Nou nouquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef Smoofie het volgende:
Tering die had ik ikg emaakt godkanker
Nee, zijn goals tegen NAC waren wel goedquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Siggy is wel een topper hoor, scoorde hattrick tegen NAC, waarvan 2 intikkers.
Ik wil deze ook nog even in dit topic quoten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
50,000km op de kilometerteller
Twee blunders van de keeper. Wel goed ingeschoten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, zijn goals tegen NAC waren wel goed
Eerder twee blunders van Jelle ten Rouwelaar, Hansje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij is er niemand in dit topic die die kans ook had gemist
Jij kijkt de wedstrijden van je club niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sightorsson ook, dit was die 1/100 dit niet zitquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Bij Fifa 15 maak ik zulke ballen 99/100
Zul je altijd zien.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sightorsson ook, dit was die 1/100 dit niet zit
Omdat het wordt gespeeld in een derdewereldland.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Merkie het volgende:
Waarom is de beeldkwaliteit zo slecht?
twitter:MariovanderEnde twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 20:49:05Wat een kans... Sigthorsson #apoaja reageer retweet
Op Cyprus kennen ze HD nog niet he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Merkie het volgende:
Waarom is de beeldkwaliteit zo slecht?
Leeft die nog? Tering.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef Muto het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 20:49:05Wat een kans... Sigthorsson #apoaja reageer retweet
Uh, bedankt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef Muto het volgende:
Ik begrijp dit soort tweets nooitquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef Muto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
tegen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt niet !
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt niet !
Als Ambrosius Twitter had weet ik wat hij hier op had geantwoord.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef Muto het volgende:
Wij kijken niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Ambrosius Twitter had weet ik wat hij hier op had geantwoord.
Kinderachtig gedrag van ex-scheidsrechter.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Si.quote:
Dit is die ene misser van de 100 kansen die hij krijgt. De andere 99 schiet hij erin.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:53 schreef Scorpie het volgende:
Siggy mist de 2e grote kans. Gras is groen.
Mist de snelheid voor de echte top.quote:
Niet te vreten inderdaadquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Si.
Wel met een beetje roosvicee anders krijg je het niet weg.
Bedankt dat je het met me eens bent.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met Milik stond het al 0-2
Die is doordeweeks vrij.quote:
Oh ok raarquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die is doordeweeks vrij.
Met jouw spelling wordt het er niet vrolijker op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit word dus verliezen vanavond...
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee echt niet !
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mafifaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met jouw spelling wordt het er niet vrolijker op.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Shreyas het volgende:
Serero moet de bal sneller afspelen. Hij vertraagt het spel te vaak
wort*quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met jouw spelling wordt het er niet vrolijker op.
Duarte erinquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef HighVolume het volgende:
Serero weer balverlies .... die knaap is echt letterlijk te zwak voor dit niveau
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Duarte is nog slechter. Tot de winterstop moeten we het met die 2 doen, daarna kijken wat mogelijk is. Gewoon 5-6 miljoen euro op tafel leggen voor een goede middenvelder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef HighVolume het volgende:
Serero weer balverlies .... die knaap is echt letterlijk te zwak voor dit niveau
En dan nog 2 wedstrijden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Was niet eens een echte overtreding. Hij maait gewoon knullig over de bal heen.
mee eensquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte is nog slechter. Tot de winterstop moeten we het met die 2 doen, daarna kijken wat mogelijk is. Gewoon 5-6 miljoen euro op tafel leggen voor een goede middenvelder.
We huren dan vast weer een geblesseerde reserve middenvelder van Barcelona 2.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte is nog slechter. Tot de winterstop moeten we het met die 2 doen, daarna kijken wat mogelijk is. Gewoon 5-6 miljoen euro op tafel leggen voor een goede middenvelder.
Alleen de corrupte samenzwering van Zeist lijkt het te snappen. Hier lachen ze in Engeland om.quote:
Komen ze weer met middelmaat aanquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond het ook wel een beetje zielig voor Brenet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Was niet eens een echte overtreding. Hij maait gewoon knullig over de bal heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Valse tussenstandquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, excuses dat ik te laat ben.
JAJA 0-2 KOM OP
![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal vind ik hem één van de beteren, prima aankoopquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dDie kan het niveau nog niet echt aan.
Gelukkig zijn we allebei te laat, Roland, dat scheelt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, excuses dat ik te laat ben.
JAJA 0-2 KOM OP
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Normaal vind ik hem één van de beteren, prima aankoop
dDiequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dDie kan het niveau nog niet echt aan.
samen uit samen thuisquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allebei te laat, Roland, dat scheelt.
Ja, maar in de CL is het aanpoten met 'mquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Normaal vind ik hem één van de beteren, prima aankoop
Denk het niet, te veel zwakke schakelsquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:00 schreef sneakydesert het volgende:
Geef ajax gewoon wat tijd, ze winnen echt wel.
ik heet Hans jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Harm voor je boeiende kijk op deze wedstrijd.
Tja ondertussen spelen we nog met een stuk of 5 waarmee je niet gezien wil wordenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar in de CL is het aanpoten met 'm
GGMM vindt dit leukquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geweldige pot hoor.
Nee niet Barbera B
Is de bal ook nog rond?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Het kan nog hoor jongens, snap al die depressie hier niet.
Het is nog steeds 11 tegen 11.
bioscoop publiek manquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Het kan nog hoor jongens, snap al die depressie hier niet.
Het is nog steeds 11 tegen 11.
Alleen als je NPO+ abbo hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kun je ook nog een andere wedstrijd kijken via de NOS?
Nee.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kun je ook nog een andere wedstrijd kijken via de NOS?
''Maar Pietje speelt ook zo slecht''.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja ondertussen spelen we nog met een stuk of 5 waarmee je niet gezien wil worden
Maak je daar maar geen zorgen overquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Maar Pietje speelt ook zo slecht''.
Het is heus niet erg om een eerlijke visie over elke speler te hebben
rot op aubquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom zit Wijnaldum niet in de selectie vanavond?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op sommige plekken is het wit uitgeslagen
Dat weet ik, Arno.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen over
Omdat PSV pas donderdag speeltquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom zit Wijnaldum niet in de selectie vanavond?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jordi Cruijff waarschuwde al dat APOEL deze troef speelt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Mafifa, gvd wat wordt er weer makkelijk gefloten.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:03 schreef Caland het volgende:
De spelers van APOEL hebben her en der in Europa gespeeld.
Ik ben blij dat dit soort informatie mij ten deel komt.
Dit jaar nog naar Helsinki.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:03 schreef Caland het volgende:
De spelers van APOEL hebben her en der in Europa gespeeld.
Ik ben blij dat dit soort informatie mij ten deel komt.
SPOILER: BATE-AtleticoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Atletico ja?SPOILER: BATE-AtleticoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen als je NPO+ abbo hebt.
Wat een faal.SPOILER: BATE-AtleticoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Atletico Madrid speelt morgen pas, Trudy.SPOILER: BATE-AtleticoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atletico Madrid speelt morgen pas, Trudy.
In dat geval verdient Davy een ban.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atletico Madrid speelt morgen pas, Trudy.
wat een mongool ben jij.... jammer dat jij jezelf ajacied noemtquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne gaat naar de grond.
PANIEK PANIEK PANIEK HAAL DE BRANDWAGENLADDER!!!
Davy verdient geen ban. Davy is een sociale jongen die niemand een vlieg kwaad doet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In dat geval verdient Davy een ban.
Jammer wel.
Ehm, wat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:06 schreef HighVolume het volgende:
[..]
wat een mongool ben jij.... jammer dat jij jezelf ajacied noemt
Dat je een mongool bent.quote:
Ik ziet hier fout, ik had niet in de gaten dat ik op facebook wasquote:
SPOILER: City-RomaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als eerste willen juichenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:07 schreef whuahahaha het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
edit zwak schot klaassen
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: City-RomaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olé volgens mij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef Monolith het volgende:
Schreeuwt er nu iemand de hele tijd Hodor?
Ik dacht dat ik de enige was die dit hoorde.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef Monolith het volgende:
Nog niet helaas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef tralalala het volgende:
Is Strootman alweer heel? Echt geen idee..
Ik dacht dat dat geluid van de buren kwamquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef Monolith het volgende:
Davy zei laatst rond okt of nov.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef tralalala het volgende:
Kappen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten ze hem weer na de winterstop.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef tralalala het volgende:
Ja dat idee had ik ook even.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat geluid van de buren kwam
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:12 schreef Toto69 het volgende:
hoerenkotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik verwacht de 0-1 toch wel voor de rust.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer 27 minuten voorbij van deze uitermate boeiende wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |