Ja ze zei dat ze al een date had gehad met hem toen wij hadden en dat dit de 2e date was.quote:Op zondag 28 september 2014 19:28 schreef hugecooll het volgende:
Die boi heeft ze al langer dan een week
Ja vooral omdat ik geen ander heb en zij welquote:
Sinds ergens begin deze maandquote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ze zei dat ze al een date had gehad met hem toen wij hadden en dat dit de 2e date was.
Ben jij een nieuwe mod trouwens?
Oh was me nog niet opgevallenquote:
Viel wel mee zei ze, ik heb haar natuurlijk vorig jaar nog een paar weken lopen uitwonen natuurlijk.quote:
Nee die een vriend had was one night stand.quote:Op zondag 28 september 2014 19:30 schreef voederbietel het volgende:
Die griet die je laatst half geneukt had, had toch al een vriend?
quote:Op zondag 28 september 2014 19:28 schreef hugecooll het volgende:
Maar eh. Jij neukt een ander en dat is oké. Zij date en dat is niet cool?quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee die een vriend had was one night stand.
Dat is een ander. Die ik de afgelopen half jaar was alleen van mij
Ik zeg niet dat het niet oké is , maar wel een beetje jammer dat het zo snel gaat bij haarquote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar eh. Jij neukt een ander en dat is oké. Zij date en dat is niet cool?
Ik voel en ken je pijn broeder. Maar wat u niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet oké is , maar wel een beetje jammer dat het zo snel gaat bij haar
Wijze woorden brada.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voel en ken je pijn broeder. Maar wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
Oog om oog, tand om tand. Cockblock, whataspp block.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Wijze woorden brada.
Ik had die met vriend gewoon geblokt trouwens.
In de psyche van een vrouw is dat allemaal de normaalste zaak van de wereldquote:Op zondag 28 september 2014 19:35 schreef anti-loper het volgende:
Het is trouwens niet echt pijn, maar verbazing van hey dat gaat snel bij haar
Het zijn gewoon allemaal slettenquote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de psyche van een vrouw is dat allemaal de normaalste zaak van de wereld.
Leugens worden waarheid.quote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het zijn gewoon allemaal sletten
Ik raak wel een beetje seksueel gefrustreerdquote:
Ga wandelen in het bos en trek je af achter een boom.quote:Op zondag 28 september 2014 19:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik raak wel een beetje seksueel gefrustreerd
Heb al 3 ruzies gemaakt de afgelopen week omdat ik mij gewoon irriteer aan alles
quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef voederbietel het volgende:
Of voor een boom, als je exhibitionistisch ingesteld bent.
Turkse mannen kunnen wat dit betreft over het algemeen behoorlijk hypocriet zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet oké is , maar wel een beetje jammer dat het zo snel gaat bij haar
Na-aper?quote:
Of kijk of er een gaatje in de boom zit.quote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef voederbietel het volgende:
Of voor een boom, als je exhibitionistisch ingesteld bent.
Turkish pride tochquote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Turkse mannen kunnen wat dit betreft over het algemeen behoorlijk hypocriet zijn.
Ieder z'n meug heh.quote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dan liever voor een boom.
Hou er wel van als mensen kijken.
Ik ben aan het wachten totdat de soep eens klaar is, zal zo even informeren.quote:Hoe gaat het met jou chickie?
geef antwoord, hommoquote:
Turkish pride ja, maar enige zelfreflectie daar ontbreekt het bij Turken nog wel eens aan en daar mag aan gewerkt worden. Wel jammer dat je ex verder gaat met haar levenquote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Turkish pride toch
maar ik ben niet aan het daten hoor
Racist.quote:Op zondag 28 september 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar enige zelfreflectie daar ontbreekt het bij Turken nog wel eens aan
Turken zijn blank.quote:Op zondag 28 september 2014 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wist je niet dat alleen blanken racistisch kunnen zijn?
Jullie mochten ook bij de SS dus ik zie geen verschil.quote:Op zondag 28 september 2014 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wist je niet dat alleen blanken racistisch kunnen zijn?
Turkije kent teveel etnische variatie (of input) om alle Turken onder een raciale noemer te kunnen scharen.quote:
Je ziet 'blank' als een etniciteit of wat?quote:Op zondag 28 september 2014 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Turkije kent teveel etnische variatie (of input) om alle Turken onder een raciale noemer te kunnen scharen.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:27 schreef anti-loper het volgende:
Het is pas een week en ze heeft nu al een andere boi
Verkapte waar zijn mijn fok vriendjes topic
Prachtige muziek, heb je er nog een? Doet me wat aan mijn oma denken.quote:
Etnische groepen kunnen toch heel goed op ras gebaseerd zijn?quote:Op zondag 28 september 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je ziet 'blank' als een etniciteit of wat?
kut hothquote:Op zondag 28 september 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Turkish pride ja, maar enige zelfreflectie daar ontbreekt het bij Turken nog wel eens aan en daar mag aan gewerkt worden. Wel jammer dat je ex verder gaat met haar leven
Goed en me tjou vriendje?quote:
Ik vraag het me af. Etniciteit is cultuur, in zoverre je van rassen kunt spreken, zijn dat niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Etnische groepen kunnen toch heel goed op ras gebaseerd zijn?
Nee het gaat niet goed met je, gezien je OP.quote:
Als etniciteit te maken heeft met groepsidentiteit dan zie ik de vorming daarvan ook wel gebeuren op basis van ras. Vaak ook religie, wat misschien voor Turkije (/Osmaanse Rijk) een beter voorbeeld was geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 20:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Etniciteit is cultuur, in zoverre je van rassen kunt spreken, zijn dat niet.
Is niet relevant.quote:Op zondag 28 september 2014 20:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee het gaat niet goed met je, gezien je OP.
In welk gat speelt dit Drama zich af?
antwoord waarop?quote:
lafi soktun diyequote:
Ik weet het allemaal niet zo goed want ik ben een beetje moe dus ik kan er ook niet over nadenken maar als Hitler de Turken bij de SS liet dan geloof ik het allemaal welquote:Op zondag 28 september 2014 20:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als etniciteit te maken heeft met groepsidentiteit dan zie ik de vorming daarvan ook wel gebeuren op basis van ras. Vaak ook religie, wat misschien voor Turkije (/Osmaanse Rijk) een beter voorbeeld was geweest.
sorry broeder was ff geheim taalquote:
Tell me ur strugglesquote:
Het wordt tijd voor etnische taal zuivering.quote:Op zondag 28 september 2014 20:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
sorry broeder was ff geheim taal
Wel relevant. In een dorp is dit Nieuws van het Jaar. In Amsterdam lig je morgen al op een anderquote:
Binnenkort geen raki sofrasi meerquote:Op zondag 28 september 2014 20:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
lafi soktun diye
en turkije word de laatste paar jaren steeds meer geloviger
Dan verzinnen de turken toch wel weer iets andersquote:Op zondag 28 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor etnische taal zuivering.
Raki , beyaz penir en sinirsiz ton balikquote:Op zondag 28 september 2014 20:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Binnenkort geen raki sofrasi meer
Zolang ze dit soort dingen flikken hoeven ze w.m.b. niet bij de EUquote:Op zondag 28 september 2014 20:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dan verzinnen de turken toch wel weer iets anders
quote:Op zondag 28 september 2014 20:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Raki , beyaz penir en sinirsiz ton balik
Stem jij toevallig ook AKP of wat?quote:Op zondag 28 september 2014 20:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Raki , beyaz penir en sinirsiz ton balik
maar ja dat mag toch niet. Ik deed dat soort dingen toch niet. Is niet koosjer
Turkije is zo dom hequote:Op zondag 28 september 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang ze dit soort dingen flikken hoeven ze w.m.b. niet bij de EU.
Ik heb nooit gezegd dat ze een slet is jaquote:Op zondag 28 september 2014 20:07 schreef snakelady het volgende:
Dus even een samenvatting.
Jij had een relatie met een grietje, neukte daarnaast nog een ander.
Je (ex)vriendin maakt het uit met jou om een andere gozer te daten en nu ben jij helemaal verbaasd ern is ze een slet?
Duidelijk....
Ik heb dit jaar op erdogan gestemt. Weet niet bij welke hij hoortquote:Op zondag 28 september 2014 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Stem jij toevallig ook AKP of wat?
ohquote:Op zondag 28 september 2014 20:07 schreef anti-loper het volgende:
terwijl het leven daar veel beter is
Heb je dit ook tegen je anne gezegd?quote:Op zondag 28 september 2014 20:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ze een slet is ja
ze is een slet omdat alle vrouwen bij voorbaat al slet zijn
Wowquote:Op zondag 28 september 2014 20:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar op erdogan gestemt. Weet niet bij welke hij hoort
Behalve mijn anne natuurlijkquote:Op zondag 28 september 2014 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je dit ook tegen je anne gezegd?
Ja hij had al die shit geregeld. Dat zorg veel toegankelijker is. Loon voor weduwes etc etcquote:
En mannen niet, zijn mensen in het algemeen niet gewoon sletterig omdat we nu eenmaal mens zijn?quote:Op zondag 28 september 2014 20:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ze een slet is ja
ze is een slet omdat alle vrouwen bij voorbaat al slet zijn
Zulke mensen moeten eigenlijk ook helemaal niet stemmen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja hij had al die shit geregeld. Dat zorg veel toegankelijker is. Loon voor weduwes etc etc
vond ik wel tof. Ik hou me voor de rest niet echt bezig met politiek
Ja moest van mijn vaderquote:Op zondag 28 september 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten eigenlijk ook helemaal niet stemmen.
Ja dat zou het ook kunnen zijnquote:Op zondag 28 september 2014 20:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
En mannen niet, zijn mensen in het algemeen niet gewoon sletterig omdat we nu eenmaal mens zijn?
Die mensen zijn wel alles bepalend volgens mij.quote:Op zondag 28 september 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten eigenlijk ook helemaal niet stemmen.
Wat let je om in Turkije te gaan wonen?quote:Op zondag 28 september 2014 20:07 schreef anti-loper het volgende:
Iedereen daar denkt dat de geld hier aan de bomen groeit , terwijl het leven daar veel beter is
Ja echt heh als je het ergens ter wereld beter lijkt dan hier dan moet je oprotten. Genoeg geweest met die profiteursquote:Op zondag 28 september 2014 20:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat let je om in Turkije te gaan wonen?
Of woon je er al?
Ik ben hier opgegroeid. Vrienden , studie etc heb ik allemaal hier. Ik ben gewend aan het westerse leven. Kan het niet zomaar loslaten. Vooral niet op mijn leeftijd nu. Ben wel van plan om later terugte gaanquote:Op zondag 28 september 2014 20:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat let je om in Turkije te gaan wonen?
Of woon je er al?
haahahahquote:Op zondag 28 september 2014 20:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja echt heh als je het ergens ter wereld beter lijkt dan hier dan moet je oprotten. Genoeg geweest met die profiteurs
Wel hete dames jaquote:
Graagquote:
De mannen, de vrouwen of allemaal?quote:Op zondag 28 september 2014 20:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
De Turken in Nederland zijn ook gewoon lelijk
Meeste turkse vrouwen zijn lekker hoorquote:Op zondag 28 september 2014 20:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De mannen, de vrouwen of allemaal?
Allemaal.quote:Op zondag 28 september 2014 20:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De mannen, de vrouwen of allemaal?
Niet wetenquote:Op zondag 28 september 2014 20:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Meeste turkse vrouwen zijn lekker hoor
alleen ja die hebben allemaal breurs en hebben geen interesse in hollandse bois
Oh jammer, ik had net 20 Turkse vrouwen een vriendschapsverzoek gestuurd en nu vertel je me dit.quote:Op zondag 28 september 2014 20:21 schreef anti-loper het volgende:
alleen ja die hebben allemaal breurs en hebben geen interesse in hollandse bois
Verander je fb naam in Mo en praat beetje straat taalquote:Op zondag 28 september 2014 20:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh jammer, ik had net 20 Turkse vrouwen een vriendschapsverzoek gestuurd en nu vertel je me dit.
Ik heet ook Moquote:Op zondag 28 september 2014 20:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Verander je fb naam in Mo en praat beetje straat taal
gegarandeerd succes
Je leert snelquote:
Waarom snap je nooit meerquote:
maak gewoon van die pretty facequote:Op zondag 28 september 2014 20:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De druk om nieuwe, leuke snaps te verzinnen werd me te zwaar
Dit is de reden.quote:Op zondag 28 september 2014 20:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
maak gewoon van die pretty face
betere snaps kan niet
hahah;(quote:
Au.quote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het zijn jouw bijdrages die het draaglijk maken, dit topic.
Waar ik graag had gewild dat ik hetzelfde over jouw bijdrages kon zeggen, kan ik dit niet opbrengen totdat er wezenlijke verbetering in deze bijdrages zit.quote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben je boos?quote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer.quote:Op zondag 28 september 2014 20:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waar ik graag had gewild dat ik hetzelfde over jouw bijdrages kon zeggen, kan ik dit niet opbrengen totdat er wezenlijke verbetering in deze bijdrages zit.
pff wil je er over pratenquote:Op zondag 28 september 2014 20:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt altijd maar zo
Als ik je daarmee kan helpen oke tochquote:
O, ik dacht dat jij hulp nodig had. Misverstand.quote:Op zondag 28 september 2014 20:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik je daarmee kan helpen oke toch
Dit is een marokkanen scquote:
Kan toch een hele oprechte vraag zijn?quote:Op zondag 28 september 2014 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er geen xenofobe randdebielen-meeting ergens?
Excuse me?quote:Op zondag 28 september 2014 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er geen xenofobe randdebielen-meeting ergens?
In KLB moet ik altijd van het slechtste uitgaan.quote:Op zondag 28 september 2014 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan toch een hele oprechte vraag zijn?
Dat vind ik geen goede instelling. Negatieveling!quote:Op zondag 28 september 2014 20:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In KLB moet ik altijd van het slechtste uitgaan.
Interesseert me nu ook niet zoveel.quote:Op zondag 28 september 2014 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat vind ik geen goede instelling. Negatieveling!
Dan dunkt me ook ja..quote:Op zondag 28 september 2014 21:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me nu ook niet zoveel.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:28 schreef hugecooll het volgende:
Macht der idioterie der liefde.quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je op FOK! posten. Oh wacht...quote:Op zondag 28 september 2014 19:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik raak wel een beetje seksueel gefrustreerd
Heb al 3 ruzies gemaakt de afgelopen week omdat ik mij gewoon irriteer aan alles
quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voel en ken je pijn broeder. Maar wat u niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.
Ahhhh vandaar dat je zo gefrustreerd bent.quote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de psyche van een vrouw is dat allemaal de normaalste zaak van de wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |