Amerikanen...quote:
Dat verklaart een hoop.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 13:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet zo shyIk doe het wel ff voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je geen andere medicijnen krijgen?quote:Op maandag 29 september 2014 14:03 schreef FANN het volgende:
Klote Proteksol, nog steeds nergens contact te krijgen, ING gaat ze een brief
sturen, maar denk weinig kans dat het helpt...
Kan ik gewoon niet uitstaan![]()
Maar ja...
Zal ik ze een dreigbrief sturen?quote:Op maandag 29 september 2014 14:03 schreef FANN het volgende:
Klote Proteksol, nog steeds nergens contact te krijgen, ING gaat ze een brief
sturen, maar denk weinig kans dat het helpt...
Kan ik gewoon niet uitstaan![]()
Maar ja...
quote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je geen andere medicijnen krijgen?
Dat gaat ING doenquote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik ze een dreigbrief sturen?
Om in de top-25 te komen van snelste topics in deze reeks moet het toch echt binnen 4 en half uur gaan.quote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Wat krijgen we nu?
Topic die binnen 12 uur gesloten worden?
Doe ff normaal, ja...
Iedere keer als ik aanbied om brieven te schrijven, dan word ik afgewezen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat gaat ING doentenminste, 'soort van''
Nah... het helpt toch niet, ik heb net weer een email gestuurd, de laatste denk ik en danquote:Op maandag 29 september 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedere keer als ik aanbied om brieven te schrijven, dan word ik afgewezen.
Ik ga nu in een hoekje zitten huilen.
Het nadeel van e-mails is dat je er geen poeder in kan doen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... het helpt toch niet, ik heb net weer een email gestuurd, de laatste denk ik en dan
geef ik het op...
Failliete bedrijven lezen hun post niet...quote:Op maandag 29 september 2014 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... het helpt toch niet, ik heb net weer een email gestuurd, de laatste denk ik en dan
geef ik het op...
quote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het nadeel van e-mails is dat je er geen poeder in kan doen.
ja, jammerquote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Failliete bedrijven lezen hun post niet...
Jij bent ondertussen die heracles vast ook tegengekomen.quote:
Wie is dat nu weer ?quote:Op maandag 29 september 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent ondertussen die heracles vast ook tegengekomen.
Ben je het met Piet eens dat ik hem geen kutnewbie mag noemen?
Ja, ik zag het ook pas netquote:Op maandag 29 september 2014 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je wordt beroemd!
R&P / Zou jij vreemdgaan?
quote:Op maandag 29 september 2014 14:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik mis de optie:
Nee, behalve met FANN.
Dan meld ik het wel ff aan de Griek. Dan ligt het weer andersquote:Op maandag 29 september 2014 14:47 schreef FANN het volgende:
Ik heb voor de lol JA gestemd, maar ik zou het niet doen, kan ik niet
meer mezelf in de spiegel aankijken en die Griek al helemaal niet
van te voren?quote:Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan meld ik het wel ff aan de Griek. Dan ligt het weer anders
Ja klinkt sloom, maar dan zal ie het wel begrijpenquote:Op maandag 29 september 2014 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
van te voren?![]()
Neh... hij is mijn beste vriend Chuf, zal wel weer sloom klinken, maar is wel zo...
Ook een manier van denkenquote:Op maandag 29 september 2014 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klinkt sloom, maar dan zal ie het wel begrijpen
Ik ga anders stemmen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:47 schreef FANN het volgende:
Ik heb voor de lol JA gestemd, maar ik zou het niet doen, kan ik niet
meer mezelf in de spiegel aankijken en die Griek al helemaal niet
Oh, ja ik denk als je echt een kloterelatie hebt ofzo, dat je er wel eerder open voor zou staan.quote:Op maandag 29 september 2014 14:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga anders stemmen.![]()
Overigens ben ik ervan overtuigd dat iedereen in de "juiste" omstandigheden vreemd zou gaan.
Ik heb JA gestemd hoor Dees, maar neeeee kan ik niet doenquote:Op maandag 29 september 2014 15:00 schreef Deisyy het volgende:
Dat topic zit vol met schijnheilenIk wil niet zeggen dat jij een leugenaar bent Fann, maar aan de meesten twijfel ik wel.
Hoeft nog geeneens. Gewoon spanning of een keer wat anders....als je 20 jaar naast dezelfde man/vrouw wakker wordt, dan ken je dat ook wel. Niets mis mee verder als relatie en erg vertrouwd, maar ook een tikje saai en de meeste mensen hebben vaak toch een bepaalde behoefte om iets leuks/spannends/nieuws mee te maken.quote:Op maandag 29 september 2014 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh, ja ik denk als je echt een kloterelatie hebt ofzo, dat je er wel eerder open voor zou staan.
Open staan klinkt een beetje raar in dit geval, maar je snapt me wel
Ja, ik bedoelde ook dat ik niet geloofde dat je hier liegt.quote:Op maandag 29 september 2014 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb JA gestemd hoor Dees, maar neeeee kan ik niet doen![]()
Anders zou ik Chufmans al lang hebben besprongen
quote:Op maandag 29 september 2014 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]en ik mis de optie, JA ik zou ongelovelijke vuige sex hebben met Kingending
Slet.quote:Op maandag 29 september 2014 15:03 schreef FANN het volgende:
Anders zou ik Chufmans al lang hebben besprongen
Tja, spanning enzo... heb je gelijk in hoor, ik ben ook niet achterlijk, maar ja of het dequote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeft nog geeneens. Gewoon spanning of een keer wat anders....als je 20 jaar naast dezelfde man/vrouw wakker wordt, dan ken je dat ook wel. Niets mis mee verder als relatie en erg vertrouwd, maar ook een tikje saai en de meeste mensen hebben vaak toch een bepaalde behoefte om iets leuks/spannends/nieuws mee te maken.
De definitie van vreemdgaan is datgene wat er voor zorgt dat de uitkomsten op de vraag "bent u weleens vreemdgegaan" enorm verschillen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook dat ik niet geloofde dat je hier liegt.
Valt de activiteit van het plaatje uit de OP ook onder vreemdgaan?
Da's zelbevrediging denk ik, dus dat mag... tenminste van mij welquote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt de activiteit van het plaatje uit de OP ook onder vreemdgaan?
Welke schade? Het gaat over de situatie dat je er 100% zeker van bent dat je partner er niet achter komt. Hooguit dus morele schade.quote:Op maandag 29 september 2014 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, spanning enzo... heb je gelijk in hoor, ik ben ook niet achterlijk, maar ja of het de
schade waard is??
Voor mij niet...
Schade? Je doet het toch zonder dat de ander het te weten komt.quote:Op maandag 29 september 2014 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, spanning enzo... heb je gelijk in hoor, ik ben ook niet achterlijk, maar ja of het de
schade waard is??
Voor mij niet...
Ja, nou is ook schade toch?quote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke schade? Het gaat over de situatie dat je er 100% zeker van bent dat je partner er niet achter komt. Hooguit dus morele schade.
Daar zijn de meningen uiteraard nogal over verdeeld.quote:Op maandag 29 september 2014 15:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De definitie van vreemdgaan is datgene wat er voor zorgt dat de uitkomsten op de vraag "bent u weleens vreemdgegaan" enorm verschillen.
Schuldgevoel dan?quote:Op maandag 29 september 2014 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schade? Je doet het toch zonder dat de ander het te weten komt.
Of heb je een grootgeschapen neger in gedachten?
Zelfbevrediging?quote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's zelbevrediging denk ik, dus dat mag... tenminste van mij wel![]()
al zou ik wel vreemd staan te kijken
Nou ja, met zo'n Pop in de weer zijn is toch een soort van zelfbevrediging?quote:Op maandag 29 september 2014 15:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfbevrediging?![]()
Ik zie Alien-seks.
Deisyy mss wel droogneuken of een opblaaspop.
Ze had het over de activiteit op het plaatje....dat wil niet zeggen dat degene waarmee de activiteit gepleegd wordt een pop is.quote:Op maandag 29 september 2014 15:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, met zo'n Pop in de weer zijn is toch een soort van zelfbevrediging?
Vreemd gaan kan je het niet noemen, een vibrator met armpjes en beentjes ofzo
Ah... tja, dan beb je wel een beetje aan het vreemd gaan denk ik...quote:Op maandag 29 september 2014 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze had het over de activiteit op het plaatje....dat wil niet zeggen dat degene waarmee de activiteit gepleegd wordt een pop is.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... tja, dan beb je wel een beetje aan het vreemd gaan denk ik...
wat een ongelovelijk zeikwijf van dat topic trouwens![]()
R&P / Irrationele gedachtes
quote:Ik vertrouw mijn vriend ook in die situatie dat hij niet vreemd zou gaan, omdat ik zeker weet dat hij het ook dan niet zal doen. Ik ben de enige in zijn leven met wie hij seks wil.
Dat vond ik ook wel een boute uitspraakquote:
quote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke schade? Het gaat over de situatie dat je er 100% zeker van bent dat je partner er niet achter komt. Hooguit dus morele schade.
Enig idee hoe het is als je er toch achter komt?quote:
De vraag was niet "zou je vreemd gaan als je partner er misschien achter kan komen".quote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
Enig idee hoe het is als je er toch achter komt?
Hoeveel vrijgezellen lopen hier rond .....quote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
Enig idee hoe het is als je er toch achter komt?
Ja, maar dat is de stelling niet, de stelling is juist als je er wel 100% zeker van bent (in werkelijkheid heb je die zekerheid natuurlijk nooitquote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef just me het volgende:
Het gaat over de situatie dat je er 100% zeker van bent dat je partner er niet achter komt... je kunt er nooit 100% zeker van zijn.
* just me heeft dus weer eens niet goed gelezen en te snel een reaktie gegevenquote:Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de stelling niet, de stelling is juist als je er wel 100% zeker van bent (in werkelijkheid heb je die zekerheid natuurlijk nooit)
kan inderdaad ook heel goed!quote:
50-50 ongeveer schat ik zo in?quote:Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel vrijgezellen lopen hier rond .....
Dat gebeurt mij nou nooitquote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef just me het volgende:
[..]
* just me heeft dus weer eens niet goed gelezen en te snel een reaktie gegeven
quote:Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
50-50 ongeveer schat ik zo in?
Ik ben er 1 van ... OK ik vul niets in voor de restquote:Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
50-50 ongeveer schat ik zo in?
Ik ben ook vrijgezel, maar dat heeft verder helemaal niets met wel of niet vreemdgaan te maken.quote:Op maandag 29 september 2014 15:56 schreef chufi het volgende:
Ik ben er 1 van ... OK ik vul niets in voor de rest
Nee want dat kan dan niet maar natuurlijk wel met een overspelige huisvrouw ...quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook vrijgezel, maar dat heeft verder helemaal niets met wel of niet vreemdgaan te maken.
Neuh. Zoals in elk subforum heb je de vaste posters en de vaste riedels over wat goed en fout is.quote:
oke, ik las hier en daar wat geanalyseer en werd wat kriebelig er vanquote:Op maandag 29 september 2014 16:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh. Zoals in elk subforum heb je de vaste posters en de vaste riedels over wat goed en fout is.
Vaak erg voorspelbaar. Daarnaast een hoop topics met een hoog "lief-dagboek gehalte".
Niks moet Voxs.. Je bent en blijft vrij in je doen en laten ...quote:Op maandag 29 september 2014 16:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
oke, ik las hier en daar wat geanalyseer en werd wat kriebelig er van
Vertel mij wat nieuws..quote:Op maandag 29 september 2014 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks moet Voxs.. Je bent en blijft vrij in je doen en laten ...
9 van de 10 topics zijn daar dan ook niet interessant en het tiende wordt wordt meestal weer verneukt door de usual suspects die als een dominee komen preken hoe anderen hun leven moeten invullen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
heb je last van beestjes?quote:Op maandag 29 september 2014 16:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah, mijn hapsnap rondklikken gaf me een vrij goede indruk dus.quote:Op maandag 29 september 2014 16:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
9 van de 10 topics zijn daar dan ook niet interessant en het tiende wordt wordt meestal weer verneukt door de usual suspects die als een dominee komen preken hoe anderen hun leven moeten invullen.
nee, die zijn liefquote:
Helaas , anders zou ik wel ff langskomen om de boel uit te rooien ..quote:Op maandag 29 september 2014 16:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
nee, die zijn lief
kriegelig..dat was het woord.
Nee. Niet.quote:Op maandag 29 september 2014 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas , anders zou ik wel ff langskomen om de boel uit te rooien ..
wil ik dit weten ?quote:Op maandag 29 september 2014 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf thuis en kom wel voor een andere reden
Maf figuurquote:Op maandag 29 september 2014 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan de direction aanpassen ..
Dat is de vraag ontwijken...quote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef just me het volgende:
Het gaat over de situatie dat je er 100% zeker van bent dat je partner er niet achter komt... je kunt er nooit 100% zeker van zijn.
We weten al wat je hebt ingevuld bij die poll.quote:Op maandag 29 september 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is de vraag ontwijken...![]()
Maar goed, je hoeft ook helemaal geen antwoord te geven, misschien zit ik ook
wel te liegen dat ik barst![]()
Weten jullie veel, misschien hang ik wel iedere avond in de touwenen wat dan nog?
Huh?quote:Op maandag 29 september 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent ondertussen die heracles vast ook tegengekomen.
Ben je het met Piet eens dat ik hem geen kutnewbie mag noemen?
Ik word gewoon niet goed van al dat zwart/wit denkenquote:Op maandag 29 september 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We weten al wat je hebt ingevuld bij die poll.![]()
Over polls gespoken....ik heb een onderwerp nodig voor een 40+ poll...ideas?
Stel hier eens vragen over:quote:Op maandag 29 september 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We weten al wat je hebt ingevuld bij die poll.![]()
Over polls gespoken....ik heb een onderwerp nodig voor een 40+ poll...ideas?
O, die jodokus die al die YT's.quote:Op maandag 29 september 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Top-5 van de dag. Paar postings boven de jouwe.
Is wel rijp, maar nog niet rot zo te zienquote:Op maandag 29 september 2014 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stel hier eens vragen over:
[ afbeelding ]
Maar wel 40+ en toch maar slechts 4 weken gerijpt.quote:Op maandag 29 september 2014 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Is wel rijp, maar nog niet rot zo te zien
Die gast heeft een account uit 2001, dus dan zou dit account mijn kloon moeten zijn.....omdat hij een account uit 2001 heeft mag ik hem van Piet geen kutnewbie noemen.quote:Op maandag 29 september 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die jodokus die al die YT's.
Heb je een nieuwe kloon aangemaakt?
Edammer 40+ appel?quote:Op maandag 29 september 2014 18:29 schreef FANN het volgende:
Ik dacht eerst dat het een appel was trouwens, maar het is dus kaas?
40+ is toch het vetgehalte ofzo?quote:Op maandag 29 september 2014 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel 40+ en toch maar slechts 4 weken gerijpt.
Dat kan helemaal niet...
KLB...quote:Op maandag 29 september 2014 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die gast heeft een account uit 2001, dus dan zou dit account mijn kloon moeten zijn.....omdat hij een account uit 2001 heeft mag ik hem van Piet geen kutnewbie noemen.
de buitenkant is wel aan het rottenquote:Op maandag 29 september 2014 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edammer 40+ appel?
Lijkt me heerlijk...
[ afbeelding ]
Minimaal 4 weken gerijpt....dat kan dan weer wel.quote:Op maandag 29 september 2014 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel 40+ en toch maar slechts 4 weken gerijpt.
Dat kan helemaal niet...
Daar lopen alleen kiddo's rond die in 2001 nog niet eens geboren waren, dus leg ik mijn dilemma liever voor aan ervaren oldbies zoals jullie....quote:
Ok, geen newbie, wel kut dan...quote:Op maandag 29 september 2014 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar lopen alleen kiddo's rond die in 2001 nog niet eens geboren waren, dus leg ik mijn dilemma liever voor aan ervaren oldbies zoals jullie....
dilemma's moet je op googelenquote:Op maandag 29 september 2014 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar lopen alleen kiddo's rond die in 2001 nog niet eens geboren waren, dus leg ik mijn dilemma liever voor aan ervaren oldbies zoals jullie....
Goochelen is jouw afdeling .quote:Op maandag 29 september 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dilemma's moet je op googelen![]()
<knip>
Ik zocht een onderwerp voor je Polquote:Op maandag 29 september 2014 18:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goochelen is jouw afdeling .![]()
4 vrouwen tegelijk is me ietsje teveel. 1 kan ik al niet handelen.
Je zal als echtgenoot ook de hele dag naast zo'n soepjurk met hoofdoek/sluier moeten lopen.quote:Op maandag 29 september 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Je trouwt, al gauw zie je de kilo's aankomen, met hoge snelheid gaat ze van een engel naar een KOE! Ze wordt ouder en ouder, dikker, lelijker, groter, zwaarder, smeriger. Wanneer ze tussen de 35-40 is, begin je als man al na te gaan denken, wat voor fout heb ik gemaakt?????? Wat heb ik gedaan :maf2: Ze is oud geworden en lelijk!! Ja duhhh, maar als man ga je dan zo erg schrikken, waar vele mannen dan dromen van een jong vrouwtjeVele koppels hebben ruzie puur omdat de man weleens opmerkingen maakt hoe oud zijn vrouw is geworden en dat hij naar iets anders opzoek gaat :maf: Naar mate mannen ouder worden, gaan ze er steeds beter uitzien tot een bepaalde leeftijd gaan ook zij afhaken :hihi: Dat zal rond de 55 zijn als ze goed voor zichzelf zorgen. De vrouw is dan naar de malle moeren en de man begint dan pas met zijn tour. Ik merk het nu al hoeveel mannen trouwen met een jongere vrouw, echt echt niet normaal meer, zovelen :wow: Laat staan de generatie die eraan komt, dat zijn de mannen die nu rond de 30 a 35 zijn en laat staan wij :maf2: Ik heb dan ook echt veel medelijden met de vrouwen die nu nog moeten trouwen of net getrouwd zijn, er komen hele GEKKE TIJDEN AAN :banana: En vele mannen gaan dan opeens verwijzen naar de Islam waar je als man recht hebt op maar liefst 4 VROUWEN! Al gauw zijn het dan hele vrome moslims die gebruik willen maken van hun rechten, precies wanneer het hen goed uitkomt! Daarbij is onze generatie beter geschoold dan de andere generaties en kun je er vanuitgaan dat zij echt van hun RECHTEN gebruik gaan maken, hmmmmmm
http://forums.marokko.nl/(...)an-vele-vrouwen.html
Mijn brein kan zo'n stuk tekst zonder alinea's niet aanquote:Op maandag 29 september 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Je trouwt, al gauw zie je de kilo's aankomen, met hoge snelheid gaat ze van een engel naar een KOE! Ze wordt ouder en ouder, dikker, lelijker, groter, zwaarder, smeriger. Wanneer ze tussen de 35-40 is, begin je als man al na te gaan denken, wat voor fout heb ik gemaakt?????? Wat heb ik gedaan :maf2: Ze is oud geworden en lelijk!! Ja duhhh, maar als man ga je dan zo erg schrikken, waar vele mannen dan dromen van een jong vrouwtjeVele koppels hebben ruzie puur omdat de man weleens opmerkingen maakt hoe oud zijn vrouw is geworden en dat hij naar iets anders opzoek gaat :maf: Naar mate mannen ouder worden, gaan ze er steeds beter uitzien tot een bepaalde leeftijd gaan ook zij afhaken :hihi: Dat zal rond de 55 zijn als ze goed voor zichzelf zorgen. De vrouw is dan naar de malle moeren en de man begint dan pas met zijn tour. Ik merk het nu al hoeveel mannen trouwen met een jongere vrouw, echt echt niet normaal meer, zovelen :wow: Laat staan de generatie die eraan komt, dat zijn de mannen die nu rond de 30 a 35 zijn en laat staan wij :maf2: Ik heb dan ook echt veel medelijden met de vrouwen die nu nog moeten trouwen of net getrouwd zijn, er komen hele GEKKE TIJDEN AAN :banana: En vele mannen gaan dan opeens verwijzen naar de Islam waar je als man recht hebt op maar liefst 4 VROUWEN! Al gauw zijn het dan hele vrome moslims die gebruik willen maken van hun rechten, precies wanneer het hen goed uitkomt! Daarbij is onze generatie beter geschoold dan de andere generaties en kun je er vanuitgaan dat zij echt van hun RECHTEN gebruik gaan maken, hmmmmmm
http://forums.marokko.nl/(...)an-vele-vrouwen.html
Is dit de samenvatting? Klopt geen hol van, het is meestal andersomquote:Op maandag 29 september 2014 18:41 schreef FANN het volgende:
Naar mate mannen ouder worden, gaan ze er steeds beter uitzien tot een bepaalde leeftijd gaan ook zij afhaken :hihi: Dat zal rond de 55 zijn als ze goed voor zichzelf zorgen. De vrouw is dan naar de malle moeren en de man begint dan pas met zijn tour.
Mew... die soepjurken zijn meestal gedwongen.. of eigenlijk min of meer altijd...quote:Op maandag 29 september 2014 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal als echtgenoot ook de hele dag naast zo'n soepjurk met hoofdoek/sluier moeten lopen.
Ik snap niet dat die vrouwen aan de man raken en ik snap die kerels niet dat ze er mee trouwen.
Eén is al te veel, laat staan vier stuks...
Vaak welquote:Op maandag 29 september 2014 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dit de samenvatting? Klopt geen hol van, het is meestal andersom
Wat een onzin, de meest moslimvrouwen kiezen er zelf voor om zichzelf helemaal te bedekken.quote:Op maandag 29 september 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mew... die soepjurken zijn meestal gedwongen.. of eigenlijk min of meer altijd...
Zelfs als ze beweren dat het vrijwillig is, is toch de druk van de familie en omgeving
dat ze zo'n ding aantrekken.
Geen mens gaat vrijwillig met 30 graden dik aangekleed naar buiten, geloof mij
nou, ik kan het weten
Denk je dat écht?quote:Op maandag 29 september 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, de meest moslimvrouwen kiezen er zelf voor om zichzelf helemaal te bedekken.
Dus jij denkt moslimvrouwen zich bedekken omdat hun mannen dat willen en niet omdat ze dat zelf willen vanuit hun geloofsovertuiging?quote:
Ja, dat denk ik, ik denk dat ze ook van heel kleins af aan wordt verteld dat je danquote:Op maandag 29 september 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij denkt moslimvrouwen zich bedekken omdat hun mannen dat willen en niet omdat ze dat zelf willen vanuit hun geloofsovertuiging?
Er zijn zat westerse vrouwen die met dat geloof mee gaan.quote:Op maandag 29 september 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik, ik denk dat ze ook van heel kleins af aan wordt verteld dat je dan
''een goede moslimvrouw'' bent, als je dat maar vaak genoeg hoort ga je het ook
geloven en dat het in de Koran staat dat het MOET, maar dat is ook maar hoe je
die zooi interpreteert natuurlijk, daar zijn ze geloof ik zelf niet eens over uit, onder elkaar
Maar hoe verklaar je dan da er genoeg Westerse vrouwen zijn die zich bekeren tot het moslimgeloof?quote:Op maandag 29 september 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik, ik denk dat ze ook van heel kleins af aan wordt verteld dat je dan
''een goede moslimvrouw'' bent, als je dat maar vaak genoeg hoort ga je het ook
geloven en dat het in de Koran staat dat het MOET, maar dat is ook maar hoe je
die zooi interpreteert natuurlijk, daar zijn ze geloof ik zelf niet eens over uit, onder elkaar
Ja, die zie je hier ookquote:Op maandag 29 september 2014 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn zat westerse vrouwen die met dat geloof mee gaan.
Ja, die gaan er in mee, zoals Soury net zei, worden verliefd op zo'n dude en willenquote:Op maandag 29 september 2014 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan da er genoeg Westerse vrouwen zijn die zich bekeren tot het moslimgeloof?
Die mannen hoeven helemaal niksquote:Op maandag 29 september 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
Als westerse man moet ik dan nog meer doen dan een jurk aan ?
Plus maakt het niet zo veel uit.quote:
Fann, er zijn ook Westerse vrouwen die zich bekeren zonder dat zij een moslimpartner hebben.quote:Op maandag 29 september 2014 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die gaan er in mee, zoals Soury net zei, worden verliefd op zo'n dude en willen
ook ''een goede moslimvrouw'' zijn denk ik...
Ah.. oké die voorbeelden ken ik eigenlijk niet, ik zie er hier wel eens eentje, om preciesquote:Op maandag 29 september 2014 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann, er zijn ook Westerse vrouwen die zich bekeren zonder dat zij een moslimpartner hebben.
Jij bedekt je lichaam toch ook.quote:Op maandag 29 september 2014 20:32 schreef FANN het volgende:
Maar eh.... ze zijn het onder elkaar ook niet eens eens hoor
Wat zegt de Koran van de boerka
De meeste moslims zijn het erover eens dat het dragen van een hoofddoek nodig is om een goede moslim te zijn. Het is een religieuze verplichting. Ze wijzen daarbij op teksten uit de Koran, het heilige boek van de moslims, en andere islamitische geschriften. In de Koran staat echter niet letterlijk dat een vrouw een hoofddoek of boerka moet dragen. Wel staan er enkele algemene teksten over kleding van vrouwen: vrouwen moeten zich buitenshuis bedekken. Maar hoeveel van het lichaam en gezicht nu exact bedekt moet zijn staat er niet. Daarover is dan ook veel discussie binnen de islam. Sommigen moslims vinden dat uit de Koranteksten blijkt dat een vrouw álles moet bedekken, haar gezicht en ogen, haar hele lichaam en haar handen. Anderen vinden dat zij alleen een hoofddoek hoeft te dragen. Weer anderen menen dat de hoofddoek helemaal niet nodig is om een goede moslim te zijn. In feite geeft de Koran dus een richtlijn, en laat de invulling aan de mensen over.
Er zijn ook Westerse vrouwen die zich bedekken zonder een bijsluiter te lezen ..quote:Op maandag 29 september 2014 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann, er zijn ook Westerse vrouwen die zich bekeren zonder dat zij een moslimpartner hebben.
Ja, daarom er staat in de Koran juist NIET dat het moet, maar dat argument gebruikenquote:
huh?quote:Op maandag 29 september 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn ook Westerse vrouwen die zich bedekken zonder een bijsluiter te lezen ..
Teksten kopiëren kan ik ookquote:Op maandag 29 september 2014 20:32 schreef FANN het volgende:
Maar eh.... ze zijn het onder elkaar ook niet eens eens hoor
Wat zegt de Koran van de boerka
De meeste moslims zijn het erover eens dat het dragen van een hoofddoek nodig is om een goede moslim te zijn. Het is een religieuze verplichting. Ze wijzen daarbij op teksten uit de Koran, het heilige boek van de moslims, en andere islamitische geschriften. In de Koran staat echter niet letterlijk dat een vrouw een hoofddoek of boerka moet dragen. Wel staan er enkele algemene teksten over kleding van vrouwen: vrouwen moeten zich buitenshuis bedekken. Maar hoeveel van het lichaam en gezicht nu exact bedekt moet zijn staat er niet. Daarover is dan ook veel discussie binnen de islam. Sommigen moslims vinden dat uit de Koranteksten blijkt dat een vrouw álles moet bedekken, haar gezicht en ogen, haar hele lichaam en haar handen. Anderen vinden dat zij alleen een hoofddoek hoeft te dragen. Weer anderen menen dat de hoofddoek helemaal niet nodig is om een goede moslim te zijn. In feite geeft de Koran dus een richtlijn, en laat de invulling aan de mensen over.
quote:In de Koran staat niet dat de vrouw een hoofddoek moet dragen, dus daarin is de vrouw vrij om een eigen keuze te maken
Dat valt niet te verklaren...quote:Op maandag 29 september 2014 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan da er genoeg Westerse vrouwen zijn die zich bekeren tot het moslimgeloof?
Ja dat bedoel ik ook!!!! Maar toch denken heel veel vrouwen dat het MOET, omdatquote:
Waarom niet?quote:
Net zoals niet te verklaren valt waarom mensen hun kinderen laten dopen, dat heeft alles met hun geloof te maken, zo ook het dragen van bedekkende kleding.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook!!!! Maar toch denken heel veel vrouwen dat het MOET, omdat
ze dat vertelt is.
Ben ik zo onduidelijk?
Jawel... ik had ook zomaar vliefd kunnen worden op Arie van de E.O., misschien hadquote:
Ja want er zijn vele moslims die niet zo streng zijn, sterker nog het is een beetje hip onder die meiden om zich te bedekken. Soms moet het niet éénsquote:Op maandag 29 september 2014 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook!!!! Maar toch denken heel veel vrouwen dat het MOET, omdat
ze dat vertelt is.
Ben ik zo onduidelijk?
Het is alleen te verklaren als je kickt op een onderdanige positie.quote:
Inderdaad, ook dat is ook niet te verklaren...quote:Op maandag 29 september 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zoals niet te verklaren valt waarom mensen hun kinderen laten dopen, dat heeft alles met hun geloof te maken, zo ook het dragen van bedekkende kleding.
Die dans ben ik ontsprongen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel... ik had ook zomaar vliefd kunnen worden op Arie van de E.O., misschien had
ik dan wel op zondag in de kerk gezeten, omdat hij me had weten te overtuigen dat
God bestond...
weinig kans..... maar toch
Ja, of omdat het irritatie op zou kunnen wekken bij ''hollanders'' maar dan zijn ze goed stomquote:Op maandag 29 september 2014 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja want er zijn vele moslims die niet zo streng zijn, sterker nog het is een beetje hip onder die meiden om zich te bedekken. Soms moet het niet ééns
Mijn moeder droeg ook een hoofddoek hoor.quote:Op maandag 29 september 2014 20:42 schreef drakin het volgende:
500 jaar geleden, of was het nou 800 jaar? Droegen Europese vrouwen ook een hoofddoek. stond nergens dat het moest, maar zonder hoofddoek was hier not done
Inmiddels zijn we 500 of 800 jaar verder en is men wijzer geworden in Europa...quote:Op maandag 29 september 2014 20:42 schreef drakin het volgende:
500 jaar geleden, of was het nou 800 jaar? Droegen Europese vrouwen ook een hoofddoek. stond nergens dat het moest, maar zonder hoofddoek was hier not done
Hoofddoek maakt niemand ene zak uit toch?quote:Op maandag 29 september 2014 20:42 schreef drakin het volgende:
Nee ze zijn hip. Ik heb er geen last van.quote:Op maandag 29 september 2014 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, of omdat het irritatie op zou kunnen wekken bij ''hollanders'' maar dan zijn ze goed stom
want dat lopen ze voor Piet Lul in die hitte met zo'n geval![]()
en dat zijn meestal hoofdoekjes, niet zo'n heel zwart gewaad, dat denk ik niet
Mijn moeder heeft wel zo'n doekje gehad vroeger, en mijn beppe droeg een regenkapjequote:Op maandag 29 september 2014 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder droeg ook een hoofddoek hoor.
Ik bedoel gewoon dat ze een beetje achter lopenquote:Op maandag 29 september 2014 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we 500 of 800 jaar verder en is men wijzer geworden in Europa...
quote:Op maandag 29 september 2014 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat ze een beetje achter lopen
Vanwege geloofsovertuiging? Nee toch?quote:Op maandag 29 september 2014 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft wel zo'n doekje gehad vroeger, en mijn beppe droeg een regenkapje
Letterlijk en figuurlijk, de man voorop...quote:Op maandag 29 september 2014 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat ze een beetje achter lopen
het zijn net nonnen eigenlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 20:46 schreef FANN het volgende:
Ik heb het over dit soort dingen hoor, dat noem ik een boerka, geen hoofddoekkie,
dat boeit niemand meer toch?![]()
[ afbeelding ]
Het blijft natuurlijk wel een raadsel wat er onder wordt gedragenquote:Op maandag 29 september 2014 20:46 schreef FANN het volgende:
Ik heb het over dit soort dingen hoor, dat noem ik een boerka, geen hoofddoekkie,
dat boeit niemand meer toch?![]()
[ afbeelding ]
dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 29 september 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een raadsel wat er onder wordt gedragen
Ik wil het niet weten...quote:Op maandag 29 september 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een raadsel wat er onder wordt gedragen
én Hut, wat vind jij d'r nou van?quote:Op maandag 29 september 2014 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
En weer gaat de spaar-rente omlaag.
Surinamequote:
Van spijkerstof denk ikquote:Op maandag 29 september 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn er ook UV bestendige Burkas? Scheelt een hoop wassen
quote:Op maandag 29 september 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn er ook UV bestendige Burkas? Scheelt een hoop wassen
Hiep, hiep, hieieieiep!quote:Op maandag 29 september 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oké![]()
daar hebben ze leuke kleurige hoofdoekkies dat wel
Ze geven des te meer uit aan lingeriequote:
Ja dat hoor je wel eens idd..quote:Op maandag 29 september 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze geven des te meer uit aan lingerie
Dat mag hier ook niet?quote:Op maandag 29 september 2014 20:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hier wordt ik niet opgewonden van
Paarlen voor de zwijnen...quote:Op maandag 29 september 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze geven des te meer uit aan lingerie
Je lijkt chufi welquote:
Racisme is mensenhaatquote:
Het gaat hier toch niet over racisme, maar over het wel of niet vrijwillig bedekken van moslimvrouwen.quote:
Godver Fannquote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is geen racisme, ik heb juist diep medelijden met die vrouwen
quote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij in de buurt nog niet doorgekregen blijkbaarquote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
Gezicht mag niet meer bedekt worden Chuf...
hier glipt er ook wel eens eentje tussendoorquote:Op maandag 29 september 2014 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij in de buurt nog niet doorgekregen blijkbaar
Jou moeder had vast geen hoofddoek omquote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
zucht......quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou moeder had vast geen hoofddoek om
Eens kijken of hij daar wel of geen doekjes om windt...quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij zoveel spaarcentjes dat je je daar druk over maakt?
Waarom zou hij dat niet hebben? Sjesus zegquote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, da's waar, misschien heeft Hut wel een miljoen, je weet het niet...quote:Op maandag 29 september 2014 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet hebben? Sjesus zeg
Dat dus.quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, da's waar, misschien heeft Hut wel een miljoen, je weet het niet...
Afgelopen maand 5K in de min...quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
If so, dan maakt de spaarrente je ook geen reet meer uit...quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, da's waar, misschien heeft Hut wel een miljoen, je weet het niet...
Nouuuuuuuuuu, dat weet ik nietquote:Op maandag 29 september 2014 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If so, dan maakt de spaarrente je ook geen reet meer uit...
Nee dat was in de weekquote:Op maandag 29 september 2014 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
JIj? ik dacht dat jij een uurloon had van 5K?
300 euroquote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Je sneren mag wel wat minder, jij kan niet in zijn portemonnee kijken. Gelukkig.quote:
sjezus, jij maakt er een sneer vanquote:Op maandag 29 september 2014 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je sneren mag wel wat minder, jij kan niet in zijn portemonnee kijken. Gelukkig.
Nee dat denk ik niet.quote:
Ja, maar de hoeveelheid boeit dan niet echt meer...quote:Op maandag 29 september 2014 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuu, dat weet ik nietkan je aardig wat rente vangen denk ik
ach ga toch weg, zo bedoelde ik het helemaal niet en dat weet je best,quote:
Die Hut is lekker makkelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ach ga toch weg, zo bedoelde ik het helemaal niet en dat weet je best,
heb ik helemaal geen zin in hoor dat gedoe van jou, zoek maar een ander
om mee te kibbelen...
Ik ga even de droger leeg halen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
wat lul je nou weer?![]()
Je moet en zal heh?
nah, doe maar dan...
Stierenvechten is niet oké neequote:Op maandag 29 september 2014 21:22 schreef chufi het volgende:
Maar .... Stierenvechten is niet OK, maar een docu over het afschieten van een koe en het verwerken van het vlees kan wel en dat zelfs bij de EO ...
Welke hond? Ohhh wil je me kwetsen hahaha hihi..quote:Op maandag 29 september 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeet niet om de hond er in te stoppen.
Willen kwetsen op een forum?quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke hond? Ohhh wil je me kwetsen hahaha hihi..
Daar proberen ze Soury te hypnotiseren , maar lukt nog niet echt ..quote:Op maandag 29 september 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Willen kwetsen op een forum?![]()
Je zit nog in je Utopia-modus.
Oh je lult maar wat dus. Waar gaat het overquote:Op maandag 29 september 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Willen kwetsen op een forum?![]()
Je zit nog in je Utopia-modus.
Gquote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar proberen ze Soury te hypnotiseren , maar lukt nog niet echt ..
Gaat niet werken ik geloof er niet in.quote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar proberen ze Soury te hypnotiseren , maar lukt nog niet echt ..
Smakeloze sneren uitgedeeld door onvrijwillige boerkadraagsters die een te lage spaarrente hebben.quote:
Oh die.quote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Smakeloze sneren uitgedeeld door onvrijwillige boerkadraagsters die een te lage spaarrente hebben.
Zag ik jou nou ergens met Tong kibbelen in een voetbaltopic?quote:Op maandag 29 september 2014 21:16 schreef FANN het volgende:
zoek maar een ander
om mee te kibbelen...
Je probeert dr echt op de voet te volgen...quote:Op maandag 29 september 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag ik jou nou ergens met Tong kibbelen in een voetbaltopic?
Iedereen verdient een eigen stalker!quote:Op maandag 29 september 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je probeert dr echt op de voet te volgen...
Neeeeeee, was geen kibbelenquote:Op maandag 29 september 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag ik jou nou ergens met Tong kibbelen in een voetbaltopic?
In Real live ja OK , maar dan op een forum ...quote:Op maandag 29 september 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedereen verdient een eigen stalker!
Anders hoor je er niet bij.
In Real live lijkt me nog erger dan op een forumquote:Op maandag 29 september 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
In Real live ja OK , maar dan op een forum ...
Zat je in het cafe?quote:Op maandag 29 september 2014 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeee, was geen kibbelen![]()
ik heb ondertussen maar een koppie thee gezet
Kloptquote:Op maandag 29 september 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
In Real live lijkt me nog erger dan op een forum
quote:Op maandag 29 september 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
ik ga mijn koppie thee drinken en film kijken, dit is té sneu
![]()
toedeledokie...
Ook jij hebt recht op je eigen forumstalker.quote:Op maandag 29 september 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
In Real live ja OK , maar dan op een forum ...
Maar morgen werk ik weerquote:Op maandag 29 september 2014 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook jij hebt recht op je eigen forumstalker.
Ik zal een oproepje voor je plaatsen.
Ik vermoed geen single Malt Wisky's zoals MM in zn huisje dronkquote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
voor vandaag wel![]()
nu lekker in mijn kabouterhuisje
ik vermout, jij vermoutquote:Op maandag 29 september 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed geen single Malt Wisky's zoals MM in zn huisje dronk
Heb jij een stalk mailtje van KT gehad >?quote:Op maandag 29 september 2014 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vermout, jij vermout![]()
geen drank hiero, wel goede bedden!
wat vermout jij?quote:Op maandag 29 september 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij een stalk mailtje van KT gehad >?
Ik vermout alleen dat ik wederom een stommeling ben, weer vergeten om mijn bed op te makenquote:Op maandag 29 september 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij vast wel !! Maar meer om hem te blijven stalken
Maar alleen kruip je ook in een onopgemaakt bed .. Ik wel iig ..quote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vermout alleen dat ik wederom een stommeling ben, weer vergeten om mijn bed op te maken
Maak jij dagelijks je bed op?quote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vermout alleen dat ik wederom een stommeling ben, weer vergeten om mijn bed op te maken
Ik had mijn bed afgehaald om te verschonen maar ja.... het is niet de 1e keer dat ik dan vergeet om mijn bed weer op te makenquote:
Daar heb ik een huishoudster voor. Hele handige uitvinding!quote:Op maandag 29 september 2014 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had mijn bed afgehaald om te verschonen maar ja.... het is niet de 1e keer dat ik dan vergeet om mijn bed weer op te maken
Ik kan het zelluf welquote:Op maandag 29 september 2014 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar heb ik een huishoudster voor. Hele handige uitvinding!
Wat kosten die tegenwoordig ?quote:Op maandag 29 september 2014 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar heb ik een huishoudster voor. Hele handige uitvinding!
www.helpling.nlquote:
wat doet ze dáár allemaal voor?quote:Op maandag 29 september 2014 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die van mij 2 tientjes per uur.
Maak dat de kat wijsquote:
Als je kunt kijken ken je dezequote:Op maandag 29 september 2014 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijstijd om het bed te gaan opmaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |