abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145158383
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:56 schreef Homey het volgende:

[..]

Wat reageer jij opgefokt.
Zou je niet?
Wie denkt hij wel wat hij is, GOD!
Ik voorzie nog veel meer als ik dat ga voorspellen word ik voor gek verklaard, en hij krijgt er ook nog geld voor?
En dan doel ik op topic titel dus, en het is mijn mening dat even erbij vermelden!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2014 16:17:48 ]
pi_145172182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:56 schreef Homey het volgende:

[..]

Wat reageer jij opgefokt.
Hij is bang dat zijn uitkering in gevaar komt.
pi_145180747
Ondanks de schreeuwerige titel toch wel een aardig artikel:
http://www.volkskrant.nl/(...)oor-robots~a3761685/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_145180862
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:18 schreef Monolith het volgende:
Ondanks de schreeuwerige titel toch wel een aardig artikel:
http://www.volkskrant.nl/(...)oor-robots~a3761685/
Voor sommige dingen kan het ook denk ik, maar auto rijden is er eentje waar ik het niet verwacht!
Daar zijn teveel andere dingen wat erin meespelen denk ik en dan heb ik het nog niet eens over storingen.
Ik heb er het bewijs al van gehad, ben al wat ouder, van de luchtkastelen der politiek !
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:43:49 #130
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_145181109
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

Voor sommige dingen kan het ook denk ik, maar auto rijden is er eentje waar ik het niet verwacht!
Volgend jaar begint al een proef met zelfrijdende vrachtwagens in Groot-Brittannië. Alle grote merken hebben inmiddels modellen klaar staan die zo de weg op kunnen, dus reken maar dat binnen een jaar of 10 de transportsector geautomatiseerd is.

Het zou zomaar kunnen dat tegen die tijd de eerste taxidiensten zonder chauffeurs zijn gestart. Google heeft al meer dan een miljoen kilometer gereden met hun zelfrijdende auto's, zonder ongelukken, boetes of andere problemen.

De techniek werkt al, we moeten er alleen zelf nog mee leren omgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijn op 04-10-2014 11:02:48 ]
pi_145181130
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:43 schreef Tijn het volgende:

[..]

Volgend jaar begint al een proef met zelfrijdende vrachtwagens in Groot-Brittannië. Alle grote merken hebben inmiddels modellen klaar staan die zo de weg op kunnen, dus reken maar dat binnen een jaar of 10 de transportsector geautomatiseerd is.

Het zou zomaar kunnen dat tegen die tijd de eerste taxidiensten zonder chauffeurs zijn gestart. Google heeft al keer dan een miljoen kilometer gereden met hun zelfrijdende auto's, zonder ongelukken, boetes of andere problemen.

De techniek werkt al, we moeten er alleen zelf nog mee leren omgaan.
Yep zet ze maar naast de italy treinen neer, LOL.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:47:13 #132
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_145181176
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:44 schreef john2406 het volgende:

[..]

Yep zet ze maar naast de italy treinen neer, LOL.
Denk je echt dat merken als Mercedes en Volvo miljoenen investeren in deze technologie om het vervolgens op de plank te laten liggen?
pi_145181213
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:47 schreef Tijn het volgende:

[..]

Denk je echt dat merken als Mercedes en Volvo miljoenen investeren in deze technologie om het vervolgens op de plank te laten liggen?
Je ziet toch wat ik schrijf en dat denk ik ook, het zou geen probleem zijn denk ik als ze op een apart stuk van de straat zitten waar geen ander verkeer zit denk ik.
pi_145181219
John heeft de verstandelijke vermogens van een kind van twaalf. Dat maakt het wat lastig 'discussiëren'.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:51:25 #135
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_145181232
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Je ziet toch wat ik schrijf en dat denk ik ook, het zou geen probleem zijn denk ik als ze op een apart stuk van de straat zitten waar geen ander verkeer zit denk ik.
Ik zie wat je schrijft, maar ik vraag me af of je op de hoogte bent van de ontwikkelingen. Zelfrijdende auto's zijn al de realiteit en ze veroorzaken geen ongelukken. Gewoon in het verkeer, tussen de andere auto's.
pi_145181235
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Op welk stuk van de provinciale weg dan precies? De berm?
pi_145181278
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:51 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik zie wat je schrijft, maar ik vraag me af of je op de hoogte bent van de ontwikkelingen. Zelfrijdende auto's zijn al de realiteit en ze veroorzaken geen ongelukken. Gewoon in het verkeer, tussen de andere auto's.
Er zijn al ondersteunende comp in auto die het vertikken om rechts in te halen, ook in de file handig he!
Gelukkig is het uit te zetten!
Ook zijn er die automatisch afstand houden, en als er steeds maar weer tussen komen staat dat ook snel uit!
Ik weet de mens is de zwake schakel erin dan, maar die zitten dus ook op diezelfde straat samen met die proefwagens?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:57:05 #138
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_145181315
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik weet de mens is de zwake schakel erin dan, maar die zitten dus ook op diezelfde straat samen met die proefwagens?
Jep. In Californië rijden ze gewoon in het openbaar rond. En dat gaat prima.
pi_145181324
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:50 schreef Monolith het volgende:
John heeft de verstandelijke vermogens van een kind van twaalf. Dat maakt het wat lastig 'discussiëren'.
Nee hij is niet naief en neemt niet alles klakkeloos aan!
pi_145181420
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:57 schreef Tijn het volgende:

[..]

Jep. In Californië rijden ze gewoon in het openbaar rond. En dat gaat prima.
Als Ned nou eens andere landen het voortouw laat trekken, en kijkt wat daaruit komt ja misschien neem ik het dan aan, het zal dan wel duurder zijn maar weet ik dan niet wat het is?
Ik wil er wel een paar opnoemen, maar ik denk dat jullie ook niet helemaal op het achterhoofd zijn gevallen.
Toch bij deze Betuwe lijn, Ov kaart, onvervalsbaarpaspoort Italy trienen, wat gelukkig goed is gegaan denk ik.
Zullen nog wel meer zijn denk ik.
pi_145184253
Is er iemand die mij kan vertellen wat nu het 'probleem' is waar de zelfrijdende auto de oplossing voor zou zijn?

Ik zie zoveel technologische snufjes die ons zogenaamd beter af zouden maken, maar die vaak meer te maken met onze geilheid naar technologie toe of onze gemakzucht dan dat ze echt dingen oplossen. Persoonlijk zou ik het hoogst vervelend vinden als een apparaat meer invloed heeft op hoe ik ergens kom dan ik zelf.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_145184317
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:16 schreef keste010 het volgende:
Is er iemand die mij kan vertellen wat nu het 'probleem' is waar de zelfrijdende auto de oplossing voor zou zijn?

Ik zie zoveel technologische snufjes die ons zogenaamd beter af zouden maken, maar die vaak meer te maken met onze geilheid naar technologie toe of onze gemakzucht dan dat ze echt dingen oplossen. Persoonlijk zou ik het hoogst vervelend vinden als een apparaat meer invloed heeft op hoe ik ergens kom dan ik zelf.
Veiliger verkeer, mensen die door een beperking zelf niet mogen rijden die dat dan wel kunnen, files kunnen automatisch vermeden worden, beter voor het milieu omdat de auto zo efficiënt mogelijk ingesteld kan worden.
pi_145184334
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:16 schreef keste010 het volgende:

Verkeersdoden, extra vervuiling en extra files, enzovoort.
pi_145184347
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Verkeersdoden, extra vervuiling en extra files, enzovoort.
De overheid mist dan wel veel inkomsten uit verkeersboetes. :)
pi_145184424
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat was pakweg een miljard vorig jaar dus zo enorm is dat bedrag ook weer niet, relatief gezien.
pi_145185016
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

En de medische sector zal er ook op moeten inleveren, naast de auto industrie. De ene scheelt in patienten, de ander scheelt in auto's vervangen die total loss zijn gereden. En de verzekeringen sector, immers meer schadevrij.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:04:00 #147
12221 Tijn