abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 september 2014 @ 07:24:22 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_145042861

Universiteiten en andere onderwijsinstellingen in Californië moeten duidelijke gedragscodes opstellen die bepalen wanneer een student echt instemt met seks. Amerikaanse media meldden maandag dat de wet de eerste in zijn soort is in de VS. Die werd zondag door de gouverneur van Californië, Jerry Brown, ondertekend.

De zogeheten 'yes means yes'-regel houdt in dat studenten voor ze geslachtsgemeenschap hebben, tegenover elkaar duidelijk blijk geven van 'een bevestigende instemming'. Zwijgen behoort daar niet bij, net zo min als instemming onder de invloed van drank of drugs.

Gering verzet betekent geen instemming, waarschuwt de wetgever die erg streng is. Verliefde paartjes moeten ook telkens weer instemmen, 'want het feit dat er al een seksuele relatie tussen de partners bestaat, geldt niet als duidelijk instemming'.

De wet geldt voor alle instellingen die geld van de Californische overheid krijgen. Het is de bedoeling dat hiermee verkrachtingen en andere seksuele misstanden op de campus worden teruggedrongen.

In de Verenigde Staten is het debat over seksueel geweld op universiteiten onlangs opgelaaid, nadat een studente op de New Yorkse universiteit Columbia middels een opvallende actie aandacht begon te vragen voor de kwestie. Volgens Emma Sulkowicz is ze verkracht door een medestudent, maar is haar verkrachter vrijgesproken en komt ze hem nu regelmatig op de campus tegen. Dat meldt New York Magazine.

Sulkowicz sleept daarom sinds een paar weken overal waar ze gaat een matras met zich mee, om aandacht te vragen voor studenten die het slachtoffer zijn geworden van seksueel geweld. Haar actie heeft ervoor gezorgd dat meer studenten op de universiteit openlijk hebben toegegeven dat ze zijn aangerand. Volgens de studenten heeft de universiteit hun aantijgingen niet serieus genomen.

http://www.volkskrant.nl/(...)voor-studenten.dhtml

'Hierbij verklaar ik plechtig dat ik momenteel nuchter ben en uit vrije wil m'n benen ga spreiden.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_145042882
Contractje erbij.....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_145042979
Dit gaat ongetwijfeld werken ^O^

Studenten zijn zeer voorspelbaar, niet spontaan en houden van regels.
pi_145043006
yes means yes :')

en dat gaat de gedachtepolitie controleren?
  dinsdag 30 september 2014 @ 07:50:21 #5
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_145043046
Lekker romantisch. Waar bemoeien ze zich mee? :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_145043050
Wat een bullshit. Een reden dat Californie geen plek meer is voor jonge mannen.

Overwinning van de feminazi's wordt gezien als een overwinning voor de mens maar jonge mannen worden in onze samenleving meer en meer gemarginaliseerd.

Oh, en daarbij betekent 'nee' bij een meisje ook wel vaak 'ja'.
  dinsdag 30 september 2014 @ 07:50:54 #7
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145043051
Weer een manier om mannen makkelijker achter de tralies te krijgen. :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  dinsdag 30 september 2014 @ 07:51:01 #8
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_145043052
Tsja, het klinkt wat belachelijk maar als het enigszins helpt, waarom ook niet. Verkrachters zijn vuile beesten, bah :r
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 30 september 2014 @ 07:51:35 #9
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_145043061
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:50 schreef jakosi het volgende:

Overwinning van de feminazi's wordt gezien als een overwinning voor de mens maar jonge mannen worden in onze samenleving meer en meer gemarginaliseerd.

Onzin man, nee is nee en dat heb je dan maar te respecteren :')
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_145043076
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:51 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Onzin man, nee is nee en dat heb je dan maar te respecteren :')
Heb vaak genoeg meisjes gehad 'nee we gaan niet seksen' , en iets later: 'pak maar een condoom'
  dinsdag 30 september 2014 @ 07:55:44 #11
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145043094
Als een man 's ochtends wakker wordt door zijn vriendin/vrouw die aan zijn piemel zit te frunniken, is het dan ook verkrachting? :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_145043149
Goed bedoeld. Maar dit betekent effectief dat je een groot risico neemt als man zodra je seks gaat hebben onder invloed van drank of drugs, zelfs met je eigen vriendin.
pi_145043217
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Als een man 's ochtends wakker wordt door zijn vriendin/vrouw die aan zijn piemel zit te frunniken, is het dan ook verkrachting? :')
Natuurlijk niet, lucky bastard.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_145043227
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:50 schreef jakosi het volgende:

Wie heeft jou dat in godsnaam ooit verteld? .... -O-
pi_145043320
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:53 schreef jakosi het volgende:

[..]

Heb vaak genoeg meisjes gehad 'nee we gaan niet seksen' , en iets later: 'pak maar een condoom'
Dan heeft ze geen ruggengraat. Nee is nee en blijft nee.
pi_145043563
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Even op een rijtje:
- Alleen vrouwen kunnen worden verkracht
- Als een lerares seks heeft met een leerling is dat "nice"
- Als een leraar seks heeft met een leerling moet hij aan zijn ballen worden opgeknoopt
- Alleen blanken kunnen discrimineren.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:43:06 #17
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_145043703
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:51 schreef Lothiriel het volgende:
Tsja, het klinkt wat belachelijk maar als het enigszins helpt, waarom ook niet. Verkrachters zijn vuile beesten, bah :r
Evenals vrouwen die vals aangifte doen van een nooit gebeurde verkrachting :') En zolang ze die niet dezelfde straf geven als verkrachters, mogen ze van mij oprotten met dit soort regels..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_145043766
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Even op een rijtje:
- Alleen vrouwen kunnen worden verkracht
- Als een lerares seks heeft met een leerling is dat "nice"
- Als een leraar seks heeft met een leerling moet hij aan zijn ballen worden opgeknoopt
- Alleen blanken kunnen discrimineren.
Ik word zo moe van dit soort posts met misplaatste slachtofferrol.
pi_145043805
En wat schieten ze hier precies mee op? Eerst was het zijn woord tegen het hare. Dat verandert hier natuurlijk totaal niet mee.

Wat natuurlijk bizar is, is dat je blijkbaar geen seks meer mag hebben als je een biertje op hebt.
pi_145043810
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Lighten up bro.
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:52:37 #21
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_145043858
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Hij benoemt anders stuk voor stuk feiten. Mensen hier worden moe van de misplaatste slachtofferrol van de anti-Pieten brigade.
pi_145043926
Dus eerst even langs de politie voor een blaastest, dan naar de dokter om het bloed te testen op sporen van GHB, coke, Rohypnol en XTC, en vervolgens even naar de notaris voor een gemeenschapsovereenkomst. Die daarna ook even laten ondertekenen door haar ouders, en na de drie dagen afkoelingsperiode mag je los!

Oh well, als echte Fok!ker heb ik wel eens meer moeite moeten doen :')
pi_145043958
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:43 schreef Civilian het volgende:

[..]

Evenals vrouwen die vals aangifte doen van een nooit gebeurde verkrachting :') En zolang ze die niet dezelfde straf geven als verkrachters, mogen ze van mij oprotten met dit soort regels..
Ah nog een hardnekkige mythe onder (blanke hetero)mannen die van een slachtofferrol houden.

quote:
The “accuser-might-be-lying” theory inevitably pops up around every rape case. But false accusations of rape occur in only about 2 to 3 percent of cases. That’s roughly the same rate as false accusations of other violent crimes, according to the US Justice Department. Studies in the UK have yielded similar results, but the myth of the always-lying rape accuser persists.
http://m.vice.com/read/th(...)-richard-dawkins-999
pi_145044011
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hij benoemt anders stuk voor stuk feiten. Mensen hier worden moe van de misplaatste slachtofferrol van de anti-Pieten brigade.
Het zijn geen feiten.

Hoe wil je zoiets bewijzen?
Gewoon gejammer vanuit een misplaatste slachtofferrol. ;)
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:02:42 #25
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_145044038
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:59 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ah nog een hardnekkige mythe onder (blanke hetero)mannen die van een slachtofferrol houden.

[..]

http://m.vice.com/read/th(...)-richard-dawkins-999

Ik heb het niet over mannen die roepen dat het mogelijk is. Ook in jouw quote staat dat dit gebeurt. Dat het maar 2-3% is doet er niet toe. Er zijn vrouwen die er over liegen en zo potentieel het leven van een ander verknallen.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')