Sadistquote:Op maandag 29 september 2014 22:56 schreef Barbusse het volgende:
Disagree with OP. Ik wil nu naar buiten lopen een een stoelpoot tussen de staken van z'n voorwiel steken.
Welterusten broquote:Op maandag 29 september 2014 23:20 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga dromen over een geweldige vrouw
Jij ookquote:
Thanks!quote:
The night started, my friend....quote:Op maandag 29 september 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
"En toen viel de stilte, als donderslag bij heldere hemel. Het geroezemoes in de SC verstomde totdat er geen enkel geluid meer te horen was."
Zit je nou alweer op fok.quote:
Maak ik zelf wel uit!.....quote:
Wie eet er dan ook brood in de bioscoopquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:08 schreef K44S het volgende:
Wat is een botherham met gedroogde stukjes tomaat in pathe... goor zeg.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie eet er dan ook brood in de bioscoop
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie eet er dan ook brood in de bioscoop
Waarom heb je geen UI?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:25 schreef K44S het volgende:
Eigenlijk kan 1 emoticon mijn leven inbeeld brengen :
Maasdammer?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je geen UI?Ik wil wel een suggestie doen:
[ afbeelding ]
Sterk gevonden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je geen UI?Ik wil wel een suggestie doen:
[ afbeelding ]
Een dansje gedaan?quote:
Ach, het is dan ook maar een stom papiertje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Een dansje gedaan?
Morgen diploma ophalen, de manier is alleen wat schraal
Valt tegenwoordig best mee, soms al heel snel beschikbaar al verschilt dat wel per studio.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:31 schreef K44S het volgende:
Wat duurt het verdomd lang, door dat de "nieuwe" films ..... "legaal" op het internet komen.
Zo lang ik op mn zolderkamer zit... wil ik alles zo snelmogelijk
In mijn geval ligt het wat anders :quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, het is dan ook maar een stom papiertje.
En nee, nog geen dansje gedaan, wel een goede suggestie, misschien dat dat voor wat productiviteit gaat zorgen.
Ja soms wel hoor, ik wacht nog op 3 filmsquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig best mee, soms al heel snel beschikbaar al verschilt dat wel per studio.
Waar was je al die tijdquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Je moet ook nergens op wachten. Als je dat bewust doet, lijkt het altijd langer te duren.
Smooth, je lijkt yats wel.quote:
Was ik zelf nooit op gekomenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja, je hebt gewacht op deze wijsheid natuurlijk
Ik ben een kloonquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
haha gaan we die slogan er echt in houden? Smooth like yats?
Die komen vanzelf wel, genoeg andere films of series die je kan kijken in de tussentijdquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:53 schreef K44S het volgende:
Ja soms wel hoor, ik wacht nog op 3 films
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
haha gaan we die slogan er echt in houden? Smooth like yats?
Is ook zo hoor, maar ik wil ze graag zienquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel, genoeg andere films of series die je kan kijken in de tussentijd
[..]
Goed zo, houden zo!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben helemaal niet Smooth like yatstm....
ik welquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Vooral ook omdat ik dat niet ben. Maar ach, ik maak me er verder niet druk om. Er zijn weleens ergere dingen tegen/over me gezegd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou gaan lobbyen om dat tegen te gaan als ik jou was.
Nee, jij bent de master of smoothnessquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:06 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ik dat niet ben. Maar ach, ik maak me er verder niet druk om. Er zijn weleens ergere dingen tegen/over me gezegd.
[..]
Gisteren nog een slechte openingszin via Tinder gelezenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:06 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ik dat niet ben. Maar ach, ik maak me er verder niet druk om. Er zijn weleens ergere dingen tegen/over me gezegd.
[..]
Nee, jij bent de master of smoothness
It shows, it shows...quote:
Met zo'n Australisch accent ook echt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Nu is het nog tegen te gaan, voordat ze straks in Australië e.d. ook gaan zeggen smooth like yats, het gaat straks gewoon viral en dan heb je er niets tegen gedaan.
Oiquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n Australisch accent ook echt.
Dat is geen openingszin, dat is gewoon een keihard feit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Gisteren nog een slechte openingszin via Tinder gelezen
Hoeveel weegt een ijsbeer?
300 kg?
Genoeg om het ijs te breken
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Nu is het nog tegen te gaan, voordat ze straks in Australië e.d. ook gaan zeggen smooth like yats, het gaat straks gewoon viral en dan heb je er niets tegen gedaan.
Nu nog niet nee, maar als de hele media-storm losbreekt...quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]Scheelt dat ze niet weten wie er achter de naam yats schuilt.
Ach, ik kon m waarderen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is geen openingszin, dat is gewoon een keihard feit.
Hij is wel enigszins origineel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Gisteren nog een slechte openingszin via Tinder gelezen
Hoeveel weegt een ijsbeer?
300 kg?
Genoeg om het ijs te breken
Ach, dat weten ze zo hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]Scheelt dat ze niet weten wie er achter de naam yats schuilt.
Mehquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:06 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij bent de master of smoothness
Ik blijf graag anoniemquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu nog niet nee, maar als de hele media-storm losbreekt...
"De persoon achter de naam 'yats'. Wij weten wie het is. Lees er alles over volgende maand in de Nieuwe Revu!"quote:
Je was me net voor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk niet zo smooth als deze gek:
Johan S. verdacht van misbruik op Malta
Inclusief foto' s vanuit de struiken voor mijn huis? Gelukkig staan die er niet meer, dus verstoppen is lastig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"De persoon achter de naam 'yats'. Wij weten wie het is. Lees er alles over volgende maand in de Nieuwe Revu!"
Soms ben ik snel, en soms neem ik de tijdquote:
Om mezelf te verstoppen heb ik geen struiken nodigquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:20 schreef yats het volgende:
[..]
Inclusief foto' s vanuit de struiken voor mijn huis? Gelukkig staan die er niet meer, dus verstoppen is lastig.
Jij schminkt jezelf tot een boom?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms ben ik snel, en soms neem ik de tijd
[..]
Om mezelf te verstoppen heb ik geen struiken nodig
Ik ook niet, gewoon een eigen level van smoothness.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Jij hebt een Royco-schaal of smoothness?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon een eigen level van smoothness.
Jij ziet al een hele menigte meiden staan schreeuwen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel handig, want als je ook maar een beetje bekend bent heb je zo crazy chicks achter je aan.
Heb je wel weer wat te kiezen![]()
Always look on the bright side of life
Hiding in plain sight.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij schminkt jezelf tot een boom?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel handig, want als je ook maar een beetje bekend bent heb je zo crazy chicks achter je aan.
Heb je wel weer wat te kiezen![]()
Always look on the bright side of life
Een eigen schaal?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon een eigen level van smoothness.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij ziet al een hele menigte meiden staan schreeuwen?
"Yats! Yats! We willen je! Yats me, bats me!"
En dat x 100.
Nou ja, al die rare reality mensen krijgen ook genoeg aandacht, dus schijnbaar zijn er sbs6-meisjes die zich aanbieden om er naast de gaan staan op de foto etcquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij ziet al een hele menigte meiden staan schreeuwen?
"Yats! Yats! We willen je! Yats me, bats me!"
En dat x 100.
Smartquote:[..]
Hiding in plain sight.
Voorproefje. Het heeft me klauwen met geld gekost trouwens.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:28 schreef yats het volgende:
[..]Ik dacht al, wat hoor ik de laatste tijd toch steeds voor geschreeuw.
Patty Brard is dan ook geen mens. Het is een ontsnapte nieuwe diersoort die intelligent genoeg is om te praten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ja, al die rare reality mensen krijgen ook genoeg aandacht, dus schijnbaar zijn er sbs6-meisjes die zich aanbieden om er naast de gaan staan op de foto etc
Als zelfs Patty Brard kan trouwens terwijl zij Patty Brard is verbaast niks mij meer.
[..]
Smart
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh ik vind het eigenlijk wel een geruststellende gedachte dat zij iemand gevonden heeft (voor de zoveelste keer). Dat betekend dat er gewoon zowaar echt hoop is voor iedereen die dat zou willen.
Oi, die gaat hier een hele zware tijd tegemoetquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk niet zo smooth als deze gek:
Johan S. verdacht van misbruik op Malta
Ik ben pas 23......... heb alle tijd.quote:
Als ze niet beroemd was geweest had ze niemand gehad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh ik vind het eigenlijk wel een geruststellende gedachte dat zij iemand gevonden heeft (voor de zoveelste keer). Dat betekend dat er gewoon zowaar echt hoop is voor iedereen die dat zou willen.
Oh? Hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi, die gaat hier een hele zware tijd tegemoet
Sexuele misdrijven worden hier nogal zwaar opgenomen. Een priester die was veroordeeld voor misbruik zit zijn straf uit in de UK, voor zijn Eigen veiligheid. En dat is een priester, die kon rekenen op een voorkeursbehandeling door de rechter, want man van God. Een verwend Nederlands snotkind dat vrouwen drogeert en daarna verkracht? Neuuuuuuuuh, not so muchquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze niet beroemd was geweest had ze niemand gehad.
There, I said it.
[..]
Oh? Hou ons op de hoogte
Hoe hou je het bij zo'n mens uit. Raak al gestrest als ik alleen maar aan denk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik gok dat er gewoon een uitknop op verschijnt zodra alle media weg is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe hou je het bij zo'n mens uit. Raak al gestrest als ik alleen maar aan denk.
Ik vind het van een priester eigenlijk wel erger, omdat daar eerst een soort van extra vertrouwensbreuk nog bovenop komt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sexuele misdrijven worden hier nogal zwaar opgenomen. Een priester die was veroordeeld voor misbruik zit zijn straf uit in de UK, voor zijn Eigen veiligheid. En dat is een priester, die kon rekenen op een voorkeursbehandeling door de rechter, want man van God. Een verwend Nederlands snotkind dat vrouwen drogeert en daarna verkracht? Neuuuuuuuuh, not so much
Sexuele misdrijven zouden overal zwaar opgenomen moeten worden. Wat is de straf die ze kunnen krijgen dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sexuele misdrijven worden hier nogal zwaar opgenomen. Een priester die was veroordeeld voor misbruik zit zijn straf uit in de UK, voor zijn Eigen veiligheid. En dat is een priester, die kon rekenen op een voorkeursbehandeling door de rechter, want man van God. Een verwend Nederlands snotkind dat vrouwen drogeert en daarna verkracht? Neuuuuuuuuh, not so much
True.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het van een priester eigenlijk wel erger, omdat daar eerst een soort van extra vertrouwensbreuk nog bovenop komt.
Meer een soort van machtsmisbruik ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het van een priester eigenlijk wel erger, omdat daar eerst een soort van extra vertrouwensbreuk nog bovenop komt.
Dat verschilt van wat ze gedaan hebben he? Ik weet niet precies wat hij heeft gekregen, maar volgens mij lang genoeg dat hij simpelweg niet meer vrij komt, zeker gezien zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sexuele misdrijven zouden overal zwaar opgenomen moeten worden. Wat is de straf die ze kunnen krijgen dan?
Toch netjes. En allicht snap ik dat het aan het feit ligt wat ze krijgenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verschilt van wat ze gedaan hebben he? Ik weet niet precies wat hij heeft gekregen, maar volgens mij lang genoeg dat hij simpelweg niet meer vrij komt, zeker gezien zijn leeftijd.
Reken er maar op dat die Nederlandse gozer, als hij veroordeeld wordt, na zijn straf geen piano meer kan spelen of een marathon lopenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch netjes. En allicht snap ik dat het aan het feit ligt wat ze krijgenDoelde meer op een soort minimum of gemiddelde
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Reken er maar op dat die Nederlandse gozer, als hij veroordeeld wordt, na zijn straf geen piano meer kan spelen of een marathon lopen
Das ook niet aardig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Reken er maar op dat die Nederlandse gozer, als hij veroordeeld wordt, na zijn straf geen piano meer kan spelen of een marathon lopen
Nou, enormquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
Patty Brard is dan ook geen mens. Het is een ontsnapte nieuwe diersoort die intelligent genoeg is om te praten.
En soms moet je slim zijn.
Dat is ook de bedoeling. Dat ie maar met zijn eigen pik speelt.quote:
Straks mag hij die delen met zn celmaatquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. Dat ie maar met zijn eigen pik speelt.
bahquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straks mag hij die delen met zn celmaat
Weet hij ook eens hoe het voelt om als 'slachtoffer' gebruikt te worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straks mag hij die delen met zn celmaat
Ja wat moet een niet-nader-te-noemen fokker hier wel niet van denken.quote:
Je mag het sinds kort uitspreken hoor: Beetlejuicequote:Op dinsdag 30 september 2014 12:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja wat moet een niet-nader-te-noemen fokker hier wel niet van denken.
Ook 3 keer?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag het sinds kort uitspreken hoor: Beetlejuice
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt iets waar ik wakker van lig, 's avondsquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag hem toch best een beetje plagen.quote:
Ach meid toch, je kan er met ons over praten hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt iets waar ik wakker van lig, 's avonds.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag hem toch best een beetje plagen.
Slecht geslapen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben trouwens enorm gaar, geen idee waarom
Heerlijk geslapen juistquote:
Doe het danquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen juistMisschien is dat het, mijn lichaam wil gewoon meer van dat soort slaap
Maar het is pas net middagquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt een Royco-schaal of smoothness?
Dat had ik net ook. Een voorkeurseis bleek ineens een harde eis te zijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:38 schreef Royco1 het volgende:
En sollicitatiegesprek is ook niks geworden.
Pfff, kom hier maar niet van die kutbouw af.
Wat waren de vereisingen ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat had ik net ook. Een voorkeurseis bleek ineens een harde eis te zijnGelukkig hebben we het gesprek van morgen nog
De voorkeur eis was dat je kennis had van hypotheken en verzekeringen. Dat stond ook in de vacaturetekst. Belde ze net op om te zeggen dat het een harde eis was en geen voorkeurseis. Fout van hun opdrachtgever dus, maar wel een slechte.quote:
vereisingen? really?quote:
Zit niet zo te stoken johquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed goed goed... mijn Nederlands is om te jankenquote:
Ik maak toch maar een grapje joh...quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er nog wat over van die rode wijn?
Oehquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Javanavond maar een glaasje
En die is echt lekker. Haal deze week weer een flesje.
Wel alleen de wijn he.quote:
*proest*quote:
Is dat onverwachts dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
DealWist niet dat je rode wijn drinkt?
Niet iedereen drinkt rode wijnquote:
Ik drink vrijwel alles.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen drinkt rode wijn
Ik ben blij als ik straks thuis ben in ieder geval.
Zullen mannen blij mee zijn om te horen.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen mannen blij mee zijn om te horen.
Waarom?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de witte wijn. Al drink ik normaal zelden wijn. Gek genoeg de laatste tijd ineens wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hoor, maar niet iedereen houdt van rode wijn. Vind ik persoonlijk lekkerder dan wit.
Er zit in rode wijn natuurlijk verschil. Sommigen zijn niet te zuipen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hoor, maar niet iedereen houdt van rode wijn. Vind ik persoonlijk lekkerder dan wit.
Er staat drink, niet slik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik hou niet van wijn waar je tong van krimpt :p deze wijn heeft een soepele afdronk (kijk mij eens verstand hebben van wijn). Nee, maar hij heeft een relatief zachte nasmaak.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zit in rode wijn natuurlijk verschil. Sommigen zijn niet te zuipen.
Nevermind.quote:
Als je drinkt, slik je ook.quote:
Of ze spuugt het uitquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nevermind.
[..]
Als je drinkt, slik je ook.
Ik weet natuurlijk niet wat voor waterfonteintjes jij spuit, maar is zou het slikken van die substantie niet als drinken beschrijven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nevermind.
[..]
Als je drinkt, slik je ook.
App anders welke het is, dan haal ik zelf mss wel een flesje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik hou niet van wijn waar je tong van krimpt :p deze wijn heeft een soepele afdronk (kijk mij eens verstand hebben van wijn). Nee, maar hij heeft een relatief zachte nasmaak.
Ja dan heb ik geen excuus meer om je uit te nodigenquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
App anders welke het is, dan haal ik zelf mss wel een flesje.
Jij die een echte aarbei bedoeld. Fax wat is er aan de hand met je jongen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:05 schreef Faxie het volgende:
Ow hihi die kan dubbel opgevat worden![]()
Maar ik bedoelde een echte![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat voor waterfonteintjes jij spuit, maar is zou het slikken van die substantie niet als drinken beschrijven.
Ik zou zeggen kom het eens bekijken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat voor waterfonteintjes jij spuit, maar is zou het slikken van die substantie niet als drinken beschrijven.
Water bij de wijn doen dan maar?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom het eens bekijken.
Nouja dat was heel lang geleden een grap uit een andere SCquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij die een echte aarbei bedoeld. Fax wat is er aan de hand met je jongen.
Zie ik daar 'spuitelf' onder je naam staan? ....quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk, zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie ik daar 'spuitelf' onder je naam staan? ....
Jij hebt tenminste kaneelkoekjes gebakkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
We durven allemaal niet meer te posten, bang dat je denkt dat we hele dagen niets doen.
Weet kaneel hiervan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste kaneelkoekjes gebakken
Laughed harder than I shouldquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom het eens bekijken.
Brownies.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste kaneelkoekjes gebakken
Stuur eens wat op. Ik betaal in elke manierquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
De collega's van m'n vriend hebben ze gekregen.
Als ik bak gaat het eigenlijk meestal daarheen.Op de planning staat nu rocky road en nutella macarons.
NATUURLIJK, het moet weer naar vriendlief toe !!quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
De collega's van m'n vriend hebben ze gekregen.
Als ik bak gaat het eigenlijk meestal daarheen.Op de planning staat nu rocky road en nutella macarons.
Surequote:Op dinsdag 30 september 2014 16:13 schreef Myraela het volgende:
Die eet er ook niet veel van. Wij willen afvallen maar ik wil wel bakken. Dit is een goede oplossing
Dus ik ben bijna jarig ...quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:13 schreef Myraela het volgende:
Die eet er ook niet veel van. Wij willen afvallen maar ik wil wel bakken. Dit is een goede oplossing
Ja, hij is nog geen dag weggeweest.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is het raar als ik zeg dat ik je mis hier?
Je mist de penisfeitjes?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik lust alles eigenlijk wel, maar ik houd niet van mokka of veel slagroom.quote:
Ja, dat waren 2 zinnen ofzo. Niet echt mengen in discussies of iets inhoudelijks.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, hij is nog geen dag weggeweest.
Zien!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:22 schreef aeque het volgende:
En dan krijg je ineens een foto uit 1992 te zien waar je op staat als 'schattige' 5 jarige.![]()
Deze: http://www.seasonwithlove(...)-brownie-met-bramen/quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Myr: wat voor brownies had je gemaakt gisteren? Ik wil steeds met chocolade stukjes, maar bij mij blijven de stukjes nooit echt stukjes (zoals je bijv in koekjes ziet). Dus heb het de vorige keer maar met nootjes gedaan ook lekker. Maar wil liever een triple chocolate treat
Geen verzoekjes?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lust alles eigenlijk wel, maar ik houd niet van mokka of veel slagroom.
Dingen met vruchten of cheesecake zijn vaak wel favoriet bij mij. Maar iets nieuws proberen vind ik ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen verzoekjes?Ik vind het altijd zo lastig te kiezen voor iemand. En slagroomtaarten zijn ook niet mijn ding.
Ik ben ook niet van het versieren met marsepein of fondant.
Het zal overigens sowieso een taart zijn die ik voor het eerst maak, dus niet haten als het mislukt.
Die doet iets te lang aan de NO- PMOquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
Gadverdomme. Ik kijk zo'n programma van "het spreekuur" man komt met de klacht dat zijn piemel pijn doet na de seks. Blijkt dat die zijn piemel nooit wast.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
Gadverdomme. Ik kijk zo'n programma van "het spreekuur" man komt met de klacht dat zijn piemel pijn doet na de seks. Blijkt dat die zijn piemel nooit wast.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Die doet iets te lang aan de NO- PMO
Uitdaging voor : Geen = porno , masturbatie of orgasmequote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dingen met vruchten of cheesecake zijn vaak wel favoriet bij mij. Maar iets nieuws proberen vind ik ook altijd leuk.
gat-ver-dam-mequote:Op dinsdag 30 september 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
Een beetje wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
Al dat papier dat aan je eikel blijft plakkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus.Veel mannen schijnen hun penis ook niet af te vegen na het plassen.
WC rol hangt niet standaard naast het urinoirquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed afdruipen werkt ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bahquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
Gewoon eraf knabbelen toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al dat papier dat aan je eikel blijft plakken
"Zo maak je kaas, kaas, kaas..."quote:
quote:John en Linda de Mol worden al een jaar afgeperst en bedreigd. Dat meldt de politie, die de zaak vanavond in het tv-programma Opsporing Verzocht onder de aandacht brengt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe ironisch is het dat twee van de grootste commerciële tv-mensen vanavond geholpen moeten worden door de NPO
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je had geen snotje aan je neus hangen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:44 schreef xFriendx het volgende:
Hele dag het idee dat mensen je aankijken.....zelfs een goed uitziende dame op de fiets bij de supermarkt. Als compliment beschouwd maakt het de dag goed.
En hoi weer eens.
Nee, geen snotje, geen baard tot aan de knietjes, geen wolvenshirt en ook al geen bjorn borg boxer tot aan mijn schouders.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had geen snotje aan je neus hangen?
Terwijl John toch geld genoeg heeft om zelf wat mannetjes in te huren om het probleem op te lossen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe ironisch is het dat twee van de grootste commerciële tv-mensen vanavond geholpen moeten worden door de NPO
[..]
Good for you, thenquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, geen snotje, geen baard tot aan de knietjes, geen wolvenshirt en ook al geen bjorn borg boxer tot aan mijn schouders.
Waarom geld steken in iets wat de politie voor je op hoort te lossenquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terwijl John toch geld genoeg heeft om zelf wat mannetjes in te huren om het probleem op te lossen.
Omdat dat waarschijnlijk veel sneller gaat, en het voor hem nog niet eens een dagloon zal kosten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom geld steken in iets wat de politie voor je op hoort te lossen.
Is ook niet zo gek. Maar soms kan je blijkbaar gewoon dagen hebben dat mensen happy zijn je te zienquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Good for you, then. Ik denk dat soort dingen altijd wanneer mensen naar me kijken
.
Wie weet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat dat waarschijnlijk veel sneller gaat, en het voor hem nog niet eens een dagloon zal kosten.
Plus dat het natuurlijk veel meer badass is. Ik zie John al zitten als een ware Don.
Ik 'vergeet' altijd te glimlachen als ik een mooie meid ziequote:Op dinsdag 30 september 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Good for you, then. Ik denk dat soort dingen altijd wanneer mensen naar me kijken
.
Dat is domquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik 'vergeet' altijd te glimlachen als ik een mooie meid zieEn dat zal waarschijnlijk ook wel voor andere mannen gelden
Juist, vandaar mijn reactiequote:Op dinsdag 30 september 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dom. Misschien denkt ze dan wel dat je kijkt omdat ze een snotje heeft...
Dat vergeet ik ook af en toe. Zeker als ik in gedachte ben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik 'vergeet' altijd te glimlachen als ik een mooie meid zieEn dat zal waarschijnlijk ook wel voor andere mannen gelden
Ik denk sowieso altijd dat mensen enkel kijken omdat ik iets heb wat niet hoortquote:
Jaaaaaa.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Ik vond het al druk in de stad vandaag. Nu weet ik de reden : de primark is vandaag geopend
Ik heb het wel vaker met hardlopen, dat een hardloopster naar mij glimlacht en ik dan pas achteraf bedenk dat ik ooit had moeten glimlachen, want ze was eigenlijk wel leukquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vergeet ik ook af en toe. Zeker als ik in gedachte ben.
Dan heb je toch liever stiekem dat ze je nafluiten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk sowieso altijd dat mensen enkel kijken omdat ik iets heb wat niet hoort.
Ik moet ook vaker den stoute schoenen aantrekken en bijv bij die 'huisvrouw' gewoon een knipoog geven. In het ergste geval keek ze naar een mooie boom achter mij en is ze A) pissed omdat ze er niet van gediend is....so be it of B) verbaasd doch toch wel gestreeld door de aandacht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:10 schreef STING het volgende:
[..]
Knipoog gaat dan wel weer wat verderquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik moet ook vaker den stoute schoenen aantrekken en bijv bij die 'huisvrouw' gewoon een knipoog geven. In het ergste geval keek ze naar een mooie boom achter mij en is ze A) pissed omdat ze er niet van gediend is....so be it of B) verbaasd doch toch wel gestreeld door de aandacht.
Dan voel ik me helemaal ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dan heb je toch liever stiekem dat ze je nafluiten?
Ik snap dat dat ongemakkelijk zou voelen ja, maar ook al is het een blijk dat je aantrekkelijk gevonden wordt? Voel je je dan ongemakkelijk vanwege een andere reden?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan voel ik me helemaal ongemakkelijk.
Ik kan niet goed met dat soort 'complimenten' omgaan, dus dan kijk ik maar naar beneden en loop zo snel mogelijk door met waarschijnlijk een rood hoofdquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat dat ongemakkelijk zou voelen ja, maar ook al is het een blijk dat je aantrekkelijk gevonden wordt? Voel je je dan ongemakkelijk vanwege een andere reden?
Dit wist ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Ik vond het al druk in de stad vandaag. Nu weet ik de reden : de primark is vandaag geopend
Dat kunnen vrouwen niet weten, natuurlijk. Eigenlijk zou je ook een keukenrol in de WC moeten hebben hangen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waaaar gaan die beentjes naar toeeequote:Op dinsdag 30 september 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet goed met dat soort 'complimenten' omgaan, dus dan kijk ik maar naar beneden en loop zo snel mogelijk door met waarschijnlijk een rood hoofd.
Samzz houdt wel van complimentjes hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:29 schreef xFriendx het volgende:
Ik complimenteer Samzz dan ook nooit...that's the way, uh uh, she likes it
Aaah, nu heb ik dat liedje van Jan Smit in m'n hoofdquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:34 schreef STING het volgende:
[..]
Waaaar gaan die beentjes naar toeee
Het spijt me. Gelukkig ken ik dat liedje niet, dus ik voel me niet schuldigquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah, nu heb ik dat liedje van Jan Smit in m'n hoofd.
Ik word in de zomer sowieso wel vaak aangekeken. Maar er zit dan ook iets op mijn gezicht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:35 schreef STING het volgende:
[..]
Het spijt me. Gelukkig ken ik dat liedje niet, dus ik voel me niet schuldig
Huh?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik word in de zomer sowieso wel vaak aangekeken. Maar er zit dan ook iets op mijn gezicht.
Ik heb last van vitiligo, dus het ene stuk huid wordt in de zomer wel bruin en het andere niet, dat blijft wit, of als ik te lang in de zon zit rood.quote:
Goed van jouquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat het van die reclame is.
Oh, dat is zeldzaamquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb last van vitiligo, dus het ene stuk huid wordt in de zomer wel bruin en het andere niet, dat blijft wit, of als ik te lang in de zon zit rood.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb last van vitiligo, dus het ene stuk huid wordt in de zomer wel bruin en het andere niet, dat blijft wit, of als ik te lang in de zon zit rood.
Nah valt op zich wel mee. Het valt soms wat op bij mensen maar 9/10 ziet het niet heel snel. Mijn handen vallen dan sneller op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is zeldzaam. Heb je veel last van starende blikken?
Nee dat niet perse. Ik ben sowieso niet zo'n bak-op-het-strand type of van de hoge temperaturen. Maar blijf er niet uit weg, smeer me wel wat sneller/vaker in. Behalve als ik zonnebrand vergeet mee te nemen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me echt fucking kut. Probeer je dan maar gewoon zoveel mogelijk uit de zon te blijven?
Ik denk dat het weinig scheelt qua afstand. Al is arnhem een leukere stad natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit wist ik.Dag rust.
Maar volgens mij is almere net een stukje dichterbij voor mij nog.
Als dat in mijn geval gebeurt, moeten ze ver omhoog kijken....quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker met hardlopen, dat een hardloopster naar mij glimlacht en ik dan pas achteraf bedenk dat ik ooit had moeten glimlachen, want ze was eigenlijk wel leuk
Dat lijkt me soms best vervelend. Ik verbrand heel snel, en word daarna weer wit. Maar wel egaal en overal.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah valt op zich wel mee. Het valt soms wat op bij mensen maar 9/10 ziet het niet heel snel. Mijn handen vallen dan sneller op.
Oh god, je begint weer met die smileys.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, je begint weer met die smileys.
Té voorspelbaar K44S...quote:
Ook hoiquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, je begint weer met die smileys.
Soms lijk je echt zwakbegaafd.quote:
Duo penotti?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn benen zijn aan de achterkant nog bruin (verbrand) en voorkant bleek.
Aanstellertquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Well, someone had to do it?quote:
Dat had ik twee weken terug in mijn nek. De voorkant wit (want baard) en de achterkant lichtbruin.quote:
Vlees is het lekkerst als het aan beide kanten gaar isquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Soms maar gelukkigquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms lijk je echt zwakbegaafd.
Well done!quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ik twee weken terug in mijn nek. De voorkant wit (want baard) en de achterkant lichtbruin.
Anderen ook, en die zitten in de regering.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms lijk je echt zwakbegaafd.
Voorlopig is de zon toch weg, dus ik denk het welquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets ja.Hopelijk trekt dat bruine snel weg.
Beter laat je het witte ook wat bijbruinenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets ja.Hopelijk trekt dat bruine snel weg.
Dit is pas duo penotti: http://oi59.tinypic.com/2zhl7qh.jpgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |