SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 3% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:12:44 ]DolphinScreensaver.exe![]()
Ik begin toch wel te twijfelen om mijn iPhone5 met iOS7 (met JB) te gaan updaten voor iOS8. Na de .0.2 update lijkt hij toch meer stabiel te zijn hoor ik om mij heen...![]()
Ik zou het niet doen vooralsnog.quote:Op maandag 29 september 2014 17:49 schreef Saninl het volgende:
Ik begin toch wel te twijfelen om mijn iPhone5 met iOS7 (met JB) te gaan updaten voor iOS8. Na de .0.2 update lijkt hij toch meer stabiel te zijn hoor ik om mij heen...Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Ik heb die van mij afgelopen vrijdag binnen gekregen.quote:Op maandag 29 september 2014 18:05 schreef koekii het volgende:
Iemand hier toevallig iPhone 6 besteld via Vodafone? Hoelang duurt zo'n levertijd?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
= iOS 8quote:Op maandag 29 september 2014 16:50 schreef lDDQD het volgende:
iOS 8 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 7 is sinds 17 september 2014 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4S en hoger en de vijfde generatie iPod touch.People assume too much.![]()
Morgen eens kijken of ik iets met verlenging wil doen of juist niet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Heb de Spigen case besteld voor de 6, krijg hem als het goed is donderdag. Ben benieuwd
http://www.amazon.com/gp/(...)s_product_refresh_T1![]()
Ik zoek een hoesje voor de iPhone 6 met een lipje die de telefoon eruit pusht zeg maar, iemand enig idee? Ze zijn gewoon (nog) niet te vinden.![]()
Ik hou me ook aanbevolenquote:Op maandag 29 september 2014 20:38 schreef RoW_0 het volgende:
Ik zoek een hoesje voor de iPhone 6 met een lipje die de telefoon eruit pusht zeg maar, iemand enig idee? Ze zijn gewoon (nog) niet te vinden.Ook mooi!quote:Op maandag 29 september 2014 20:14 schreef Viezze het volgende:
Heb de Spigen case besteld voor de 6, krijg hem als het goed is donderdag. Ben benieuwd
http://www.amazon.com/gp/(...)s_product_refresh_T1Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 29 september 2014 20:38 schreef RoW_0 het volgende:
Ik zoek een hoesje voor de iPhone 6 met een lipje die de telefoon eruit pusht zeg maar, iemand enig idee? Ze zijn gewoon (nog) niet te vinden.![]()
![]()
Maar dan specifiek gedesigned voor de iPhone 6 en die niet te dik is. Maar betreft mechaniek, ja.quote:![]()
Het nadeel is dat die dingen vaak voor meerdere modellen worden gemaakt. Wat je kan proberen is langs een paar telefoonwinkels gaan en proberen of er toevallig een model is waar de iPhone 6 perfect in past, die kans is er namelijk best wel.quote:Op maandag 29 september 2014 21:37 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Maar dan specifiek gedesigned voor de iPhone 6 en die niet te dik is. Maar betreft mechaniek, ja.![]()
Als ik die voor de 6 plus selecteer krijg ik de melding dat die niet naar mijn adres verzonden kan wordenquote:Op maandag 29 september 2014 20:14 schreef Viezze het volgende:
http://www.amazon.com/gp/(...)s_product_refresh_T1Enig idee wat ik fout doe? Bij amazon.co.uk en amazon.de heb ik wel zonder problemen kunnen bestellen.
![]()
Je kan volgens mij niet vanuit de Amerikaanse Amazon in Nederland bestellen...ik zit nu in de USA dus vandaar dat het mij wel lukt.![]()
De KPN, Hi, Belcompany, Vodafone, The Phone house en de Mediamarkt in Arnhem hebben 'm in ieder geval niet.quote:Op maandag 29 september 2014 21:39 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het nadeel is dat die dingen vaak voor meerdere modellen worden gemaakt. Wat je kan proberen is langs een paar telefoonwinkels gaan en proberen of er toevallig een model is waar de iPhone 6 perfect in past, die kans is er namelijk best wel.Gewoon een kwestie van tijd dus. Maar goed, ik heb nu maar een kindersok bij de zeeman gekocht.
![]()
Zoek eens op Ebay, zoals deze:quote:Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als ik die voor de 6 plus selecteer krijg ik de melding dat die niet naar mijn adres verzonden kan wordenEnig idee wat ik fout doe? Bij amazon.co.uk en amazon.de heb ik wel zonder problemen kunnen bestellen.
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item27eadce508![]()
Zelf een maken is ook leukquote:Op maandag 29 september 2014 21:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb nu maar een kindersok bij de zeeman gekocht.![]()
![]()
![]()
Heel creatief. Stuur je er één richting Ernem? (:quote:Op maandag 29 september 2014 21:49 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Zelf een maken is ook leuk![]()
[ afbeelding ]![]()
Geen seconde spijt gehad van de update naar .2quote:Op maandag 29 september 2014 17:49 schreef Saninl het volgende:
Ik begin toch wel te twijfelen om mijn iPhone5 met iOS7 (met JB) te gaan updaten voor iOS8. Na de .0.2 update lijkt hij toch meer stabiel te zijn hoor ik om mij heen...![]()
voor mijn 4s werd in de applestore hier afgeraden om die te upgradenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Weet iemand of je eigenlijk ergens een iPhone 6 als demomodel kan bezichtigen? Bij de MediaMarkt oid?Den Haag, Haarlem of Amsterdam?quote:Op maandag 29 september 2014 22:05 schreef crv het volgende:
voor mijn 4s werd in de applestore hier afgeraden om die te upgradenTen percent faster with a sturdier frame![]()
Baselquote:Op maandag 29 september 2014 22:17 schreef TC03 het volgende:
Weet iemand of je eigenlijk ergens een iPhone 6 als demomodel kan bezichtigen? Bij de MediaMarkt oid?
[..]
Den Haag, Haarlem of Amsterdam?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
iBackupBot.quote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef Black-Death het volgende:
Hoe kan ik ook alweer de batterijcapaciteit uitlezen van de iPhone? Heb dit al eens gedaan, via pc en een of ander programmaatje maar ben even kwijt welke..![]()
quote:
Stond nog op pc van vorige keer hehe. ThnxEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
ik heb besloten de 6+ dus te nemen... wil alleen nog even wachten tot de eerste kinderziektes eruit zijn ge-update. Vraag is natuurlijk hoe lang het duurt voor apple met een volgende update komtThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Batterij @iPhone 6![]()
, gaat een stukje langer mee dan de 5S die ik had.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Je bedoelt wachten op een software-update?quote:Op maandag 29 september 2014 22:26 schreef crv het volgende:
ik heb besloten de 6+ dus te nemen... wil alleen nog even wachten tot de eerste kinderziektes eruit zijn ge-update. Vraag is natuurlijk hoe lang het duurt voor apple met een volgende update komt
Komt vast wel maar onnodig om daarom je aankoop uit te stellen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
De eerste kinderziektes zijn er met 8.0.2 uitgehaald.And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Had je ook JB? Ik ben geen top JB-user ofzo, maar bv Flux, CCtoggles, iFile, Phantom en wat kleine tweaks is het toch soms wel functioneelquote:Op maandag 29 september 2014 21:54 schreef glannie het volgende:
[..]
Geen seconde spijt gehad van de update naar .2
![]()
nog geen mailtje gehad dat hij verzonden is, vodafone website zit vol met technische fouten"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Nou... maar liefst 2 knopjes indrukken...American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ja hoor kan welquote:Op maandag 29 september 2014 21:43 schreef Viezze het volgende:
Je kan volgens mij niet vanuit de Amerikaanse Amazon in Nederland bestellen...ik zit nu in de USA dus vandaar dat het mij wel lukt.afhankelijk van het product.
Sommige dingen mogen nou eenmaal niet (amazon rules, niet een wet ofzo).
Er zijn bepaalde items die ze gewoon versturen.
Spigen zul je dus echt ergens anders moeten kopen vanuit NL.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Wat is het verschil dan met oudere iPhones die knop zit gewoon kut geplaatst probeer je te zeggen..of je moet er gewoon aan wennen..quote:Op maandag 29 september 2014 23:06 schreef klaas_th het volgende:
Wat is dat kut zeg, een screenshot maken met de iPhone 6...![]()
[quote]Op maandag 29 september 2014 18:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb die van mij afgelopen vrijdag binnen gekregen.
[/quote
Bevalt ie? Je zegt er niks nada over en het hele topic gaat over beschermings hoesjes..;p![]()
want?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:14 schreef remlof het volgende:
Godsamme zeg, Apple heeft Airplay wel goed verneukt in iOS8.![]()
vertel ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:14 schreef remlof het volgende:
Godsamme zeg, Apple heeft Airplay wel goed verneukt in iOS8.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
ja, met 802 zijn de eerste onaangenaamheden er al uitgehaakd. Ongetwijfekd popt er de komende maand als di echt veel gebruikt wordt nog het eea op. En aangezien ik geen haast heb wacht ik wel even. Mijn 4s doet het nog dus ....quote:Op maandag 29 september 2014 22:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bedoelt wachten op een software-update?
Komt vast wel maar onnodig om daarom je aankoop uit te stellen.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Icm Apple TV?!quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:14 schreef remlof het volgende:
Godsamme zeg, Apple heeft Airplay wel goed verneukt in iOS8.![]()
Je rechterhand plaats je de duim van op de aan-uitknop, de wijs- en middelvinger zijwaarts van de volumeknoppen. Van de linkerhand plaats je de duim op de homebutton. En druk maar. Niet zo moeilijk, toch?quote:Op maandag 29 september 2014 23:06 schreef klaas_th het volgende:
Wat is dat kut zeg, een screenshot maken met de iPhone 6...![]()
Maar.. dat zijn 2 handen??quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Je rechterhand plaats je de duim van op de aan-uitknop, de wijs- en middelvinger zijwaarts van de volumeknoppen. Van de linkerhand plaats je de duim op de homebutton. En druk maar. Niet zo moeilijk, toch?![]()
![]()
![]()
You're welcome.quote:Op maandag 29 september 2014 22:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Stond nog op pc van vorige keer hehe. Thnx![]()
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Ik heb toevallig mijn screen protector er juist afgehaald. Uiteindelijk helemaal niet nodig bij een iPhone 5 in ieder geval, weet niet hoe het bij de iPhone 6 is. Mijn beeld was opeens veel scherper en duidelijker, minder vingervlekken en ook gewoon minder krassen (die in de screenprotector stonden). En heb er nog geen enkele kras voor terug gekregen.![]()
Ik heb een matte screenprotector. Handig voor buiten want het maakt het goed leesbaar in de zon. Vette vingers zijn bijna niet te zien en natuurlijk extra beschermlaagjequote:Op dinsdag 30 september 2014 10:00 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb toevallig mijn screen protector er juist afgehaald. Uiteindelijk helemaal niet nodig bij een iPhone 5 in ieder geval, weet niet hoe het bij de iPhone 6 is. Mijn beeld was opeens veel scherper en duidelijker, minder vingervlekken en ook gewoon minder krassen (die in de screenprotector stonden). En heb er nog geen enkele kras voor terug gekregen.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik heb op mijn iphones altijd protectors gehad, behalve op mijn laatste 5 die ik nu 2 jaar heb.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:00 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb toevallig mijn screen protector er juist afgehaald. Uiteindelijk helemaal niet nodig bij een iPhone 5 in ieder geval, weet niet hoe het bij de iPhone 6 is. Mijn beeld was opeens veel scherper en duidelijker, minder vingervlekken en ook gewoon minder krassen (die in de screenprotector stonden). En heb er nog geen enkele kras voor terug gekregen.
Als je hem onder een lamp houdt kun je alsnog heel weinig zien.
Maar aangezien dit scherm toch een stukje groter is wilde ik toch wat zekerheid hebben. En deze heeft zeer goede reviews en heeft lifetime warranty. Er van uit gaande dat de volgende iphone hetzelfde formaat zal hebben, heeft dat ook wel wat extras.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Jep, ik. Ik heb nog niet geupdate naar 8.0.2.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:22 schreef ik.ben.hier het volgende:
Iemand ook last van dat steeds zijn wifi verbinding wegvalt? Heel irritant!![]()
Zijn prima. Ik bestel zelf liever dezelfde skins op www.bestskinsever.com. Daar betaal je minder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:56 schreef bambino het volgende:
http://www.zagg.com/invis(...)s-skins-shields/9466
Deze besteld.
Ben benieuwd.
Ik ben zelf altijd enthousiast geweest over glazen screenprotectors, maar twijfel nu door het rond aflopende scherm. Heeft iemand ervaring met die nanocoating screenprotectors?![]()
Niets mis met de keuze hebben tussen een betaalde app zonder reclame en dezelfde app gratis met reclame. Op iOS mis ik dat nog wel eens, dan is er alleen maar een betaalde variant.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:33 schreef very het volgende:
Android
http://www.nu.nl/internet(...)ame-smartphones.htmlI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Met de 5(s) moet ik ook redelijk moeilijk doen om een screenshot te maken met 1 handquote:
People assume too much.![]()
Huh? Ik heb altijd twee handen gebruikt
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Wat heeft dat met beeldvullende reclames te maken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Niets mis met de keuze hebben tussen een betaalde app zonder reclame en dezelfde app gratis met reclame. Op iOS mis ik dat nog wel eens, dan is er alleen maar een betaalde variant.
Ook betaalde apps doen vaak reclame maken, en niet alle gratis apps spammen je kapotPeople assume too much.![]()
Is er hier al iemand de zijn bestelling uit de Apple online store heeft ontvangen?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
vodafone heeft tegen mij gelogen was nog op vooraad volgens hen nu kan het 1-3 weken durenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:46 schreef Black-Death het volgende:
Is er hier al iemand de zijn bestelling uit de Apple online store heeft ontvangen?
succes"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dat het me geen hol boeit in wat voor vorm die reclame wordt weergegeven, als ik er last van heb koop ik de app.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:40 schreef very het volgende:
[..]
Wat heeft dat met beeldvullende reclames te maken?Tuurlijk. Zowel op iOS als op Android.quote:Ook betaalde apps doen vaak reclame maken, en niet alle gratis apps spammen je kapotI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
iOSquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:33 schreef very het volgende:
Android
http://www.nu.nl/internet(...)ame-smartphones.html![]()
http://m.tuaw.com/2014/08(...)-to-your-ios-device/Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
KAKquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:51 schreef Champy het volgende:
[..]
iOS![]()
http://m.tuaw.com/2014/08(...)-to-your-ios-device/People assume too much.![]()
quote:quote:Ja, vroeger had je gewoon een icoontje recchtsonder in je videobeeld. Nu gaat het via het control center dat je onderuit je scherm moet swipen. Dan moet je eerst Airdrop (en daarmee bluetooth) aanzetten voordat het Airplay icoontje überhaupt zichtbaar wordt.quote:
En vervolgens (via de npo app) knalt het beeld na de commercial na 1 seconde meestal terug naar je device.
Zo zag ik vannacht dezelfde reclame van de Staatsloterij vier keer compleet voordat ik beeld op m'n Apple TV kreeg.
[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 30-09-2014 11:06:28 ]![]()
En dan zeggen ze dat Apple altijd maar kopieert. Nu kopieert Android gewoon weer functies van Apple.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:51 schreef Champy het volgende:
[..]
iOS![]()
http://m.tuaw.com/2014/08(...)-to-your-ios-device/![]()
![]()
Dat icoontje heb ik nog steeds. Wel op iPad, zal tov iPhone toch niet anders zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, vroeger had je gewoon een icoontje recchtsonder in je videobeeld. Nu gaat het via het control center dat je onderuit je scherm moet swipen. Dan moet je eerst Airdrop (en daarmee bluetooth) aanzetten voordat het Airplay icoontje überhaupt zichtbaar wordt.
En vervolgens (via de npo app) knalt het beeld na de commercial na 1 seconde terug naar je device.
Zo zag ik vannacht dezelfde reclame van de Staatsloterij vier keer compleet voordat ik beeld op m'n Apple TV kreeg.![]()
tja misschien "sponsored by" ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, vroeger had je gewoon een icoontje recchtsonder in je videobeeld. Nu gaat het via het control center dat je onderuit je scherm moet swipen. Dan moet je eerst Airdrop (en daarmee bluetooth) aanzetten voordat het Airplay icoontje überhaupt zichtbaar wordt.
En vervolgens (via de npo app) knalt het beeld na de commercial na 1 seconde terug naar je device.
Zo zag ik vannacht dezelfde reclame van de Staatsloterij vier keer compleet voordat ik beeld op m'n Apple TV kreeg.
Ik heb het zowel op m'n iPad als iPhone niet meer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat icoontje heb ik nog steeds. Wel op iPad, zal tov iPhone toch niet anders zijn?![]()
en zo gaat dat continu heen en weer. dat is met alles zo niet enkel telefoons hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Apple altijd maar kopieert. Nu kopieert Android gewoon weer functies van Apple.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
misschien terug naar ios 1quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het zowel op m'n iPad als iPhone niet meer.
Weird.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het zowel op m'n iPad als iPhone niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:39 schreef Baghdaddy het volgende:
Huh? Ik heb altijd twee handen gebruiktMisschien heb ik gewoon grote handen
Ik ga ook straks even kijken. De 64GB versie kost hier 'maar' 700 euro. Alleen de grijze/zilveren versies waren uitverkocht. Straks weer even een kijkje nemen.![]()
Ik vind dit wel een goed punt trouwens (in de reacties):quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:33 schreef very het volgende:
Android
http://www.nu.nl/internet(...)ame-smartphones.htmlquote:"Zo'n advertentie kan tekst of stilstaand beeld zijn, maar ook video of interactieve media bevatten."
Krijg ik dan betaald voor de data die die reclame verstookt?![]()
falerquote:
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:37 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
De 64GB versie kost hier 'maar' 700 euro.![]()
18.00 uur bij de fietsenstallingquote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Is daar al een goede reactie op? Dataverbruik mbt full screen ads/videos enzo?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik wil vandaag na werk in de omgeving Groningen een losse iphone 6 64gb halen, iemand tips voor meeste kans?![]()
Uiteraard: dat is je eigen probleem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Is daar al een goede reactie op? Dataverbruik mbt full screen ads/videos enzo?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Belachelijk. Dat ze dan geen reclame laten zien bij mobiele data maar alleen bij WiFi ofzo..quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard: dat is je eigen probleem.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Je weet dat een bepaalde app reclame laat zien. Dan moet je die app niet openen als je niet op de wifi zit. Of de betaalde, reclamevrije variant kopen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Belachelijk. Dat ze dan geen reclame laten zien bij mobiele data maar alleen bij WiFi ofzo..I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Tja vind ik toch de omgekeerde weg. Dus omdat een app filmpjes als reclame laat zien, moet ik die maar niet gebruiken op 3g/4g?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat een bepaalde app reclame laat zien. Dan moet je die app niet openen als je niet op de wifi zit. Of de betaalde, reclamevrije variant kopen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Je weet niet altijd op een bepaalde app een klein plaatje laat zien of gelijk met een halve minuut durend hd-flmpje komen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat een bepaalde app reclame laat zien. Dan moet je die app niet openen als je niet op de wifi zit. Of de betaalde, reclamevrije variant kopen.
Ik vind eigenlijk dat dit soort shit sowieso in elk geval afgekocht moet kunnen worden, maar dat is lang niet altijd.People assume too much.![]()
Niets moet, dat is aan jou. Die filmpjes zijn over het algemeen wel dusdanig gecomprimeert dat het niet veel data is. Als dat filmpje jou over je datalimiet heenbrengt, dan zat je sowieso al gevaarlijk dicht op het randje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tja vind ik toch de omgekeerde weg. Dus omdat een app filmpjes als reclame laat zien, moet ik die maar niet gebruiken op 3g/4g?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
De eerste keer niet nee. Maar die ene keer is denk ik nog geen ramp?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:42 schreef very het volgende:
[..]
Je weet niet altijd op een bepaalde app een klein plaatje laat zien of gelijk met een halve minuut durend hd-flmpje komen.Eens, van elke app met reclame zou er een betaalde variant zonder reclame moeten zijnquote:Ik vind eigenlijk dat dit soort shit sowieso in elk geval afgekocht moet kunnen worden, maar dat is lang niet altijd..
Dat. Ongeacht welk platform.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Eens, van elke app met reclame zou er een betaalde variant zonder reclame moeten zijn.
![]()
Ook niet perse de tweede keer. Ik neem bijvoorbeeld Youtube...soms krijg je een filmpje die je na 5 seconden weg kunt klikken, soms moet je een halve minuut uitzingen en soms is er helemaal geen reclame.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
De eerste keer niet nee. Maar die ene keer is denk ik nog geen ramp?
[..]
Eens, van elke app met reclame zou er een betaalde variant zonder reclame moeten zijn.
People assume too much.![]()
Had al een tijd geen JB meer. Kan me vrij weinig meer boeien, ik deed er toch niks mee en vond de tweaks niet dusdanig nuttig om het JBen en de bijkomstige verminderde stabiliteit te verantwoorden.quote:Op maandag 29 september 2014 22:58 schreef Saninl het volgende:
[..]
Had je ook JB? Ik ben geen top JB-user ofzo, maar bv Flux, CCtoggles, iFile, Phantom en wat kleine tweaks is het toch soms wel functioneel![]()
Maar dat zijn geen HD filmpjes van tig MB. En je weet dus dat Youtube dat doet. Dan moet je dus geen youtube kijken op je mobiele verbinding. Sowieso lijkt me dat niet verstandig als je op je MB's moet gaan mierenneukenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:46 schreef very het volgende:
[..]
Ook niet perse de tweede keer. Ik neem bijvoorbeeld Youtube...soms krijg je een filmpje die je na 5 seconden weg kunt klikken, soms moet je een halve minuut uitzingen en soms is er helemaal geen reclame..
Dat ene filmpje zal het niet doen nee. Maar een veelgebruikte app die telkens wat mb's wegsnoept telt toch wel op.. En het is dataverbruik waar ik niet om vraag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Niets moet, dat is aan jou. Die filmpjes zijn over het algemeen wel dusdanig gecomprimeert dat het niet veel data is. Als dat filmpje jou over je datalimiet heenbrengt, dan zat je sowieso al gevaarlijk dicht op het randje.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Dat weet je, dus niet openen op 3/4Gquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat ene filmpje zal het niet doen nee. Maar een veelgebruikte app die telkens wat mb's wegsnoept telt toch wel op...
Indirect wel, jij wil immers die app gratis gebruiken. Zoek dan een alternatief, als er geen betaalde variant van is.quote:En het is dataverbruik waar ik niet om vraag.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Met update 8.0.2 zou het 'Geen netwerk'-probleem opgelost moeten zijn tochHeb expres 8.0.1 niet geïnstalleerd, maar ik heb al de hele dag geen netwerk
![]()
![]()
Ik hoef BT niet aan te gooien om via Airplay iets af te spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
En vervolgens (via de npo app) knalt het beeld na de commercial na 1 seconde meestal terug naar je device.
Zo zag ik vannacht dezelfde reclame van de Staatsloterij vier keer compleet voordat ik beeld op m'n Apple TV kreeg.![]()
True...maar het is een voorbeeld. Er zijn verschillende apps met verschillende manieren van reclame presenteren waarbij het maar de gok is hoe ze het de komende keer zullen doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen HD filmpjes van tig MB. En je weet dus dat Youtube dat doet. Dan moet je dus geen youtube kijken op je mobiele verbinding. Sowieso lijkt me dat niet verstandig als je op je MB's moet gaan mierenneuken.
People assume too much.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: