Sadistquote:Op maandag 29 september 2014 22:56 schreef Barbusse het volgende:
Disagree with OP. Ik wil nu naar buiten lopen een een stoelpoot tussen de staken van z'n voorwiel steken.
Welterusten broquote:Op maandag 29 september 2014 23:20 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga dromen over een geweldige vrouw
Jij ookquote:
Thanks!quote:
The night started, my friend....quote:Op maandag 29 september 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
"En toen viel de stilte, als donderslag bij heldere hemel. Het geroezemoes in de SC verstomde totdat er geen enkel geluid meer te horen was."
Zit je nou alweer op fok.quote:
Maak ik zelf wel uit!.....quote:
Wie eet er dan ook brood in de bioscoopquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:08 schreef K44S het volgende:
Wat is een botherham met gedroogde stukjes tomaat in pathe... goor zeg.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie eet er dan ook brood in de bioscoop
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie eet er dan ook brood in de bioscoop
Waarom heb je geen UI?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:25 schreef K44S het volgende:
Eigenlijk kan 1 emoticon mijn leven inbeeld brengen :
Maasdammer?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je geen UI?Ik wil wel een suggestie doen:
[ afbeelding ]
Sterk gevonden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je geen UI?Ik wil wel een suggestie doen:
[ afbeelding ]
Een dansje gedaan?quote:
Ach, het is dan ook maar een stom papiertje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Een dansje gedaan?
Morgen diploma ophalen, de manier is alleen wat schraal
Valt tegenwoordig best mee, soms al heel snel beschikbaar al verschilt dat wel per studio.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:31 schreef K44S het volgende:
Wat duurt het verdomd lang, door dat de "nieuwe" films ..... "legaal" op het internet komen.
Zo lang ik op mn zolderkamer zit... wil ik alles zo snelmogelijk
In mijn geval ligt het wat anders :quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, het is dan ook maar een stom papiertje.
En nee, nog geen dansje gedaan, wel een goede suggestie, misschien dat dat voor wat productiviteit gaat zorgen.
Ja soms wel hoor, ik wacht nog op 3 filmsquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig best mee, soms al heel snel beschikbaar al verschilt dat wel per studio.
Waar was je al die tijdquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Je moet ook nergens op wachten. Als je dat bewust doet, lijkt het altijd langer te duren.
Smooth, je lijkt yats wel.quote:
Was ik zelf nooit op gekomenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja, je hebt gewacht op deze wijsheid natuurlijk
Ik ben een kloonquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
haha gaan we die slogan er echt in houden? Smooth like yats?
Die komen vanzelf wel, genoeg andere films of series die je kan kijken in de tussentijdquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:53 schreef K44S het volgende:
Ja soms wel hoor, ik wacht nog op 3 films
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
haha gaan we die slogan er echt in houden? Smooth like yats?
Is ook zo hoor, maar ik wil ze graag zienquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel, genoeg andere films of series die je kan kijken in de tussentijd
[..]
Goed zo, houden zo!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben helemaal niet Smooth like yatstm....
ik welquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Vooral ook omdat ik dat niet ben. Maar ach, ik maak me er verder niet druk om. Er zijn weleens ergere dingen tegen/over me gezegd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou gaan lobbyen om dat tegen te gaan als ik jou was.
Nee, jij bent de master of smoothnessquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:06 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ik dat niet ben. Maar ach, ik maak me er verder niet druk om. Er zijn weleens ergere dingen tegen/over me gezegd.
[..]
Gisteren nog een slechte openingszin via Tinder gelezenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:06 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ik dat niet ben. Maar ach, ik maak me er verder niet druk om. Er zijn weleens ergere dingen tegen/over me gezegd.
[..]
Nee, jij bent de master of smoothness
It shows, it shows...quote:
Met zo'n Australisch accent ook echt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Nu is het nog tegen te gaan, voordat ze straks in Australië e.d. ook gaan zeggen smooth like yats, het gaat straks gewoon viral en dan heb je er niets tegen gedaan.
Oiquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n Australisch accent ook echt.
Dat is geen openingszin, dat is gewoon een keihard feit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Gisteren nog een slechte openingszin via Tinder gelezen
Hoeveel weegt een ijsbeer?
300 kg?
Genoeg om het ijs te breken
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Nu is het nog tegen te gaan, voordat ze straks in Australië e.d. ook gaan zeggen smooth like yats, het gaat straks gewoon viral en dan heb je er niets tegen gedaan.
Nu nog niet nee, maar als de hele media-storm losbreekt...quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]Scheelt dat ze niet weten wie er achter de naam yats schuilt.
Ach, ik kon m waarderen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is geen openingszin, dat is gewoon een keihard feit.
Hij is wel enigszins origineel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Gisteren nog een slechte openingszin via Tinder gelezen
Hoeveel weegt een ijsbeer?
300 kg?
Genoeg om het ijs te breken
Ach, dat weten ze zo hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]Scheelt dat ze niet weten wie er achter de naam yats schuilt.
Mehquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:06 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij bent de master of smoothness
Ik blijf graag anoniemquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu nog niet nee, maar als de hele media-storm losbreekt...
"De persoon achter de naam 'yats'. Wij weten wie het is. Lees er alles over volgende maand in de Nieuwe Revu!"quote:
Je was me net voor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk niet zo smooth als deze gek:
Johan S. verdacht van misbruik op Malta
Inclusief foto' s vanuit de struiken voor mijn huis? Gelukkig staan die er niet meer, dus verstoppen is lastig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"De persoon achter de naam 'yats'. Wij weten wie het is. Lees er alles over volgende maand in de Nieuwe Revu!"
Soms ben ik snel, en soms neem ik de tijdquote:
Om mezelf te verstoppen heb ik geen struiken nodigquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:20 schreef yats het volgende:
[..]
Inclusief foto' s vanuit de struiken voor mijn huis? Gelukkig staan die er niet meer, dus verstoppen is lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |