Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, maar eens naar bed. Als ik in slaap kom.
Trusten![]()
de groeten aan je Sausagequote:Op dinsdag 30 september 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, maar eens naar bed. Als ik in slaap kom.
Trusten![]()
Hoi Fokkertquote:
post jij eens borstenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Merk je het je zet tetten in tt en iedereen komt posten
Ik ben net thuis puur toevalquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi Fokkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hoe is het Mex?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben net thuis puur toeval
Pardon.quote:
Hoe was je dag?quote:
xhamster man man manquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:09 schreef klawie het volgende:
[..]
http://nl.m.xhamster.com/(...)iful_busty_babe.html
prima dagje gehad en ik was op de radio en sushi gegetenquote:
Niet motherless gaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:09 schreef klawie het volgende:
[..]
http://nl.m.xhamster.com/(...)iful_busty_babe.html
Ook niet zo, school was saai en thuis zit ik mn verslag uit te stellenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
niet zo bijster spannend, en de jouwe?
deed ik ook altijd op school, Uitstellen tot het laatste moment als een baasquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook niet zo, school was saai en thuis zit ik mn verslag uit te stellen
daar staan allemaal minderjarigen op smeerlapquote:
Wat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
prima dagje gehad en ik was op de radio en sushi gegeten
aka genot
ben wel fucking moe nu
en hoe is de leef daar?
Die ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar staan allemaal minderjarigen op smeerlap
ja was op 3fmquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat?
Hoe is het met je date?
Met mij gaat het primabeetje verkouden maar niets ergs ofzo
En dat zeg je niet ff wejo wat is dezen wat heb je precies gedaaaaaan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja was op 3fm
goed, zaterdag was erg leuk en alles, dus een vervolg is in de maak
al mogen er wel stappen gezet worden binnenkort zeg maar
wat, van de radio of van de date?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dat zeg je niet ff wejo wat is dezen wat heb je precies gedaaaaaan?
Nawh![]()
![]()
Eerstequote:Op dinsdag 30 september 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat, van de radio of van de date?
de nasi beviel trouwens goedquote:
Nasi a la johannes?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de nasi beviel trouwens goed
en ja dat wist ik laat vanmiddag pas, en sindsdien nauwelijks op FOK! geweest. Gewoon voor requestje bij 90s request
Flaming Lips, Portishead, Pavementquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nasi a la johannes?![]()
Cool, wat was je request?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flaming Lips, Portishead, Pavement
Nasi a la johannes met een vleugje Mexi en een vleugje Saind
40-45 minuten ofzo, niet al te lang dusquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Hoelang heb je in de keuken gestaan?
302quote:
Doe je goed danquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
40-45 minuten ofzo, niet al te lang dus
hoezo?quote:
Ik doe er langer overquote:
quote:
Ik kan het ook in een halfuurtje/kwartier maken maar dat is niet heel bijzonderquote:
Geen 5 minuten in de magnetron doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:43 schreef Flippiee het volgende:
Geen 14-18 minuten doen over je nasi
quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen 5 minuten in de magnetron doen
kip snijden moet secuurquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:43 schreef Flippiee het volgende:
Geen 14-18 minuten doen over je nasi
wat doe je dan in de rest van de tijdquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan het ook in een halfuurtje/kwartier maken maar dat is niet heel bijzonder
quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen 5 minuten in de magnetron doen
Daar zit zeker wat in. Dit los ik op door een mora bakje met kip sate te kopen.quote:
Ik laat eerst het kip koken voor ong een halfuurtje. Dat moet dan gepluisd worden als het beetje afgekoeld is. Ondertussen ook rijst koken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wat doe je dan in de rest van de tijd
En dan mij emogiffenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Daar zit zeker wat in. Dit los ik op door een mora bakje met kip sate te kopen.
aha wel een goed idee eigenlijk dat kip kokenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik laat eerst het kip koken voor ong een halfuurtje. Dat moet dan gepluisd worden als het beetje afgekoeld is. Ondertussen ook rijst koken.
Daarna alles in de wok met allerlei kruiden etc
Ja oke, maar de tijd dat je er zelf echt mee bezig bent is te verwaarlozenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Rijst laten afkoelen duurt ook wel een tijdje.
Als je zo denktquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oke, maar de tijd dat je er zelf echt mee bezig bent is te verwaarlozen
Ja, vanaf het moment dat ik ga wokken zou ik pas gaan rekenen. je hoeft er niet bij te zijn om je rijst te zien afkoelenquote:
in principe moet ie een dag staan natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Rijst laten afkoelen duurt ook wel een tijdje.
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in principe moet ie een dag staan natuurlijk
quote:
volgens mij vooral omdat dat de samenstelling verandert, iets meer bite/iets harder volgens mij, is wat idealer voor nasi.quote:
Zo blijkt maar weer, we zijn nooit uitgeleerd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik leer hier ook van alles nieuws hoor
Dit heeft Johannes nooit verteld.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
volgens mij vooral omdat dat de samenstelling verandert, iets meer bite/iets harder volgens mij, is wat idealer voor nasi.
Paella moet je in zn geheel bereiden en een dag laten.
Is ook droger anders kan je papperige nasi krijgenquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
volgens mij vooral omdat dat de samenstelling verandert, iets meer bite/iets harder volgens mij, is wat idealer voor nasi.
Is het ook,quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind risotto ook best pittig om klaar te maken.
haha precies dat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is het ook,
Roeren,roeren,roeren.
En dan nog heb je 80% kans dat het mislukt
En dat dan weer wel.quote:
BLquote:
Ik houd niet zo van zeevruchtenquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik vanmiddag. Kutnummerquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eindelijk Anaconda gezien jongens
het is echt Sir Mix-a-lot met Tik Tok on steroids en dikke bilpartijen
quote:
Eten is funnerquote:
Mexquote:
Ja ookquote:
HEy sinds wanner ben je gene modje meerquote:
Sinds uh april?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
HEy sinds wanner ben je gene modje meer
Oh dat is al best een tijdjequote:
Mexicanobakker is meer een volger van Nasi a la Iwanius, dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik leer hier ook van alles nieuws hoor
Dit heeft Johannes nooit verteld.
Jaquote:
Ik moet maar wat meer gaan posten.quote:
Promotie gemaakt tot Redactie Games.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
HEy sinds wanner ben je gene modje meer
Oh is dat promotie?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Promotie gemaakt tot Redactie Games.
Hoezo? De ideale nasirijst staat een dag, maar dat betekent niet dat je dat verplicht moet doen om een goede nasi te krijgen, zoals die idioot beweertquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker is meer een volger van Nasi a la Iwanius, dat blijkt maar weer.
Iedereen weet dat Redactie Games de meest begeerlijke crewfunctie is, op Redactie Sport na dan.quote:
Ik laat mijn rijst nooit een dag staan, Iwanius zou dat ongetwijfeld wel doen, daarom denk ik dat jij zijn leer volgt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? De ideale nasirijst staat een dag, maar dat betekent niet dat je dat verplicht moet doen om een goede nasi te krijgen, zoals die idioot beweert
Waarom moet ik nou altijd buiten de boot vallenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Redactie Games de meest begeerlijke crewfunctie is, op Redactie Sport na dan.
[..]
Ik laat mijn rijst nooit een dag staan, Iwanius zou dat ongetwijfeld wel doen, daarom denk ik dat jij zijn leer volgt.
Misschien kan je eens solliciteren, of assistent worden van Mex of LB.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou altijd buiten de boot vallen
Dat heb ik niet, sowieso is het hier niet echt verstandig apparatuur in de keuken te zetten want het gaat vrij snel kapot #RIP Gasaanstekerquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe dat ook nooit maar wij hebben een rijstkoker, dan is dat niet zo rullevant
Gecondoleerd manquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je eens solliciteren, of assistent worden van Mex of LB.
[..]
Dat heb ik niet, sowieso is het hier niet echt verstandig apparatuur in de keuken te zetten want het gaat vrij snel kapot #RIP Gasaansteker
Zal ik ook doen, als ik het niet vergeet (ik vergeet het waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt, ik ga vanavond een kaarsje branden voor mijn gasaansteker.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef BBQSausage het volgende:
Net m'n rijbewijs gehaald, ik voel me nu baas.
Wist je dat ook niet?quote:
Slecht, ik weet niet wat het geluid isquote:
q-music?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Slecht, ik weet niet wat het geluid is
Met jou?
Iwanius volgt ons gewoon hoor johannes.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Redactie Games de meest begeerlijke crewfunctie is, op Redactie Sport na dan.
[..]
Ik laat mijn rijst nooit een dag staan, Iwanius zou dat ongetwijfeld wel doen, daarom denk ik dat jij zijn leer volgt.
quote:
Jaaquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
q-music?
best goed.
heb je een tijdje niet online gezien
hoeveel geld kun je winnen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa
Mooi zoNee het was hier redelijk druk
binnen twee weken naar Almere verhuizen
![]()
(laat Roald dit maar niet lezen)
20.000!quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel geld kun je winnen?
bij de belgische stont het vrijdag op rond de 29000 euro
en, leuk!
quote:
Ik hoef maar 20.000 dan ben ik al tevredenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik ga er gewoon van uit dat ik morgen 100.000 euro win bij de staatsloterij
maar meer is beterquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoef maar 20.000 dan ben ik al tevreden
Ik ga terug naar mn ouderlijk huis, yo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar meer is beter
maar vertel over je nieuwe crib
maar zonder ouders dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga terug naar mn ouderlijk huis, yo.
Hallonnnquote:
Ja want dan ga je minder pijnlijk dood.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik aangevallen door een zombie word, dan laat het haar maar wezen
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik aangevallen door een zombie word, dan laat het haar maar wezen
Nee.. oke laat ik het anders zeggen misschien dat je het dan snapt:quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja want dan ga je minder pijnlijk dood.
Geen soa krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. oke laat ik het anders zeggen misschien dat je het dan snapt:
Wat heb je liever.. dat je een SOA krijgt nadat je een lekker wijf geneukt hebt of dat je een fatsig dik wijf hebt gedaan?
Ik krijg nog liever een soa van een vies fatsig dik wijfquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We gaan binnenkort wel weer lekker op date hoor
Ha gayyyyyyquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We gaan binnenkort wel weer lekker op date hoor
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
topkek
oja nog vanaf gekomen ja poeh poeh
Ja, in de combinatie met de woorden Brabant, geo4kant en fl_freak. Allemaal triggersquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij een of ander script draaien die notificaties geeft?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, in de combinatie met de woorden Brabant, geo4kant en fl_freak. Allemaal triggers
Het is maar goed dat iedereen weet dat ik niet de kennis bezit om o.a. een script te maken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik zou het nog bijna gaan geloven ook
Nijn en vrienden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ging Nijn ook mee bowlen of (mannelijke) vrienden only?
Normaal ben ik best redelijk met bowlen maar de combinatie van snel bier drinken zorgde voor tegenvallend resultaatquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke en ging goed?Lijkt mij toch altijd een beetje spannend
Vast wel, daarmee zal de NSA je vast meer in de gaten houden, als je dan tevaak iets over b OM m3n schrijft dan kloppen ze een keer aan bij je voordeurquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:31 schreef Flippiee het volgende:
En of zo iets uberhaupt mogelijk is.
Hmm, ontwijkend antwoord.. ik trek hier conclusies uit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Normaal ben ik best redelijk met bowlen maar de combinatie van snel bier drinken zorgde voor tegenvallend resultaat
Of de AIVD.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vast wel, daarmee zal de NSA je vast meer in de gaten houden, als je dan tevaak iets over b OM m3n schrijft dan kloppen ze een keer aan bij je voordeur
Oh ik heb de vraag denk ik verkeerd begrepen. Ik snap hem nu wel denk ik. Was niet echt spannend want iedereen kent elkaar al.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, ontwijkend antwoord.. ik trek hier conclusies uit.
Wat was je score ?
Ah top, is wel belangrijk dat het dan goed mixt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh ik heb de vraag denk ik verkeerd begrepen. Ik snap hem nu wel denk ik. Was niet echt spannend want iedereen kent elkaar al.
Brabant he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh ik heb de vraag denk ik verkeerd begrepen. Ik snap hem nu wel denk ik. Was niet echt spannend want iedereen kent elkaar al.
Ik vind het stiekem af en toe echt leuk om ze te maken. Terwijl ik Brabant best tof vind. #confessionsquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Brabo grap 85929284
Stopt het dan nooit?
Gelukkigquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
We blijven van je houden hoor flippo.
Welke delen van Brabant vind je eigenlijk tof? Ik weet dat je Den Bosch wel oke vind.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem af en toe echt leuk om ze te maken. Terwijl ik Brabant best tof vind. #confessions
[..]
Gelukkig
Eigenlijk ben ik nog niet in heel veel delen (bewust) geweest. Maar met de trein er door heen vind ik al leuk. Gewoon tof landschap dit dat. En Den Bosch inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Welke delen van Brabant vind je eigenlijk tof? Ik weet dat je Den Bosch wel oke vind.
Ja heerlijk rustig dit dat. Zou dat moeilijk kunnen opgeven om in een grote stad te wonen. Met uitzondering van een buitenwijk in een stad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik nog niet in heel veel delen (bewust) geweest. Maar met de trein er door heen vind ik al leuk. Gewoon tof landschap dit dat. En Den Bosch inderdaad.
Ach die rust heb je in wel meer provincies hoor is niks speciaals van brabantquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja heerlijk rustig dit dat. Zou dat moeilijk kunnen opgeven om in een grote stad te wonen. Met uitzondering van een buitenwijk in een stad.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem af en toe echt leuk om ze te maken. Terwijl ik Brabant best tof vind. #confessions
[..]
Gelukkig
Ze nu een beetje paaien zodat je volgende welgemeende grap nog harder aankomtquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik nog niet in heel veel delen (bewust) geweest. Maar met de trein er door heen vind ik al leuk. Gewoon tof landschap dit dat. En Den Bosch inderdaad.
Ik refereerde naar alle steden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach die rust heb je in wel meer provincies hoor is niks speciaals van brabant
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
Was in mijn vakantie in amsterdam, gelunched in een cafetje, stond een bordje dat het gebruik van de toilet 50cent was, nouja belachelijk vond ik want heb daar tenslotte gegeten maargoed toch maar gedaan (poging tot) zegt hij met zo'n amsterdams accent ja je hoeft hier niet te betalen hoor als je hier ggCCHHHHeeegchheeten heb.. we sijn hier niet in brabant![]()
10 seconde later bood ie een soort van excuses aan "Ja dat sloeg eigenlijk nergens op dat ik dat zei"
Heeft beide zijn charmesquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik refereerde naar alle steden.
Jaquote:
Ik vergeef je omdat frietquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaik keek hem ook echt zo aan van.. uhh oke.. ? Wat boeit mij het dat ik uit brabant kom
![]()
Sowieso die haatik heb er niet voor gekozen om daar geboren te worden.. wel gekozen om er (lang) te blijven maar toch
"tellie"quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]vergeven, ik heb goffetomme heul niks fout gedaan
Ga zo door en je mag niet in mijn rubberen reddingsbootje bij de volgende overstroming in dat kut zeeland van jequote:
5'5quote:
OnePlusOnequote:
Ik heb genoeg zwemdiploma's om zoiets te overleven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga zo door en je mag niet in mijn rubberen reddingsbootje bij de volgende overstroming in dat kut zeeland van je
quote:
Kleine kut tvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zwemdiploma's om zoiets te overleven.
Hoop ik.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kleine kut tvik heb 42 inch
Nee is een mobiele telefoon ah zemmerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nieuwe seizoen al gezien?quote:
Geef die cheque maar en dan oprotten gastonquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond
ik las geodenavondquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef die cheque maar en dan oprotten gaston
Waar sta je Gaston ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Ja lieve mensen, ik sta vanavond in het ONZ-SC topic bij nummertje 499, het weer is lekker, de sfeer zit er goed in, dus al met al een geweldige dag om een aantal mensen blij te maken. Kom snel met mij mee!quote:
Wat wil je ? makkelijke of moeilijke vraag ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
Helaas, de beste mensen zijn niet thuis. Snel terug naar jou, Caroline!
Kroketten onderkotsen met Sylvia van Barneveldquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij de frietkraam met zn 3 dubbele speknek
Is dat ooit gebeurd? Misschien dat ze op vakantie waren dan want ze worden altijd van te voren gebeld joh, altijd zo toevallig .. iedereen thuis, opeens opa en oma ook op de bank.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
Helaas, de beste mensen zijn niet thuis. Snel terug naar jou, Caroline!
Moeilijke maar zonder filmpje met zielige negertjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat wil je ? makkelijke of moeilijke vraag ?
Wie is de persoon helemaal links op 4:56 ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moeilijke maar zonder filmpje met zielige negertjes
Ja, maar meestal gaan ze naar meerdere mensen toe hè, 't gaat altijd om zo'n straatprijs, dus dan wandelen ze gewoon een huisje verder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat ooit gebeurd? Misschien dat ze op vakantie waren dan want ze worden altijd van te voren gebeld joh, altijd zo toevallig .. iedereen thuis, opeens opa en oma ook op de bank.
Ja fappen he!quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vuur zag in je avatar.. maar dat is niet zo en toch is ze heet
Ik ga voor antwoord Aquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie is de persoon helemaal links op 4:56 ?
Is dat A : Lavrenti Beria
B : Mikhail Kalinin
Of C : Vjatsjeslav Molotov
Ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh nee je hebt er geen meer . Dus je kiest definitief voor antwoord A ?
Aaah wat jammer nou het was antwoord B . Dan gaan we nu iemand uit het publiek kiezenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Molotov voelt wel als een instinker, dat je denkt nee dat is te maf maar het dan toch is. Maar ik zeg A. Geen half uur janken.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aaah wat jammer nou het was antwoord B . Dan gaan we nu iemand uit het publiek kiezen
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch nog 40-45 tegenspelers weggespeeld
Dan gaan we nu kiezen .quote:
Iets in mij zegt dat deze nummers niet random zijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaan we nu kiezen .
Ooohhh het is nummer 39 , ja u meneer kom maar naar beneden !!!
Daar kan je best gelijk in hebbenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat deze nummers niet random zijn
quote:
Ik zeg er maar niks over anders vind je mij weer kieskeurigquote:
Ik weet al genoegquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg er maar niks over anders vind je mij weer kieskeurig![]()
En ik ben weg, even voetbal kijken bij mn ouders![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Komt gewoon omdat seizoen 1 en 2 zo goed waren, nostalgie
quote:
Hallonquote:
prima primaquote:
Vroeg slapen dan.quote:
Ik slaap bijna altijd na 00:00 slapen rond 22:00-23:00 lukt mij niet echt want dan ben ik weer wat wakkerder.quote:
Ik kijk ook Ajaxquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo de maandelijkse huur is ook weer overgemaakt.
Nu lekker Ajax kijken met bier
samequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik slaap bijna altijd na 00:00 slapen rond 22:00-23:00 lukt mij niet echt want dan ben ik weer wat wakkerder.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Er mag idd wel weer een meet komen.
Dat wou ik dus net typenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ is vandaag heel vrolijk denk ik![]()
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |