Inhoudelijk, natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je dat dan toch even doet.
huhquote:Op maandag 29 september 2014 21:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ach, jij zou je ziel nog aan de IS verkopen, me dunkt.
Zolang je geen negatieve recensies hebt zal dat best meevallen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sow! Er heeft nog nooit iemand voor mij betaald nee.
Schijnbaar laat mijn kwaliteit dus ook te wensen over.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwinquote:Op maandag 29 september 2014 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inhoudelijk, natuurlijk.
Wat zijn goodwins?
Gewoon om lachenquote:
Een godwin met een o teveel.quote:
Dat jaquote:Op maandag 29 september 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een godwin met een o teveel.
Makkelijkst uit te leggen als een drogredenering.
De liefde, voel de liefde.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet vaker quotes van de FP hier plaatsen geloof ik
Nou het zoete uit de vorige TT was er iig snel vanaf daarna ja.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Doe eens. Geweldig vermaak.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Wie ben jij, eigenlijk?quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef qwerty789 het volgende:
Anyway mensen negeer onze stoere keyboardcrusaders roodkapske en whatshisname. Wees gewoon jullie leuke zelf.
Classic.quote:
soms lijkt de FP wel stormfront of een PVV forumquote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Doe maar niet... Want:quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Die laatste is zo ongelooflijk goed gevondenquote:Op maandag 29 september 2014 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar niet... Want:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Goodwins zijn dan goede Godwins?quote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Oh, liefde voel ik, dat zekerquote:
quote:Op maandag 29 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
Die laatste is zo ongelooflijk goed gevonden.
Ik heb nog geen 2e wereldoorlog verwijzingen gehoord.quote:Op maandag 29 september 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een godwin met een o teveel.
Makkelijkst uit te leggen als een drogredenering.
Ik zal niet meer aan je zitten. Sorry.quote:
So when can I release my inner retard, then?quote:Op maandag 29 september 2014 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar niet... Want:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Ja, en nu weer snel verder met zwarte pietenquote:Op maandag 29 september 2014 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goodwins zijn dan goede Godwins?
Wel andere verwijzingen naar specifieke doelgroepen waardoor een nadere onderbouwing niet meer noodzakelijk wordt geacht.quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb nog geen 2e wereldoorlog verwijzingen gehoord.
Ja zwengel die discussie ook even aan.quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en nu weer snel verder met zwarte pieten
Er is ook nog niet echt een discussie losgebarsten.quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 2e wereldoorlog verwijzingen gehoord.
Mooi om te horenquote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef yats het volgende:
Sodeju, ik ga ook even naar de dierenarts en de pleuris breekt hier uit. Gelukkig goed nieuws, zijn wond heelt goed en met een nieuw verband mag hij over een week weer terug komen.
Ow, en bedankt voor het medeleven van de mensen die me sterkte wensten
O dat is goed nieuwsquote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef yats het volgende:
Sodeju, ik ga ook even naar de dierenarts en de pleuris breekt hier uit. Gelukkig goed nieuws, zijn wond heelt goed en met een nieuw verband mag hij over een week weer terug komen.
Sinds woensdag 22 juli 2009 @ 19:04 ben je daar al mee bezig.quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
So when can I release my inner retard, then?
De Monstertruck kwam van rechts.quote:Op maandag 29 september 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja zwengel die discussie ook even aan.
De raket uit Rusland.quote:Op maandag 29 september 2014 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De Monstertruck kwam van rechts.
Te vroeg tijn. Al moest ik wel gniffelen.quote:
Je hebt wat gemist kerelquote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef yats het volgende:
Daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sow! Er heeft nog nooit iemand voor mij betaald nee.
Schijnbaar laat mijn kwaliteit dus ook te wensen over.
Daar was toch een formule voor wanneer grappen wel gepast zijn?quote:Op maandag 29 september 2014 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te vroeg tijn. Al moest ik wel gniffelen.
Goed nieuws!quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef yats het volgende:
It's a quest, an odysseyquote:Op maandag 29 september 2014 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds woensdag 22 juli 2009 @ 19:04 ben je daar al mee bezig.
Gezien het ontbreken van 'nog' in die zin, heb je ook geen voornemens om daar wel iets over te kunnen zeggen?quote:Op maandag 29 september 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
Daar kan ik geen uitspraken over doen.
Thxs! Komt wel goed inderdaadquote:Op maandag 29 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Gaat vast goed komen met hem.
Hij moet nog 10 dagen in een bench zittenquote:Op maandag 29 september 2014 21:11 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
O dat is goed nieuws! Wanneer mag je maatje weer lopen?
Klinkt goed, ik zit bij de open haard aan de warme chocomelkquote:
Mwah, ik betwijfel of ik dat mis.quote:Op maandag 29 september 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist kerel
Goed om te horen dat het goed gaat met je kat
Thxs!quote:
Je doet net of iedereen die voornemens wel zou moeten hebben.quote:Op maandag 29 september 2014 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het ontbreken van 'nog' in die zin, heb je ook geen voornemens om daar wel iets over te kunnen zeggen?
Was je huis niet compleet dan? Miste je nog wat muren ofzo?quote:Op maandag 29 september 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
Rel gemist. Jammer weer.
Maar eindelijk is het huis compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |