Ga wandelen in het bos en trek je af achter een boom.quote:Op zondag 28 september 2014 19:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik raak wel een beetje seksueel gefrustreerd
Heb al 3 ruzies gemaakt de afgelopen week omdat ik mij gewoon irriteer aan alles
quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar eh. Jij neukt een ander en dat is oké. Zij date en dat is niet cool?
quote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef voederbietel het volgende:
Of voor een boom, als je exhibitionistisch ingesteld bent.
Turkse mannen kunnen wat dit betreft over het algemeen behoorlijk hypocriet zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet oké is , maar wel een beetje jammer dat het zo snel gaat bij haar
Na-aper?quote:
Of kijk of er een gaatje in de boom zit.quote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef voederbietel het volgende:
Of voor een boom, als je exhibitionistisch ingesteld bent.
Turkish pride tochquote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Turkse mannen kunnen wat dit betreft over het algemeen behoorlijk hypocriet zijn.
Ieder z'n meug heh.quote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dan liever voor een boom.
Hou er wel van als mensen kijken.
Ik ben aan het wachten totdat de soep eens klaar is, zal zo even informeren.quote:Hoe gaat het met jou chickie?
geef antwoord, hommoquote:
Turkish pride ja, maar enige zelfreflectie daar ontbreekt het bij Turken nog wel eens aan en daar mag aan gewerkt worden. Wel jammer dat je ex verder gaat met haar levenquote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Turkish pride toch
maar ik ben niet aan het daten hoor
Racist.quote:Op zondag 28 september 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar enige zelfreflectie daar ontbreekt het bij Turken nog wel eens aan
Turken zijn blank.quote:Op zondag 28 september 2014 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wist je niet dat alleen blanken racistisch kunnen zijn?
Jullie mochten ook bij de SS dus ik zie geen verschil.quote:Op zondag 28 september 2014 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wist je niet dat alleen blanken racistisch kunnen zijn?
Turkije kent teveel etnische variatie (of input) om alle Turken onder een raciale noemer te kunnen scharen.quote:
Je ziet 'blank' als een etniciteit of wat?quote:Op zondag 28 september 2014 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Turkije kent teveel etnische variatie (of input) om alle Turken onder een raciale noemer te kunnen scharen.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:27 schreef anti-loper het volgende:
Het is pas een week en ze heeft nu al een andere boi
Verkapte waar zijn mijn fok vriendjes topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |