abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:55:05 #226
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145054635
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:51 schreef agter het volgende:
Wat zijn de aanwijzingen dat er een gids mee was?
Waarom wordt dat steeds gesuggereerd?
volgens mij heb ik daar al eerder antwoord op gegeven.
Ze zijn doorgelopen na de mirrador, waarom`?
Omdat ze tijd over hadden?
Omdat ze dachten dat ze door moesten lopen?
Omdat er iemand bij ze was die zei dat er daarna iets moois te zien was, maar snode plannen had?
Omdat ze een bergbeek wilden zien?

Je weet het niet, het zou alle 4 kunnen. En icm andere gegevens is het mi niet ondenkbaar.
pi_145054687
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

volgens mij heb ik daar al eerder antwoord op gegeven.
Ze zijn doorgelopen na de mirrador, waarom`?
Omdat ze tijd over hadden?
Omdat ze dachten dat ze door moesten lopen?
Omdat er iemand bij ze was die zei dat er daarna iets moois te zien was, maar snode plannen had?
Omdat ze een bergbeek wilden zien?

Je weet het niet, het zou alle 4 kunnen. En icm andere gegevens is het mi niet ondenkbaar.
En om dit te verklaren moet er een gids geïntroduceerd worden?
Make my day!
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:57:44 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145054707
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:56 schreef agter het volgende:

[..]

nee hoor, dat moet helemaal niet.
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:58:37 #229
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145054732
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:36 schreef Domnivoor het volgende:
Het zijn mooie beekjes maar ga je alleen daarvoor een uur doorlopen?
Vóór de Mirador heb je ook mooie beekjes.
Dat vraag ik me ook al tijden af. Je hebt al de Rio Pianista overgestoken in het begin, die is veel spectaculairder en er waren nadien nog vier oversteken, voor de top... die bergbeek is als doel onnoemelijk futiel. Ja, als je er toevallig komt, kun je nog wel eens een foto maken, zoals is gebeurd.

En over de video, "gris" in het Spaans, en "Kris" op zijn Spaans uitgesproken, ligt dicht bij elkaar. Het gaat om de schoenen op het eind.
pi_145054771
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:15 schreef ToniB het volgende:

[..]

Zeker de ouders van K. die willen de onderste steen boven hebben en daar hoort dit ook bij.

[..]

Oordeel zelf. Heb je de link doorgestuurd.
Dank je ToniB. Scheelt me een hoop zoekwerk!
pi_145054793
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:58 schreef Perico het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook al tijden af. Je hebt al de Rio Pianista overgestoken in het begin, die is veel spectaculairder... die bergbeek is als doel onnoemelijk futiel. Ja, als je er toevallig komt, kun je nog wel eens een foto maken, zoals is gebeurd.

En over de video, "gris" in het Spaans, en "Kris" op zijn Spaans uitgesproken, ligt dicht bij elkaar. Het gaat om de schoenen op het eind.
Wat zeggen ze dan in dat filmpje? Ik kan het niet verstaan. :)
Make my day!
pi_145054857
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou ik niet, maar als ik geen weet heb van die beekjes, maar iemand die daar de weg weet tegen mij zegt geweldig, misschien dan wel.
En dat zou heel goed het geval geweest kunnen zijn.
pi_145054886
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou ik niet, maar als ik geen weet heb van die beekjes, maar iemand die daar de weg weet tegen mij zegt geweldig, misschien dan wel.
Dus dan zouden ze vooraf of tijdens de trail iemand gesproken moeten hebben die dat gezegd heeft.
Make my day!
pi_145055006
Ze zijn volgens mij doorgelopen omdat bij het eerste zoekresultaat op "pianista trail route" staat dat de trail zo rechtdoor vervolgd wordt.
pi_145055028
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:08 schreef 11en30 het volgende:
Ze zijn volgens mij doorgelopen omdat bij het eerste zoekresultaat op "pianista trail route" staat dat de trail zo rechtdoor vervolgd wordt.
Ja, dat was mij ook al opgevallen.
En dan eind van de middag in paniek, omdat het straks donker gaat worden.
Make my day!
pi_145055213
Ik heb dit net ergens gepost.
Jullie doen er maar mee wat je wilt doen.
Succes.

->
Als er al een post gemaakt word die echt wat zou kunnen verklaren of aan het denken zetten... en er zijn een aantal echt goede postings geweest hoor! dan nog worden ze overstelpt door de interne oorlog daar tussen de posters die allemaal echt ongelooflijk hun idee en ego willen halen.

er is echt amper respect daar voor familie, vrienden en bekenden van Kris en Lissanne. het enige wat er gebeurt daar is elkaar de loef afsteken en afzeiken. Dat is al een hele tijd zo.

Ik kan me voorstellen dat Lavenderr als mod het er best heel erg moeilijk mee heeft! het is niet makkelijk om dat in goede banen te leiden Ik denk dat het niet eens meer in goede banen geleid -Kan- worden.

er zijn daar users die menen omdat ze er al heel lang posten en de zaak hun Zooooooooooooooooooooo dichtbijstaat dat ze daarom rechten hebben om hun mening door te drammen en iedereen die het er niet mee eens is proberen af te schieten.

er werd net ook gepost dat ik als nieuwkomer in het topic eerst maar me eens moest inlezen.

(Ik heb vanaf deel 15 tot nu alles gelezen en van deel 1 tot 15 heb ik ook snel bijgelezen)

Iedere nieuwkomer wordt afgeschoten daar. het hele topic is redelijk ziek nu ( Helaas)

er zijn er weinig daar die respect en gevoel opbrengen voor de familie bekenden en vrienden van K en L

Het is erg triest.
Het topic sluiten ... ? Ik heb er even over gedacht maar dat werkt niet.. dan gaan sommmige van de posters van het topic overal roepen dat het een complot is enzo...

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 30-09-2014 15:21:29 ]
pi_145055428
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:15 schreef Vance het volgende:
Ik heb dit net ergens gepost.
Jullie doen er maar mee wat je wilt doen.
Succes.

->
Als er al een post gemaakt word die echt wat zou kunnen verklaren of aan het denken zetten... en er zijn een aantal echt goede postings geweest hoor! dan nog worden ze overstelpt door de interne oorlog daar tussen de posters die allemaal echt ongelooflijk hun idee en ego willen halen.

er is echt amper respect daar voor familie, vrienden en bekenden van Kris en Lissanne. het enige wat er gebeurt daar is elkaar de loef afsteken en afzeiken. Dat is al een hele tijd zo.

Ik kan me voorstellen dat Lavenderr als mod het er best heel erg moeilijk mee heeft! het is niet makkelijk om dat in goede banen te leiden Ik denk dat het niet eens meer in goede banen geleid -Kan- worden.

er zijn daar users die menen omdat ze er al heel lang posten en de zaak hun Zooooooooooooooooooooo dichtbijstaat dat ze daarom rechten hebben om hun mening door te drammen en iedereen die het er niet mee eens is proberen af te schieten.

er werd net ook gepost dat ik als nieuwkomer in het topic eerst maar me eens moest inlezen.

(Ik heb vanaf deel 15 tot nu alles gelezen en van deel 1 tot 15 heb ik ook snel bijgelezen)

Iedere nieuwkomer wordt afgeschoten daar. het hele topic is redelijk ziek nu ( Helaas)

er zijn er weinig daar die respect en gevoel opbrengen voor de familie bekenden en vrienden van K en L

Het is erg triest.
Het topic sluiten ... ? Ik heb er even over gedacht maar dat werkt niet.. dan gaan sommmige van de posters van het topic overal roepen dat het een complot is enzo...
Jij gaat dit topic sluiten?
  dinsdag 30 september 2014 @ 15:24:01 #238
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145055502
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:15 schreef Vance het volgende:

er is echt amper respect daar voor familie, vrienden en bekenden van Kris en Lissanne.
En eerder:

quote:
Kris en Lysanne.
Wat jammer dat jullie de geweldige vakantie die jullie hadden gepland en deels hebben uitgevoerd op een verschrikkelijke manier heeft moeten eindigen.

Kris en Lysanne.
Melodramatisch klagen over het onbreken van respect en het tot twee keer toe verkeerd spellen van de naam van een hoofdpersoon, gaan niet hand in hand.
pi_145055584
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:25 schreef 11en30 het volgende:
Ik werk niet mee aan mogelijke verduistering van dadersporen/bewijslast. Link is doorgemaild naar de echte speurneuzen.
Hoe kan dit filmpje ooit bewijslast zijn? Waarschijnlijk bedoel je een aanwijzing.
pi_145055587
Krys en Liesanne
Slaap wel.
pi_145055637
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ah, dat is nieuw voor mij. Ze hadden dus tóch een gids bij zich?

Maar eh... waar is die gids gebleven dan?
nou, die is met 2 Amerikaanse dames een tocht richting Bocas gaan doen, en laat naderhand weten aan MSM als vrijwilliger "17 dagen door de modder geploegd te hebben, om de dames mee te helpen terug te vinden" he... nee. Ik vergis me?
pi_145055690
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:26 schreef Vance het volgende:
Krys en Liesanne
Slaap wel.
Doe je dit expres?
Je wordt er meermaals op gewezen dat je hun naam verkeerd schrijft. Dit komt op mij nogal respectloos over.
Make my day!
pi_145055715
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:44 schreef ToniB het volgende:
Een paar weken gelden was er een discussie of .... al dan niet de zoon van .... is. Vanmorgen een goede link doorgekregen hier en daarin wordt toch echt duidelijk dat het hier wel om zijn zoon gaan. Deze ging mee op deze hike....leert van de beste ......kent de omgeving dus ook goed....dat is wel handig want dan zou hij af en toe wat kunnen klantjes overnemen als pa geen tijd heeft?

"So we set off for Boquete and met ...., an energetic, slightly frenetic small man filled with excitement for the hike and ...., his 17-year-old son.

http://www.highonadventure.com/Hoa08apr/Panama/Panama.htm
dit dus, en hij nam een Crispy vriendje mee, ik heb een naam, en die heeft op zijn FB pagina een rode auto..mmm..
  dinsdag 30 september 2014 @ 15:32:45 #244
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145055793
Wij hebben de route van het Pianistapad en de geografie van het gebied tot diep in het oerwoud nu goed in ons hoofd, maar voor de meiden gold dat niet. Mijn stelling is dat je je op 1 april niet goed kon voorbereiden op het internet, omdat er geen enkele duidelijke en uitgebreide beschrijving van het pad online stond, en geen enkele bruikbare kaart. Een routebeschrijving zoals je die in de ANWB-wandelgidsen vindt ontbreekt domweg.

Vader Kremers (wie verder niets kwalijk te nemen valt) heeft de discussie in eigen kring sterkt beperkt door twee vooringenomen ideeën te ventileren waarvan helemaal niet vaststaat dat ze juist zijn: 1) ze zouden nooit van het pad af gaan, 2) ze liepen door na de Mirador omdat het nog vroeg en mooi weer was. Die twee aannames vind je ook hier bij velen terug, en om ze staande te kunnen houden worden zelfs misdaadscenario's geïntroduceerd. Maar er is geen enkele reden om 1) en 2) tot onaantastbare feiten te maken.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145055809
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:56 schreef agter het volgende:

[..]

Allereerst er moet niks.
Ten tweede is het geen nieuwe gedachte dat er mogelijk wel een gids mee was dus wordt ie niet nu opeens uit de hoge hoed getoverd.

Als, en ik zeg als, er niemand naar voren komt die K en L ze met zekerheid heeft gezien vanaf het hostel naar de mirador dan is het geen rare gedachte dat ze dus wel met een gids waren.
Dit heeft niets met tunnelvisie te maken maar met een mogelijkheid.

En die mogelijkheid moet hier niet uitgesloten worden
pi_145055816
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:30 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

dit dus, en hij nam een Crispy vriendje mee, ik heb een naam, en die heeft op zijn FB pagina een rode auto..mmm..
Is dat die met dezelfde achternaam als de uploader van de opmerkelijke video met zwaaiende machete en provocerende zang?
pi_145055835
quote:

[..]

F is in mijn ogen een goedzak! Zijn zoon kunnen we niet over oordelen. Ook wij hebben een rode auto...zijn we nu ook verdacht?
pi_145055870
quote:

[..]

of die kwam(en) er later bij.....
pi_145055901
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:33 schreef schuschuho het volgende:

[..]

F is in mijn ogen een goedzak! Zijn zoon kunnen we niet over oordelen. Ook wij hebben een rode auto...zijn we nu ook verdacht?
Als je op 1 april aan het eind van de (mid) dag van het pad af kwam rijden wel.
Ook als het (-onbekende- rode auto)specifiek genoemd wordt, blijkbaar is het niet gewoon en/of die auto was onbekend.
;-)
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_145055923
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:33 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Is dat die met dezelfde achternaam als de uploader van de opmerkelijke video met zwaaiende machete en provocerende zang?
JA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')