YouTube.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
Wanneer is dat programma ik wil het zien
Ze sprak het op zn Engels uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt al een Nederlands woord voor Eureka? ;+
Ow, datquote:
Props, je moet er maar op komen op een platform waar alles al is gedaan.quote:
Ik kon het 10sec zien, wat een onzinquote:
Waarom nodigen ze zulke zuurpruimen uit?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:33 schreef Burner82 het volgende:
Ecoterroriste heeft geen humor.. maar dat is geen verrassing
Ik denk dat ze die mails bedoelen die je krijgt met daarop verleng je penis met 10-30 cm. ik heb ze nooit gekregen maar het zal wel ergens vandaan komenquote:
I know, dat is spam. Phishing is een nep-site van ING die je wachtwoord wil. Dat is toch iets anders.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die mails bedoelen die je krijgt met daarop verleng je penis met 10-30 cm. ik heb ze nooit gekregen maar het zal wel ergens vandaan komen
Mijn nichtje van toen 7 vond het leuk om rond te rijden in GTA4. Ze dook een keer achter de stoel toen ze nietsvermoedend politie achter haar aan kreegquote:
Ik gooi ze allemaal naar spamquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
I know, dat is spam. Phishing is een nep-site van ING die je wachtwoord wil. Dat is toch iets anders.
Geen idee... sowieso geen aandacht geven dat soort mensen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze zulke zuurpruimen uit?
Ja, redelijk.quote:
quote:De twee verdachten die ook in de woning stonden zijn: een lichtgetinte man, 1.65 à 1.70 m. lang, ongeveer 40 jaar oud en een vadsig postuur. Hij heeft een volle bos, golvend halflang haar en droeg een rood/zwart geruit jasje en een zwarte broek.
De ander was een lichtgetinte vrouw met tevens een vadsig postuur en 1.60 m. lang. Ze was volledig in het zwart gekleed en had een zwart haar tot boven haar schouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |