Pest mij eens niet zo, alorsquote:Op zondag 28 september 2014 19:15 schreef alors het volgende:
Hopelijk is er bij deze pot nog wat te juichen voor Mexi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben serieusquote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit. Een volle Arena is ook niet direct sfeervol.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef Max23 het volgende:
De broer van Barto is trouwens bakker.Nee, gewoon niet meer doen dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef Max23 het volgende:
De broer van Barto is trouwens bakker.Doe maar gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Genoeg vrouwen die daar op vallen hoorquote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, en viesdik en een koelie. Wat een pech heb ik toch.
Dit weekend 50 punten, wat jij?quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
Deze had gewoon moeten tellen, had ook beter geweest voor mijn manager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |