Zeker een vrouwelijke user, wijvennijd he?quote:Op maandag 29 september 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het wel kunt raden
Nee. Je hebt het mis.quote:Op maandag 29 september 2014 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker een vrouwelijke user, wijvennijd he?
Dan kan ik het ook wel raden.
Is het een FOK!ker?quote:Op maandag 29 september 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook niet maar jij raadt het toch nooit man.
Gewoon vertellen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
Sjezus jullie zijn net een stel wijven met je nieuwsgierigheid.
Maar we hebben het wel over corrie hequote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders slaat het natuurlijk weer nergens op.
Het moet Henk wel zijn, want daar loop je al jaren over te bitchen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
Geen idee wie Henk is hoorquote:Op maandag 29 september 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het moet Henk wel zijn, want daar loop je al jaren over te bitchen.
Jij bent net een wijf met je semiinteressant doen maar dan niks willen vertellen. En ik had nog wel zulke hoge verwachtingen. Met al dt bier drinken enzoquote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
Een ex.quote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
Nee het was meer dat ik mijn mond voorbij praatte of jullie nieuwsgierigheid onderschatte of een combinatie van die tweequote:Op maandag 29 september 2014 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent net een wijf met je semiinteressant doen maar dan niks willen vertellen. En ik had nog wel zulke hoge verwachtingen. Met al dt bier drinken enzo
Interessant doen dusquote:Op maandag 29 september 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was meer dat ik mijn mond voorbij praatte of jullie nieuwsgierigheid onderschatte of een combinatie van die twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |