Even je toestel resetten (home + power button tegelijk)?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Met update 8.0.2 zou het 'Geen netwerk'-probleem opgelost moeten zijn tochHeb expres 8.0.1 niet geīnstalleerd, maar ik heb al de hele dag geen netwerk
Ik had die destijds op mijn 3G. Goed spul.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:56 schreef bambino het volgende:
http://www.zagg.com/invis(...)s-skins-shields/9466
Deze besteld.
Ben benieuwd.
Ik heb vanmiddag deze besteld: https://www.knaldeals.com(...)064-gunmetal-1036442quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat goedkoper, is ook geen glass maar gewoon folie.
Tevens ga ik aan die nooit beginnen, wat een plak werk is dat zeg elk randje enzo
Kunt ook wel alleen voorkant denk ik, maar goed.
Zoek nog wel een hoesje maar nog niet een 6+ hoesje gevonden die ik echt mooi vind die nu ook al leverbaar is.
ik vond hem wel groot, maar acceptabel, in ieder geval nog kleiner dan die bakelieten krengen van vroegerquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Even in de winkel iPhone 6 en 6+ vastgehad, 6+ is echt te fucking huge voor een telefoon.
Dat mensen dat vinden snap ik misschien nog wel. Maar dat metaal voelt ook gewoon lekker aanquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij de iPhone 6 maakt een goed hoesje je toestel haast mooier
Ik heb alleen een stoffen hoesje (staat hier ergens in het topic) eromheen, en die heb ik vooral zodat hij veilig is in mijn zak. Want dag in dag uit zit hij daar samen met mijn Zippoquote:
Klopt. Daarom is een aluminium case met hetzelfde gevoel ideaalquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Dat mensen dat vinden snap ik misschien nog wel. Maar dat metaal voelt ook gewoon lekker aan
Hij gaat dan vaak bij mij uit ipv een screenshot te maken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je rechterhand plaats je de duim van op de aan-uitknop, de wijs- en middelvinger zijwaarts van de volumeknoppen. Van de linkerhand plaats je de duim op de homebutton. En druk maar. Niet zo moeilijk, toch?
Your mom.quote:
want alle plezier van de telefoon zit in het uiterlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:15 schreef Dimens het volgende:
Een hoesje om je iPhone is hetzelfde als seks met een condoom. Ontneemt alle plezier.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:15 schreef Dimens het volgende:
Een hoesje om je iPhone is hetzelfde als seks met een condoom. Ontneemt alle plezier.
1 dag, 13 uur Stand-by en 5 uur, 30 minuten gebruik. 42% nu.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef tofastTG het volgende:
Hoe is de accu van jullie iPhone 6? Na 3 uur 41 gebruik en 9 uur en 33 minuten stand-by 56% hier. Vraag me af hoe tweakers bij zo'n browsingtest 13u haalt...
Het gevoel is er niet meer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens seks gehad?
iPhone 6? Of de iPhone 6+?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
1 dag, 13 uur Stand-by en 5 uur, 30 minuten gebruik. 42% nu.
Mhm vreemd, dan lijkt die van jou het veel langer uit te houden. Toch maar eens opladen via het stopcontact vanavond...quote:
Ook even checken of apps GPS gebruiken en/of op de achtergrond info ophalen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Mhm vreemd, dan lijkt die van jou het veel langer uit te houden. Toch maar eens opladen via het stopcontact vanavond...
Bedankt in ieder geval.
En al die fantastische bewegende achtergrond en dat soort dingen scheelt iets batterijduur. Op mijn 5S was dat zelfs best aanzienlijk. Op mijn 6 heb ik nu niets aangepast, alles staat 'vol' aan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook even checken of apps GPS gebruiken en/of op de achtergrond info ophalen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag deze besteld: https://www.knaldeals.com(...)064-gunmetal-1036442
Is als het goed is verzonden en morgen in huis, maar ik zie dat de voorraad op is.
Tech 21quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:26 schreef daniela_007 het volgende:
Ik ben op zoek naar een hoes voor iPhone 6 om het te beschermen tegen vallen/stoten. Ongeluk zit toch altijd in een klein hoekje? Zeker voor 699,- moet je je dure waar toch ook een beetje beschermen.
Ik heb de voorkeur voor book case want als je iPhone met gesloten book case laat vallen, dan breekt het scherm toch niet zo gauw?
Of zijn er betere alternatieven?
Biedt backcover wel een goeie bescherming? Kan ie de voorkant (scherm) wel beschermen?
ik. de nieuwe foto's die je maakt met je iphone komen er niet bij, bedoel je dat je die foto's via de app zelf maakt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef Kloonhommel het volgende:
Wie gebruikt Drive voor iPhone? Hij is bij mij geinstalleerd en alle foto's en documenten zijn ook zichtbaar maar hij zet de nieuwe foto's die ik maak met de iPhone niet erbij. Heb al in instellingen gekeken maar zie nix waarmee ik het aan of uit kan zetten of zo.
Dropbox heb ik erafgeknald omdat ik nu nog maar heel weinig GB ter beschikking heb vergeleken met toen ik er nieuw was.
En waarom komen de nieuwe foto's er niet bij dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik. de nieuwe foto's die je maakt met je iphone komen er niet bij, bedoel je dat je die foto's via de app zelf maakt?
je moet ze handmatig uploaden in de app zelf. niet al je fotos komen automatisch op drive te staanquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En waarom komen de nieuwe foto's er niet bij dan?En nee, gewoon via de fotocameramodus van de iPhone.
Bij Android gaat het wel automatisch? Tenminste, die indruk had ik toen ik zat te spelen met de Note 3 van iemand anders.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je moet ze handmatig uploaden in de app zelf. niet al je fotos komen automatisch op drive te staan
Je kan IFTT (If this, then that) gebruiken om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bij Android gaat het wel automatisch? Tenminste, die indruk had ik toen ik zat te spelen met de Note 3 van iemand anders.
Bij Dropbox (voor IOS) gaat het ook automatisch. Best kut dit. Dacht ik de GB probleem opgelost te hebben door over te stappen naar een andere cloud-systeem.
Ik heb zelf een TomTom handsfree car kit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:21 schreef KNAK het volgende:
Houder voor 5s met orgineel Apple case ?
Iemand ervaring met [ afbeelding ]. Anygrip. ¤25.
?
Ik ben ook zeer tevreden over battery life.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je kunt met gemak 8 uur lang browsen op de iPhone 6 plus met 1 dag standby time. Best indrukwekkend.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:49 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Zelf een maken is ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Ik heb deze voor m'n Nexus 4, prima ding jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:21 schreef KNAK het volgende:
Houder voor 5s met orgineel Apple case ?
Iemand ervaring met [ afbeelding ]. Anygrip. ¤25.
?
Het is uberhaupt dom dat apple een 16gb heeft uitgebracht, het voldoet tegenwoordig gewoon weg niet meer. 16gb kopen is zo mogelijk nog dommer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is de gemiddelde grote qua iOS updates op de iPhone. Een vriendin heeft de 16GB iPhone 6 en twijfelt om deze terug te brengen. Ze heeft op dit moment 3GB over maar wel met al haar apps, music en foto's op de iPhone. Zou 3GB voldoende moeten zijn om te updaten via iTunes.
Sinds wanneer voldoet 16 GB voor iedereen niet meer?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is uberhaupt dom dat apple een 16gb heeft uitgebracht, het voldoet tegenwoordig gewoon weg niet meer. 16gb kopen is zo mogelijk nog dommer.
Er zijn genoeg mensen die genoeg aan 16GB hebben, 64GB kan voor veel mensen overweldigend zijn. Dus nee dat is niet dom. Dergelijke conclusies trekken is nog dommer. Je bent de enige hier dom is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is uberhaupt dom dat apple een 16gb heeft uitgebracht, het voldoet tegenwoordig gewoon weg niet meer. 16gb kopen is zo mogelijk nog dommer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |