Dan zijn er dus nog meer mensen vermist?quote:Op maandag 29 september 2014 11:51 schreef gynaika het volgende:
[..]
Misschien jongelui uit de omgeving met wie ze in de dagen daarvoor contact hadden gekregen.
dat denk ik ookquote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef gynaika het volgende:
Ik "denk" dat de vrouwen de gehele tocht op welke manier dan ook onder begeleiding hebben gedaan.
Dit soort opmerkingen bedoel ik, en jij bent NB mod Lavenderr.quote:Op maandag 29 september 2014 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zijn er dus nog meer mensen vermist?
Dat denk ik ookquote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef gynaika het volgende:
Ik "denk" dat de vrouwen de gehele tocht op welke manier dan ook onder begeleiding hebben gedaan.
Waar slaat dat nou op? Als ze met meer personen op pad zijn gegaan zijn die personen ook vermist anders hadden die wel van zich laten horen en kunnen vertellen wat er gebeurd is.quote:Op maandag 29 september 2014 12:08 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen bedoel ik, en jij bent NB mod Lavenderr.
Als mensen een opmerking maken waarin ze willen aangeven dat ze denken dat er derden in het spel betrokken kunnen zijn worden ze als gekkies weggezet.
Jij weet drommels goed dat Gynaika daarmee bedoelt dat de mensen die mogelijk samen met hen waren ook verantwoordelijk zijn voor hun verdwijning.
Door jouw opmerking krijg je de lachers op je hand die geloven in verdwalen.
Mensen die geloven in een misdrijf jaag je er mee weg.
Ik denk nogmaals dat Gynaika daarmee bedoelde dat de mensen met wie zij mogelijk waren dan ook mogelijk verantwoordelijk zijn voor hun verdwijning.quote:Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Als ze met meer personen op pad zijn gegaan zijn die personen ook vermist anders hadden die wel van zich laten horen en kunnen vertellen wat er gebeurd is.
Dus ik denk niet dat er meer mensen meewandelden.
Juist, goed begrijpend gelezen.quote:Op maandag 29 september 2014 12:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk nogmaals dat Gynaika daarmee bedoelde dat de mensen met wie zij mogelijk waren dan ook mogelijk verantwoordelijk zijn voor hun verdwijning.
Die optie heb ik ook in mijn hoofd, in het ieder geval een deel van de tocht; het stuk na de Mirador.quote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef gynaika het volgende:
Er blijkt ook een ander pad te zijn, waarop je net buiten Boquete vanaf de Caraibische kant naar de Mirador kunt lopen. Dat is interessant.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond. Zat er net over te denken.quote:Op maandag 29 september 2014 12:27 schreef Marrije het volgende:
Ik vond die dood van die 22 jarige jongen zo'n twee weken na de vermissing van de meiden ook wel erg toevallig.
http://www.websleuths.com(...)-1-Apr-2014-2/page28
ergens op die pagina meer daarover
Dat zie ik niet in. Je zult namelijk eerst nog fantastischer aannames (van een gruwelijk soort) op die begin-aanname moeten stapelen voordat je een sluitende verklaring krijgt. Aanwijzingen voor al die aannames zijn er niet.quote:Op maandag 29 september 2014 12:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Het zou een heleboel verklaren
Zeker na de Mirador.quote:Op maandag 29 september 2014 12:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die optie heb ik ook in mijn hoofd, in het ieder geval een deel van de tocht; het stuk na de Mirador.
Wat zijn hier voor de aanwijzingen precies?quote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef gynaika het volgende:
viel mij ook al op, dat daar bijna niks over te vinden is. Het is mij net wat te toevallig allemaal.quote:Op maandag 29 september 2014 12:30 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Zat er net over te denken.
Verhaal van die Osman.
Vriendje van, verdrinken zonder water in zn longen enz.
Ik kan echter geen Spaans en kan ik er verder niet heel veel over vinden
het was op 4 april:quote:Op maandag 29 september 2014 12:27 schreef Marrije het volgende:
Ik vond die dood van die 22 jarige jongen zo'n twee weken na de vermissing van de meiden ook wel erg toevallig.
......
Het "zwakke" van mensen die geloven in verdwalen (ook 1 van de hoofdredenen dat ik dat niet geloof) is dat niemand met zekerheid de meiden heeft gezien tussen 10 uur en 13 uur miradorquote:Op maandag 29 september 2014 12:30 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat zie ik niet in. Je zult namelijk eerst nog fantastischer aannames (van een gruwelijk soort) op die begin-aanname moeten stapelen voordat je een sluitende verklaring krijgt. Aanwijzingen voor al die aannames zijn er niet.
Misschien wel geen eenquote:Op maandag 29 september 2014 12:35 schreef agter het volgende:
[..]
Wat zijn hier voor de aanwijzingen precies?
dank je, nog dichter op de datum van vermissing van de meiden dusquote:Op maandag 29 september 2014 12:40 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
het was op 4 april:
http://elsiglo.com/cronica-roja/chiricano-perdio-vida/23448763
NB plaatje van een dode:
in het radio rapportage verslag wat ik net posste, van Ornstein, bij moment 22:34, over die steen, met die pijl, dat is aanwijzing nummer 1. Lees anders ff terug, of luister zelf nr het radioverslag.quote:Op maandag 29 september 2014 12:35 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er geen foto's van die persoon, of foto's van K&L samen door die persoon, gemaakt zijn?quote:Op maandag 29 september 2014 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien wel geen een![]()
Misschien op gevoel omdat ze door zijn gelopen, dat dat niet logisch is, tenzij..... je een gids bij je hebt bijvoorbeeld. Een ander kan dat als mogelijke aanwijzing zien.
Ik heb geen aanwijzingen, ik schreef heel eerlijk: Ik "denk"...quote:Op maandag 29 september 2014 12:35 schreef agter het volgende:
[..]
dat heeft toch geen bijzonder verhaal nodig? Zo raar is dat toch niet? En dat laatste weet je niet, misschien heeft een ander wel een foto van de meiden gemaakt, met zn eigen telefoonquote:Op maandag 29 september 2014 12:45 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er geen foto's van die persoon, of foto's van K&L samen door die persoon, gemaakt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |