Ja ze zei dat ze al een date had gehad met hem toen wij hadden en dat dit de 2e date was.quote:Op zondag 28 september 2014 19:28 schreef hugecooll het volgende:
Die boi heeft ze al langer dan een week
Ja vooral omdat ik geen ander heb en zij welquote:
Sinds ergens begin deze maandquote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ze zei dat ze al een date had gehad met hem toen wij hadden en dat dit de 2e date was.
Ben jij een nieuwe mod trouwens?
Oh was me nog niet opgevallenquote:
Viel wel mee zei ze, ik heb haar natuurlijk vorig jaar nog een paar weken lopen uitwonen natuurlijk.quote:
Nee die een vriend had was one night stand.quote:Op zondag 28 september 2014 19:30 schreef voederbietel het volgende:
Die griet die je laatst half geneukt had, had toch al een vriend?
quote:Op zondag 28 september 2014 19:28 schreef hugecooll het volgende:
Die boi heeft ze al langer dan een week
Maar eh. Jij neukt een ander en dat is oké. Zij date en dat is niet cool?quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee die een vriend had was one night stand.
Dat is een ander. Die ik de afgelopen half jaar was alleen van mij
Ik zeg niet dat het niet oké is , maar wel een beetje jammer dat het zo snel gaat bij haarquote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar eh. Jij neukt een ander en dat is oké. Zij date en dat is niet cool?
Ik voel en ken je pijn broeder. Maar wat u niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet oké is , maar wel een beetje jammer dat het zo snel gaat bij haar
Wijze woorden brada.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voel en ken je pijn broeder. Maar wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
Oog om oog, tand om tand. Cockblock, whataspp block.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Wijze woorden brada.
Ik had die met vriend gewoon geblokt trouwens.
In de psyche van een vrouw is dat allemaal de normaalste zaak van de wereldquote:Op zondag 28 september 2014 19:35 schreef anti-loper het volgende:
Het is trouwens niet echt pijn, maar verbazing van hey dat gaat snel bij haar
Het zijn gewoon allemaal slettenquote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de psyche van een vrouw is dat allemaal de normaalste zaak van de wereld.
Leugens worden waarheid.quote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het zijn gewoon allemaal sletten
Ik raak wel een beetje seksueel gefrustreerdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |