De stofzuiger heb ik al en de powerplus die valt blijkbaar al af.quote:Op maandag 29 september 2014 10:30 schreef Pfooh het volgende:
Je hebt speciaal een oude stofzuiger gekocht, en je wilt speciaal een aanvullende ketel kopen? Waarom dan niet gewoon in 1 keer een goedkope stofzuiger gekocht?
Kijk eens naar iets als dit:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)og/9200000025082223/
of
http://www.stofzuigerstor(...)werplus-pow0343.html
Ehmr ik niet snappen. Die karcher pot is juist bedoeld om van je "normale" stofzuiger een nat/droog bouw stofzuiger te maken.quote:Op maandag 29 september 2014 10:58 schreef usernaamvergeten het volgende:
Gewone stofzuiger past niet op jouw apparaten. Kijk even rond op marktplaats voor een tweedehands Protool bouwstofzuiger o.i.d., na de verbouwing kan je het ding toch weer verkopen. Stofvrij werken is erg prettig en zeker een must bij een verbouwing van zo'n kaliber. Lijkt mij niet handig om nu al te bezuinigen op de stofafzuiging, is waarschijnlijk een schijntje op de totale verbouwing.
Ik doe niet voor niets de verbouwing zelf en dan is 140 euro toch wel weer een flinke smak geld. ik zal er eens over nadenken maar liever een goedkoper (en betrouwbaar) alternatief.quote:Op maandag 29 september 2014 13:00 schreef bluemoon23 het volgende:
Precies, ik heb ook zo,n karcher.
Waterstofzuiger alles kun je ermee, die van mij heeft gelukkig wel een kabel van een meter of 8.
http://www.toolstation.nl(...)ger/d40/sd550/p30494
Nee, ik heb een Karcher van 6 tientjes en die heeft een 5 maanden durende verbouwing overleeft. En wordt nu nog steeds dagelijks gebruikt.quote:Op maandag 29 september 2014 16:18 schreef Deetch het volgende:
Mijn Miele stofzuiger is betrouwbaar gebleken bij alles wat ik er tot nu toe mee heb uitgehaald en in combinatie met die karcher pot lijkt me dat beter dan een bouwstofzuiger van 5 tientjes, is men het daar mee eens?
Als je een jaren 30 huis compleet wilt aanpakken, dan kom je nog wel voor leuke verrassingen te staan.quote:Op maandag 29 september 2014 16:16 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik doe niet voor niets de verbouwing zelf en dan is 140 euro toch wel weer een flinke smak geld. ik zal er eens over nadenken maar liever een goedkoper (en betrouwbaar) alternatief.
die karcher van radboulie kost 75 euro bij hornbach. heeft bij mij 2 jaar en eeen hele hooop stof en puin overleefd.quote:Op maandag 29 september 2014 16:18 schreef Deetch het volgende:
Mijn Miele stofzuiger is betrouwbaar gebleken bij alles wat ik er tot nu toe mee heb uitgehaald en in combinatie met die karcher pot lijkt me dat beter dan een bouwstofzuiger van 5 tientjes, is men het daar mee eens?
Groningen jeweetzquote:Op maandag 29 september 2014 17:31 schreef hottentot het volgende:
Welke regio TS? Ik heb nog een bijna niet gebruikte 2 jaar oude Karcher stofzuiger staan.
(in de opslag 20 km verderop dus weet even niet het type)
LOL,quote:
Als je gaat verbouwen en je vind 140 euro voor een bouwstofzuiger al teveel geld dan weet ik al wat voor prutswerk het gaat worden.quote:Op maandag 29 september 2014 16:16 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik doe niet voor niets de verbouwing zelf en dan is 140 euro toch wel weer een flinke smak geld. ik zal er eens over nadenken maar liever een goedkoper (en betrouwbaar) alternatief.
Dat is dan wel één van de kleinere bedragenquote:Op maandag 29 september 2014 19:14 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als je een jaren 30 huis compleet wilt aanpakken, dan kom je nog wel voor leuke verrassingen te staan.
Dan is ¤140 voor een stofzuiger wel een van de goedkoopste dingen van die verbouwing.
Da's veeeeeels te duuuuuurquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat is dan wel één van de kleinere bedragen![]()
Zou wel direct kijken naar een stofzuiger waar je de stekker van je sleuvenfrees of zaagtafel e.d. ook in kunt steken. Zodat de stofzuiger automatisch gaat lopen wanneer je het apparaat gaat gebruiken.
Niks is idealer dan dat
B-merken hoeven helemaal niet duur te zijn; en presteren voor een doe het zelver vaak al meer dan voldoendequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:17 schreef butorol het volgende:
[..]
Da's veeeeeels te duuuuuur
TS lijkt mij beetje type die eigenlijk mlcp leidingen te duur vind en koppelingen en perstang. TS koopt dan liever een paar tuinslangen van de action en legt daarmee zijn leidingwerk. Want ts denkt, veels te duur, dit werkt ook en komt toch in de muren/vloer.
Echt dit soort mensen moeten een grote sticker op hun huis krijgen "pas op prutser aan het werk geweest"
quote:Deze Eurom FORCE 1420S is een industriële krachtpatser met een hoge zuigkracht. Zowel water als vuil worden moeiteloos door de 1420S opgezogen. De Eurom FORCE leent zich uitstekend voor gebruik in garages, horecagelegenheden en kantoorruimtes. De nat/droog stofzuiger is uitgevoerd met handige zwenkwieltjes, zodat hij je overal volgt. De 1420S is ook een geschikte stofzuiger voor fijnstof zoals kalk en cementstof. Dankzij het stopcontact kent de machine een zogenaamde auto-start: als je een apparaat aanlsuit zal de stofzuiger automatisch inschakelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |