abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145115996
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:06 schreef Ireth het volgende:

[..]

1997 Meindert Tjoelker
Die had ook te veel gezopen.

quote:
Moet je hier komen, sla ik je voor je bek, kom maar op, klojo, dikke hufter!
Die uitspraak is hem duur komen te staan.

Beter had hij gewoon naar zn vriendin geluisterd die hem meerdere keren geprobeerd heeft te bedaren.

Protip: als je dronken ben altijd naar je vriendin luisteren. Die weet het beter op zulke momenten.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145116048
quote:
3s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 01:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die had ook te veel gezopen.

[..]

Die uitspraak is hem duur komen te staan.

Beter had hij gewoon naar zn vriendin geluisterd die hem meerdere keren geprobeerd heeft te bedaren.

Protip: als je dronken ben altijd naar je vriendin luisteren. Die weet het beter op zulke momenten.

:)
Wat als je vriendin ook dronken is? :@
Hallon!
pi_145116307
quote:
11s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 01:45 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Wat als je vriendin ook dronken is? :@
Anale seks :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 2 oktober 2014 @ 07:05:34 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_145116365
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe is het met de zes slachtoffers die er erg slecht aan toe waren? Is er al verbetering?
Officieel is daar niets over bekend gemaakt, maar je hoort iedereen zeggen dat er nog één kritiek is en de rest stabiel. Dat zegt overigens niets over de kwaliteit van leven, maar dat het levensgevaar geweken is.

quote:
5s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 01:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Even grof gezegd, maar moeten dooien niet binnen 5 dagen in de oven of onder de grond liggen? :@

Volgende week woensdag zijn dan 10 dagen na zn dood.
Er zijn uitzonderingen mogelijk. In dit geval kan ik me de uitzondering goed voorstellen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_145116504
Nu blijkt de monstertruck wel degelijk omschreven te hebben gestaan in de vergunningaanvraag en moest de gemeente er van op de hoogte zijn. Wat is nu weer het excuuszinnetje? We wisten niet wat ie zou gaan doen, hij kon ook gewoon stil staan.
quote:
''Er wordt weliswaar melding gemaakt van de komst van een monstertruck, maar er wordt niet duidelijk wat deze monstertruck nu precies gaat doen. Het geven van een demonstratie of een stunt en de wijze waarop dit gedaan gaat worden, wordt verder niet toegelicht'', zegt burgemeester Hans Gerritsen in een toelichting.
Het wordt allemaal hoe langer hoe ongeloofwaardiger.

http://www.nu.nl/binnenla(...)raag-vergunning.html
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker donderdag 2 oktober 2014 @ 07:56:35 #256
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145116567
quote:

[..]

Even grof gezegd, maar moeten dooien niet binnen 5 dagen in de oven of onder de grond liggen? :@

In geval van langdurige autopsie (zoals bij twijfelachtige sterfgevallen, en zeker die bij bekende mensen) worden de lichamen bewaard in een koelcel ....
pi_145116642
quote:

[..]

Normailter staat er 6 werkdagen voor, weekenden en feestdagen worden niet meegerekend. Woensdag is als ik goed reken de 8ste werkdag, waarschijnlijk is er uitstel aangevraagd danwel om practische redenen (als de politie/onderzoeksteam toch nog een tweede lijkschouwing wil ofzo) danwel om persoonlijke redenen (om de ouders wat meer tijd te gunnen, en hopelijk is hun dochtertje dan tenminste stabiel zodat ze zich niet tijdens de begrafenis zorgen hoeven te maken dat hun dochtertje overlijdt en zij er niet bij zijn). Uitstel wordt vrij makkelijk verleend, de wet is natuurlijk wel nodig zodat niet iedereen zomaar weken of maanden later begraven wordt, maar ze doen niet moeilijk over een paar dagen, dat is ook niet nodig met moderne koeling enzo. Als er bij een gewoon overlijden nog een familielid uit het buitenland moet komen kan je ook al aanvragen dat 't een dag of wat later mag.
pi_145117832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Nu blijkt de monstertruck wel degelijk omschreven te hebben gestaan in de vergunningaanvraag en moest de gemeente er van op de hoogte zijn. Wat is nu weer het excuuszinnetje? We wisten niet wat ie zou gaan doen, hij kon ook gewoon stil staan.

[..]

Vergunningaanvraag was pas op 16 september dit jaar gedaan, 18 september was die binnen bij de gemeente! Dat is toch veel te laat om nog iets fatsoenlijks te regelen als er twijfels zijn over zaken als veiligheid?

Ik mag hopen dat er wat informeel contact is geweest voor die bewuste aanvraag, maar dan nog. Erg raar.
pi_145117848
Ik denk dat de verklaring van de bestuurder zal zijn dat het achteraf gezien te krap was.
pi_145118841
quote:

[..]

Op zich geen vreemde uitleg, als ze dit direct hadden gezegd. Ben ook eens op bezoek bij DAF geweest en daar stonden de race vrachtwagens ook stil om te zien en mee op de foto te gaan.
pi_145118879
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:43 schreef Greys het volgende:
Vind het moeilijk wat ik bij die chauffeur 'moet' voelen, stom hè. Aan de ene kant vind ik het een oetlul omdat hij kennelijk toch ging rijden terwijl hij volgens zeggen al ruim voor het evenement het terrein aan de krappe kant vond en dus het risico nam. Aan de andere kant vind ik het vreselijk voor die man. Je zult in zijn schoenen staan nu en de rest van zijn leven :X
Waarom?

Het was een ongeluk.
pi_145119500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:23 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Op zich geen vreemde uitleg, als ze dit direct hadden gezegd. Ben ook eens op bezoek bij DAF geweest en daar stonden de race vrachtwagens ook stil om te zien en mee op de foto te gaan.
Dat zal dan vermoedelijk ook niet als demonstratie staan aangegeven.
Bij de aanvraag voor Haaksbergen staat duidelijk dat er demonstraties worden gegeven met verschillende voertuigen, waaronder een 1500pk monstertruck.

Ik zou niet weten hoe je een demo met een monstertruck anders moet interpreteren, maar ik verwacht dan dat er in elk geval een aantal auto's worden platgereden.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 10:56:59 #263
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_145119666
Hebbne jullie dat filmpje gezien dat hij een paar keer vlak voor het publiek remt? Los van het feit dat de ruimtes allemaal te krap zijn (fouten bij vergunning afgiften en maling van de organisatie aan veiligheid) haalt de chauffeur levensgevaarlijke stunts uit met zijn publiek.
Hij is gestopt als stuntman ivm zijn gezin maar gebruikt het publiek als stunt.

Je kan de gok toch niet nemen dat je remmen het niet doen en je doorrolt? 99 x gaat het goed en nu helaas fout...
Wat een lul!
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_145119799
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:56 schreef Sjabba het volgende:
Hebbne jullie dat filmpje gezien dat hij een paar keer vlak voor het publiek remt? Los van het feit dat de ruimtes allemaal te krap zijn (fouten bij vergunning afgiften en maling van de organisatie aan veiligheid) haalt de chauffeur levensgevaarlijke stunts uit met zijn publiek.
Hij is gestopt als stuntman ivm zijn gezin maar gebruikt het publiek als stunt.

Je kan de gok toch niet nemen dat je remmen het niet doen en je doorrolt? 99 x gaat het goed en nu helaas fout...
Wat een lul!
Onder de noemer "stunten" kan het blijkbaar wel voor een heleboel mensen.
pi_145120949
Was er een op afstand bedienbare dodemansknop?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 11:47:02 #266
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_145121059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:42 schreef Loekie1 het volgende:
Was er een op afstand bedienbare dodemansknop?
Maakt niet uit, dan rol je alsnog door.. Die knop wordt geactiveerd als je te dicht bij het publiek komt. In dit geval zou dat al bij aanvang van de show zijn...

En de reactie tijd is veel te kort.

Zeker als onderdeel van je "stunt" is dat je vlak voor het publiek remt. Dan drukt niemand op de knop want het is onderdeel van de show.

En nu roepen dat je er ziek van bent, wat een arrogante lul zeg, dacht hij werkelijk dat het altijd goed zou gaan?
and made it rain upward
  Moderator donderdag 2 oktober 2014 @ 11:50:39 #267
8781 crew  Frutsel
pi_145121176
quote:

[..]

Het moet altijd eerst fout gaan... en het is gewoon lulkoek dat de gemeente niets wist..

Iedereen wil zo snel mogelijk met het vingertje wijzen naar iets of iemand anders om enige verantwoordelijkheid weg te wuiven... Het is gewoon een bizar ongeluk dat al veel eerder had kunnen gebeuren, bijvoorbeeld in 2009 in Hilversum tijdens een identieke situatie of weet ik waar die dingen nog meer stunten. En het zal veel vaker "(net) goed" gaan... dit keer loopt het fout af.

Het zal hoe dan ook consequenties hebben voor de toekomstige monster-truck evenementen, het afgeven van vergunningen etc etc.
pi_145121354
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:47 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Maakt niet uit, dan rol je alsnog door.. Die knop wordt geactiveerd als je te dicht bij het publiek komt. In dit geval zou dat al bij aanvang van de show zijn...
Niet als die knop ook aan (werkende) remmen gekoppeld is.
quote:
En de reactie tijd is veel te kort.

Zeker als onderdeel van je "stunt" is dat je vlak voor het publiek remt. Dan drukt niemand op de knop want het is onderdeel van de show.
Dan ga je er al vanuit dat dit hier ook het geval zou zijn. In mijn ogen leek het niet op 'op het laatst willen remmen' in elk geval.
quote:
En nu roepen dat je er ziek van bent, wat een arrogante lul zeg, dacht hij werkelijk dat het altijd goed zou gaan?
Als het al 10 jaar goed gaat en nu gaat het om nog onbekende reden fout, dan mag hij dat niet zeggen? Je gaat er nu al vanuit dat het een vast onderdeel was die in dit geval fout is gegaan.
Er is iets fout gegaan inderdaad, maar ik ben niet overtuigd dat dit onderdeel van de show moest zijn.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_145121360
Eigenlijk moet in zo'n vergunning ook een plaatje van het vehikel en van de situatie: monster, hekken, publiek, sprong. En als er internationale regelgeving is, zou die gemeld moeten worden bij de vergunningaanvraag. Een ambtenaar kan niet alles weten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Loekie1 op 02-10-2014 12:01:12 ]
  donderdag 2 oktober 2014 @ 11:56:12 #270
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_145121361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het moet altijd eerst fout gaan... en het is gewoon lulkoek dat de gemeente niets wist..

Iedereen wil zo snel mogelijk met het vingertje wijzen naar iets of iemand anders om enige verantwoordelijkheid weg te wuiven... Het is gewoon een bizar ongeluk dat al veel eerder had kunnen gebeuren, bijvoorbeeld in 2009 in Hilversum tijdens een identieke situatie of weet ik waar die dingen nog meer stunten. En het zal veel vaker "(net) goed" gaan... dit keer loopt het fout af.

Het zal hoe dan ook consequenties hebben voor de toekomstige monster-truck evenementen, het afgeven van vergunningen etc etc.
Ja maar iemand die dat ding bestuurt is verantwoordelijk.
Als ik door groen rijd kijk ik ook om me heen en als ik dan een fietser door rood zie rijden dan stop ik alsnog.

Hij kan wel zielig doen en om een week rust vragen maar er zijn gewoon kinderen platgereden omdat hij de meneer moest uithangen ondanks dat hij donders goed wist dat zijn rem-actie voor publiek levensgevaarlijk is en daarbij het sowieso een te kleine ruimte was (voor zijn ego).

Als dat gelul over regels en vergunningen. Mensen moet hun verstand gebruiken en anders de consequenties dragen.
and made it rain upward
  donderdag 2 oktober 2014 @ 11:57:01 #271
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_145121387
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:56 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Niet als die knop ook aan (werkende) remmen gekoppeld is.

[..]

Dan ga je er al vanuit dat dit hier ook het geval zou zijn. In mijn ogen leek het niet op 'op het laatst willen remmen' in elk geval.

[..]

Als het al 10 jaar goed gaat en nu gaat het om nog onbekende reden fout, dan mag hij dat niet zeggen? Je gaat er nu al vanuit dat het een vast onderdeel was die in dit geval fout is gegaan.
Er is iets fout gegaan inderdaad, maar ik ben niet overtuigd dat dit onderdeel van de show moest zijn.
Heb jij dat filmpje uit 2009 gezien???
Als je zoiets uithaalt moet je verboden worden ooit nog in zo'n ding te zitten.
and made it rain upward
pi_145121419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:57 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Heb jij dat filmpje uit 2009 gezien???
Als je zoiets uithaalt moet je verboden worden ooit nog in zo'n ding te zitten.
Dus omdat hij een dergelijke stunt in 2009 uitvoerde, moet dat hier ook wel het geval zijn geweest? Blij dat jij geen rechter bent.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 11:57:53 #273
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_145121423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:56 schreef Loekie1 het volgende:
Eigenlijk moet in zo'n vergunning ook een plaatje van het vehikel en van de situatie: monster, hekken, publiek, sprong.
Ja nog meer regels en eisen, en dan wordt vast iets anders vergeten want verstand gebruiken hoeft niet als we maar aan de regels voldoen.....
and made it rain upward
  donderdag 2 oktober 2014 @ 11:58:52 #274
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_145121447
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:57 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Dus omdat hij een dergelijke stunt in 2009 uitvoerde, moet dat hier ook wel het geval zijn geweest? Blij dat jij geen rechter bent.
Dat zei ik niet meneer de advocaat...
Dat hij die actie in 2009 meerdere malen maakte had ervoor moeten zorgen dat hij nooit meer de gelegenheid kreeg dit nogmaals te doen.
and made it rain upward
pi_145121486
Ik vraag me af nu er zoveel mensen opstaan die wisten van de internationale regelgeving, waarom die nooit eerder aan de bel getrokken hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')