abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145045549
Volgens mij zijn die aantijgingen dat ze het 'stiekem wel wilde' vaak gericht op een kleine groep vrouwen die zeggen dat ze verkracht zijn, vaak in de context van veel naakt, veel drank en weinig moreel besef. Over het algemeen valt het wel een tijdje mee.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_145045719
Gast.. Met je update maak je dit hele topic onzinnig.
pi_145045777
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Gast.. Met je update maak je dit hele topic onzinnig.
Hij spreekt wel de waarheid.
pi_145045865
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand mag zeggen dat X racistisch is wanneer hij in zijn eerste zin al de gehele blanke, mannelijke populatie neerzet als verkrachtingontkenners.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_145045900
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand mag zeggen dat X racistisch is wanneer hij in zijn eerste zin al de gehele blanke, mannelijke populatie neerzet als verkrachtingontkenners.
dat doet ie niet, beter lezen

tevens speel ik zwarte piet dit jaar
pi_145045935
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hij had ook in zijn laatste zin neer kunnen zetten dat Ajax de mooiste voetbalclub van Nederland is. Had hij de waarheid gezegd. Maar wat doet het er toe in dit topic?
pi_145045959
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:23 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

dat doet ie niet, beter lezen

tevens speel ik zwarte piet dit jaar
Oh ja, ze zijn ook nog hetero.
pi_145046018
quote:

[..]

^^

Ik denk dat een groot deel van de racisme-roepers niet eens weten wat het woord betekent. Het is het meest misbruikte en daarom betekenisloze woord van 2014 geworden. Nationalisme gedijt er goed op.
pi_145046047
pi_145046087
Dude, ik ben een keer ontslagen omdat ik een collega voorstelde om maar samen wat te gaan eten na het werk. Serieus dus |:(

Okay het zou geen rape geweest zijn, maar 'haressement' oid (we gaven training in Duitsland dus we moesten sowieso in een restaurant eten. Zij werkte bij een concurrent overigens.) :{
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_145046142
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Oh ja, ze zijn ook nog hetero.
je stropop komt niet echt overtuigend over
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:32:54 #42
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_145046151
haha, ts is allochtoon :')
pi_145046152
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:32 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

je stropop komt niet echt overtuigend over
Je zegt niet eens waarom ik ongelijk zou hebben.
pi_145046336
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:30 schreef Puntenjager het volgende:
Dude, ik ben een keer ontslagen omdat ik een collega voorstelde om maar samen wat te gaan eten na het werk. Serieus dus |:(

Okay het zou geen rape geweest zijn, maar 'haressement' oid (we gaven training in Duitsland dus we moesten sowieso in een restaurant eten. Zij werkte bij een concurrent overigens.) :{
Wat? En dat heb je gewoon laten gebeuren?
pi_145046344
quote:

[..]

Let op het woordje "vooral".

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 10:39:55 ]
pi_145046376
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:30 schreef Puntenjager het volgende:

Dat is wel echt belachelijk.
pi_145046402
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Let op het woordje "vooral".
Gezien hij geen bewijs post is het een racistische statement.
pi_145046548
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:32 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je zegt niet eens waarom ik ongelijk zou hebben.
behalve als je de woorden 'vele mensen' kan vervangen door grofweg de gehele wereldpopulatie slaat je originele reactie nergens op. laten we het daar maar op houden
pi_145046687
Laatst mijn zusje van 14 jaar ff lekker verwend ze stribbelt soms een beetje tegen maar ze vindt het stiekem wel fijn
pi_145046736
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:47 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

behalve als je de woorden 'vele mensen' kan vervangen door grofweg de gehele wereldpopulatie slaat je originele reactie nergens op. laten we het daar maar op houden
quote:
Vele mensen (vooral blanke heteromannen)
Dus vooral blanke heteromannen. Enkel heeft hij geen bronnen die dit onderbouwen. En dit is niet racistisch omdat?
pi_145046739
Dit vraag ik me altijd af:

Als je het uit maakt met haar, en zij gaat dan naar de politie en zegt dat jij haar verkracht hebt. Gaat het dan via het normale rechtsprocedure (aka de jankende vrouw heeft altijd gelijk)???
pi_145046783
quote:
ra·cis·me (het; o)
1
theorie die de superioriteit van een bep. ras verkondigt
2
discriminatie op grond van iemands ras
En als je dan hier kijkt zie dat we al full retard gaan op de term 'ras', want in feite zijn we allemaal 'mens' en is dat dan ook 'het ras'. Alleen, men vond het nodig om op basis van uiterlijke kenmerken het woord 'ras' te gebruiken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijk_ras

Snap nog steeds niet hoe de racismeroepers hadden bedacht dat zwarte piet racistisch is.

http://www.scientias.nl/s(...)groot-verdriet/93820

Knap artikel. Vraag me alleen af of Nederlanders leiden aan culturele afasie of dat de boe-roepers leiden aan een ongeneesbare vorm van plaatsvervangende lange tenen.
pi_145046940
Simpele oplossing, beide richtingen uit. Mensen die verkrachten zijn het labeltje 'mens' niet waard, en keihard straffen. Valse verkrachtingsaangiftes gelijkwaardig straffen. Dan zal er ook harder nagedacht worden over het doen van een valse aangifte, en de valse aangiftes zullen verminderen.

Vervolgens zal dat stigma ook verdwijnen van "het zal wel nep zijn".
pi_145047399
pi_145047426
Kijk anders een GTST TS, zit een mooie valse beschuldiging in op dit moment.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_145047446
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:39 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wat? En dat heb je gewoon laten gebeuren?
Het was als ik het goed herinner een nulurencontract, dus juridisch gezien was het makkelijk om me aan de kant te zetten.
Ik gaf softwaretrainingen als bijbaantje naast mijn studie. Maar wel een redelijk lucratief baantje. Echter na die training in Duitsland dus niet meer.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_145047840
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:53 schreef GhpH het volgende:
Dit vraag ik me altijd af:

Als je het uit maakt met haar, en zij gaat dan naar de politie en zegt dat jij haar verkracht hebt. Gaat het dan via het normale rechtsprocedure (aka de jankende vrouw heeft altijd gelijk)???
Ik gok dat het OM/OvJ dan gewoon bepaalt dat vervolging geen zin heeft door gebrek aan bewijs.
pi_145047859
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het was als ik het goed herinner een nulurencontract, dus juridisch gezien was het makkelijk om me aan de kant te zetten.
Ik gaf softwaretrainingen als bijbaantje naast mijn studie. Maar wel een redelijk lucratief baantje. Echter na die training in Duitsland dus niet meer.
Mweh.. Dat is flink klote. Was zij gaan klagen bij je baas ofzo?
pi_145047879
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:53 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[..]

Dus vooral blanke heteromannen. Enkel heeft hij geen bronnen die dit onderbouwen. En dit is niet racistisch omdat?
omdat het benoemen van een groep geen instant racisme is. ik zie hem geen waardeoordeel geven over 'het blanke ras' of (negatief) onderscheid maken tussen rassen of iets dergelijks

daarnaast switch je nu ineens van stelling, want hier ging het (tussen ons) helemaal niet over
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 september 2014 @ 11:36:27 #60
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145048108
Je hoort het zoooooooo vaak: "ja ik ben vroeger ook misbruikt"

En als je dan doorvraagt blijkt dat ze een keer dronken was en haar vaste relatie-vriend haar onmogelijk-in-te-schatten signalen dat ze een keer geen zin had niet goed had gelezen.

Dát is wat er mis is met vrouwen die zeggen dat ze misbruikt zijn. Maakt het voor de echte zaken niet minder triest uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')