Welterustenquote:
Veel plezierquote:
Grappig maar wel een klein beetje biased.quote:
Alles is biased.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grappig maar wel een klein beetje biased.
Fox doet hetzelfde met Democraten en ander links gespuisquote:
Er is een verschil tussen biased en biased. Op een grappige manier feiten overdrijven is wat anders dan keihard leugens vertellen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fox doet hetzelfde met Democraten en ander links gespuis
Wat is een bundle?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, ik heb laatst een 2e hands Lord of the Rings bundle gekocht, hoe lang zal ik daarover gaan doen? Hij is in het engels.
Lolaquote:
Niet als je geen gevoel voor humor hebtquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen biased en biased. Op een grappige manier feiten overdrijven is wat anders dan keihard leugens vertellen.
Bundle is alle 3 de boeken in 1 boek van pak 'm beet 1000 pagina's.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is een bundle?
Pfoe, goede vraag wel. Er zijn stukken die erg meeslepend zijn, waardoor je wilt blijven lezen.
Er zijn echter ook extreem saaie stukken, voornamelijk met Frodo en Sam die rondjes lopen. Ook de appendices zijn niet doorheen te komen omdat het simpele opsommingen zijn van tientallen pagina's.
Ik heb er toen 2 weken over gedaan geloof ik. Was wel in het Nederlands.
Dat is een oudje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bundle is alle 3 de boeken in 1 boek van pak 'm beet 1000 pagina's.
Deze heb ik: http://www.tolkienbooks.net/php/details.php?reference=45100
De appendices zitten er niet in meen ik op 1 beknopte na.
What's up art?quote:
Zonde...Ik las het net (ik keek een film dus ik heb er niets van gezien)quote:
Ik ben uiteraard op bezoek geweest vanmiddag. Zoals het er nu uitziet heeft ze nog wel last van verhogingen en misselijkheid maar dat is normaal. Ze moest in de stoel zitten en dat ging moeizaam maar goed. Als ze naar huis mag, moet ze trappen kunnen lopen. De fysio is inmiddels ook geweest en die komt elke dag meerdere keren langs. Zwaar dus, maar wel positiefquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het met je moeder eigenlijk?
Nog op bezoek geweest vanavond?
Als het goed is neemt ze die mee. Man wat word ik snel tipsy van wijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straw heeft je wijn opgedronken?
Nee, die heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een oudje.
Had je wel de Hobbit al gelezen?
Word een kort nachtje dus?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het goed is neemt ze die mee. Man wat word ik snel tipsy van wijn4 glaasjes en ik voel m al.
Goed plan...Die nachten zijn ook altijd tekort.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga zo pitten. Dus 7 uurtjes. Valt mee
Had paar uur geleden al zin, maar moest voetbal kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Goed plan...Die nachten zijn ook altijd tekort.
Behalve in Brabantquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Goed plan...Die nachten zijn ook altijd tekort.
Het heeft zo zijn voordelen om fan te zijn van een club die geen europees voetbal speelt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had paar uur geleden al zin, maar moest voetbal kijken
Hahaquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voordelen om fan te zijn van een club die geen europees voetbal speelt.
Ik was ook niet serieus. Europees spelen is leuk...Ik ben naar twee europese uitwedstrijden geweest en dat was altijd een feest. Ik zou zo weer gaan, maar ja, ik heb het bij twee Europese oefenwedstrijden gehouden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahatoch liever wat weinig slaap en extra spanning
4 glaasjes wijn is ook niet heel weinig of zo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het goed is neemt ze die mee. Man wat word ik snel tipsy van wijn4 glaasjes en ik voel m al.
Qua veldspel continue beter, onterechte penalty tegen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Waren ze constant beter of alleen meer grote kansen?
Jij voert mannen gewoon graag dronkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4 glaasjes wijn is ook niet heel weinig of zo.
Hoezo onterecht? Schwalbe?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Qua veldspel continue beter, onterechte penalty tegen.
Je leert iemand redelijk goed kennen onder invloed.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij voert mannen gewoon graag dronken
En los daarvan is het ook nog eens makkelijke prooiquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je leert iemand redelijk goed kennen onder invloed.Dronken mensen spreken altijd de waarheid, of zoiets.
Wel waarquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je leert iemand redelijk goed kennen onder invloed.Dronken mensen spreken altijd de waarheid, of zoiets.
Gelukkig bijna winter. Sterf kutbeestenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb al de hele dag jeuk aan mijn been, kijk er nu eens goed naar en zie nu dat er 3 grote muggenbulten op zitten. K*tbeesten.
Niet slapen als een mummyquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig bijna winter. Sterf kutbeesten
Jij zwachtelt jezelf in voor je gaat slapen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet slapen als een mummy
Hoi Bob.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet slapen als een mummy
Ik kon niet eens boos worden om de slechte voorzetten en de zoveelste kutpingel tegen. Ik denk dat ik geen echte supporter meer ben.quote:
Ik kan niet wachten. Ik ben al 20 minuten op jacht naar zo'n irritant beest die hier rond vliegt. Sterf kutmug...quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig bijna winter. Sterf kutbeesten
Verwarming uit, sokken aan en zwachtelen maarquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zwachtelt jezelf in voor je gaat slapen?
Hallo Aardbeiquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi Bob.
Mij prikken ze vooral als ik achter mijn laptop zit, zoals nu. In bed vooral oorgezoem.
Kom je nog wandelen yats?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Ik ben al 20 minuten op jacht naar zo'n irritant beest die hier rond vliegt. Sterf kutmug...
Ow, en dronken/aangeschoten mensen zijn inderdaad leuk. Komend weekend maar weer aan de wijn denk ik
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet hij zich indrinken, anders is buitenkomen te eng natuurlijk
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon niet eens boos worden om de slechte voorzetten en de zoveelste kutpingel tegen. Ik denk dat ik geen echte supporter meer ben.
Dat is wel de planning. Ik weet alleen niet of ik dan geen last meer heb van mijn been (donderdag ga ik naar de huisarts) en of ik vervoer heb.quote:
Het bospad is niet recht, de bomen zijn wel hardquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, een bospad is toch niet recht, niemand die het opvalt als hij wat aangeschoten is
Wat heb je dan aan je been? OV gaat meestal welquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is wel de planning. Ik weet alleen niet of ik dan geen last meer heb van mijn been (donderdag ga ik naar de huisarts) en of ik vervoer heb.
Ow, en de mug is dood. Victorie!
De OV verbinding is overigens wel goed te doen daarheen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is wel de planning. Ik weet alleen niet of ik dan geen last meer heb van mijn been (donderdag ga ik naar de huisarts) en of ik vervoer heb.
Ow, en de mug is dood. Victorie!
Ach, vast wel een van ons die hard Stop kan roepenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het bospad is niet recht, de bomen zijn wel hard
De vorige meet had ik geen druppel op. In tegenstelling tot niet nader genoemde andere personenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, een bospad is toch niet recht, niemand die het opvalt als hij wat aangeschoten is
*bedenkt grapje met aangeschoten wild*quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was niet dronkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
De vorige meet had ik geen druppel op. In tegenstelling tot niet nader genoemde andere personen
Ik vermoed een ontsteking tussen mijn scheenbeen en de spier aan de achterkant. Het steekt al een week. Ik dacht eerst dat t spierpijn was maar dat had al wel voorbij moeten zijn nu.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan je been? OV gaat meestal wel
Ik als chauffeur al helemaal niet.quote:
Dat doe je op 2 benenquote:
Ok, ik schrok alquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik constateer dat we niet eens aangeschoten waren.
Maar huppelen achter een mug gaat wel?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vermoed een ontsteking tussen mijn scheenbeen en de spier aan de achterkant. Het steekt al een week. Ik dacht eerst dat t spierpijn was maar dat had al wel voorbij moeten zijn nu.
Ah, nee ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
25+ meet zaterdag, ga je mee? (ja, voor jou maken ze vast wel een uitzondering)
Dat zei ik niet he.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Jou kan ik makkelijk aan
Nee, dat zeg ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet he.
Dont mistake my kindness for weakness.
Lastig. Waarom denk je dat het me 20 minuten gekost heeft hem om zeep te helpen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar huppelen achter een mug gaat wel?
Gewoon meegaan, wandelen is gezond.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, nee ik ben gewoon nieuwsgierig.
Ik heb zo'n vermoeden dat je nu modderworstelen wil voorstellen terwijl ik meer denk ik de richting van een leuke discussie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou ook makkelijk aan kan.
Verbranden in oktober?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:10 schreef aeque het volgende:
10km, mij kennende trek ik weer de verkeerde kleding aan, verbrand ik en wordt het chaos met het OV.
Dus ik sla hem maar over.
Daar ben ik wellicht te neger voor...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit? Tussen de regendruppels door
Nee ik verwachtte dat ik in september nog zou verbranden.quote:
Het stelt medio nu niets voor. Tenzij je in Spanje of zuidelijker zit natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik verwachtte dat ik in september nog zou verbranden.
Niet iedereen kan zonlicht even goed verdragen.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daar ben ik wellicht te neger voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |