Hij spreekt wel de waarheid.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Gast.. Met je update maak je dit hele topic onzinnig.
Ik denk niet dat iemand mag zeggen dat X racistisch is wanneer hij in zijn eerste zin al de gehele blanke, mannelijke populatie neerzet als verkrachtingontkenners.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij spreekt wel de waarheid.
dat doet ie niet, beter lezenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand mag zeggen dat X racistisch is wanneer hij in zijn eerste zin al de gehele blanke, mannelijke populatie neerzet als verkrachtingontkenners.
Hij had ook in zijn laatste zin neer kunnen zetten dat Ajax de mooiste voetbalclub van Nederland is. Had hij de waarheid gezegd. Maar wat doet het er toe in dit topic?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij spreekt wel de waarheid.
Oh ja, ze zijn ook nog hetero.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:23 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat doet ie niet, beter lezen
tevens speel ik zwarte piet dit jaar
^^quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand mag zeggen dat X racistisch is wanneer hij in zijn eerste zin al de gehele blanke, mannelijke populatie neerzet als verkrachtingontkenners.
Je zegt niet eens waarom ik ongelijk zou hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:32 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
je stropop komt niet echt overtuigend over
Wat? En dat heb je gewoon laten gebeuren?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:30 schreef Puntenjager het volgende:
Dude, ik ben een keer ontslagen omdat ik een collega voorstelde om maar samen wat te gaan eten na het werk. Serieus dus![]()
Okay het zou geen rape geweest zijn, maar 'haressement' oid (we gaven training in Duitsland dus we moesten sowieso in een restaurant eten. Zij werkte bij een concurrent overigens.)
Let op het woordje "vooral".quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is wel echt belachelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:30 schreef Puntenjager het volgende:
Dude, ik ben een keer ontslagen omdat ik een collega voorstelde om maar samen wat te gaan eten na het werk. Serieus dus![]()
Okay het zou geen rape geweest zijn, maar 'haressement' oid (we gaven training in Duitsland dus we moesten sowieso in een restaurant eten. Zij werkte bij een concurrent overigens.)
Gezien hij geen bewijs post is het een racistische statement.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Let op het woordje "vooral".
behalve als je de woorden 'vele mensen' kan vervangen door grofweg de gehele wereldpopulatie slaat je originele reactie nergens op. laten we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zegt niet eens waarom ik ongelijk zou hebben.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:47 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
behalve als je de woorden 'vele mensen' kan vervangen door grofweg de gehele wereldpopulatie slaat je originele reactie nergens op. laten we het daar maar op houden
Dus vooral blanke heteromannen. Enkel heeft hij geen bronnen die dit onderbouwen. En dit is niet racistisch omdat?quote:Vele mensen (vooral blanke heteromannen)
En als je dan hier kijkt zie dat we al full retard gaan op de term 'ras', want in feite zijn we allemaal 'mens' en is dat dan ook 'het ras'. Alleen, men vond het nodig om op basis van uiterlijke kenmerken het woord 'ras' te gebruiken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijk_rasquote:ra·cis·me (het; o)
1
theorie die de superioriteit van een bep. ras verkondigt
2
discriminatie op grond van iemands ras
Het was als ik het goed herinner een nulurencontract, dus juridisch gezien was het makkelijk om me aan de kant te zetten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat? En dat heb je gewoon laten gebeuren?
Ik gok dat het OM/OvJ dan gewoon bepaalt dat vervolging geen zin heeft door gebrek aan bewijs.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:53 schreef GhpH het volgende:
Dit vraag ik me altijd af:
Als je het uit maakt met haar, en zij gaat dan naar de politie en zegt dat jij haar verkracht hebt. Gaat het dan via het normale rechtsprocedure (aka de jankende vrouw heeft altijd gelijk)???
Mweh.. Dat is flink klote. Was zij gaan klagen bij je baas ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het was als ik het goed herinner een nulurencontract, dus juridisch gezien was het makkelijk om me aan de kant te zetten.
Ik gaf softwaretrainingen als bijbaantje naast mijn studie. Maar wel een redelijk lucratief baantje. Echter na die training in Duitsland dus niet meer.
omdat het benoemen van een groep geen instant racisme is. ik zie hem geen waardeoordeel geven over 'het blanke ras' of (negatief) onderscheid maken tussen rassen of iets dergelijksquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Dus vooral blanke heteromannen. Enkel heeft hij geen bronnen die dit onderbouwen. En dit is niet racistisch omdat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |