abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145199345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
Wanneer is dat programma ik wil het zien :')
YouTube.

Jezus 94 miljoen keer bekeken _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:32:16 #102
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_145199362
_O-
pi_145199365
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:30 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Je hebt al een Nederlands woord voor Eureka? ;+
Ze sprak het op zn Engels uit ;)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:32:18 #104
111843 Cassius
Something's fucky
pi_145199366
Youporn _O-
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:32:26 #105
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_145199381
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:32 schreef zoem het volgende:

[..]

De sprak het op zn Engels uit ;)
Ow, dat :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_145199386
quote:
Props, je moet er maar op komen op een platform waar alles al is gedaan.
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:33:07 #108
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_145199394
ROBBEN _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
graag op anoniem
pi_145199400
Ecoterroriste heeft geen humor.. maar dat is geen verrassing :+
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_145199438
Phishing door CJIB, word ik ook zo moe van he.
No amount of money ever bought a second of time.
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:34:38 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145199442
Penisverlenger is phishing? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:34:59 #112
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_145199453
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:34 schreef Cynix ® het volgende:
Penisverlenger is phishing? :')
Als je het met een haakje doet wel ja.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:35:14 #113
3185 Adelante
To let it go now
pi_145199461
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_145199467
Wat een warrig verhaal van Raoul :')
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:35:29 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145199473
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:33 schreef Burner82 het volgende:
Ecoterroriste heeft geen humor.. maar dat is geen verrassing :+
Waarom nodigen ze zulke zuurpruimen uit?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_145199479
Dochter van 11 speelt GTA 5 _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:35:43 #117
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_145199481
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:34 schreef Cynix ® het volgende:
Penisverlenger is phishing? :')
Ik denk dat ze die mails bedoelen die je krijgt met daarop verleng je penis met 10-30 cm. ik heb ze nooit gekregen maar het zal wel ergens vandaan komen :')
graag op anoniem
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:36:47 #118
3185 Adelante
To let it go now
pi_145199518
Raoel :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:36:53 #119
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145199523
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:35 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik denk dat ze die mails bedoelen die je krijgt met daarop verleng je penis met 10-30 cm. ik heb ze nooit gekregen maar het zal wel ergens vandaan komen :')
I know, dat is spam. Phishing is een nep-site van ING die je wachtwoord wil. Dat is toch iets anders.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:37:25 #120
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_145199541
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Dochter van 11 speelt GTA 5 _O-
Mijn nichtje van toen 7 vond het leuk om rond te rijden in GTA4. Ze dook een keer achter de stoel toen ze nietsvermoedend politie achter haar aan kreeg :D
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:38:07 #121
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_145199562
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:36 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

I know, dat is spam. Phishing is een nep-site van ING die je wachtwoord wil. Dat is toch iets anders.
Ik gooi ze allemaal naar spam :@
graag op anoniem
pi_145199579
Maxima hoort er niet bij omdat de andere 3 iets met privacy is gebeurt ofzo.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_145199589
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:35 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waarom nodigen ze zulke zuurpruimen uit?
Geen idee... sowieso geen aandacht geven dat soort mensen.
Of misschien lijkt Raoul dan leuker :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_145199664
Ik begin nu een hekel aan dat wijf te krijgen.
pi_145199669
Je zal maar zo'n figuur naast je hebben in het vliegtuig :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_145199712
Ik had het goed _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_145199721
Oh nee kut :')
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:43:16 #128
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_145199741
_O- _O- _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_145199788
Eigenlijk was die Hajo nog slechter, die zei gewoon niks.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:44:45 #130
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_145199798
matig
RED ONS HENNIEGOD
pi_145199803
_O- _O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_145199813
:o :D
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:45:28 #133
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_145199823
_O-
graag op anoniem
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:45:39 #134
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_145199829
7/10
graag op anoniem
pi_145199838
Hij was weer leuk.
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:46:10 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_145199849
Prima aflevering
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:46:51 #137
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145199883
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:46 schreef borisz het volgende:
Prima aflevering
Ja, redelijk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_145199963
Gewoon matige start, met dank aan de gasten.
pi_145200361
Ik vond hem redelijk grappig deze week..
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:03:15 #140
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:38:00 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_145203244
2 gasten van niks.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_145204287
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:46 schreef borisz het volgende:
Prima aflevering
Ja al vond ik het wel meevallen wel prima hoor.
pi_145205842
quote:
He? Die heb ik niet gezien?
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2014 @ 09:28:17 #144
21636 Feestkabouter
pi_145207795
Lang geleden
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2014 @ 09:35:00 #145
21636 Feestkabouter
pi_145207873
November 2009

Maar ik zal je blij maken:
http://www.npo.nl/dit-was-het-nieuws/28-11-2009/TROS_1213380
pi_145212249
Ik snap het nu, danku. Dat is zeker het leukste fragment uit de hele aflevering.
  Spellchecker zondag 5 oktober 2014 @ 23:32:21 #147
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_145240538
Net even gekeken via Rtl XL.

Goeie aflevering wel. Spijtig, echter, dat ze het kennelijk niet aandurven om grappen te maken over de familie de Mol zelf, en zich daarom (in dit geval) maar beperkten tot de bakkerijen in Blaricum. Vanuit hun positie allicht begrijpelijk, maar dat maakt het niet minder jammer :{
Tevens -purist.
pi_145240699
Die foto met die turnster en ISIS grap was het hoogtepunt
pi_145251269
De schrijver van dit artikel heeft kennelijk ook DWHN gekeken:

quote:
De twee verdachten die ook in de woning stonden zijn: een lichtgetinte man, 1.65 à 1.70 m. lang, ongeveer 40 jaar oud en een vadsig postuur. Hij heeft een volle bos, golvend halflang haar en droeg een rood/zwart geruit jasje en een zwarte broek.

De ander was een lichtgetinte vrouw met tevens een vadsig postuur en 1.60 m. lang. Ze was volledig in het zwart gekleed en had een zwart haar tot boven haar schouders.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_145295616
De eerste uitzending was erg leuk. :) Goed bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')