Ja, maar het is gewoon niet boeiend.quote:
politievirus?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Sow ik moest even een raar virusje wegwerken, voor de zoveelste keer, wil maar niet weg.
Nee.quote:
Nee iets wat steeds mijn homescreen verandert en reclamepopups tovert. Straks maar weer even een antispyware draaien.quote:
Nee, nog geen 5% van hoe interessant wielrennen is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon niet boeiend.
En de hand van Mevrouw Bouterse is meermaals gegrepen door Ome Desi.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:08 schreef marcodej het volgende:
Die hand had daarvoor nog de hand van mevrouw Bouterse geschud.
Das nog eens genocidequote:Op dinsdag 30 september 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Gadverdamme mijn hele lichaam zit onder de bacteriën, ik ga zelfmoord plegen.
maar wel heel veel knechten met ebolaquote:
Niet meer zoveel knechten met ebola binnenkort.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
maar wel heel veel knechten met ebola
RIPquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronnie Terpstra, we miss joe.
[ afbeelding ]
lijkt net een ebola organisme zoquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:18 schreef Grunge. het volgende:
Grietjesma namens de Bijenkorruffff.
Niet echt een zekere business momenteel volgens mij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:18 schreef marcodej het volgende:
Hij twijfelt nog, hart voor de zaak deze man.
woh het is nou ook niet zo dat de e-book een doorslaand succes isquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet echt een zekere business momenteel volgens mij.
Echt een topshow vandaag.quote:
Nee, ik denk ook niet dat het zo'n schade oplevert voor de boekenindustrie. Ik koop veel liever echte boeken, de meeste mensen toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
woh het is nou ook niet zo dat de e-book een doorslaand succes is
Ik lees nooit boeken. Zowel geen e als papier.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:21 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat het zo'n schade oplevert voor de boekenindustrie. Ik koop veel liever echte boeken, de meeste mensen toch?
Toch steeds boekenwinkels die moeten sluiten. Misschien lezen mensen gewoon minder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
woh het is nou ook niet zo dat de e-book een doorslaand succes is
Veroni heeft nogal een misselijke tronie.quote:
Jij wel vrees ik door deze vraag.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Sluit je ogen en je denkt dat Casper een betweterige wiskundefanaat is.
Ik hoef er geen boek voorquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:24 schreef Grunge. het volgende:
Ik zou Casper wel doen in ruil voor wat boeken.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:21 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat het zo'n schade oplevert voor de boekenindustrie. Ik koop veel liever echte boeken, de meeste mensen toch?
Ik denk dat de markt voor fysieke boeken wel een kleiner is geworden, maar dat die niet nog veel kleiner zal worden. Je ziet toch dat veel mensen blijven bij fysieke boeken. Het is denk ik zeker niet zo dat de e-book de hele markt gaat veroverenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toch steeds boekenwinkels die moeten sluiten. Misschien lezen mensen gewoon minder.
Alleen Nederlandsdocenten en geraniumvolk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Niemand leest nog boeken, totaal overbodig item dus.
Ik begrijp het nooit, je betaalt best veel voor een e-book als je dat echt koopt in plaats van download. En je kunt er niet aan snuffelen en het in je boekenkast zetten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat de markt voor fysieke boeken wel een kleiner is geworden, maar dat die niet nog veel kleiner zal worden. Je ziet toch dat veel mensen blijven bij fysieke boeken. Het is denk ik zeker niet zo dat de e-book de hele markt gaat veroveren
heeft dat met dat hipsterbaardje te maken? Of met zijn hipsterkapsel?quote:
Dat heb ik dus met games. Tegenwoordig zijn die bijna allemaal downloadable content, maar ik wil gewoon een DVD met een boekje en een mooi doosjequote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik begrijp het nooit, je betaalt best veel voor een e-book als je dat echt koopt in plaats van download. En je kunt er niet aan snuffelen en het in je boekenkast zetten.
Ik lees nog boeken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Niemand leest nog boeken, totaal overbodig item dus.
Ik ben door haar het verhaal kwijt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit boek lijkt me wel wat eigenlijk.
En je zit steeds naar een schermpje te turen, lijkt me niks. Dat doe ik alleen voor FOK!quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik begrijp het nooit, je betaalt best veel voor een e-book als je dat echt koopt in plaats van download. En je kunt er niet aan snuffelen en het in je boekenkast zetten.
Ja, begrijp ik. Staat ook gewoon leuk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met games. Tegenwoordig zijn die bijna allemaal downloadable content, maar ik wil gewoon een DVD met een boekje en een mooi doosje
XDquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prentenboeken tellen niet mee.
Goede post, Stijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prentenboeken tellen niet mee.
Hipstergehalte valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
heeft dat met dat hipsterbaardje te maken? Of met zijn hipsterkapsel?
Voor ieder boek een aparte e-reader en je kast is zo vol.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
ik kocht Destiny voor de PS4 in de winkel en daar zat niet eens een boekje bijquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met games. Tegenwoordig zijn die bijna allemaal downloadable content, maar ik wil gewoon een DVD met een boekje en een mooi doosje
Zo jammer want die boekjes zijn leuk. IK heb nog oude SNES games en zo met mooi boekje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kocht Destiny voor de PS4 in de winkel en daar zat niet eens een boekje bij
Het wordt vanzelf schijtlolhumor als DWDD het elke dag weer uitzendt. Straks weer Jimmy Fallon.quote:
\oquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Awick is grappig man. Lekker knullig.
Is een britquote:
Dat!quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Engelstalige schijtlol dan. Al bekt Amerikaanse Schijtlol lekkerder.
Wat vind jij van Toren Cee?quote:
Kunt zeggen wat je wilt maar John Oliver's tirade over de amerikaanse net neutrality was meesterlijk.quote:
Terwijl zijn vorige LP (jaja ik heb de LP) prima is. Beter dan dit gezever.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Zaktabak het volgende:
Je zal maar 10 albums uit hebben en totaal onbekend zijn in het grote wereldje
Danny Vera weet
Niks mis met Princequote:
Ja, Danny Vera is wel prima ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl zijn vorige LP (jaja ik heb de LP) prima is. Beter dan dit gezever.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij van Toren Cee?
Serieus? Nouja, ieder z'n humor he.quote:
Omdat hij een god is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef tong80 het volgende:
Waarom nou weer Mart Smeets
Te triest.
Okequote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
Ik ben Martmoe. En dat accent van Dave is superirritant.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Correctie: Nederlandse singasongwriters.
Heb jij vanmorgen je flesje azijn gedronken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef tong80 het volgende:
Te triest.
Rotterdamsquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
Ik ben Martmoe. En dat accent van Dave is superirritant.
Nee ben je gek joh, puur de naam, het programma is als ebola voor de lachspieren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? Nouja, ieder z'n humor he.
Ok Leo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo bijzonder waren The Kinks niet.
Je bent zelf te triest.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef tong80 het volgende:
Te triest.
Moet jij zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat Rotterdams is niet om aan te horen gek.
Ik dacht al.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee ben je gek joh, puur de naam, het programma is als ebola voor de lachspieren.
Hij heeft juist een fantastisch accent. Ken er niet zoveel die het zo spreken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat Rotterdams is niet om aan te horen gek.
quote:
Kijk even een paar posts boven je.quote:
Ik stel voor dat jij daar eens iets gaat zitten om wat te zeggen over Husker Du of de Afghan Whigs.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niks tegen Mart Smeets. Maar er zijn toch anderen die iets te melden hebben over de Kinks.
Mart zit er als er muziek of sport is. We hebben 16.000.000 Nederlanders.
Ik erger me niet echt. Vraag het me meer af.
Je hebt het zelf goffetomme al gepost, en dan nog vragenquote:
Jij kent dan ook alleen maar discokneiters.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
Victoria? Nooit van gehoord. Dat nummer dan.
Haha, wat een gekkie ben ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt het zelf goffetomme al gepost, en dan nog vragen![]()
![]()
Heeft die gewoon van wikipedia.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef OProg het volgende:
Dave Mellaart heeft wel leuke info altijd.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
Victoria? Nooit van gehoord. Dat nummer dan.
the who is ook kut.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waterloo Sunset vind ik een beetje een zeikliedje. Het gaat wel maar is niets bijzonders.
Overigens vind ik dat The Who >>>>>>>>>>>>>>>>> The Kinks
The Fall is niet mijn bandje, dus dat wist ik nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef tong80 het volgende:
Mexicanobakker ofover de cover van Victoria van The Fall.
Jij bent wel een positivo he.quote:
TR gemachtquote:
Kom op zeg, zelfs de beatles zijn nog beter aan te horenquote:
quote:
Nou ik heb het nog nooit gehoord bij engels voetbalquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom is dat zo geweldig? Niet echt mijn ding deze muziek, daar zal het door komen
ook niet zo'n boeiend nummer. The Kinks is ook niet bijzonder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom is dat zo geweldig? Niet echt mijn ding deze muziek, daar zal het door komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |