SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 25-9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekacties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, jammer dat we de originele foto moeten hebben...shit, want ik denk echt dat er iets staatquote:Op maandag 29 september 2014 01:02 schreef Perico het volgende:
We gaan door, want, we moeten verder.
maar niet duidelijk genoeg...![]()
en dit topic kan wel doodbloeden, maar toch denk ik dat er om de zoveel tijd wel weer iets nieuws bijkomt....effe nog...zo `n grote zaak als dit, is niet 1 keer afgelopen.....![]()
Taboe's zijn geen letterlijk verboden woorden. Dat gaat tegenwoordig subtieler. Niemand zal openlijk zeggen dat je ergens niet over mag praten. Ook bij die orgaanhandel van jou niet. Toch noem jij het een taboe, iets waar anderen omheen draaien, er maar liever niet over praten enz. Jij hebt het woord taboe denk ik zelfs ingevoerd in tit topic.quote:Op maandag 29 september 2014 00:01 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
zelfs door jou......BESLIST niet door mij......maar je leest niet goed......ik schreef :
is hier vooralsnog NIET relevant.....ik ken geen TABOE `s om over te spreken......dat woord staat niet in mijn woordenboek.....
Maar ik hou erover op, anders lijkt het net of ik het niet over orgaanhandel wil hebben.![]()
dus jij wilt het er wel over hebben dan ?? okee......HOE denk jij dan over orgaanhandel, aangaande deze zaak ?? Heb jij hier een duidelijke mening over, of het mogelijk `ingepast ` kan worden, in alle gegevens die we tot nu toe hebben ?? wat is jouw mening hierover ?quote:Op maandag 29 september 2014 01:22 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Taboe's zijn geen letterlijk verboden woorden. Dat gaat tegenwoordig subtieler. Niemand zal openlijk zeggen dat je ergens niet over mag praten. Ook bij die orgaanhandel van jou niet. Toch noem jij het een taboe, iets waar anderen omheen draaien, er maar liever niet over praten enz. Jij hebt het woord taboe denk ik zelfs ingevoerd in tit topic.
Maar ik hou erover op, anders lijkt het net of ik het niet over orgaanhandel wil hebben.![]()
Dan moeten ze al dokters in het dader-team hebben gehad, lijkt me niet dat ze even in een jungle organen of nieren eruit kunnen halen, dat moet uiterst precies gaan.![]()
Komt dit artikel dan een beetje overeen een met jou inkijk.quote:Op maandag 29 september 2014 01:16 schreef suddenintuition het volgende:
en dit topic kan wel doodbloeden, maar toch denk ik dat er om de zoveel tijd wel weer iets nieuws bijkomt....effe nog...zo `n grote zaak als dit, is niet 1 keer afgelopen.....
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iden-in-dromen.dhtml![]()
klopt ! ....maar dit is toch ook GOED georganiseerd ? hallo....we praten hier over een wereldwijdequote:Op maandag 29 september 2014 01:49 schreef Jezus9 het volgende:
Dan moeten ze al dokters in het dader-team hebben gehad, lijkt me niet dat ze even in een jungle organen of nieren eruit kunnen halen, dat moet uiterst precies gaan.
corrupte-orgaanroof-handel.....natuurlijk is dit goed georganiseerd, die lui zijn niet gek, integendeel, ze zijn zeer intelligent.....alleen wordt die intelligentie gebruikt op een n e g a t i e v e manier...![]()
Ik zie dat de kaart van Baru verwijderd is? (Kaart van Baru in OP): http://www.bing.com/maps/(...)DED!1986&form=LMLTSN
"Bijdrage van gebruiker.
Deze lijst met plaatsen is niet meer beschikbaar. Mogelijk is deze door de auteur verwijderd."
![]()
Aan een paar van de belangrijkste feiten heb ik gegoeg om het een krankjorum idee te vinden. Dat wordt niet anders als er gegevens bij komen. Inpassen kan misschien, maar dat wordt een belediging voor het menselijk verstand.quote:Op maandag 29 september 2014 01:29 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
dus jij wilt het er wel over hebben dan ?? okee......HOE denk jij dan over orgaanhandel, aangaande deze zaak ?? Heb jij hier een duidelijke mening over, of het mogelijk `ingepast ` kan worden, in alle gegevens die we tot nu toe hebben ?? wat is jouw mening hierover ?![]()
nee totaal niet...ik heb niks tegen helderzienden, zij kunnen heel bruikbaar zijn, en ik geloof er ook wel in, maar mijnsinsziens zijn die lui, dan toch weer n e t een beetje te vaag, en geven n e t te weinig goede informatie....en vooral in dat soort landen dicht bij de evenaar, lijkt het wel, of de helderzienden-aantallen toenemen, hebben in dat soort landen, net als in Afrika bijv...altijd van die mensen in het dorp.....te vaag.......ik hou niet van vaag.....quote:Op maandag 29 september 2014 01:51 schreef vronie het volgende:
[..]
Komt dit artikel dan een beetje overeen een met jou inkijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iden-in-dromen.dhtml
maar dit artikel ging toch niet over `orgaanhandel ` ?![]()
De verklaring dat zoiets in een jungle gedaan wordt, is dus dat orgaanrovers daar intelligent genoeg voor zijn, goed georganiseerd, en niet gekt?quote:Op maandag 29 september 2014 02:00 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
klopt ! ....maar dit is toch ook GOED georganiseerd ? hallo....we praten hier over een wereldwijde
corrupte-orgaanroof-handel.....natuurlijk is dit goed georganiseerd, die lui zijn niet gek, integendeel, ze zijn zeer intelligent.....alleen wordt die intelligentie gebruikt op een n e g a t i e v e manier...![]()
...dat wordt niet anders als er gegevens bijkomen.......dus bijvoorbaat wordt dit onderwerp dan al afgekapt....quote:Op maandag 29 september 2014 02:09 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Aan een paar van de belangrijkste feiten heb ik gegoeg om het een krankjorum idee te vinden. Dat wordt niet anders als er gegevens bij komen. Inpassen kan misschien, maar dat wordt een belediging voor het menselijk verstand.
een belediging voor het menselijk verstand, zijn slechts diegenen die in hun `kortzichtigheid `blijven hangen.........Gaat U ook maar slapen dan, ik wens U een fijne nachtrust toe..........
misschien dat Uw krankjoreme-ideeen-wereld dan wat tot rust komt..........![]()
Ik heb al vaker gemerkt, ook hier naar anderen toe, dat je een KEI bent, in het verdraaien van woorden en zinnen, blijkbaar kun je niet goed lezen en ook niet schrijven....het heeft geen enkele zin, om met zo iemand, ergens over van gedachte te wisselen.....ik wens U nogmaals WELTERUSTEN ......ik reageer niet meer op U, bij dezequote:Op maandag 29 september 2014 02:13 schreef JustinCase het volgende:
[..]
De verklaring dat zoiets in een jungle gedaan wordt, is dus dat orgaanrovers daar intelligent genoeg voor zijn, goed georganiseerd, en niet gekt?![]()
Jij houdt niet van vaag?quote:Op maandag 29 september 2014 02:12 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
nee totaal niet...ik heb niks tegen helderzienden, zij kunnen heel bruikbaar zijn, en ik geloof er ook wel in, maar mijnsinsziens zijn die lui, dan toch weer n e t een beetje te vaag, en geven n e t te weinig goede informatie....en vooral in dat soort landen dicht bij de evenaar, lijkt het wel, of de helderzienden-aantallen toenemen, hebben in dat soort landen, net als in Afrika bijv...altijd van die mensen in het dorp.....te vaag.......ik hou niet van vaag.....
Wat staat daar nou? Heel bruikbare, te vage helderzienden, die te weinig goede informatie geven.
Wat maakt ze dan zo bruikbaar voor? Dat je erin kunt geloven?
En je hebt er niks tegen, maar het zijn wel altijd van die mensen in het dorp en nog in Afrika ook.
Behoorlijk vaag allemaal.Zal wel door het taboe komen.quote:maar dit artikel ging toch niet over `orgaanhandel ` ?![]()
Volgens mij zitten gewoon allemaal ofwel verslaafden ofwel psychiatrische patiënten in deze reeksik ben weg hier, de aanknopingspunten zijn toch ver te zoeken in deze zaak waardoor je alleen nog maar onzinnige herhalingen krijgt onderling. Alle mensen die aandacht besteedt hebben aan het maken van kaartjes, overzichten etc, top
![]()
Mazzel![]()
![]()
Oeps! Jammer, maar niet veel aan te doen vrees ik. Succes met je volgende zaak!quote:Op maandag 29 september 2014 02:59 schreef Jezus9 het volgende:
Volgens mij zitten gewoon allemaal ofwel verslaafden ofwel psychiatrische patiënten in deze reeksik ben weg hier, de aanknopingspunten zijn toch ver te zoeken in deze zaak waardoor je alleen nog maar onzinnige herhalingen krijgt onderling. Alle mensen die aandacht besteedt hebben aan het maken van kaartjes, overzichten etc, top
![]()
Mazzel![]()
Dit is reeds twee keer gepost in het vorige topic. En er is ook een antwoord op gegeven.quote:Op maandag 29 september 2014 02:06 schreef Jezus9 het volgende:
Ik zie dat de kaart van Baru verwijderd is? (Kaart van Baru in OP): http://www.bing.com/maps/(...)DED!1986&form=LMLTSN
"Bijdrage van gebruiker.
Deze lijst met plaatsen is niet meer beschikbaar. Mogelijk is deze door de auteur verwijderd."
Lees jij eigenlijk wel?
Oh, ik lees dat je weg bent. Veel geluk!
[ Bericht 1% gewijzigd door agter op 29-09-2014 09:52:40 ]Make my day!![]()
Interessante radio documentaire van dhr Ornstein, had em nog niet eerder uitgeluisterd.
Als je klikt op het 2e plaatje, begint het geluid van zijn rapportage te spelen.
http://www.ornstein.org/o(...)ver-lisanne-en-kris/
Op moment 22:34 zegt een lokale bewoner dat er halverwege omhoog op het Pianista pad een steen staat, die niet goed zichtbaar is. Er staat een pijl op. Alleen als je dit van iemand hebt gehoord, kun je dit weten, en weet je hoe je door moet lopen nr de Mirador. Het pad wordt na de steen moeilijker begaanbaar.
Raar dat niemand zich heeft gemeld, die dit aan de meiden heeft verteld. Ook wordt nog eens duidelijk gezegd dat als je eindelijk (laat op de middag) bij de top bent, je gezoen de lange weg terug die je nog moet lopen, het vrijwel uitgesloten is, dat je nog eens door gaat lopen (aan de Caribische kant, red.).
Vraag blijft staan: waarom zijn ze niet teruggegaan?
Ook is het de lokale expat bewoner hier in deze film die zegt dat de dooe hun ingehuurde privedetective onderzoek heeft gedaan: de meiden zijn na het verlaten van de Spanish by the river school, rond ca. 13:00u PM, teruggelopen nr het hostel, om hun hiking schoenen aan te gaan doen, en daarna hebben ze een taxi genomen naar de ingang van het P pad. Die taxi chauffeur is achterhaald btw (Mastino).
Verder zijn door de massale zoekacfies, ook op het P pad, veel mogelijke sporen vernield.
staat het nou vast eigenlijk als feit dat de meiden echt zijn doorgelopen tot een quebrada aan de Caribean kant, waren pa en ma Kremers daar niet ook naar toe gelopen de laatste keer dat ze er zelf waren met een gids?
Wel vreemd, dat iedereen kan zien, nou, na zolang omhoog lopen, en gezien de tijd, moeten we nu toch echt wel omdraaien (het is al meer geschreven hier, ik weet het) en toch doe je dat dan niet....?![]()
Het staat vast dat ze zijn doorgelopen tot het eerste bergbeekje. Daar is namelijk een foto van met Kris erop.quote:Op maandag 29 september 2014 10:32 schreef Poekje01 het volgende:
staat het nou vast eigenlijk als feit dat de meiden echt zijn doorgelopen tot een quebrada aan de Caribean kant, waren pa en ma Kremers daar niet ook naar toe gelopen de laatste keer dat ze er zelf waren met een gids?![]()
Van wie dan?quote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef gynaika het volgende:
Ik "denk" dat de vrouwen de gehele tocht op welke manier dan ook onder begeleiding hebben gedaan.![]()
Dan zijn er dus nog meer mensen vermist?quote:Op maandag 29 september 2014 11:51 schreef gynaika het volgende:
[..]
Misschien jongelui uit de omgeving met wie ze in de dagen daarvoor contact hadden gekregen.![]()
dat denk ik ookquote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef gynaika het volgende:
Ik "denk" dat de vrouwen de gehele tocht op welke manier dan ook onder begeleiding hebben gedaan.![]()
Dit soort opmerkingen bedoel ik, en jij bent NB mod Lavenderr.quote:Op maandag 29 september 2014 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zijn er dus nog meer mensen vermist?
Als mensen een opmerking maken waarin ze willen aangeven dat ze denken dat er derden in het spel betrokken kunnen zijn worden ze als gekkies weggezet.
Jij weet drommels goed dat Gynaika daarmee bedoelt dat de mensen die mogelijk samen met hen waren ook verantwoordelijk zijn voor hun verdwijning.
Door jouw opmerking krijg je de lachers op je hand die geloven in verdwalen.
Mensen die geloven in een misdrijf jaag je er mee weg.![]()
Dat denk ik ookquote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef gynaika het volgende:
Ik "denk" dat de vrouwen de gehele tocht op welke manier dan ook onder begeleiding hebben gedaan.
Het zou een heleboel verklaren![]()
Waar slaat dat nou op? Als ze met meer personen op pad zijn gegaan zijn die personen ook vermist anders hadden die wel van zich laten horen en kunnen vertellen wat er gebeurd is.quote:Op maandag 29 september 2014 12:08 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen bedoel ik, en jij bent NB mod Lavenderr.
Als mensen een opmerking maken waarin ze willen aangeven dat ze denken dat er derden in het spel betrokken kunnen zijn worden ze als gekkies weggezet.
Jij weet drommels goed dat Gynaika daarmee bedoelt dat de mensen die mogelijk samen met hen waren ook verantwoordelijk zijn voor hun verdwijning.
Door jouw opmerking krijg je de lachers op je hand die geloven in verdwalen.
Mensen die geloven in een misdrijf jaag je er mee weg.
Dus ik denk niet dat er meer mensen meewandelden.![]()
Ik denk nogmaals dat Gynaika daarmee bedoelde dat de mensen met wie zij mogelijk waren dan ook mogelijk verantwoordelijk zijn voor hun verdwijning.quote:Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Als ze met meer personen op pad zijn gegaan zijn die personen ook vermist anders hadden die wel van zich laten horen en kunnen vertellen wat er gebeurd is.
Dus ik denk niet dat er meer mensen meewandelden.
Als jij dat zo niet las of bedoelde, excuses![]()
Juist, goed begrijpend gelezen.quote:Op maandag 29 september 2014 12:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk nogmaals dat Gynaika daarmee bedoelde dat de mensen met wie zij mogelijk waren dan ook mogelijk verantwoordelijk zijn voor hun verdwijning.![]()
Die optie heb ik ook in mijn hoofd, in het ieder geval een deel van de tocht; het stuk na de Mirador.quote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef gynaika het volgende:
Ik vond die dood van die 22 jarige jongen zo'n twee weken een paar dagen na de vermissing van de meiden ook wel erg toevallig.
http://www.websleuths.com(...)-1-Apr-2014-2/page28
ergens op die pagina meer daarover
[ Bericht 4% gewijzigd door Marrije op 29-09-2014 12:43:54 (dank poekie voor de correctie) ]![]()
Er blijkt ook een ander pad te zijn, waarop je net buiten Boquete vanaf de Caraibische kant naar de Mirador kunt lopen. Dat is interessant.quote:![]()
Je haalt me de woorden uit de mond. Zat er net over te denken.quote:Op maandag 29 september 2014 12:27 schreef Marrije het volgende:
Ik vond die dood van die 22 jarige jongen zo'n twee weken na de vermissing van de meiden ook wel erg toevallig.
http://www.websleuths.com(...)-1-Apr-2014-2/page28
ergens op die pagina meer daarover
Verhaal van die Osman.
Vriendje van, verdrinken zonder water in zn longen enz.
Ik kan echter geen Spaans en kan ik er verder niet heel veel over vinden![]()
Dat zie ik niet in. Je zult namelijk eerst nog fantastischer aannames (van een gruwelijk soort) op die begin-aanname moeten stapelen voordat je een sluitende verklaring krijgt. Aanwijzingen voor al die aannames zijn er niet.quote:Op maandag 29 september 2014 12:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Het zou een heleboel verklarenAldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Zeker na de Mirador.quote:Op maandag 29 september 2014 12:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die optie heb ik ook in mijn hoofd, in het ieder geval een deel van de tocht; het stuk na de Mirador.
Ik ga in mijn "gedachten" nog iets verder...maar wie ben ik?![]()
Wat zijn hier voor de aanwijzingen precies?quote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef gynaika het volgende:
Ik "denk" dat de vrouwen de gehele tocht op welke manier dan ook onder begeleiding hebben gedaan.Make my day!![]()
viel mij ook al op, dat daar bijna niks over te vinden is. Het is mij net wat te toevallig allemaal.quote:Op maandag 29 september 2014 12:30 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Zat er net over te denken.
Verhaal van die Osman.
Vriendje van, verdrinken zonder water in zn longen enz.
Ik kan echter geen Spaans en kan ik er verder niet heel veel over vinden![]()
het was op 4 april:quote:Op maandag 29 september 2014 12:27 schreef Marrije het volgende:
Ik vond die dood van die 22 jarige jongen zo'n twee weken na de vermissing van de meiden ook wel erg toevallig.
......
http://elsiglo.com/cronica-roja/chiricano-perdio-vida/23448763
NB plaatje van een dode:
-edit-
[ Bericht 9% gewijzigd door Lavenderr op 29-09-2014 12:46:53 ]![]()
Het "zwakke" van mensen die geloven in verdwalen (ook 1 van de hoofdredenen dat ik dat niet geloof) is dat niemand met zekerheid de meiden heeft gezien tussen 10 uur en 13 uur miradorquote:Op maandag 29 september 2014 12:30 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat zie ik niet in. Je zult namelijk eerst nog fantastischer aannames (van een gruwelijk soort) op die begin-aanname moeten stapelen voordat je een sluitende verklaring krijgt. Aanwijzingen voor al die aannames zijn er niet.
Eigenlijk kun je het tijdsbestek nog wel korter maken : niemand heeft hen gezien tussen 10 uur hostel en 10.45 begin van het pianistapad.
ALLE getuigenissen kloppen niet qua tijdstip, dag of locatie en zijn veel van die getuigen niet eens zeker of het wel de meiden waren die ze hebben gezien.
En aangezien ze dus door niemand met zekerheid zijn gezien, ga ik ervan uit dat ze al vanaf het hostel met iemand of met meerdere mensen zijn meegereden.
Ik heb ook nog niemand die gelooft in verdwalen daar een goede verklaring voor zien geven.
Het enige wat ze zeggen is : ach , ze waren gewoon 3 uur of meer in de war met de tijd.
Dus nee je hoeft geen fantastische aannames te maken om te concluderen dat ze niet alleen waren![]()
Misschien wel geen eenquote:Op maandag 29 september 2014 12:35 schreef agter het volgende:
[..]
Wat zijn hier voor de aanwijzingen precies?![]()
Misschien op gevoel omdat ze door zijn gelopen, dat dat niet logisch is, tenzij..... je een gids bij je hebt bijvoorbeeld. Een ander kan dat als mogelijke aanwijzing zien.![]()
dank je, nog dichter op de datum van vermissing van de meiden dusquote:Op maandag 29 september 2014 12:40 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
het was op 4 april:
http://elsiglo.com/cronica-roja/chiricano-perdio-vida/23448763
NB plaatje van een dode:
[ Bericht 9% gewijzigd door Lavenderr op 29-09-2014 12:47:05 ]![]()
in het radio rapportage verslag wat ik net posste, van Ornstein, bij moment 22:34, over die steen, met die pijl, dat is aanwijzing nummer 1. Lees anders ff terug, of luister zelf nr het radioverslag.quote:Op maandag 29 september 2014 12:35 schreef agter het volgende:
[..]
Wat zijn hier voor de aanwijzingen precies?
[ Bericht 1% gewijzigd door Poekje01 op 29-09-2014 12:49:47 ]![]()
Hoe verklaar je dan dat er geen foto's van die persoon, of foto's van K&L samen door die persoon, gemaakt zijn?quote:Op maandag 29 september 2014 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien wel geen een![]()
Misschien op gevoel omdat ze door zijn gelopen, dat dat niet logisch is, tenzij..... je een gids bij je hebt bijvoorbeeld. Een ander kan dat als mogelijke aanwijzing zien.Make my day!![]()
Ik heb geen aanwijzingen, ik schreef heel eerlijk: Ik "denk"...quote:Op maandag 29 september 2014 12:35 schreef agter het volgende:
[..]
Wat zijn hier voor de aanwijzingen precies?
Intuïtie, zesde zintuig...![]()
dat heeft toch geen bijzonder verhaal nodig? Zo raar is dat toch niet? En dat laatste weet je niet, misschien heeft een ander wel een foto van de meiden gemaakt, met zn eigen telefoonquote:Op maandag 29 september 2014 12:45 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er geen foto's van die persoon, of foto's van K&L samen door die persoon, gemaakt zijn?
Oh maak ff een foto van ons twee!!
Ik doe het wel ff met mn mobiel, app ik m dadelijk naar je...
Kom, ga er ff naast staan!
Nou, daar ben ik niet zo van, hekel aan foto's...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: