abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145024006
Dit eurol team heeft al vrij veel shows gedaan... En ik heb ze ook live gezien.. Ook weer met een dranghekjes maar niet zoals in haaksbergen aan alle kanten publiek maar aan een kant, wel een stuk veiliger maar even goed in mijn ogen niet veilig genoeg. Zelfs ik vond het vrij gevaarlijk terwijl ik zelf aan (hobby) motorcross doe :') Maar ja wat is nou veilig? Noem je autos in het verkeer ook veilig? Beetje zielig dat de mensen de gemeente de schuld geven en meteen alles willen verbieden.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Spellchecker maandag 29 september 2014 @ 17:05:56 #177
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145024603
http://www.telegraaf.nl/b(...)erzorgde_show__.html

quote:
De fataal afgelopen stuntshow van zondag in Haaksbergen is verzorgd door het familiebedrijf King on Wheels uit Vijfhuizen. Bij dit bedrijf werken vader, moeder, dochter, een zoon en enkele andere stuntrijders. De monstertruck waarmee het ongeluk gebeurde, is volgens de website van King on Wheels het spektakelstuk van de show MonsterMania, die op tal van plekken in het land te zien is geweest.
Eurol, een bedrijf in smeermiddelen, is sponsor van het stuntteam. Op de website van het bedrijf is maandag een steunbetuiging aan de slachtoffers geplaatst. Eurol laat weten „het verdere onderzoek naar de toedracht van de zaak” af te wachten.
King on Wheels treedt in voorjaar en zomer bijna elke zaterdag op. De stunt waarbij de pick-uptruck van 1500 pk over autowrakken rijdt, is telkens het sluitstuk van de voorstelling. Zondag kwam de monstertruck, bestuurd door de vader, scheef te hangen. Het gevaarte reed daarna rechtdoor het publiek in, in plaats van af te remmen.
  maandag 29 september 2014 @ 17:08:40 #178
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_145024691
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:47 schreef DieselTank het volgende:
Maar ja wat is nou veilig? Noem je autos in het verkeer ook veilig? Beetje zielig dat de mensen de gemeente de schuld geven en meteen alles willen verbieden.
Nou ja. In het wegverkeer zijn er ontzettend veel regels en richtlijnen met het oog op de veiligheid. Om een voorbeeld te geven, bij wegwerkzaamheden zal de wegbeheerder eisen dat de aannemer werkt conform landelijke richtlijnen. En ook met het oog op de arbo moet hij voorzien in een veilige werkplek. Zonder er nu te diep op in te gaan, kan men dan bijvoorbeeld een botsabsorber met verdrijfpijl verplicht stellen. En die moet dan - afhankelijk van de weg - op een minimale afstand worden neergezet, voorafgaand aan het werkvak. De jaren '70 met een simpel schrikhek en een onverlichte pijl zijn echt voorbij. En ondanks al deze veiligheidsmaatregelen is wegwerker nog altijd een ontzettend gevaarlijk beroep. Auto's in het verkeer zijn niet veilig. Nooit geweest ook.

Er zijn kortom ontzettend strenge richtlijnen ten aanzien van verkeersveiligheid in situaties waarbij er sprake is van een serieus risico op een aanrijding. Ik vind het persoonlijk volstrekt onaanvaardbaar dat het dan blijkbaar geen enkel bezwaar is om met enorm zware voertuigen - 1500 pk - rakelings langs het publiek te sjeezen vanuit allerlei verschillende richtingen. Dat is bizar. En als je als gemeente daarmee akkoord gaat, heb ik ook ernstige bedenkingen of bijvoorbeeld het toetsen van verkeersveiligheid bij werk in uitvoering en handhaving van richtlijnen wel voldoende wordt gedaan. Want van enig veiligheidsbewustzijn lijkt mij amper sprake als je een evenement op deze wijze toestaat.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 29 september 2014 @ 17:08:54 #179
433122 hetishierstil
Ik ga geen discussies aan
pi_145024703
Je bent toch ook een idioot om naar dat soort onzin te gaan kijken...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 september 2014 @ 17:10:41 #180
163650 Greys
pi_145024753
quote:
Da's een raar stukje in de Telegraaf, want hij reed niet 'rechtdoor' na de wrakken. Alles behalve, zelfs. Of ik lees/begrijp die zin verkeerd, kan ook. Maar ik vind het raar klinken :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Spellchecker maandag 29 september 2014 @ 17:13:16 #181
197773 crew  maily
pi_145024835
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's een raar stukje in de Telegraaf, want hij reed niet 'rechtdoor' na de wrakken. Alles behalve, zelfs. Of ik lees/begrijp die zin verkeerd, kan ook. Maar ik vind het raar klinken :@
Hij had blijkbaar net vóór die tent moeten stoppen als ik het goed lees ....
Toen ik het filmpje gezien had dacht ik dat hij de bocht gemist had .....
pi_145024873
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:08 schreef hetishierstil het volgende:
Kwam deze foto net tegen op NU.nl en vond hem wel als reactie op jouw post passen:

maandag 29 september 2014 @ 17:20:35 #183
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_145025011
quote:
Alsof je dat a la minuut kunt inschatten als je daar met moeder de vrouw en zoonlief aan het winkelen bent.

Schuldigen:
1. De gemeente. Zij hadden nooit een vergunning mogen verstrekken
2. De organisatie. Zij hadden zich aan de richtlijnen moeten houden
3. De chauffeur. Als het geen technisch mankement was, is het een onvergeeflijke fout.
  Spellchecker maandag 29 september 2014 @ 17:23:29 #184
197773 crew  maily
pi_145025081
quote:
Kan me voorstellen dat kinderen dat geweldig vinden om te zien; en als je dan toch in de buurt woont .....
pi_145025610
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:42 schreef agter het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)uk-monstertruck.html

[..]

Bah, wat verschrikkelijk zeg.
Kan ik me goed voorstellen,en vooral dat '' Hij heeft een kindje onder de wielen gezien''
heb ik namelijk ook jaren geleden bij een ongeluk in Apeldoorn zag een vrachtwagen met onder 1 van de wielen benen, nou dat blijft echt op je netvlies staan hoor. ;(
  maandag 29 september 2014 @ 18:17:32 #186
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_145026489
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Subjectief geneuzel, meestal verlopen dit soort monstertruck zaken goed.

Als je nu een beetje statistiek kan lezen dan zou je weten dat deze mensen niet voor hun dood gevraagd hebben ofzo.
Pardon?

Dat neemt niet weg dat meeste mensen die daar stonden, inclusief ouders met hun kinderen waarbij ik naar de ouders kijk die verantwoordelijk zijn een risico analyse hadden van een garnaal.

'Meestal' is een leuk woord. Want ieder weldenkend mens had in één oogopslag kunnen zien dat dit in eerste instantie onverantwoord was.

De organisatie, de gemeente betreft de vergunning, de (na)controle en de dienstdoende veiligheidsmensen zoals de politie hebben in dit geval gefaald. Evenals het screenen van de organisatie en de dienstdoende bestuurder van het voertuig.

Dat gezegd hebbende: (zie mijn post 70, p3.)
Mensen hebben ook hun eigen verantwoordelijkheid. Maar het volk is zo goedgelovig dat 'alles wel goed zal komen'- mentaliteit erin zit met alle gevolgen van dien.

Zelf inschatten van risico's, anticiperend gedrag, ruimtelijk inzicht en een defensieve houding heeft mij in het leven al voor vele ongelukken behoed.
pi_145026521
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:42 schreef agter het volgende:
Een 73-jarige vrouw overleed zondagavond in het ziekenhuis aan haar verwondingen.
Dat maakt het iets minder erg. :@
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_145026898
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:19 schreef superniger het volgende:

[..]

Dat maakt het iets minder erg. :@
:@ _O-
pi_145027333
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 18:17 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

'Meestal' is een leuk woord. Want ieder weldenkend mens had in één oogopslag kunnen zien dat dit in eerste instantie onverantwoord was.

Pardon?

Alleen maar onweldenkende mensen daar, zowel publiek, als de verschillende organisaties en gemeente?

Begrijp mij gerust verkeerd want mij verbaasde het hek en die 10 meter (als het al zoveel is) maar om op deze manier mensen te veroordelen gaat behoorlijk ver. Je zou met dit laatste in het achterhoofd verwachten dat ook jij daar in het publiek had kunnen staan
pi_145027359
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 18:17 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Pardon?

Dat neemt niet weg dat meeste mensen die daar stonden, inclusief ouders met hun kinderen waarbij ik naar de ouders kijk die verantwoordelijk zijn een risico analyse hadden van een garnaal.

De organisatie, de gemeente betreft de vergunning, de (na)controle en de dienstdoende veiligheidsmensen zoals de politie hebben in dit geval gefaald. Evenals het screenen van de organisatie en de dienstdoende bestuurder van het voertuig.

Dat gezegd hebbende: (zie mijn post 70, p3.)
Mensen hebben ook hun eigen verantwoordelijkheid. Maar het volk is zo goedgelovig dat 'alles wel goed zal komen'- mentaliteit erin zit met alle gevolgen van dien.

Zelf inschatten van risico's, anticiperend gedrag, ruimtelijk inzicht en een defensieve houding heeft mij in het leven al voor vele ongelukken behoed.
Leuk, maar er zijn nu eenmaal ook mensen die wat meer dan een burgerlijk saai en risicoloos leventje willen.
  maandag 29 september 2014 @ 18:55:53 #191
434872 10minuteman
pi_145027681
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 18:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Pardon?

Alleen maar onweldenkende mensen daar, zowel publiek, als de verschillende organisaties en gemeente?

Begrijp mij gerust verkeerd want mij verbaasde het hek en die 10 meter (als het al zoveel is) maar om op deze manier mensen te veroordelen gaat behoorlijk ver. Je zou met dit laatste in het achterhoofd verwachten dat ook jij daar in het publiek had kunnen staan
Ja, en nu? Lees mijn reactie nog eens, mr, Funny.

Ik stond daar niet tussen omdat ik wel een greintje verstand hebt en niet aan dit soort ongein mee doe.

Ik heb totaal geen medelijden. Het zijn schapen, schapen volgen ook elkaar. Enigste wat triest is dat kinderen door de onwetendheid van de volwassenen gewond zijn geraakt of zelfs zijn overleden aan dit ongeluk.

Verder is je reactie compleet nutteloos en niet inhoudelijk.
  maandag 29 september 2014 @ 18:56:46 #192
434872 10minuteman
pi_145027716
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Leuk, maar er zijn nu eenmaal ook mensen die wat meer dan een burgerlijk saai en risicoloos leventje willen.
Leuk, een inhoudelijke reactie zou fijn dan een KLB-er die hier tijd zit te verdoen met aanvallen.
pi_145027735
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 18:56 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Leuk, een inhoudelijke reactie zou fijn dan een KLB-er die hier tijd zit te verdoen met aanvallen.
Aanval?

Ik constateer gewoon iets.
pi_145027763
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja want met zijn allen achter een hekje naar 'spektakel' kijken is totaal niet burgerlijk.
  maandag 29 september 2014 @ 18:58:22 #195
434872 10minuteman
pi_145027782
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Aanval?

Ik constateer gewoon iets.
Iets zeg me dat ik beter niet op dit soort dingen moet ingaan.
pi_145027855
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 18:58 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Iets zeg me dat ik beter niet op dit soort dingen moet ingaan.
Iets zegt me dat je aan het trollen bent en dat je er niet tegen kan als iemand een andere mening heeft.
pi_145028032
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 18:55 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Ja, en nu? Lees mijn reactie nog eens, mr, Funny.

Ik stond daar niet tussen omdat ik wel een greintje verstand hebt en niet aan dit soort ongein mee doe.

Ik heb totaal geen medelijden. Het zijn schapen, schapen volgen ook elkaar. Enigste wat triest is dat kinderen door de onwetendheid van de volwassenen gewond zijn geraakt of zelfs zijn overleden aan dit ongeluk.

Verder is je reactie compleet nutteloos en niet inhoudelijk.
Je schoffeert en door je tunnelvisie gooi je het maar onder de noemer 'schapen'. En dat je totaal geen medelijden hebt, zegt meer iets over jou dan het onverstandige naïeve gedrag van anderen.
  maandag 29 september 2014 @ 19:11:28 #198
434872 10minuteman
pi_145028297
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Iets zegt me dat je aan het trollen bent en dat je er niet tegen kan als iemand een andere mening heeft.
Het is klaar met je. Ignored. :)
  maandag 29 september 2014 @ 19:12:54 #199
434872 10minuteman
pi_145028347
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 19:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je schoffeert en door je tunnelvisie gooi je het maar onder de noemer 'schapen'. En dat je totaal geen medelijden hebt, zegt meer iets over jou dan het onverstandige naïeve gedrag van anderen.
Nee. Jij begrijpt het gewoon niet. Of ben jij ook zo'n Jantje die alles maar lekker gaat afschuiven? Ik zeg dat mensen ook hun eigen verantwoordelijkheid hebben.
pi_145028394
_O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')