Ik bedoel maar.quote:Op maandag 29 september 2014 14:10 schreef superniger het volgende:
[..]
De echte intellectuelen gaan naar de Kuip op zondag.
De bios is wel lekker rustig op zondag inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2014 14:10 schreef superniger het volgende:
[..]
De echte intellectuelen gaan naar de Kuip op zondag.
Dare to disagree. Snap je redenering, en eigenlijk ben ik het er persoonlijk ook grotendeels mee eens. Omdie reden ben ik zelf ook nooit zo gek op van die massale evenementen. Gewoon omdat ik geen zin heb om in een menigte te staan en niet weg te kunnen.quote:
Het wordt overal georganiseerd. Google maar. Van Wassenaar tot de Uithof tot Rotterdam.quote:Op maandag 29 september 2014 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij komen er niet de meest heldere lichten op dit soort pulp af. Hell, volgens mij is het zelfs maar in een heel beperkt deel van Nederland populair. Daar waar bijvoorbeeld zoiets als de zwarte cross ook populair is. Maar was het nou wel of niet de achterhoek?
Klopt. Zeker geen sporadisch evenement dit. Is al vaak gehouden door heel het land, ik zie er vaak bordjes van ook.quote:Op maandag 29 september 2014 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt overal georganiseerd. Google maar. Van Wassenaar tot de Uithof tot Rotterdam.
Dat zal nu ook wel afgelopen zijn dan nu er weer tig veiligheidsmaatregelen worden verzonnen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Klopt. Zeker geen sporadisch evenement dit. Is al vaak gehouden door heel het land, ik zie er vaak bordjes van ook.
Heeft niets te maken met heldere lichten of niet.
Wat heeft dit nou met dit topic te maken?quote:Op maandag 29 september 2014 14:26 schreef Mani89 het volgende:
In Amerika staat dit ook bekend als redneck vermaak nummer 1, samen met Nascar enzo. Er zullen dus inderdaad niet de meest verfijnde mensen op af komen.
Haaksbergen ligt in Twente/Overijssel.quote:Op maandag 29 september 2014 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij komen er niet de meest heldere lichten op dit soort pulp af. Hell, volgens mij is het zelfs maar in een heel beperkt deel van Nederland populair. Daar waar bijvoorbeeld zoiets als de zwarte cross ook populair is. Maar was het nou wel of niet de achterhoek?
Die maatregelen zijn er altijd al geweest.quote:Op maandag 29 september 2014 14:24 schreef Caland het volgende:
Dat zal nu ook wel afgelopen zijn dan nu er weer tig veiligheidsmaatregelen worden verzonnen.
Het zou verklaren waarom er mensen met hun kinderwagens op de eerste rij gaan staan.quote:Op maandag 29 september 2014 14:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met dit topic te maken?
Honey Boobooquote:Op maandag 29 september 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zou verklaren waarom er mensen met hun kinderwagens op de eerste rij gaan staan.
Wat een ontzéttende onzin Mani en je weet het.quote:Op maandag 29 september 2014 14:26 schreef Mani89 het volgende:
In Amerika staat dit ook bekend als redneck vermaak nummer 1, samen met Nascar enzo. Er zullen dus inderdaad niet de meest verfijnde mensen op af komen.
Veel kinderen vinden het leuk, niet de meest verfijnde mensen dus.quote:Op maandag 29 september 2014 14:26 schreef Mani89 het volgende:
Ja en? En bij intellectuele mensen was dit nooit gebeurt? Dit is toch totaal niet relevant.quote:Op maandag 29 september 2014 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou je kunnen afvragen of die met hun kinderwagen in de rijrichting van zo'n truck gaan staan.quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
En bij intellectuele mensen was dit nooit gebeurt?
Kom op zeg, je gaat er toch niet vanuit dat er iets mis gaat als je daar staat, of je nou nerd of aso bentquote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zou je kunnen afvragen of die met hun kinderwagen in de rijrichting van zo'n truck gaan staan.
Dus dat. Wat een onzin.quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kom op zeg, je gaat er toch niet vanuit dat er iets mis gaat als je daar staat, of je nou nerd of aso bent
Dat geloof ik allemaal wel, maar het is toch algemeen bekend dat dit soort evenementen een bepaald soort volk aantrekt, wat voor mij ook weer verklaard waarom er mensen met kinderwagens achter een hekje naar een auto van 100.000 kilo gaan kijken. Dan ben je niet helemaal lekker eerlijk gezegd.quote:Op maandag 29 september 2014 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een ontzéttende onzin Mani en je weet het.
Veel kinderen zijn bijvoorbeeld ook gek op dit soort grote auto's, 'verfijnd' of niet. De ouders hoeven er niet eens zelf van te houden om hun kind een plezier te doen door even te gaan kijken als het in je dorp wordt georganiseerd.
Nee, echt niet?quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kom op zeg, je gaat er toch niet vanuit dat er iets mis gaat als je daar staat, of je nou nerd of aso bent
Als jij daar staat denk je niet even bij jezelf 'goh, als hij uit de bocht vliegt houdt dit hekje ook niet echt wat tegen'? Betekent niet dat je gelijk bibberend op zolder moet gaan zitten, want er zijn wel vaker van dat soort momenten dat je denkt 'oeh, dit kan weleens lelijk mis gaan', en 999 vd 1000x gaat het dan goed. Nu niet.quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als je ook maar een klein beetje verstand in je kop hebt dan ga je ergens anders staan.quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hoe weet je van te voren dan hoe die auto auto gaat rijden? En als je daar dan al staat ben je echt niet zo snel de menigte uit, of je dan een IQ van een fruitvlieg of Einstein hebt.quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je ook maar een klein beetje verstand in je kop hebt dan ga je ergens anders staan.
Ja tuurlijk, maar mensen gaan er niet vanuit dat het misgaat, maar wat je zegt, 999 gaat het goed....quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij daar staat denk je niet even bij jezelf 'goh, als hij uit de bocht vliegt houdt dit hekje ook niet echt wat tegen'? Betekent niet dat je gelijk bibberend op zolder moet gaan zitten, want er zijn wel vaker van dat soort momenten dat je denkt 'oeh, dit kan weleens lelijk mis gaan', en 999 vd 1000x gaat het dan goed. Nu niet.
Wat een onzin. En dan nog, dus? Maakt dat het minder erg?quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal wel, maar het is toch algemeen bekend dat dit soort evenementen een bepaald soort volk aantrekt, wat voor mij ook weer verklaard waarom er mensen met kinderwagens achter een hekje naar een auto van 100.000 kilo gaan kijken. Dan ben je niet helemaal lekker eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |