Amerikanen...quote:
Dat verklaart een hoop.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 13:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet zo shyIk doe het wel ff voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je geen andere medicijnen krijgen?quote:Op maandag 29 september 2014 14:03 schreef FANN het volgende:
Klote Proteksol, nog steeds nergens contact te krijgen, ING gaat ze een brief
sturen, maar denk weinig kans dat het helpt...
Kan ik gewoon niet uitstaan![]()
Maar ja...
Zal ik ze een dreigbrief sturen?quote:Op maandag 29 september 2014 14:03 schreef FANN het volgende:
Klote Proteksol, nog steeds nergens contact te krijgen, ING gaat ze een brief
sturen, maar denk weinig kans dat het helpt...
Kan ik gewoon niet uitstaan![]()
Maar ja...
quote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je geen andere medicijnen krijgen?
Dat gaat ING doenquote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik ze een dreigbrief sturen?
Om in de top-25 te komen van snelste topics in deze reeks moet het toch echt binnen 4 en half uur gaan.quote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Wat krijgen we nu?
Topic die binnen 12 uur gesloten worden?
Doe ff normaal, ja...
Iedere keer als ik aanbied om brieven te schrijven, dan word ik afgewezen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat gaat ING doentenminste, 'soort van''
Nah... het helpt toch niet, ik heb net weer een email gestuurd, de laatste denk ik en danquote:Op maandag 29 september 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedere keer als ik aanbied om brieven te schrijven, dan word ik afgewezen.
Ik ga nu in een hoekje zitten huilen.
Het nadeel van e-mails is dat je er geen poeder in kan doen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... het helpt toch niet, ik heb net weer een email gestuurd, de laatste denk ik en dan
geef ik het op...
Failliete bedrijven lezen hun post niet...quote:Op maandag 29 september 2014 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... het helpt toch niet, ik heb net weer een email gestuurd, de laatste denk ik en dan
geef ik het op...
quote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het nadeel van e-mails is dat je er geen poeder in kan doen.
ja, jammerquote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Failliete bedrijven lezen hun post niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |