xDquote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Eens kijken, we zitten nu in de herfst. Was dus in de lente?
Ik proef aan je toon dat je denkt dat hij naar PSV gaat.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk pakt ie dan geen domme gele kaarten
Maroc he, daar houden wij wel van. En Frons de Boer niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik proef aan je toon dat je denkt dat hij naar PSV gaat.
Dat soort veranderingen ga jij binnenkort ook meemaken, als je vragen hebt mag je GGMM DM'en.quote:
Nee niet doen. Ik ben zelf ook nog in afwachting.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat soort veranderingen ga jij binnenkort ook meemaken, als je vragen hebt mag je GGMM DM'en.
Ik DM niet meeer met GGMMquote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat soort veranderingen ga jij binnenkort ook meemaken, als je vragen hebt mag je GGMM DM'en.
Of domme dravers zoals Luciano Narsingh, Florian Jozefzoon en Joshua Brenet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maroc he, daar houden wij wel van. En Frons de Boer niet.
Het was behoorlijk saai inderdaadquote:Op zondag 28 september 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAA GRONINGEN
Ik denk dat de samenvatting slechts 1 minuut duurt.
Ja.... treurigquote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De samenvatting begint dan ook pas in de 27e minuut.
Backs leid je zelf op. Sta je met Tamata en Brenet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of domme dravers zoals Luciano Narsingh, Florian Jozefzoon en Joshua Brenet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |