De mannen, de vrouwen of allemaal?quote:Op zondag 28 september 2014 20:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
De Turken in Nederland zijn ook gewoon lelijk
Meeste turkse vrouwen zijn lekker hoorquote:Op zondag 28 september 2014 20:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De mannen, de vrouwen of allemaal?
Allemaal.quote:Op zondag 28 september 2014 20:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De mannen, de vrouwen of allemaal?
Niet wetenquote:Op zondag 28 september 2014 20:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Meeste turkse vrouwen zijn lekker hoor
alleen ja die hebben allemaal breurs en hebben geen interesse in hollandse bois
Oh jammer, ik had net 20 Turkse vrouwen een vriendschapsverzoek gestuurd en nu vertel je me dit.quote:Op zondag 28 september 2014 20:21 schreef anti-loper het volgende:
alleen ja die hebben allemaal breurs en hebben geen interesse in hollandse bois
Verander je fb naam in Mo en praat beetje straat taalquote:Op zondag 28 september 2014 20:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh jammer, ik had net 20 Turkse vrouwen een vriendschapsverzoek gestuurd en nu vertel je me dit.
Ik heet ook Moquote:Op zondag 28 september 2014 20:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Verander je fb naam in Mo en praat beetje straat taal
gegarandeerd succes
Je leert snelquote:
Waarom snap je nooit meerquote:
maak gewoon van die pretty facequote:Op zondag 28 september 2014 20:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De druk om nieuwe, leuke snaps te verzinnen werd me te zwaar
Dit is de reden.quote:Op zondag 28 september 2014 20:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
maak gewoon van die pretty face
betere snaps kan niet
hahah;(quote:
Au.quote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het zijn jouw bijdrages die het draaglijk maken, dit topic.
Waar ik graag had gewild dat ik hetzelfde over jouw bijdrages kon zeggen, kan ik dit niet opbrengen totdat er wezenlijke verbetering in deze bijdrages zit.quote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben je boos?quote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer.quote:Op zondag 28 september 2014 20:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waar ik graag had gewild dat ik hetzelfde over jouw bijdrages kon zeggen, kan ik dit niet opbrengen totdat er wezenlijke verbetering in deze bijdrages zit.
pff wil je er over pratenquote:Op zondag 28 september 2014 20:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt altijd maar zo
Als ik je daarmee kan helpen oke tochquote:
O, ik dacht dat jij hulp nodig had. Misverstand.quote:Op zondag 28 september 2014 20:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik je daarmee kan helpen oke toch
Dit is een marokkanen scquote:
Kan toch een hele oprechte vraag zijn?quote:Op zondag 28 september 2014 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er geen xenofobe randdebielen-meeting ergens?
Excuse me?quote:Op zondag 28 september 2014 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er geen xenofobe randdebielen-meeting ergens?
In KLB moet ik altijd van het slechtste uitgaan.quote:Op zondag 28 september 2014 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan toch een hele oprechte vraag zijn?
Dat vind ik geen goede instelling. Negatieveling!quote:Op zondag 28 september 2014 20:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In KLB moet ik altijd van het slechtste uitgaan.
Interesseert me nu ook niet zoveel.quote:Op zondag 28 september 2014 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat vind ik geen goede instelling. Negatieveling!
Dan dunkt me ook ja..quote:Op zondag 28 september 2014 21:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me nu ook niet zoveel.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:28 schreef hugecooll het volgende:
Die boi heeft ze al langer dan een week
Macht der idioterie der liefde.quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar eh. Jij neukt een ander en dat is oké. Zij date en dat is niet cool?
Moet je op FOK! posten. Oh wacht...quote:Op zondag 28 september 2014 19:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik raak wel een beetje seksueel gefrustreerd
Heb al 3 ruzies gemaakt de afgelopen week omdat ik mij gewoon irriteer aan alles
quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voel en ken je pijn broeder. Maar wat u niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.
Ahhhh vandaar dat je zo gefrustreerd bent.quote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de psyche van een vrouw is dat allemaal de normaalste zaak van de wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |