quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:26 schreef Salatrel het volgende:
En dat alles in zijn revalidatietraject van zijn knie
Vraag dan duidelijk om hulpquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:31 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik zeg toch dat ik geen ruk snap van Basecamp, maar niemand bood hulp aan
nouja zolang ie er bij jou maar in staatquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:31 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik zeg toch dat ik geen ruk snap van Basecamp, maar niemand bood hulp aan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Gratis tip: Basecamp overboord gooien en Tyre gebruiken.
Nee joh, Tyre kun je alles mee, doodsimpel. Hoor over basecamp alleen maar huil-verhalen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:59 schreef Maegrim het volgende:
[..]
zelden zo'n waardeloos bijelkaargeraapt rotprogramma als dat tyre gezien
basecamp kost ff wat moeite om te begrijpen, maar je kan er alles mee
Ik lees bij Sala toch ook een voorkeur van Basecamp terug om overvloedig met routepunten rond te strooienquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:05 schreef Maegrim het volgende:
tyre ging al over de zeik van het converteren van een simpele route, en probeerde van een google maps route 500 punten te maken ofzo, daarna flikkerde ik het er weer af
Oh echtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:14 schreef Maegrim het volgende:
nee dat is pinkdwarf's voorkeur, basecamp kan prima zonder
dan lees je verkeerdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:11 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik lees bij Sala toch ook een voorkeur van Basecamp terug om overvloedig met routepunten rond te strooien
weet ik bij wie ik moet wezenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:50 schreef mstx het volgende:
Zo, ook weer klaar met kleppen stellen, was een leuk klusje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:29 schreef stinkie het volgende:
Ik mis 6k verzekeringsgeld
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Hoe lang duurt het uitbetalen van verzekeringsgeld eigenlijk?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:29 schreef stinkie het volgende:
Ik mis 6k verzekeringsgeld
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
20 dagen vanaf moment van diefstal. Had het op dag 22 geloof ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:52 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het uitbetalen van verzekeringsgeld eigenlijk?
Ah, je hebt het al wel binnen dusquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
20 dagen vanaf moment van diefstal. Had het op dag 22 geloof ik.
Ik heb nu wel een hele mooie espressomachine staan
Nope, ondanks dat ik financieel best aardig uitgekomen benquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:12 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ah, je hebt het al wel binnen dusDacht aan je reactie te zien dat je nog wachtte op het geld
Het is gewoon niet toereikend dus
Die 2008 uitvopering was verlaagdquote:
Ik weet nog wel iemand die dat kan fixen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, ondanks dat ik financieel best aardig uitgekomen ben
Maar de dagwaarde van een 2000 verschilt nog wel van de dagwaarde van een 2008 model. Kengen bljven toch mee trekken dan een Duc of een 1000 supersport
Wel een paar aardige 99érs gezien, maar ik denk dat ik wacht tot het voorjaar. Kan ik eerst een grotere schuur neerzetten zodat ie weer binnen kan staan
[..]
Die 2008 uitvopering was verlaagd
gewoon in de bus:quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:43 schreef stinkie het volgende:
Kan ik eerst een grotere schuur neerzetten zodat ie weer binnen kan staan
[..]
Die 2008 uitvopering was verlaagd
Daar staat ie al inquote:
Ìs het een beetje makkelijk zelf te doen dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:50 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
ligt eraan hoe makkelijk je erbij kunt komenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Ìs het een beetje makkelijk zelf te doen dan?
Bij deze motor wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Ìs het een beetje makkelijk zelf te doen dan?
Daar kan ik natuurlijk ook in kijkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Bij deze motor wel.
Kappen eraf, accu los, tank eraf, radiator aan de kant, 5 dekseltjes van het blok eraf, speling controleren, kleppen aandraaien/losdraaien met een schroevendraaier, alles weer terugmonteren met nieuwe o-ringen en klaar is kees.
In het wph heeft het ook maar moeilijkheidsgraad 3 van 5.
Ja dat moet hier zeer binnenkort ook weer. Absoluut geen zin inquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:50 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
jij moet er dan ook een stuk meerquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja dat moet hier zeer binnenkort ook weer. Absoluut geen zin inkutwerk vind ik het.
Kloptquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ligt eraan hoe makkelijk je erbij kunt komenik meen ooit eens gelezen te hebben dat het bij een VTR bijvoorbeeld lastig is als je geen japanse handjes hebt
Bij de VFR is het anders ook een 'leuk' klusjequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KloptGelukkig hoeft het maar 1x in de 24.000km
Tja, wat zal ik zeggen... Hondaquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:55 schreef Morivar het volgende:
[..]
Bij de VFR is het anders ook een 'leuk' klusje![]()
Gelukkig ook hierbij eens in de 24.000km.
Wat kost zoiets dan ongeveer?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb het maar laten doen. Vooral de voorste cilinder schijnt een drama te zijn.
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Als ik deze winter nog steeds geen werk gevonden hebdemonteer ik de hele motor om vervolgens alle slijtage onderdelen te vervangen, want dat is wel nodig remmerij oa en kleppen stellen zonder een frame in de weg
en aan het eind een paar bouten over houdenquote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en aan het eind een paar bouten over houden
Valt inderdaad wel mee danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je het bij een beurt erbij laat doen valt het mee. 2 a 3 uurtjes extra arbeidsloon
Minder fijn. Al eerder gehad dus?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:12 schreef Dekatria het volgende:
Ik doe ook mee. Joekel van een olielek in enen, zit voor zover ik kan zien weer bij dat fokking oliefiltert. Zodra ik een neue binnen heb die zooi er maar eens af halen.
Wat is dit en waar kan ik het kopen? Wat voor vergelijkbaar model is hiervoor?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:20 schreef Erasmo het volgende:
Kijk dit is nou een mooie nieuwe motor![]()
[ afbeelding ]
Geld teveel?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:37 schreef whY... het volgende:
[..]
Wat is dit en waar kan ik het kopen? Wat voor vergelijkbaar model is hiervoor?
quote:
200 euro extra is een grote beurt is al niet goedkoopquote:
In Noorwegen ook al ja. Denk dat de filterpakking gewoon naar z'n grootje is, maar zeker weten doe ik 't pas als het open heb gehaald.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:35 schreef mjan het volgende:
[..]
Minder fijn. Al eerder gehad dus?Ga je wel mee snertrijden als je het gefixt hebt?
Ritjes onder de duizend kilometer komt ie z'n bed niet meer voor uitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:35 schreef mjan het volgende:
[..]
Minder fijn. Al eerder gehad dus?Ga je wel mee snertrijden als je het gefixt hebt?
Mooier dan die duc!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:13 schreef whY... het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb misschien mijn type motor gevonden![]()
damn dit is toch veel mooier dan een busa
Wellicht is de W800 ook wat voor je:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:13 schreef whY... het volgende:
[ afbeelding ]
Woei, super!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wellicht is de W800 ook wat voor je:
[ afbeelding ]
Koop een barrel met staande twin (oude cb'tjes, XS650) en bouw er zelf eenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:13 schreef whY... het volgende:
[ afbeelding ]
Yamaha MT-07quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Pffff zoektocht naar een leuke fiets duurt te lang
Motor de huiskamer in rijden geen optie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:53 schreef whY... het volgende:
Geen gek ideeBij mn volgende huis waar ik binnen kan knutselen
Natte droom ditdat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motor de huiskamer in rijden geen optie?
Wheelie naar boven enzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
edoch onpractisch indien 1e verdieping
ja dat lijkt me echt handigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Goeie 4000 euries te duur
Tsjaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Pffff zoektocht naar een leuke fiets duurt te lang
Op 1 hoog de trap op?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:07 schreef Maegrim het volgende:
Raad het model...
[ afbeelding ]Zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kwam ik eens tegen.Het origineel zou ik niet weten.
It's funny
But not ha-ha funny.
met die koplampen komt een ninja250 door de luchtweerstand niet boven de 25km/hquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met die verlichting heeft een ninja250 het volle vermogen nodig om de accu geladen te houden
Repostquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zonde.
Deze kwam ik eens tegen.Het origineel zou ik niet weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Dekatria op 09-10-2014 23:54:49 ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:42 schreef Dekatria het volgende:
Kijkje in de gadgetry van een pliesiemotorIk kan de verlichting van mijn motor ook niet meer uitzetten, wel een mooie machine om mee te mogen werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
juiste zekering lostrekkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:22 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik kan de verlichting van mijn motor ook niet meer uitzetten, wel een mooie machine om mee te mogen werken.
Orgineel Honda of...? Heb met de Honda oliefilters nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:42 schreef Dekatria het volgende:
Jeuzes.
Daarstraks even de boel eraf gehaald om het probleem van m'n olielek helderder te krijgen. Eerst de motor ff gestart met de carterbescherming eraf om de exacte plaats (en aard) van het lek te bepalen.
Nou, ik was blij dat ik er alvast 't teiltje onder had gezet - het begon meteen langs het filter te lopen (en ja, lópen...niet druppen). Filter eraf gehaald, en jawel, de rubberen pakking blijkt de boosdoener - een inkeping laat zien dat deel van de ring niet is gebleven waar het hoorde.
[ afbeelding ]
Voor alle zekerheid ook de uitgaande as even gechecked, maar die was voor de rest prima.
K&N. Ik ga er vanuit dat het een incident is, want de vorige was exact eenzelfde en die heeft nooit een kik gegeven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Orgineel Honda of...? Heb met de Honda oliefilters nooit problemen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |