Uiteraard: dat is je eigen probleem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Is daar al een goede reactie op? Dataverbruik mbt full screen ads/videos enzo?
Belachelijk. Dat ze dan geen reclame laten zien bij mobiele data maar alleen bij WiFi ofzo..quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard: dat is je eigen probleem.
Je weet dat een bepaalde app reclame laat zien. Dan moet je die app niet openen als je niet op de wifi zit. Of de betaalde, reclamevrije variant kopen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Belachelijk. Dat ze dan geen reclame laten zien bij mobiele data maar alleen bij WiFi ofzo..
Tja vind ik toch de omgekeerde weg. Dus omdat een app filmpjes als reclame laat zien, moet ik die maar niet gebruiken op 3g/4g?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat een bepaalde app reclame laat zien. Dan moet je die app niet openen als je niet op de wifi zit. Of de betaalde, reclamevrije variant kopen.
Je weet niet altijd op een bepaalde app een klein plaatje laat zien of gelijk met een halve minuut durend hd-flmpje komen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat een bepaalde app reclame laat zien. Dan moet je die app niet openen als je niet op de wifi zit. Of de betaalde, reclamevrije variant kopen.
Niets moet, dat is aan jou. Die filmpjes zijn over het algemeen wel dusdanig gecomprimeert dat het niet veel data is. Als dat filmpje jou over je datalimiet heenbrengt, dan zat je sowieso al gevaarlijk dicht op het randje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tja vind ik toch de omgekeerde weg. Dus omdat een app filmpjes als reclame laat zien, moet ik die maar niet gebruiken op 3g/4g?
De eerste keer niet nee. Maar die ene keer is denk ik nog geen ramp?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:42 schreef very het volgende:
[..]
Je weet niet altijd op een bepaalde app een klein plaatje laat zien of gelijk met een halve minuut durend hd-flmpje komen.
Eens, van elke app met reclame zou er een betaalde variant zonder reclame moeten zijnquote:Ik vind eigenlijk dat dit soort shit sowieso in elk geval afgekocht moet kunnen worden, maar dat is lang niet altijd.
Dat. Ongeacht welk platform.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Eens, van elke app met reclame zou er een betaalde variant zonder reclame moeten zijn.
Ook niet perse de tweede keer. Ik neem bijvoorbeeld Youtube...soms krijg je een filmpje die je na 5 seconden weg kunt klikken, soms moet je een halve minuut uitzingen en soms is er helemaal geen reclame.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
De eerste keer niet nee. Maar die ene keer is denk ik nog geen ramp?
[..]
Eens, van elke app met reclame zou er een betaalde variant zonder reclame moeten zijn.
Had al een tijd geen JB meer. Kan me vrij weinig meer boeien, ik deed er toch niks mee en vond de tweaks niet dusdanig nuttig om het JBen en de bijkomstige verminderde stabiliteit te verantwoorden.quote:Op maandag 29 september 2014 22:58 schreef Saninl het volgende:
[..]
Had je ook JB? Ik ben geen top JB-user ofzo, maar bv Flux, CCtoggles, iFile, Phantom en wat kleine tweaks is het toch soms wel functioneel
Maar dat zijn geen HD filmpjes van tig MB. En je weet dus dat Youtube dat doet. Dan moet je dus geen youtube kijken op je mobiele verbinding. Sowieso lijkt me dat niet verstandig als je op je MB's moet gaan mierenneukenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:46 schreef very het volgende:
[..]
Ook niet perse de tweede keer. Ik neem bijvoorbeeld Youtube...soms krijg je een filmpje die je na 5 seconden weg kunt klikken, soms moet je een halve minuut uitzingen en soms is er helemaal geen reclame.
Dat ene filmpje zal het niet doen nee. Maar een veelgebruikte app die telkens wat mb's wegsnoept telt toch wel op.. En het is dataverbruik waar ik niet om vraag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Niets moet, dat is aan jou. Die filmpjes zijn over het algemeen wel dusdanig gecomprimeert dat het niet veel data is. Als dat filmpje jou over je datalimiet heenbrengt, dan zat je sowieso al gevaarlijk dicht op het randje.
Dat weet je, dus niet openen op 3/4Gquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat ene filmpje zal het niet doen nee. Maar een veelgebruikte app die telkens wat mb's wegsnoept telt toch wel op..
Indirect wel, jij wil immers die app gratis gebruiken. Zoek dan een alternatief, als er geen betaalde variant van is.quote:En het is dataverbruik waar ik niet om vraag.
Ik hoef BT niet aan te gooien om via Airplay iets af te spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, vroeger had je gewoon een icoontje recchtsonder in je videobeeld. Nu gaat het via het control center dat je onderuit je scherm moet swipen. Dan moet je eerst Airdrop (en daarmee bluetooth) aanzetten voordat het Airplay icoontje überhaupt zichtbaar wordt.
En vervolgens (via de npo app) knalt het beeld na de commercial na 1 seconde meestal terug naar je device.
Zo zag ik vannacht dezelfde reclame van de Staatsloterij vier keer compleet voordat ik beeld op m'n Apple TV kreeg.
True...maar het is een voorbeeld. Er zijn verschillende apps met verschillende manieren van reclame presenteren waarbij het maar de gok is hoe ze het de komende keer zullen doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen HD filmpjes van tig MB. En je weet dus dat Youtube dat doet. Dan moet je dus geen youtube kijken op je mobiele verbinding. Sowieso lijkt me dat niet verstandig als je op je MB's moet gaan mierenneuken.
Da's waar. Maar hoe ik het zelf doe: bij apps die ik weinig gebruik is het jammer maar helaas, ik kijk er niet veel dus veel data zal het niet opleveren. Bij apps die ik veel gebruik koop ik de app. Niet eens zozeer vanwege de data, heb toch genoeg, maar meer vanwege mijn ergernis aan de reclamequote:Op dinsdag 30 september 2014 13:50 schreef very het volgende:
[..]
True...maar het is een voorbeeld. Er zijn verschillende apps met verschillende manieren van reclame presenteren waarbij het maar de gok is hoe ze het de komende keer zullen doen
Ja tuurlijk is dat goedkoper, is ook geen glass maar gewoon folie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zijn prima. Ik bestel zelf liever dezelfde skins op www.bestskinsever.com. Daar betaal je minder.
Ik ben zelf altijd enthousiast geweest over glazen screenprotectors, maar twijfel nu door het rond aflopende scherm. Heeft iemand ervaring met die nanocoating screenprotectors?
Even je toestel resetten (home + power button tegelijk)?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Met update 8.0.2 zou het 'Geen netwerk'-probleem opgelost moeten zijn tochHeb expres 8.0.1 niet geïnstalleerd, maar ik heb al de hele dag geen netwerk
Ik had die destijds op mijn 3G. Goed spul.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:56 schreef bambino het volgende:
http://www.zagg.com/invis(...)s-skins-shields/9466
Deze besteld.
Ben benieuwd.
Ik heb vanmiddag deze besteld: https://www.knaldeals.com(...)064-gunmetal-1036442quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat goedkoper, is ook geen glass maar gewoon folie.
Tevens ga ik aan die nooit beginnen, wat een plak werk is dat zeg elk randje enzo
Kunt ook wel alleen voorkant denk ik, maar goed.
Zoek nog wel een hoesje maar nog niet een 6+ hoesje gevonden die ik echt mooi vind die nu ook al leverbaar is.
ik vond hem wel groot, maar acceptabel, in ieder geval nog kleiner dan die bakelieten krengen van vroegerquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Even in de winkel iPhone 6 en 6+ vastgehad, 6+ is echt te fucking huge voor een telefoon.
Dat mensen dat vinden snap ik misschien nog wel. Maar dat metaal voelt ook gewoon lekker aanquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij de iPhone 6 maakt een goed hoesje je toestel haast mooier
Ik heb alleen een stoffen hoesje (staat hier ergens in het topic) eromheen, en die heb ik vooral zodat hij veilig is in mijn zak. Want dag in dag uit zit hij daar samen met mijn Zippoquote:
Klopt. Daarom is een aluminium case met hetzelfde gevoel ideaalquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Dat mensen dat vinden snap ik misschien nog wel. Maar dat metaal voelt ook gewoon lekker aan
Hij gaat dan vaak bij mij uit ipv een screenshot te maken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je rechterhand plaats je de duim van op de aan-uitknop, de wijs- en middelvinger zijwaarts van de volumeknoppen. Van de linkerhand plaats je de duim op de homebutton. En druk maar. Niet zo moeilijk, toch?
Your mom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |