Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Maher is nog ergerquote:Op zondag 28 september 2014 19:07 schreef Mani89 het volgende:
Tering wat is die Josefzoon toch slecht.
Leuk wissel/counterspelertje, maar niet voor de basis bij PSV neequote:Op zondag 28 september 2014 19:07 schreef Mani89 het volgende:
Tering wat is die Josefzoon toch slecht.
Beste man bij PSV vandaagquote:
quote:
Gestrekt been, hij ging voor de benen van de tegenspeler, niet voor de balquote:
Het schijnt dat Cocu geen hand heeft gegeven.quote:Op zondag 28 september 2014 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgende thuiswedstrijd een spandoekenactie tegen Blom?
Dat was een belachelijke rode kaart, zei Luukinho zelfs. Dit niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgende thuiswedstrijd een spandoekenactie tegen Blom?
nou nou nouquote:Op zondag 28 september 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat je hem kunt geven en eerst beweer je dat het wel een gele kaart mag zijn.
GRUETER HOERENJONG
Die actie van Strootman was erger dan die van Brenet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een belachelijke rode kaart, zei Luukinho zelfs. Dit niet.
Strootman kijkt er alleen zo vies bij.quote:Op zondag 28 september 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die actie van Strootman was erger dan die van Brenet.
Ik was teleurgesteldquote:Op zondag 28 september 2014 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet zo boos, ik heb hem al terug gezet.
Overmars heeft het al rond, komt volgende zomer.quote:Op zondag 28 september 2014 19:10 schreef opperkleurder het volgende:
Is die Sinkgraven niks voor Ajax?
ah, ja, want ze staan bovenaan. Problematisch jaquote:
Ik voorspel wat open deuren.quote:Op zondag 28 september 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou Cocu te zeggen hebben?
Dan heb je gewoon pech, ha!quote:Op zondag 28 september 2014 19:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was teleurgesteld
En na je edit nog steeds
Scorebordjournalistiek Mexicanobakker. Als je vanaf nu elke wedstrijd verliest degradeer je gewoon.quote:Op zondag 28 september 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, ja, want ze staan bovenaan. Problematisch ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Sneu is dat mensen die twee clubs hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 19:15 schreef alors het volgende:
Hopelijk is er bij deze pot nog wat te juichen voor Mexi
Je bent zelf een potquote:Op zondag 28 september 2014 19:15 schreef alors het volgende:
Pest mij eens niet zo, alorsquote:Op zondag 28 september 2014 19:15 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben serieusquote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit. Een volle Arena is ook niet direct sfeervol.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef Max23 het volgende:
De broer van Barto is trouwens bakker.Nee, gewoon niet meer doen dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef Max23 het volgende:
De broer van Barto is trouwens bakker.Doe maar gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Genoeg vrouwen die daar op vallen hoorquote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, en viesdik en een koelie. Wat een pech heb ik toch.
Dit weekend 50 punten, wat jij?quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
Deze had gewoon moeten tellen, had ook beter geweest voor mijn manager.
54, matige ronde dus zoals je al voorspelde.quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit weekend 50 punten, wat jij?
Drink ook nooit koffie of energydrinkquote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef S0nic het volgende:
Mensen die niet zonder koffie kunnenzo triest
Hopelijk over de 100 puntengrens volgende week.quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
54, matige ronde dus zoals je al voorspelde.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Drink ook nooit koffie of energydrinkDat is voor de zwakke.
Mijn Den Haag tactiek gaat mij deze week hooguit 20 punten opleveren volgens mijquote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Af en toe energydrink.quote:Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ogbeche in je manager?quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
62quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit weekend 50 punten, wat jij?
Gewoon lekker speed snuiven jatogquote:Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rekik ook matig ja.quote:Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Den Haag tactiek gaat mij deze week hooguit 20 punten opleveren volgens mij
Schapenurine? Verdacht voorbeeld wat jij hier aflevert.quote:Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef Tchock het volgende:
Mensen die zich af moeten zetten tegen een drankjeLaat mensen toch lekker koffie drinken. Of thee. Of melk. Of schapenurine. Lekker boeiend.
Je bent zelf een verdacht voorbeeld.quote:Op zondag 28 september 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schapenurine? Verdacht voorbeeld wat jij hier aflevert.
energydrink is ook gewoon heel smerigquote:Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Chocomelk en Fristi. Niks anders.quote:Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef Tchock het volgende:
Mensen die zich af moeten zetten tegen een drankjeLaat mensen toch lekker koffie drinken. Of thee. Of melk. Of schapenurine. Lekker boeiend.
Chocomelk is oprecht wel puur genotquote:Op zondag 28 september 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chocomelk en Fristi. Niks anders.
viesdikquote:Op zondag 28 september 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chocomelk en Fristi. Niks anders.
redelijke speler alleen wel heel kut dat hij dit miste jaquote:
Knap goaltje.quote:Op zondag 28 september 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Over Vitesse gesproken. Piazon leeft ook nog
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)IdapOh7XEk16hrPb19VM
koekoekquote:Op zondag 28 september 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Over Vitesse gesproken. Piazon leeft ook nog
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)IdapOh7XEk16hrPb19VM
Wel warm.quote:Op zondag 28 september 2014 19:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Chocomelk is oprecht wel puur genot
Met wie?quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
Boymans zou een goed koppel kunnen zijn met van Beuningen.
*met slagroomquote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En het moet winter zijn.
Als het aan deze voorwaarden voldoet is het een genot.
Zonde. Alles smelt en uiteindelijk houd je een warme brij over die uiteindelijk proeft naar een iets zoetere chocomelk.quote:
Anderhalf jaar geleden, Hansje.quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond die OG van Mikey 2 jaar geleden mooier
2 seizoenen* geledenquote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden, Hansje.
Hopelijk pakt ie dan geen domme gele kaartenquote:
xDquote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Eens kijken, we zitten nu in de herfst. Was dus in de lente?
Ik proef aan je toon dat je denkt dat hij naar PSV gaat.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk pakt ie dan geen domme gele kaarten
Maroc he, daar houden wij wel van. En Frons de Boer niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik proef aan je toon dat je denkt dat hij naar PSV gaat.
Dat soort veranderingen ga jij binnenkort ook meemaken, als je vragen hebt mag je GGMM DM'en.quote:
Nee niet doen. Ik ben zelf ook nog in afwachting.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat soort veranderingen ga jij binnenkort ook meemaken, als je vragen hebt mag je GGMM DM'en.
Ik DM niet meeer met GGMMquote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat soort veranderingen ga jij binnenkort ook meemaken, als je vragen hebt mag je GGMM DM'en.
Of domme dravers zoals Luciano Narsingh, Florian Jozefzoon en Joshua Brenet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maroc he, daar houden wij wel van. En Frons de Boer niet.
Het was behoorlijk saai inderdaadquote:Op zondag 28 september 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAA GRONINGEN
Ik denk dat de samenvatting slechts 1 minuut duurt.
Ja.... treurigquote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De samenvatting begint dan ook pas in de 27e minuut.
Backs leid je zelf op. Sta je met Tamata en Brenet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of domme dravers zoals Luciano Narsingh, Florian Jozefzoon en Joshua Brenet.
En Antonia als rechtsbuiten.quote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
De Leeuw in de basis. Eindelijk, ze beginnen het te snappen daar in Groningen.
Nee want het is niet Ronaldo en als je geen fan bent van Ronaldo ben je een lul. De Leeuw is een lul en die boeit ons nietquote:Op zondag 28 september 2014 19:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ronaldo schoot hem er ook zo in, dat werd 10 keer herhaald bij VI. Benieuwd wat ze hiermee doen.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ronaldo schoot hem er ook zo in, dat werd 10 keer herhaald bij VI. Benieuwd wat ze hiermee doen.
Best wel stom van je aangezien je weet dat VI geen Fox! beelden voor het uitkiezen heeftquote:Op zondag 28 september 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want het is niet Ronaldo en als je geen fan bent van Ronaldo ben je een lul. De Leeuw is een lul en die boeit ons niet![]()
![]()
spoilersquote:Op zondag 28 september 2014 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
verdiende had er moeten staan.
Ik ben er nog steeds hoor. hahahahaquote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben een beetje ondaan door deze wedstrijd.
HAHAHAHAHH GOEIEquote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben een beetje ondaan door deze wedstrijd.
PSV wordt geen kampioen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax alweer 9 punten uit de afgelopen drie wedstrijden na de winterstop. PSV slechts 3 uit 3.
winterstop, wat heb je gesnoven?quote:Op zondag 28 september 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax alweer 9 punten uit de afgelopen drie wedstrijden na de winterstop. PSV slechts 3 uit 3.
Interlandbreak danquote:Op zondag 28 september 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
winterstop, wat heb je gesnoven?
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een aanwinst voor de Eredivisie, leuke voetballer.
winnen jullie welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |