abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145004967
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 22:43 schreef agter het volgende:

[..]

Ik draai er niet omheen, je mag het gerust bespreken.
Maar voor mij is het bijna even onwaarschijnlijk als een scenario met aliens.
Vandaar dat er mss niet zoveel op gereageerd wordt...
zelfs een scenario met aliens is niet uit te sluiten....maar is in deze zaak niet relevant, vooralsnog....
pi_145005006
Ik zei het een week geleden al, dit forum bloedt dood.
Er zitten hier nog vooral de mensen die geloven dat Kris en Lisanne verdwaald waren en na dagen van ellende uiteindelijk zijn overleden.
Is voor hen het meest logische.

Ik ben er voor 99% van overtuigd dat de meiden door een misdrijf om het leven zijn gekomen.
Niet vanwege sensatiezucht maar omdat voor mij de aanwijzingen die er zijn dat het meest logische is.

Wat ik ook een week geleden al zei is dat de mensen van het eerste uur hier (bijna) niet meer zijn.
En dan met name de mensen die ook geloven dat er waarschijnlijk derden in het spel zijn.
Als deze mensen iets postten dan worden ze weggezet als gekkies en worden zelfs dingen door hen die niet kloppen of aannames zijn glashard wel in de OP gezet.

Wat je nu dus hebt is een eenzijdige "discussie" (kun je het nog wel een discussie noemen?) over waar K en L dan verdwaald moeten zijn, waar de foto's die zij maakten voor gediend hebben, waarom de ouders niet willen aannemen dat ze wel verkeerde keuzes hebben gemaakt hebben en hoe dom de meiden wel niet waren om zo onvoorbereid aan de trail te beginnen.
Enz.

Gevolg is dus geen discussie meer en eerlijk is eerlijk dat vind ik jammer.
Tegelijk stel ik wel de vraag: Wat doe je hier nog als je gelooft in verdwalen?
Ze zijn dood dan is het toch case closed?
pi_145005257
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:27 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

zelfs een scenario met aliens is niet uit te sluiten....maar is in deze zaak niet relevant, vooralsnog....
Dat lijkt me toch nogal vergezocht.
pi_145005414
en dan heb ik nog een foto-technische vraag : die foto van die takken met rode zakjes.....
die heb ik een tijdje geleden al eens v e r g r o o t ...dat kan ik tot 1000%.....maar dan wordt ie niet scherp genoeg......
Links van die takken, is een roestbruin plekje, wanneer je daar op inzoomt.....zie je ( volgens mij )
letters of cijfers staan, ik kan het niet duidelijk zien, maar 1 symbool lijkt op een 5......?????????

Is er iemand hier die dat SCHERP UITVERGROOT krijgt ?? Staat daar iets geschreven.....of ben ik nou weer gek.....
pi_145005488
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:39 schreef suddenintuition het volgende:
en dan heb ik nog een foto-technische vraag : die foto van die takken met rode zakjes.....
die heb ik een tijdje geleden al eens v e r g r o o t ...dat kan ik tot 1000%.....maar dan wordt ie niet scherp genoeg......
Links van die takken, is een roestbruin plekje, wanneer je daar op inzoomt.....zie je ( volgens mij )
letters of cijfers staan, ik kan het niet duidelijk zien, maar 1 symbool lijkt op een 5......?????????

Is er iemand hier die dat SCHERP UITVERGROOT krijgt ?? Staat daar iets geschreven.....of ben ik nou weer gek.....
Jep, vooral dat laatste.
pi_145005523
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:28 schreef jackie12 het volgende:
Er zitten hier nog vooral de mensen die geloven dat Kris en Lisanne verdwaald waren en na dagen van ellende uiteindelijk zijn overleden.

Ik ben er voor 99% van overtuigd dat de meiden door een misdrijf om het leven zijn gekomen.
Niet vanwege sensatiezucht maar omdat voor mij de aanwijzingen die er zijn dat het meest logische is.

Wat ik ook een week geleden al zei is dat de mensen van het eerste uur hier (bijna) niet meer zijn.
En dan met name de mensen die ook geloven dat er waarschijnlijk derden in het spel zijn.
Als deze mensen iets postten dan worden ze weggezet als gekkies en worden zelfs dingen door hen die niet kloppen of aannames zijn glashard wel in de OP gezet.

Wat je nu dus hebt is een eenzijdige "discussie" (kun je het nog wel een discussie noemen?) over waar K en L dan verdwaald moeten zijn, waar de foto's die zij maakten voor gediend hebben, waarom de ouders niet willen aannemen dat ze wel verkeerde keuzes hebben gemaakt hebben en hoe dom de meiden wel niet waren om zo onvoorbereid aan de trail te beginnen.
Enz.

Ik denk dat de meesten hier nog rondhangen in afwachting of er nog informatie komt waar we mee verder kunnen. Maar ik acht die kans steeds kleiner.
pi_145005603
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 22:49 schreef agter het volgende:

[..]

Ik wil je graag vragen om eens uit te leggen hoe je aan het orgaanhandel-verhaal komt. Welke punten wijzen daarop volgens jou?
Ik zie de link nl. niet.
Al in het prille begin, waren er aanwijzingen, diverse verhalen er over gelezen.....al bleven dat aannames.....want `men ` is er schijnbaar bang voor, om dit uit te zoeken.......er staat namelijk ontzettend veel op het spel, qua `toeristische ` en `politieke ` achtergronden......dus zal het hier wel bij blijven.....want dan zijn er nogal wat `kopstukken ` bij betrokken......vandaar....
pi_145005637
quote:
Het probleem is en blijft dat er te weinig informatie is en dan kan je dagen, weken in
dezelfde cirkels blijven puzzelen, maar met de informatie die er nu is, zijn er nog veel
te veel vragen en onduidelijkheden.

quote:
Er zitten hier nog vooral de mensen die geloven dat Kris en Lisanne verdwaald waren en na dagen van ellende uiteindelijk zijn overleden. Is voor hen het meest logische.
We weten niet hoe of waaraan ze zijn overleden, dat is juist het grote mysterie.
Het kan door ziekte zijn, het kan door een ongeluk zijn, het kan door giftige slangen zijn,
het kan door een moord zijn, zelfs een aanval van een puma is niet compleet uitgesloten.

quote:
99% weten we niets zeker, want dan zouden er zoveel aanwijzingen die kant op moeten wijzen
en ik zou eerder zeggen dat er maar erg weinig aanwijzingen op een misdrijf wijzen.
Eigenlijk helemaal geen, alleen het ontbreken van informatie en de onduidelijkheden in
deze zaak zorgen ervoor dat mensen aan een misdrijf gaan denken (zoals: waarom geen
afscheidsboodschap, waarom 7 dagen verdwaald zonder een huis te vinden, etc.)

quote:
Wat ik ook een week geleden al zei is dat de mensen van het eerste uur hier (bijna) niet meer zijn. En dan met name de mensen die ook geloven dat er waarschijnlijk derden in het spel zijn.
Na een tijd worden mensen het een beetje zat, wat ik me kan voorstellen.
Het is ook frustrerend dat na al die maanden we eigenlijk nog maar weinig verder zijn gekomen.
Volgens mij geloven trouwens de meesten hier nog in een misdrijf, maar het lijkt er wel op dat
hoe meer aanwijzingen er komen, hoe onwaarschijnlijker een misdrijf is.
Met name de telefoongegevens maakten duidelijk dat er nog dagenlang met de telefoons
iets gedaan is en dat ze dus waarschijnlijk niet (meteen) vermoord waren.

quote:
Enz.
Ik zie nog steeds een flinke discussie tussen voor- en tegenstanders van het misdrijfscenario
en dat mag ook, dat houdt toch alle mogelijkheden nog open.

quote:
Ook wanneer ze zijn verdwaald, weten we niet hoe ze om het leven zijn gekomen
en waar en hoe lang ze nog geleefd hebben. Er zijn en er blijven waarschijnlijk
nog veel onbeantwoorde vragen. Case absoluut niet closed dus voordat er meer
antwoorden zijn, zoals de doodsoorzaak (waarschijnlijk wel DE vraag waar iedereen
antwoord op wil).
pi_145005638
quote:

Enz.

Je mag hier alleen meepraten als je in een misdaad gelooft?
Dat meen je toch zeker zelf niet.

Kom maar op met goede tegenargumenten. Ik zie nog geen duidelijk bewijs voor een misdaad, het NFi en de Panamese autoriteiten ook niet...maar die spannen vast samen/de daders zij zo geraffineerd/het NFI is onbekwaam.
Make my day!
pi_145005639
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch nogal vergezocht.
dat is het toch niet.....maar hier niet relevant.....
pi_145005714
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:41 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Jep, vooral dat laatste.
da bedoel ik nou.....ik ben gek.....heb je t al uitvergroot dan ?? Heb je gezien wat daar staat ??
  zondag 28 september 2014 @ 23:50:34 #287
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145005792
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 23:46 schreef agter het volgende:
maar die spannen vast samen/de daders zij zo geraffineerd/het NFI is onbekwaam.
Het NFI is geen wereldspeler qua foto analyse nee, die zijn vooral fysiek op een rampplek goed.
pi_145005803
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:48 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

da bedoel ik nou.....ik ben gek.....heb je t al uitvergroot dan ?? Heb je gezien wat daar staat ??
Is al besproken. Lijkt op een 5, in spiegelbeeld een S. De ondergrond (de rots) is te hard om er iets in te krassen etc. Dat etc is besproken.
Make my day!
pi_145005970
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:27 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Nee, daar wordt omheen gedraaid. Zelfs door jou. Het taboe op aliens in is nog groter dan op orgaanhandel.
pi_145006067
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:48 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Ik heb iedere pixel van die foto omgedraaid. Je bent gek.
pi_145006123
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:55 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Nee, daar wordt omheen gedraaid. Zelfs door jou. Het taboe op aliens in is nog groter dan op orgaanhandel.
zelfs door jou......BESLIST niet door mij......maar je leest niet goed......ik schreef :
is hier vooralsnog NIET relevant.....ik ken geen TABOE `s om over te spreken......dat woord staat niet in mijn woordenboek.....
pi_145006170
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:59 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Ik heb iedere pixel van die foto omgedraaid. Je bent gek.
okeee.....ik ben gek.....( gaan we schelden ? ) ....
heb je daar een link of bron van, dat ik gek ben......wat houdt dat in ?
  maandag 29 september 2014 @ 00:11:06 #293
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145006313
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef danyoromijn het volgende:
In een paar dagen tijd zijn wel alweer ineens 10 pagina's met voornamelijk
rommel verder en slechts een paar nuttige bijdragen, heel vermoeiend....
(ja kom maar weer op met die negatieve reactie's... zo voorspelbaar...)
Op WS is het vooral een onderonsje tussen jou en Baru geworden, die steeds wispelturiger in zijn reacties wordt. Dat niemand er ooit iets aan gehad heeft, doet deze troll alleen maar goed.

quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 19:45 schreef danyoromijn het volgende:
Op WS heeft Baru de rest van de route ook op zijn kaart gezet. Of die route helemaal
klopt weten we niet, die is niet met GPS gemaakt, maar op basis van wat hij nog wist van
de rest van de route. Hopelijk komt er nog eens een volledige met GPS gemaakte kaart.
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 19:51 schreef agter het volgende:

Ik postte vandaag:

Vreemd?
In antwoord op Agter, die reageerde op bovenstaande post:
Nee, het is niet vreemd dat Baru zijn kaart verwijderde. Of nu per ongeluk zijn invoer heeft gewist. Ieder antwoord van hem is weer een nieuwe variant van een eerder antwoord. Er ontstaat alleen maar weer nieuwe mist. Daarom is het goed dat de kaart van Geruisloos er is.

Lijkt wel of hij de ware situatie ter plekke enkel voor zichzelf wil houden. Net zoals F. tijdens wandelingen nu summier is met info, want iedereen kan dan zelf een gids worden die de route aanbiedt, zoals hij ondervonden heeft met die twee Amerikanen.

Maar waar de Pata de Macho's, Alto Culebra's, Alto Romero's of Wekso Weksoff's ook precies liggen, het raster is duidelijk...

Je daalt in weinig kilometers steil zo'n 1200 hoogtemeters af, als je om wat voor reden dan niet wilt omkeren. Je doorkruist tussen de pikkeldraad een grote paddock. Je steekt twee mwoah-mwoah bergbeken over en kunt dan drie keer de Rio Chang... ermm Culebra oversteken..

Dan wordt het terrein meer open, meer zicht op paddocks en bij de vierde kabelbrug zit je heel dicht bij de beschaving en zou je ook rechtsaf kunnen slaan om binnen 4,5 km. bij een heleboel finca's te komen.

Zelf laat ik Kris en Lisanne niet als enige westerlingen ooit van een kabelbrug vallen en in 50 centimeter diep water verdrinken of te pletter slaan.
pi_145006329
quote:

Dit is hier al eerder besproken, ik zie ook een 5 maar dat wil niet zeggen dat dit door L&K is aangebracht.
pi_145006333
quote:

Enz.

Zo te zien is er geen gebrek aan alternatieve scenario's, of geloof daarin. Kijk alleen deze pagina maar eens, naar de inbreng van Suddenintuïtion. Wat ontbreekt bij de misdrijfscenario-voorstanders, is eenheid. Het enige dat jullie gemeen hebben, is niet kunnen/willen geloven dat die meiden verdwaald en verongelukt zijn. Maar dat als mogelijkheid onderuithalen lijkt kansloos.
Kunnen jullie niet beter één misdrijfscenario kiezen, en daar met z'n allen voor gaan?
pi_145006366
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 23:46 schreef agter het volgende:

[..]

Je mag hier alleen meepraten als je in een misdaad gelooft?
Dat meen je toch zeker zelf niet.

Beter lezen, het is andersom.
Mensen die geloven in een misdrijf worden vaak als gekkies weggezet.

Kom maar op met goede tegenargumenten. Ik zie nog geen duidelijk bewijs voor een misdaad, het NFi en de Panamese autoriteiten ook niet...maar die spannen vast samen/de daders zij zo geraffineerd/het NFI is onbekwaam.

Ik heb genoeg argumenten gegeven. Al maanden.
Jij ziet geen duidelijk bewijs van een misdaad.
Ik niet die van verdwalen/ongeluk.

Ik heb in ieder geval nog geen 1 verdwaalscenario gelezen die in mijn ogen geloofwaardiger is dan bv die van Ouder1 of mijn misdrijfscenario.

[quote]1s.gif Op zondag 28 september 2014 23:46 schreef agter het volgende:

[..]
  maandag 29 september 2014 @ 00:15:24 #297
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145006376
quote:
Je kunt een foto van 1024x768 niet scherp inzoomen. Het is geen spannende serie. Ik heb hier professionele zoom software van NFI niveau ;( en ook daar lukt het niet mee.

Op de originele foto zou je het binnen een oogwenk te weten komen.
pi_145006411
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 00:11 schreef Perico het volgende:

[..]

Op WS is het vooral een onderonsje tussen jou en Baru geworden, die steeds wispelturiger in zijn reacties wordt. Dat niemand er ooit iets aan gehad heeft, doet deze troll alleen maar goed.

[..]

[..]

In antwoord op Agter, die reageerde op bovenstaande post:
Nee, het is niet vreemd dat Baru zijn kaart verwijderde. Of nu per ongeluk zijn invoer heeft gewist. Ieder antwoord van hem is weer een nieuwe variant van een eerder antwoord. Er ontstaat alleen maar weer nieuwe mist. Daarom is het goed dat de kaart van Geruisloos er is.

Lijkt wel of hij de ware situatie ter plekke enkel voor zichzelf wil houden. Net zoals F. tijdens wandelingen nu summier is met info, want iedereen kan dan zelf een gids worden die de route aanbiedt, zoals hij ondervonden heeft met die twee Amerikanen.

Maar waar de Pata de Macho's, Alto Culebra's, Alto Romero's of Wekso Weksoff's ook precies liggen, het raster is duidelijk...

Je daalt in weinig kilometers steil zo'n 1200 hoogtemeters af, als je om wat voor reden dan niet wilt omkeren. Je doorkruist tussen de pikkeldraad een grote paddock. Je steekt twee mwoah-mwoah bergbeken over en kunt dan drie keer de Rio Chang... ermm Culebra oversteken..

Dan wordt het terrein meer open, meer zicht op paddocks en bij de vierde kabelbrug zit je heel dicht bij de beschaving en zou je ook rechtsaf kunnen slaan om binnen 4,5 km. bij een heleboel finca's te komen.

Zelf laat ik Kris en Lisanne niet als enige westerlingen ooit van een kabelbrug vallen en in 50 centimeter diep water verdrinken of te pletter slaan.
Baru is heilig
Ik denk dat Baru F of P is
pi_145006463
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 00:17 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Baru is heilig
Ik denk dat Baru F of P is
Begrijp je nu dat mensen dit niet serieus nemen? Geen enkel argument geef je, je post gewoon een simpele aanname.
Ik wil heel ver met je mee gaan, maar niet op dit soort gronden.
Make my day!
pi_145006492
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 00:14 schreef jackie12 het volgende:

[..]

[quote][ afbeelding ] Op zondag 28 september 2014 23:46 schreef agter het volgende:

[..]

Leer eens quoten
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')