Inhoudelijk, natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je dat dan toch even doet.
huhquote:Op maandag 29 september 2014 21:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ach, jij zou je ziel nog aan de IS verkopen, me dunkt.
Zolang je geen negatieve recensies hebt zal dat best meevallen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sow! Er heeft nog nooit iemand voor mij betaald nee.
Schijnbaar laat mijn kwaliteit dus ook te wensen over.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwinquote:Op maandag 29 september 2014 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inhoudelijk, natuurlijk.
Wat zijn goodwins?
Gewoon om lachenquote:
Een godwin met een o teveel.quote:
Dat jaquote:Op maandag 29 september 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een godwin met een o teveel.
Makkelijkst uit te leggen als een drogredenering.
De liefde, voel de liefde.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet vaker quotes van de FP hier plaatsen geloof ik
Nou het zoete uit de vorige TT was er iig snel vanaf daarna ja.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Doe eens. Geweldig vermaak.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Wie ben jij, eigenlijk?quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef qwerty789 het volgende:
Anyway mensen negeer onze stoere keyboardcrusaders roodkapske en whatshisname. Wees gewoon jullie leuke zelf.
Classic.quote:
soms lijkt de FP wel stormfront of een PVV forumquote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Doe maar niet... Want:quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Die laatste is zo ongelooflijk goed gevondenquote:Op maandag 29 september 2014 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar niet... Want:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Goodwins zijn dan goede Godwins?quote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Oh, liefde voel ik, dat zekerquote:
quote:Op maandag 29 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
Die laatste is zo ongelooflijk goed gevonden.
Ik heb nog geen 2e wereldoorlog verwijzingen gehoord.quote:Op maandag 29 september 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een godwin met een o teveel.
Makkelijkst uit te leggen als een drogredenering.
Ik zal niet meer aan je zitten. Sorry.quote:
So when can I release my inner retard, then?quote:Op maandag 29 september 2014 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar niet... Want:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Ja, en nu weer snel verder met zwarte pietenquote:Op maandag 29 september 2014 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goodwins zijn dan goede Godwins?
Wel andere verwijzingen naar specifieke doelgroepen waardoor een nadere onderbouwing niet meer noodzakelijk wordt geacht.quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb nog geen 2e wereldoorlog verwijzingen gehoord.
Ja zwengel die discussie ook even aan.quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en nu weer snel verder met zwarte pieten
Er is ook nog niet echt een discussie losgebarsten.quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 2e wereldoorlog verwijzingen gehoord.
Mooi om te horenquote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef yats het volgende:
Sodeju, ik ga ook even naar de dierenarts en de pleuris breekt hier uit. Gelukkig goed nieuws, zijn wond heelt goed en met een nieuw verband mag hij over een week weer terug komen.
Ow, en bedankt voor het medeleven van de mensen die me sterkte wensten
O dat is goed nieuwsquote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef yats het volgende:
Sodeju, ik ga ook even naar de dierenarts en de pleuris breekt hier uit. Gelukkig goed nieuws, zijn wond heelt goed en met een nieuw verband mag hij over een week weer terug komen.
Sinds woensdag 22 juli 2009 @ 19:04 ben je daar al mee bezig.quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
So when can I release my inner retard, then?
De Monstertruck kwam van rechts.quote:Op maandag 29 september 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja zwengel die discussie ook even aan.
De raket uit Rusland.quote:Op maandag 29 september 2014 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De Monstertruck kwam van rechts.
Te vroeg tijn. Al moest ik wel gniffelen.quote:
Je hebt wat gemist kerelquote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef yats het volgende:
Daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sow! Er heeft nog nooit iemand voor mij betaald nee.
Schijnbaar laat mijn kwaliteit dus ook te wensen over.
Daar was toch een formule voor wanneer grappen wel gepast zijn?quote:Op maandag 29 september 2014 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te vroeg tijn. Al moest ik wel gniffelen.
Goed nieuws!quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef yats het volgende:
It's a quest, an odysseyquote:Op maandag 29 september 2014 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds woensdag 22 juli 2009 @ 19:04 ben je daar al mee bezig.
Gezien het ontbreken van 'nog' in die zin, heb je ook geen voornemens om daar wel iets over te kunnen zeggen?quote:Op maandag 29 september 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
Daar kan ik geen uitspraken over doen.
Thxs! Komt wel goed inderdaadquote:Op maandag 29 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Gaat vast goed komen met hem.
Hij moet nog 10 dagen in een bench zittenquote:Op maandag 29 september 2014 21:11 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
O dat is goed nieuws! Wanneer mag je maatje weer lopen?
Klinkt goed, ik zit bij de open haard aan de warme chocomelkquote:
Mwah, ik betwijfel of ik dat mis.quote:Op maandag 29 september 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist kerel
Goed om te horen dat het goed gaat met je kat
Thxs!quote:
Je doet net of iedereen die voornemens wel zou moeten hebben.quote:Op maandag 29 september 2014 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het ontbreken van 'nog' in die zin, heb je ook geen voornemens om daar wel iets over te kunnen zeggen?
Was je huis niet compleet dan? Miste je nog wat muren ofzo?quote:Op maandag 29 september 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
Rel gemist. Jammer weer.
Maar eindelijk is het huis compleet.
Je hebt Heppie ergens permanent gestald?quote:Op maandag 29 september 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
Rel gemist. Jammer weer.
Maar eindelijk is het huis compleet.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Was je huis niet compleet dan? Miste je nog wat muren ofzo?
Nee, maar er woont nu wel een blonde god met diepe bruine ogen die likt als Lassie.quote:Op maandag 29 september 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt Heppie ergens permanent gestald?
Arme hep.quote:Op maandag 29 september 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar er woont nu wel een blonde god met diepe bruine ogen die likt als Lassie.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar er woont nu wel een blonde god met diepe bruine ogen die likt als Lassie.
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 29 september 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
Zo, dat was gezellig. Gelijk ook een goed beeld gekregen. Altijd prettig
Ik stel hem een rechtstreekse vraag. Wat ik jou zie vervolgens zie doen is daar jouw projectie op loslaten.quote:Op maandag 29 september 2014 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Je doet net of iedereen die voornemens wel zou moeten hebben.
Ik ben zo blij dat ik er een heb. Allen 'profiteer; ik er te weinig vanquote:Op maandag 29 september 2014 21:17 schreef Barbusse het volgende:
Open haardIk wil ook een open haard. En dan naast het haardvuur een goed boek lezen met een glas Single Malt
Of een mooie dame op een berenvel
![]()
Oh my![]()
Waar is meneer hep dan wel?quote:Op maandag 29 september 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn relatie met deze blonde god is puur platonisch. Jaloezie is niet nodig.quote:
Hij ligt nu heel mooi, maar als ik op sta om m'n telefoon te pakken is dat voorbij. Kijken of hij straks weer leuk ligt, dan klik ik er wel één.quote:Op maandag 29 september 2014 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]. Bogie.
Pics van deze oppergod in z'n nieuwe woonruimte?
Ja, dus?quote:Op maandag 29 september 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel hem een rechtstreekse vraag. Wat ik jou zie vervolgens zie doen is daar jouw projectie op loslaten.
Oh man dat wil ik ookquote:Op maandag 29 september 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik er een heb. Allen 'profiteer; ik er te weinig van
Bij hem thuis?quote:
Ooit wil ik een huis met openhaard. Sowieso.quote:Op maandag 29 september 2014 21:17 schreef Barbusse het volgende:
Open haardIk wil ook een open haard. En dan naast het haardvuur een goed boek lezen met een glas Single Malt
Of een mooie dame op een berenvel
![]()
Oh my![]()
En waar woont zijn huis?quote:
Aan zee.quote:
Geloof me, zo romantisch is het nietquote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooit wil ik een huis met openhaard. Sowieso.
Danst hij daar ook wel eens?quote:
Vast wel. Op zijn eigen manier.quote:
Romantisch samen naar zonsondergang kijkenquote:
En geeft ook best veel troep kan ik uit ervaring melden.quote:Op maandag 29 september 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof me, zo romantisch is het niet. Kost klauwen met geld en is inefficiënt.
Fuck die formule. Gooi het er maar uitquote:Op maandag 29 september 2014 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar was toch een formule voor wanneer grappen wel gepast zijn?
Dat is eigenlijk wat ik bedoel met niet romantisch zijn. Het stinkt ook nog eens enorm als je pech hebtquote:Op maandag 29 september 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En geeft ook best veel troep kan ik uit ervaring melden.
Ik fuck liever mijn vriendinquote:Op maandag 29 september 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fuck die formule. Gooi het er maar uit
Hij hoeft ook niet iedere dag gebruikt te worden.quote:Op maandag 29 september 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Romantisch is heel vaak ook niet praktischquote:Op maandag 29 september 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat ik bedoel met niet romantisch zijn. Het stinkt ook nog eens enorm als je pech hebt.
Ik had er eentje toen ik nog in Nederland woonde. Mijn ex altijd boos omdat ik te laat naar bed kwamquote:Op maandag 29 september 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik er een heb. Allen 'profiteer; ik er te weinig van
Ook dan kost het klauwen met geldquote:Op maandag 29 september 2014 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet iedere dag gebruikt te worden.
Vooral het kat gedeeltequote:Op maandag 29 september 2014 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had er eentje toen ik nog in Nederland woonde. Mijn ex altijd boos omdat ik te laat naar bed kwam![]()
Maar daar zat ik, bij de haard. Goed boek, kat op schoot, glas Bowmore en Billie Holliday zachtjes uit de speakers. Hemels
Ja zo diep denk ik er natuurlijk niet over na.quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dan kost het klauwen met geld. Schoorstenen maken zichzelf niet schoon
.
Zwarte piet komt toch 1x per jaar erdoorheen?quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dan kost het klauwen met geld. Schoorstenen maken zichzelf niet schoon
.
Gewoon een gashaard. Kan net zo mooi zijn en is een stuk veiliger, schoner en vooral handigerquote:Op maandag 29 september 2014 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Romantisch is heel vaak ook niet praktisch
Of gewoon zo'n achtergrond op je tv.quote:Op maandag 29 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een gashaard. Kan net zo mooi zijn en is een stuk veiliger, schoner en vooral handiger.
Dus art, je hebt een openhaard nodig.quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Seks op een berenvel, voor een openhaard, met kaarsjes, tijdens een koude winternacht.
*adds to bucketlist
Yvie is een lieve schat. Dat kan ik haar toch niet aandoen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het ontbreken van 'nog' in die zin, heb je ook geen voornemens om daar wel iets over te kunnen zeggen?
Ja, klef, ik weet hetquote:
Haha lekker cornyquote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Seks op een berenvel, voor een openhaard, met kaarsjes, tijdens een koude winternacht.
*adds to bucketlist
Is toch een slaaf?quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Zwarte piet komt toch 1x per jaar erdoorheen?
Waarom is hij anders zwart.
Ja, dat is wel een voorwaarde.quote:Op maandag 29 september 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus art, je hebt een openhaard nodig.
- Berenvel kopenquote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
*adds to bucketlist
quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
*adds to bucketlist
Ja, gewoon zo'n screensaver, werkt ook primaquote:Op maandag 29 september 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n achtergrond op je tv.
Oh nee, het hele plaatje is prima. Behalve het kat gedeeltequote:Op maandag 29 september 2014 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, klef, ik weet hetMaar toch genoot ik ervan
We have a new contestant.quote:Op maandag 29 september 2014 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
- Berenvel kopen
- Open haard installeren
- Kaarjes inslaan
- Agenda vrij houden in de winter.
*check
Plus dat het geen warmte afgeeft en je dus wel dicht tegen elkaar aan moet gaan liggen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo'n screensaver, werkt ook prima
Vandaar die gouden ringen in zijn orenquote:
Ik moet het strijdtoneel verlaten... tijd voor werkquote:
Mijn praatjes vullen gaatjesquote:
Gevolgd door stank voor dank zeker.quote:
Maar het geluid moet dan wel aan, anders hoor je het knisperen van de haardblokken niet, en dat hoort er wel echt bijquote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Plus dat het geen warmte afgeeft en je dus wel dicht tegen elkaar aan moet gaan liggen.
Plus gevatte opmerkingen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet het strijdtoneel verlaten... tijd voor werk
Ik kom tussendoor wel even spammen met wat stomme smileys.
Ach guttegutquote:Op maandag 29 september 2014 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Not after previous discussion we don't.
Ik ga ook het strijdtoneel verlaten, maar om andere redenen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef Faxie het volgende:
Ik moet het strijdtoneel verlaten... tijd voor werk
Ik kom tussendoor wel even spammen met wat stomme smileys.
Dat ligt er maar net aan wat je er mee doetquote:Op maandag 29 september 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op maandag 29 september 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar het geluid moet dan wel aan, anders hoor je het knisperen van de haardblokken niet, en dat hoort er wel echt bij
Je wordt meegesleurd naar de slaapkamer?quote:Op maandag 29 september 2014 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga ook het strijdtoneel verlaten, maar om andere redenen.
Eerlijk gezegd klinkt het juist heerlijkquote:Op maandag 29 september 2014 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had er eentje toen ik nog in Nederland woonde. Mijn ex altijd boos omdat ik te laat naar bed kwam![]()
Maar daar zat ik, bij de haard. Goed boek, kat op schoot, glas Bowmore en Billie Holliday zachtjes uit de speakers. Hemels
hahahaquote:Op maandag 29 september 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
En dan Langs de lijn op de achtergrond aan.
Nope.quote:Op maandag 29 september 2014 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Je wordt meegesleurd naar de slaapkamer?
Nou, gebruiken waar ze voor gemaakt zijn. Vuurtjes in stoken.quote:Op maandag 29 september 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je er mee doet
Ja meestal wel jaquote:Op maandag 29 september 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gevolgd door stank voor dank zeker.
Jij bent tandarts?quote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn lul vult gaatjes
Ik gebruik meestal gewoon plamuur op de muur.quote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn lul vult gaatjes
Dat vult ook.quote:Op maandag 29 september 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal gewoon plamuur op de muur.
Dat dus. Second best na met een leuke vrouw voor de haard zitten/liggen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Interessantquote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
*adds to bucketlist
Snap ikquote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, gebruiken waar ze voor gemaakt zijn. Vuurtjes in stoken.
Niet zo'n gelukkigquote:
Ik op m'n gezicht.quote:Op maandag 29 september 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal gewoon plamuur op de muur.
Dat is zondequote:
quote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn lul vult gaatjes
quote:
Smoothquote:Op maandag 29 september 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Second best na met een leuke vrouw voor de haard zitten/liggen.
[..]
InteressantHandig zo'n haard
[..]
Snap ik
quote:
quote:
Haat aan die reclame.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, daarom doe ik het ook nietquote:
Klopt, daarom doe ik het ook nietquote:
Neequote:
quote:“Read at every wait; read at all hours; read within leisure; read in times of labor; read as one goes in; read as one goest out. The task of the educated mind is simply put: read to lead.”
As alwaysquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Gelukkig, ik schrok al.quote:Op maandag 29 september 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, daarom doe ik het ook niet.
[..]
Klopt, daarom doe ik het ook niet.
[..]
Nee.
quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haat aan die reclame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet waarom, maar ik moest aan die reclame denken. Heb dat plaatje net zelf gemaakt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Het was een grapjequote:
Vaseline is toch geen make-up?quote:Op maandag 29 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een grapje. De enige make-up die ik gebruik zijn eyeliner, mascara en een wenkbrauwpotlood. En soms lippenstift of vaseline.
Hij is leuk. Maak er nog maar meerquote:Op maandag 29 september 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moest aan die reclame denken. Heb dat plaatje net zelf gemaakt.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
As alwaysSmooth as yats wordt hier nog ooit een leus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Geen idee. Maar ik onthoud de meeste wel eigenlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 21:38 schreef yats het volgende:
Ben ik de enige hier die reclames niet onthoud?
Je hebt vaseline lippenbalsem met een licht kleurtjequote:
In huis?quote:Op maandag 29 september 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
Even mijn buurman vragen of ik de vuurkorf mag lenen. Fik stoken in huis
Nope veel te veel moeitequote:Op maandag 29 september 2014 21:38 schreef yats het volgende:
Ben ik de enige hier die reclames niet onthoud?
Kuthumor, ik weet het.quote:
Ja ok. Dacht al bijna dat ik make-up in huis had.quote:Op maandag 29 september 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt vaseline lippenbalsem met een licht kleurtje.
Voor vaseline in de hoedanigheid van glijmiddel?quote:Op maandag 29 september 2014 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
Smooth as yats wordt hier nog ooit een leus.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smooth as yats wordt hier nog ooit een leus.
Ik spoel altijd door of klets dan even. Ik heb weinig met reclame.quote:Op maandag 29 september 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik onthoud de meeste wel eigenlijk.
Gewoon vaseline in je tas meenemen dus, niemand die het raar vindtquote:Op maandag 29 september 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok. Dacht al bijna dat ik make-up in huis had.
Ja maar als surrogaat voor de haard die ik niet heb. Berenvel heb ik niet. Heb wel waxinelichtjes en wijn.quote:Op maandag 29 september 2014 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In huis?
Doe maar buiten in de tuin.
Wel je was eerst aan de kant zetten. Anders vliegt de boel zo in de hens.quote:Op maandag 29 september 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
Even mijn buurman vragen of ik de vuurkorf mag lenen. Fik stoken in huis
Als man is dat misschien wat raarderquote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon vaseline in je tas meenemen dus, niemand die het raar vindt
Ook dat vel heb ik hier liggen. Ik klink wel heel fout nu geloof ikquote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar als surrogaat voor de haard die ik niet heb. Berenvel heb ik niet. Heb wel waxinelichtjes en wijn.
Rode wijn. Daar wordt je tong zo leuk paars van.quote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar als surrogaat voor de haard die ik niet heb. Berenvel heb ik niet. Heb wel waxinelichtjes en wijn.
Imagine thatquote:Op maandag 29 september 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok. Dacht al bijna dat ik make-up in huis had.
Heb je niet eens even zijn was opgeruimd?quote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel je was eerst aan de kant zetten. Anders vliegt de boel zo in de hens.
:'D haha jaquote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel je was eerst aan de kant zetten. Anders vliegt de boel zo in de hens.
Berenvel hoeft niet, kan slaapzak voor, zei ze zelf vanmiddag, dus niks aan de handquote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent op alles voorbereid.quote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ook dat vel heb ik hier liggen. Ik klink wel heel fout nu geloof ik
Dan is een tas al raarderquote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als man is dat misschien wat raarder
Ja heb ik nu ook. Maar lekkerquote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rode wijn. Daar wordt je tong zo leuk paars van.
Wat? Ik ben toch geen huisvrouw.quote:Op maandag 29 september 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je niet eens even zijn was opgeruimd?
Omdat je gaatjes vult is je lul dus dik genoeg.quote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik snap de referentie niet
Shakespeare. Homerus. Vergilius. Plato. Wilde. Machiavelli. Hemingway. Slauerhoff. Palahniuk. Ellis. Couperus.quote:Op maandag 29 september 2014 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zou je iedereen aanraden om te lezen? Wat moet je volgens jou gelezen hebben?
Ik merk het. Alleen nu nog een date vindenquote:Op maandag 29 september 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent op alles voorbereid.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shakespeare. Homerus. Vergilius. Plato. Wilde. Machiavelli. Hemingway. Slauerhoff. Palahniuk. Ellis. Couperus.
Kan geloof ik nog wel even doorgaan
Enkel als de wijn eigenlijk het predikaat bocht verdient.quote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Rode wijn. Daar wordt je tong zo leuk paars van.
En een mantel van hermelijnquote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ook dat vel heb ik hier liggen. Ik klink wel heel fout nu geloof ik
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 september 2014 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor vaseline in de hoedanigheid van glijmiddel?
Moet je wel op oefenen als jij met hem gaat samenwonen natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat? Ik ben toch geen huisvrouw.
Alleen een tas?quote:
Zo, hallo! Dat leest ook niet ff lekker weg ofzo. Daar moet je echt voor gaan zitten.quote:Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shakespeare. Homerus. Vergilius. Plato. Wilde. Machiavelli. Hemingway. Slauerhoff. Palahniuk. Ellis. Couperus.
En toch ontbreekt er iets...Wat was het ook alweer...Ow, ik weet het alweerquote:Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
En een mantel van hermelijnAlle props voor een romantische scene of een slechte pornofilm
Ik kan er een paar afstrepen, dat valt me niks tegen van mezelf.quote:Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou dat niet op de 1e date doen Yats.quote:Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik merk het. Alleen nu nog een date vinden
[..]
oh okayquote:Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat je gaatjes vult is je lul dus dik genoeg.
Net als die kerel die zegt over het ijs: "Het is dik genoeg".
Eh...Ok...Oopsquote:Op maandag 29 september 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou dat niet op de 1e date doen Yats.
Ik vind staand lezen sowieso niet zo'n succes.quote:Op maandag 29 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo, hallo! Dat leest ook niet ff lekker weg ofzo. Daar moet je echt voor gaan zitten.
Blijkbaar vond alleen tijn hem leuk. Ach ja.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind staand lezen sowieso niet zo'n succes.
Ik niet. Droog erin.quote:Op maandag 29 september 2014 21:44 schreef yats het volgende:
Stiekem ben ik overigens wel romantisch ingesteld
Geen van allen gelezen. Toch ken ik ze allemaal.quote:Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonde, niets mis met wat romantiek.quote:
Tip voor een volgende keer: eerst zand strooien.quote:
Ik lees heel veel. Maar niet dergelijke boekenquote:Op maandag 29 september 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan er een paar afstrepen, dat valt me niks tegen van mezelf.
Ik lees te weinig.
Remind me nooit met jou te gaan samenwonen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je wel op oefenen als jij met hem gaat samenwonen natuurlijk.
Als ik er niet voor hoef te gaan zitten is het geen uitdaging.quote:Op maandag 29 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo, hallo! Dat leest ook niet ff lekker weg ofzo. Daar moet je echt voor gaan zitten.
Goed, er even op tuffen dan...quote:Op maandag 29 september 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde, niets mis met wat romantiek.
Hoezo? Ik doe gewoon alles zelf hoor.quote:Op maandag 29 september 2014 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Remind me nooit met jou te gaan samenwonen.
Niet alles hoeft altijd een uitdaging te zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik er niet voor hoef te gaan zitten is het geen uitdaging.
Ik wil wel voordragen als je hier bentquote:Op maandag 29 september 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen van allen gelezen. Toch ken ik ze allemaal.
Jaquote:
Hmmm dan moet ik mijn mooie zelf maar weer zijnquote:Op maandag 29 september 2014 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat gaat heel lastig worden.
Hmmm... Nee. Ik denk niet dat het iets voor mij is.quote:Op maandag 29 september 2014 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil wel voordragen als je hier bentLet's not start with Ellis or Palahniuk
Vreselijk, hé.quote:
Voor dergelijke boring shit heb ik een dagelijks levenquote:Op maandag 29 september 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet alles hoeft altijd een uitdaging te zijn.
Die wil ik ook nog eens lezen, heb enkel de samenvatting op Wikipedia gelezenquote:
Houd het daar maar bij... Ik begon vol goede moed, had 'm immers al een keer gelezen, maar ik weet ook waarom ik dat boek verbannen had naar een uithoek van m'n gedachten. Wat een schijtboek om te lezen, werkelijk waarquote:Op maandag 29 september 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog eens lezen, heb enkel de samenvatting op Wikipedia gelezen
Zo erg?quote:Op maandag 29 september 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd het daar maar bij... Ik begon vol goede moed, had 'm immers al een keer gelezen, maar ik weet ook waarom ik dat boek verbannen had naar een uithoek van m'n gedachten. Wat een schijtboek om te lezen, werkelijk waar.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd het daar maar bij... Ik begon vol goede moed, had 'm immers al een keer gelezen, maar ik weet ook waarom ik dat boek verbannen had naar een uithoek van m'n gedachten. Wat een schijtboek om te lezen, werkelijk waar.
Ik weet niet of je hem nu goed begrijpt.quote:Op maandag 29 september 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmm dan moet ik mijn mooie zelf maar weer zijn
Vond ik wel.quote:
Het verhaal is tof. Het idee van de hel, het vagevuur en de hemel zijn super. Maar de vertelling... Pffff... Niet doorheen te komen, verdommequote:
Dat droog er in niet lukt. Fysiek en mentaal nietquote:Op maandag 29 september 2014 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem nu goed begrijpt.
Maar maakt niet uit.
Ik en droog.quote:Op maandag 29 september 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat droog er in niet lukt. Fysiek en mentaal niet
Ik ben geintrigeerd.quote:Op maandag 29 september 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het briljantquote:
Oud Nederlands in dichtvormquote:
Dat laatste geloof ik zo. Ik kan er wel iets van maken, maar dan duurt het wel erg lang om hem te lezen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oud Nederlands in dichtvorm. En eerlijk is eerlijk, in het Italiaans zal het vast een prachtig stuk proza zijn, maar ik kan geen Italiaans
.
Dichten staat niet per se gelijk aan rijmen geloof ik.quote:Op maandag 29 september 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Correctie, soort van dichtvorm, want vaak rijmt het niet eens.
Klopt. Maar het oorspronkelijke verhaal van Dante doet dat wel, op een hele speciale manier. En dat is gewoon niet te vertalen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dichten staat niet per se gelijk aan rijmen geloof ik.
Dat hoeft ook nietquote:Op maandag 29 september 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Correctie, soort van dichtvorm, want vaak rijmt het niet eens.
Cursusje Italiaans dus. Misschien gaat het sneller omdat het in m'n genen zit.quote:Op maandag 29 september 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar het oorspronkelijke verhaal van Dante doet dat wel, op een hele speciale manier. En dat is gewoon niet te vertalen.
Ik hoef jou de getallensymboliek van Dante's La Divina Commedia toch niet uit te leggen, héquote:
Nee. En ik moet toegeven dat Italiaans ook te ver gaat voor mequote:Op maandag 29 september 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef jou de getallensymboliek van Dante's La Divina Commedia toch niet uit te leggen, hé.
Nou ja, in het Nederlands klopt er gewoon geen ruk meer van.quote:Op maandag 29 september 2014 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. En ik moet toegeven dat Italiaans ook te ver gaat voor me
Er schijnt een paar jaar geleden wel een nieuwe vertaalde versie van klassiekers te zijn uitgebracht die uitstekend leesbaar en uitstekend vertaald zijn. Ik heb ze zelf alleen niet gelezen, met uitzondering van Illias en Odyssea en Xenophons' Anabasis.quote:Op maandag 29 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, in het Nederlands klopt er gewoon geen ruk meer van.
Oh, dat zou kunnen. Ik heb de versie uit 1932 gelezen, geloof ik. In 2005 is de komedie opnieuw vertaald.quote:Op maandag 29 september 2014 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er schijnt een paar jaar geleden wel een nieuwe vertaalde versie van klassiekers te zijn uitgebracht die uitstekend leesbaar en uitstekend vertaald zijn. Ik heb ze zelf alleen niet gelezen, met uitzondering van Illias en Odyssea en Xenophons' Anabasis.
1932?quote:Op maandag 29 september 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen. Ik heb de versie uit 1932 gelezen, geloof ik. In 2005 is de komedie opnieuw vertaald.
Ben je deels Italiaans?quote:Op maandag 29 september 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Cursusje Italiaans dus. Misschien gaat het sneller omdat het in m'n genen zit.
Ja, misschien dat het m'n beeld vertroebeld heeftquote:Op maandag 29 september 2014 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1932?Damn, de goede oude tijd dat men met vertalingen dingen juist moeilijker wilde maken dan makkelijker leesbaar. Kan me voorstellen dat je het niks vond
Ietsiepietsie deeltje hoor. Is niet te zien verder.quote:
Jammer hoorquote:Op maandag 29 september 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ietsiepietsie deeltje hoor. Is niet te zien verder.
quote:Op maandag 29 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
Wat een stilte ineens. Barb gooi anders nog eens zo'n reactie van de FP hier.
Had gehoopt dat ze bleven hangen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
Ik heb ook Duits en Zwitsers bloed. Dus ook een mengelmoes.quote:Op maandag 29 september 2014 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer hoor![]()
Ik ben vuilnisbakkenras ;@
Kom ik met mijn saaie stamboom. Al weet ik niet hoe die van mijn moeders kant eruit ziet.quote:Op maandag 29 september 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook Duits en Zwitsers bloed. Dus ook een mengelmoes.
Ja erg jammer weer.quote:Op maandag 29 september 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had gehoopt dat ze bleven hangen.
Doe nou niet.quote:Op maandag 29 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
Waarschijnlijk is niemand echt 100% Nederlands. Er zal vast wel veel gemengd worden met andere Europese volkeren.quote:Op maandag 29 september 2014 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Kom ik met mijn saaie stamboom. Al weet ik niet hoe die van mijn moeders kant eruit ziet.
Nee het kan me eigenlijk weinig boeien.quote:Op maandag 29 september 2014 22:25 schreef yats het volgende:
Aeque wil graag een rel geloof ik. Stiekeme hooligan is het eigenlijk ook.
Ik kan teruggaan tot 800 na Christus en op een drietal vrouwen na alleen maar Nederlanders treffen. Maar zoals ik zei, ik ken mijn moeders stamboom niet. Die is vast meer gemengd.quote:Op maandag 29 september 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is niemand echt 100% Nederlands. Er zal vast wel veel gemengd worden met andere Europese volkeren.
Af en toe komen er van die heerlijke verrassende zinnetjes uit jou. Erg leuk om te lezen naast zo'n heerlijk onschuldige UI.quote:
800 AD bestond Nederland ja heul nog niet johquote:Op maandag 29 september 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan teruggaan tot 800 na Christus en op een drietal vrouwen na alleen maar Nederlanders treffen. Maar zoals ik zei, ik ken mijn moeders stamboom niet. Die is vast meer gemengd.
Weet ik, maar mijn familie welquote:Op maandag 29 september 2014 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
800 AD bestond Nederland ja heul nog niet joh
Ook niet. Tenzij je van adel was.quote:
Die UI is stiekem niet onschuldig.quote:Op maandag 29 september 2014 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Af en toe komen er van die heerlijke verrassende zinnetjes uit jou. Erg leuk om te lezen naast zo'n heerlijk onschuldige UI.
quote:Op maandag 29 september 2014 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet. Tenzij je van adel was.
Jij bent ook heulemaal niet onschuldig.quote:Op maandag 29 september 2014 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die UI is stiekem niet onschuldig.Als je de context weet.
Maar iemand moet de toorts van Fax overnemen als hij er niet is.
Adoe, jongenquote:
Oh ik ken haar alleen van New Girl en (500) Days of Summer.quote:Op maandag 29 september 2014 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die UI is stiekem niet onschuldig.Als je de context weet.
Maar iemand moet de toorts van Fax overnemen als hij er niet is.
Wel goed verborgen, dat moet ik haar nagevenquote:Op maandag 29 september 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent ook heulemaal niet onschuldig.
New Girl.quote:Op maandag 29 september 2014 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik ken haar alleen van New Girl en (500) Days of Summer.
En ja, dat is waar, gaat je goed af
Oew, geil gewordenquote:
Not badquote:Op maandag 29 september 2014 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
New Girl.
[ afbeelding ]
Of nee wacht, deze is het niet.Confused.
Goed idee!quote:Op maandag 29 september 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd voor Agents of Shield en dan slapen.
Welterusten allen
Jij ook slaap lekker!quote:Op maandag 29 september 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd voor Agents of Shield en dan slapen.
Welterusten allen
Serieus?quote:Op maandag 29 september 2014 22:35 schreef yats het volgende:
Goh, zie ik ineens in mijn stamboom dat ik helemaal niet op 20 januari jarig ben zoals ik altijd dacht maar op de 29e. Ben ik toch ineens 9 dagen jonger geworden zonder iets te doen
Leuk pakje, heb jij ook zo'n pakje?quote:Op maandag 29 september 2014 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh toch wel, rode bandjes zaten verstopt.
[ afbeelding ]
Ja, helaas denkt de burgerlijke stand er anders over. Die houden de 20e aan.quote:
Van ducttapequote:Op maandag 29 september 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk pakje, heb jij ook zo'n pakje?
Hnnnngghhhhhquote:Op maandag 29 september 2014 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
New Girl.
[ afbeelding ]
Of nee wacht, deze is het niet.Confused.
Sodd de burgelijke stand. 9 dagen jonger ben jequote:Op maandag 29 september 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, helaas denkt de burgerlijke stand er anders over. Die houden de 20e aan.
Dealquote:Op maandag 29 september 2014 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sodd de burgelijke stand. 9 dagen jonger ben je
Ga ik donderdag even naar de Gammaquote:Op maandag 29 september 2014 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geyl.
Met dat idee ga ik slapen.
Welterustenquote:Op maandag 29 september 2014 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geyl.
Met dat idee ga ik slapen.
Rondje van de zaak wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 29 september 2014 22:52 schreef Barbusse het volgende:
Ok, ik woon naast een rotonde. Die dingen zijn ontworpen om doorstromingen in verkeer te vergroten. Dus niet met je crossmotor rondjes blijven rijden onder het motto "Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, look at me gooooooooooooooo", ok? Het is 11 uur op een frikking maandag.
quote:Op maandag 29 september 2014 22:52 schreef artelligence het volgende:
Trusten all! Selamat tidur Barb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |