SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 30 september 2014 06:28 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Geweldig hè, de bussen staan hier om de hoek al klaar om de mensen erheen te rijden om een kijkje te nemen. Misschien ga ik straks ook nog even kijken, want het is hier vlakbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wat ik op de radio hoorde is dat er niet gekeken kan worden, maar dat er gelijkt begonnen gaat worden met strippen van de vloerbedekkingquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig hè, de bussen staan hier om de hoek al klaar om de mensen erheen te rijden om een kijkje te nemen. Misschien ga ik straks ook nog even kijken, want het is hier vlakbij.
Ik weet dat er niet aan boord gekeken kan worden, het was ook mijn bedoeling om vanaf de wal of vanaf de Erasmusbrug te gaan kijken, maar ook dat gaat niet lukken, want het schip vertrekt om 10.00 uur alweer, ik had gehoopt vanmiddag pas. Het is namelijk alleen in Rotterdam om de 6100 passagiers en bemanning af te zetten, daarna vaart hij terug naar de Botlek voor onderhoud.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik op de radio hoorde is dat er niet gekeken kan worden, maar dat er gelijkt begonnen gaat worden met strippen van de vloerbedekking
Bij onveilige onderwerpen gewoon een condoom gebruiken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:30 schreef FANN het volgende:
Het is in elk geval een onderwerp waar we veilig over mogen praten denk ik
Heb je nog foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:12 schreef Deisyy het volgende:
Om half 11 hoorden we hier op kantoor de scheepshoorn van het schip, teken van vertrek, vanaf onze eerste verdieping zagen we het schip tussen de hoge flatgebouwen wegvaren en ben ik met een collega snel in de auto gestapt om een stuk verderop te gaan kijken. Ik vind het indrukwekkend.
Zo heb ik mijn eigen privé-fotograaf.quote:
Het water loopt daar gewoon af...quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:58 schreef Deisyy het volgende:
Geen beste fotograaf of stond ik op een scheve kade?
[ afbeelding ]
Is gewoon een drijvend Hotelgebouw dat dingquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:58 schreef Deisyy het volgende:
Geen beste fotograaf of stond ik op een scheve kade?
[ afbeelding ]
Deze heb ik van bovenaf genomenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:08 schreef FANN het volgende:
niet alle foto's doen het, nah ja... Dees maakt er vast nog wel een paar
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze heb ik van bovenaf genomen![]()
[ afbeelding ]
Ik ben één keer met zo'n FerryBoat van Italië naar Griekenland geweest, zaten we onder inquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:16 schreef MadMaster het volgende:
Leuk bootje, maar ik moet er niet aan denken om daarmee op pad te gaan.
Ik zou me opgesloten voelen en daar kan ik slecht tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |