Inhoudelijk, natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je dat dan toch even doet.
huhquote:Op maandag 29 september 2014 21:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ach, jij zou je ziel nog aan de IS verkopen, me dunkt.
Zolang je geen negatieve recensies hebt zal dat best meevallen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sow! Er heeft nog nooit iemand voor mij betaald nee.
Schijnbaar laat mijn kwaliteit dus ook te wensen over.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwinquote:Op maandag 29 september 2014 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inhoudelijk, natuurlijk.
Wat zijn goodwins?
Gewoon om lachenquote:
Een godwin met een o teveel.quote:
Dat jaquote:Op maandag 29 september 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een godwin met een o teveel.
Makkelijkst uit te leggen als een drogredenering.
De liefde, voel de liefde.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet vaker quotes van de FP hier plaatsen geloof ik
Nou het zoete uit de vorige TT was er iig snel vanaf daarna ja.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Doe eens. Geweldig vermaak.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Wie ben jij, eigenlijk?quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef qwerty789 het volgende:
Anyway mensen negeer onze stoere keyboardcrusaders roodkapske en whatshisname. Wees gewoon jullie leuke zelf.
Classic.quote:
soms lijkt de FP wel stormfront of een PVV forumquote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Doe maar niet... Want:quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Die laatste is zo ongelooflijk goed gevondenquote:Op maandag 29 september 2014 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar niet... Want:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Goodwins zijn dan goede Godwins?quote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Oh, liefde voel ik, dat zekerquote:
quote:Op maandag 29 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
Die laatste is zo ongelooflijk goed gevonden.
Ik heb nog geen 2e wereldoorlog verwijzingen gehoord.quote:Op maandag 29 september 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een godwin met een o teveel.
Makkelijkst uit te leggen als een drogredenering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |