooit in die discussie gepost. Mijn eerste post was volgens mij in de homo-slowchat. Had ik niet eens door.Maar er stonden plaatjes van mooie mannen waar ik op moest reageren.
Klinkt goedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:05 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, ik ben weer thuis van de sollicitatie
Gesprek ging goed, ze hebben een goed beeld gegeven van de functie en ik heb mijn ervaringen op hun vragen weten toe te passen in mijn antwoorden. Zelf nog vragen aan hen gesteld (Wat maakt het leuk om bij dit bedrijf te werken, wat is leuker ten opzichte van andere bedrijven), dus ik heb het gevoel dat ik sterk in mijn schoenen stond. Begin volgende week hoor ik meer
Ja, en hopelijk vinden zij dat ookquote:
Als je eigen interpretatie positief is over het gesprek heb jij alles gedaan, kan je zelf niets meer doenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en hopelijk vinden zij dat ook
Klinkt goed inderdaad. Ik heb alweer de volgende afwijzingsmail binnen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:05 schreef El_Thijs het volgende:
Gesprek ging goed, ze hebben een goed beeld gegeven van de functie en ik heb mijn ervaringen op hun vragen weten toe te passen in mijn antwoorden. Zelf nog vragen aan hen gesteld (Wat maakt het leuk om bij dit bedrijf te werken, wat is leuker ten opzichte van andere bedrijven), dus ik heb het gevoel dat ik sterk in mijn schoenen stond. Begin volgende week hoor ik meer
Precies. Heb er zelf een goed gevoel bijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Als je eigen interpretatie positief is over het gesprek heb jij alles gedaan, kan je zelf niets meer doen
Dat is balen manquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt goed inderdaad. Ik heb alweer de volgende afwijzingsmail binnen.
Top.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Heb er zelf een goed gevoel bij![]()
Balen manquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt goed inderdaad. Ik heb alweer de volgende afwijzingsmail binnen.
Mijn date is om kwart over 2, dus heb nog even tijd om me op te frissen en om te kledenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Top.Ik ben zelf ook nog steeds op zoek. Hoe laat is je date vandaag?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Heb er zelf een goed gevoel bij
[..]
Dat is balen man
Ach voorlopig heb ik nog een baan.quote:
Bijbaan. Zou niet een al te moeilijke zoektocht moeten zijn... maar ja. Kom nu telkens wel een beetje geld tekort.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn date is om kwart over 2, dus heb nog even tijd om me op te frissen en om te kleden
Succes met je zoektocht, wat zoek je ook weer?
Je bent alleen op zoek naar wat anders, toch jammer maar je hebt in ieder geval nog iets.quote:
Succes ! ik las dat je een beardmans bent.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn date is om kwart over 2, dus heb nog even tijd om me op te frissen en om te kleden
Succes met je zoektocht, wat zoek je ook weer?
Ja datquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bent alleen op zoek naar wat anders, toch jammer maar je hebt in ieder geval nog iets.
Klinkt goed, ik heb helaas net weer een afwijzing binnen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:05 schreef El_Thijs het volgende:
Komt goed, al is de frustratie natuurlijk aanwezig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:38 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik heb helaas net weer een afwijzing binnen.
Dat valt wel mee, ik maak me niet meer druk om afwijzingen op sollicitaties. Daarvoor heb ik er sinds mijn afstuderen al genoeg van gehad. Als je überhaupt al een afwijzende reactie krijgt. Dat was ook een van de redenen waarom ik ooit voor mezelf begonnen ben, al staat dat nu even op een laag pitje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Komt goed, al is de frustratie natuurlijk aanwezig.
Wat voor richting , of baan ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik maak me niet meer druk om afwijzingen op sollicitaties. Daarvoor heb ik er sinds mijn afstuderen al genoeg van gehad. Als je überhaupt al een afwijzende reactie krijgt. Dat was ook een van de redenen waarom ik ooit voor mezelf begonnen ben, al staat dat nu even op een laag pitje.
We gaan kartenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bijbaan. Zou niet een al te moeilijke zoektocht moeten zijn... maar ja. Kom nu telkens wel een beetje geld tekort.
Ah vanmiddag al.Wat gaan jullie doen?
Nou, mijn recruiter belde net (die was bij het gesprek) en die vond het wat minder gaan dan wanneer we 1 op 1 hadden gepraat. Ik was wat zenuwachtiger (en dat klopt ook), en ik praatte te snel. Ook gebruikte ik teveel bijwoorden. Maandag hoor ik het definitief, dus het wordt nog ongewild erg spannend.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:38 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik heb helaas net weer een afwijzing binnen.
Strafrecht en forensica (universitair). Ik zoek een juridische functie, helaas is daar nogal veel concurrentie in. Maar uiteindelijk komt het wel goed.quote:
doe eens gekquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Strafrecht en forensica (universitair). Ik zoek een juridische functie, helaas is daar nogal veel concurrentie in. Maar uiteindelijk komt het wel goed.
Recruiters hebben altijd opmerkingenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, mijn recruiter belde net (die was bij het gesprek) en die vond het wat minder gaan dan wanneer we 1 op 1 hadden gepraat. Ik was wat zenuwachtiger (en dat klopt ook), en ik praatte te snel. Ook gebruikte ik teveel bijwoorden. Maandag hoor ik het definitief, dus het wordt nog ongewild erg spannend.
Dat klopt, al hoop ik dit keer wel succes te hebben in ieder geval.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:59 schreef Solique het volgende:
Ik hoef blijkbaar bijna tot niets te doen voor een baan laatste jaren.
Blijf aanbiedingen ontvangen, eerst volgende week maar eens afwachten.
[..]
Recruiters hebben altijd opmerkingen
Die zijn er voor om jou te blijven pushen totdat het 100% gaat.
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt, al hoop ik dit keer wel succes te hebben in ieder geval.
Wat deed/doe je ook weer?
Same here.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben maar wat blij met mijn baanEn volgens mij was ik nog steeds Koos Werkeloos als ik in Nederland was gebleven
Tja, ik zou best naar het buitenland willen, maar met Nederlands recht als achtergrond kom je vast niet verquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben maar wat blij met mijn baanEn volgens mij was ik nog steeds Koos Werkeloos als ik in Nederland was gebleven
Ik ga juist vanmiddag op gesprek om ICT prutser te worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee
Ik ben maar een simpele IT prutser
Ze schijnen hier hele goedkope aanvullende opleidingen te hebben voor EU-studenten met de juiste kwalificaties. Die jij zeker hebt met een universitaire achtergrond. Misschien bij laten scholen in internationaal strafrecht?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik zou best naar het buitenland willen, maar met Nederlands recht als achtergrond kom je vast niet ver
Thanksquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee
Ik ben maar een simpele IT prutser
Succesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ga juist vanmiddag op gesprek om ICT prutser te worden.
tot nu toe weet ik hoe ik moet downloaden en muziek kan makenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Succes
Vraag genoeg als je voldoende ervaring hebt
Nog genoeg te leren dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:14 schreef K44S het volgende:
[..]
tot nu toe weet ik hoe ik moet downloaden en muziek kan maken.
Daarom wil ik meer kunnen.
Helaas was de opleiding: Media developer al gesloten ( vol ).quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog genoeg te leren dus
Sowieso genoeg keuzes binnen de IT wereld
Te veel bijwoordenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We gaan karten
[..]
Nou, mijn recruiter belde net (die was bij het gesprek) en die vond het wat minder gaan dan wanneer we 1 op 1 hadden gepraat. Ik was wat zenuwachtiger (en dat klopt ook), en ik praatte te snel. Ook gebruikte ik teveel bijwoorden. Maandag hoor ik het definitief, dus het wordt nog ongewild erg spannend.
Woorden als: "Een beetje", "Heel erg", "Zeer", etc. Ik had het zelf niet in de gaten, maar dat komt omdat ik zo altijd praat.quote:
Dat vind ik nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Woorden als: "Een beetje", "Heel erg", "Zeer", etc. Ik had het zelf niet in de gaten, maar dat komt omdat ik zo altijd praat.
OF : enuuhh....... enzo...... zeg maar .....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:34 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel meevallen eigenlijk.
Erger is als iemand constant z'n zinnen eindigt met "zeg maar".
En toen.........en toen........en toen....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:36 schreef K44S het volgende:
[..]
OF : enuuhh....... enzo...... zeg maar .....
Zeik recruiter dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Woorden als: "Een beetje", "Heel erg", "Zeer", etc. Ik had het zelf niet in de gaten, maar dat komt omdat ik zo altijd praat.
'Jeweettoch'quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:37 schreef STING het volgende:
[..]
En toen.........en toen........en toen....
Dan redt je het alleen bij de KFC denk ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Jeweettoch'
'Ik zweer het je jonguh'
Werk is werk he?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dan redt je het alleen bij de KFC denk ik
Zelfs daar wijzen ze me afquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb een jaar internationaal en europees recht gestudeerd maar ben daar helaas door foutieve informatie mee gestopt. Maar wellicht is het een optie. Wat kost zoiets ongeveer?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze schijnen hier hele goedkope aanvullende opleidingen te hebben voor EU-studenten met de juiste kwalificaties. Die jij zeker hebt met een universitaire achtergrond. Misschien bij laten scholen in internationaal strafrecht?
Topbaan johquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
Hier vind je een lijst en informatie: http://www.um.edu.mt/int-eu/visitingstudents/tuitionfees. Hou er alleen wel rekening mee dat Malteser websites vaak niet compleet zijn, en de universiteit doet er niet voor onder. Het beste kun je rechtstreeks contact met hen opnemenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb een jaar internationaal en europees recht gestudeerd maar ben daar helaas door foutieve informatie mee gestopt. Maar wellicht is het een optie. Wat kost zoiets ongeveer?
Niet te druk om maken johquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
Misschien hebben er ook zulke woorden tussen gezeten, ik weet het niet
Probeer ik ook niet te doenquote:
Zelf was je er positief over dus was het goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Probeer ik ook niet te doen
Ik ga naar de date, tot later!
Veel plezier!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel veel plezierquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:39 schreef K44S het volgende:
He bah... niet aangenomen voor de opleiding...
Oei, dat was tegen de verwachting in.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:39 schreef K44S het volgende:
Fijn dat je sollicitatie redelijk goed gegaan is, nu de date nogquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:39 schreef K44S het volgende:
woensdag hakkuhdagquote:
Hier weer de nodige spoedjes, dus wordt weer klein beetje overwerk.quote:
Ik heb een zo ge hete : AMN ( of ANM ... kies maar ) test gedaan.quote:
Klinkt goed maatquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben ik weer.
De date was erg geslaagd! Een hele leuke en vlotte meid ook. Praatte ook veel (net als ik), goedlachs en erg enthousiast. Karten had ze nog nooit gedaan en ik ben haar ook een keer of 5 voorbij gegaan
Veel gepraat daarna over van alles, erg leuk gehad. Ze vond het voor herhaling vatbaar, waarop ik antwoordde dat ze een dag moest doorgeven waarop ze vrij was, en dan regel ik wat we gaan doen. Heel pril allemaal nog maar ik ben er best van onder de indruk
Ja, en die zijn allebei al getrouwdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Klinkt goed maat. Heeft ze een zus(je) ?
Ja, dat word dus geen 2e datequote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en die zijn allebei al getrouwd
Die zussen maken me niet zoveel uit, het gaat me om haarquote:
Mij maken die zussen wel uitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zussen maken me niet zoveel uit, het gaat me om haar
Goed gedaan, oude hosselbaas.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben ik weer.
De date was erg geslaagd! Een hele leuke en vlotte meid ook. Praatte ook veel (net als ik), goedlachs en erg enthousiast. Karten had ze nog nooit gedaan en ik ben haar ook een keer of 5 voorbij gegaan
Veel gepraat daarna over van alles, erg leuk gehad. Ze vond het voor herhaling vatbaar, waarop ik antwoordde dat ze een dag moest doorgeven waarop ze vrij was, en dan regel ik wat we gaan doen. Heel pril allemaal nog maar ik ben er best van onder de indruk
Dank jequote:
Nou, meer het hof maken hequote:
"Once op on a time.... a brick... placed his selve on another brick..."quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe een verfilming van Tetris eruit gaat zien...
Misschien moet je, naast Nederlands, ook Engelse les gaan volgenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:40 schreef K44S het volgende:
[..]
"Once op on a time.... a brick... placed his selve on another brick..."
Super leuk!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben ik weer.
Zekerquote:
Ach, een typfout ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je, naast Nederlands, ook Engelse les gaan volgen.
Heb al meer dan een maand niet meer op school gezeten en ik word niet meer geprikkeldquote:
Klinkt goed, top man!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben ik weer.
Ik moet het ook weer eens doen. Ken jij nog een leuke vrijgezelle vrouw?quote:
Kun jij niet ergens anders gaan posten?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:01 schreef K44S het volgende:
4 UUR CUPPENSOEP... DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN.
Alhoewel ik al 2 uur te laat ben.
Mag je me niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun jij niet ergens anders gaan posten?
Uiteraard, nu even wachten en morgen als het goed is dan de tweede date plannenquote:
Thanksquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:00 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed, top man!
[..]
Ik moet het ook weer eens doen. Ken jij nog een leuke vrijgezelle vrouw?
Dat is lang geledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |