SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
En nee.quote:Op zondag 28 september 2014 18:08 schreef Tchock het volgende:
Weer goed gefloten. Enige fatsoenlijke scheids van het weekend.
zo is het maar net....Blom heeft zich laten intimideren door dat minutenlange "je moeder is een hoer"quote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Goedmakertje dit.Belachelijke beslissing.
true datquote:Op zondag 28 september 2014 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een rode kaart voor een PSV'er is altijd terecht.
Deze man weetquote:
huhquote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Locadia komt erin. PSV gokt op de 0-0.
Locadia erin ja?quote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Locadia komt erin. PSV gokt op de 0-0.
Achievement unlocked voor de eerste arbiter die dat luktquote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef Sjarkiee het volgende:
Blom wil het balkje bovenin vol krijgen met rode kaarten
Cocu, altijd vol met emotie.quote:Op zondag 28 september 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verheug me nu al op de boze Cocu vanwege het rood voor Joshua Brenet.
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 28-09-2014 om 18:12:26Brenet met rode kaart erg zwaar bestraft #heepsv reageer retweet
Zou een first-timer zijn. Cocu kwaad.quote:Op zondag 28 september 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Trollquote:
Is een Oostenrijker hč. Geen Duitser.quote:
een jaar geleden beldequote:
'Het moet godverdomme uit jezelf komen!'quote:Op zondag 28 september 2014 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou een first-timer zijn. Cocu kwaad.
In before Cocu straks na de wedstrijdquote:Op zondag 28 september 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Uh, oke.quote:Op zondag 28 september 2014 18:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In before Cocu straks na de wedstrijd
Dat doet me denken aan een andere club.quote:Op zondag 28 september 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
tikkie breed, tikkie terug
wat een schijtvoetbal
Eigen jeugdquote:Op zondag 28 september 2014 18:19 schreef Pedroso het volgende:
1-0 op naam van de toekomstige Ajacied.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, PSV Heereveen had het allang af moeten maken
Die hield zijn aidsschijt binnenquote:Op zondag 28 september 2014 18:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"De eerste keer dat ik het nu zie.". FC VonBommol.
Cocu uit zijn lijden?quote:Op zondag 28 september 2014 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, PSV had het allang af moeten maken
mad?quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
haha iedereen is weer gevoed hoor
mooi dat het jullie weer goed doet als PSV verliest
We missen ook gewoon onze goede voorhoedespelers. Jozefzoon kan geen reet en Locadia is ook niksquote:Op zondag 28 september 2014 18:22 schreef Pedroso het volgende:
PSV kan ook alleen maar counteren met die blinde dravers voorin. Als ze iets moeten forceren is het niet veel.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja, volgende week kan het weer andersom zijn dus iedere kans moet je pakken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Calimero.quote:Op zondag 28 september 2014 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe lekker mee. Je volste recht na deze wanprestatie.quote:Op zondag 28 september 2014 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja het is echt weer treurnisquote:Op zondag 28 september 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe lekker mee. Je volste recht na deze wanprestatie.
vorig jaar lachte er drie mensen als PSV verloor, nu 20.quote:
nee dat clubje van jou draait leukquote:Op zondag 28 september 2014 18:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer geen prijzen voor PSV dit jaar.
Kan nog.quote:
Tsja. Vorig jaar verloor PSV 11 keer, je kunt niet blijven lachen. Ga je dood van.quote:Op zondag 28 september 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vorig jaar lachte er drie mensen als PSV verloor, nu 20.
Heerlijk
quote:Op zondag 28 september 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vorig jaar lachte er drie mensen als PSV verloor, nu 20.
Heerlijk
Hij is zeker vergeten te dansen, dan zijn zijn voorspellingen altijd wat minder nauwkeurig.quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja. Vorig jaar verloor PSV 11 keer, je kunt niet blijven lachen. Ga je dood van.
beetje zwaar?? het was absurd zwaarquote:Op zondag 28 september 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Vonden jullie het terecht rood?
Ik vond het een beetje zwaar maar je kan hem geven.
Die voor Heerenveen was terecht, die voor PSV niet.quote:Op zondag 28 september 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Zat een beetje tussen geel en rood in.quote:Op zondag 28 september 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
beetjequote:Op zondag 28 september 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Was geen rood. Alleen mensen met down zien daar rood in.quote:Op zondag 28 september 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
mad?quote:Op zondag 28 september 2014 18:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die PSV'ers de hele wedstrijd te roepen dat iedereen mad was.
Mad?quote:Op zondag 28 september 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
Die commentator is ook de weg kwijtopeens een blauw wit hart
Van PSV was terecht.quote:Op zondag 28 september 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Trudyquote:Op zondag 28 september 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was geen rood. Alleen mensen met down zien daar rood in.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van PSV was terecht.
Die van Heerenveen heb ik niet gezien, maar las ergens dat Jozefzoon buitenspel liep?
Hij verbaast me volledig na zijn intens treurige seizoensstart, waar hij verder leek te borduren op het vorige seizoen.quote:
De echte kenners zagen zijn talent al langer.quote:Op zondag 28 september 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij verbaast me volledig na zijn intens treurige seizoensstart, waar hij verder leek te borduren op het vorige seizoen.
knjbquote:Op zondag 28 september 2014 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
En dit is geen rood maar een scheidsrevhtersbal!!!
Ja maar PSV heeft een makkelijk programma gehad héquote:Op zondag 28 september 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De top nivelleert weer lekker.
Nouja, PSV heeft nu wel al uit gespeeld tegen de nummer 2, 3 en 4.
Dat wint PEC.quote:Op zondag 28 september 2014 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week de topper Ajax-PEC.
Dat zou wel eens de kampioenswedstrijd kunnen zijn.
Bedankt, spuit elf.quote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:troostjohn twitterde op zondag 28-09-2014 om 12:09:23Verwacht royale overwinning van psv bij heerenveen. Meest logische score na geactiveerde geestelijke kracht waardoor flow bij psv is 1-5. reageer retweet
Ja, vond ik ook.quote:Op zondag 28 september 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Waar heb ik dat voor het laatst gezegd?quote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar PSV heeft een makkelijk programma gehad hé
Stijn
Kampioenswedstrijd is al geweest. Dat werd 1-3 voor PSV.quote:Op zondag 28 september 2014 18:28 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Na PECquote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb ik dat voor het laatst gezegd?
In -Op Ajax na- elke wedstrijd in de Eredivisie dus.quote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Psv is echt treurig als ze zelf het spel moeten maken
Dat doet Cocu helemaal niet.quote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef Syntix het volgende:
Ik vind die mongool die de jasjes geeft na een wissel bij psv echt een kneus.
Gaat niet gebeuren ben ik bang. De verdediging van Ajax laat te wensen over. 10 goals tegen in 7 wedstrijden is echt niet normaalquote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt wel kampioen trouwens. Mensen die riepen dat dat niet ging gebeuren
Excelsior thuisquote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tegen wie moet Psv volgende week?
Excelsior thuis, zondag 12:30quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tegen wie moet Psv volgende week?
Roep eens wie dan kampioen wordt?quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren ben ik bang. De verdediging van Ajax laat te wensen over. 10 goals tegen in 7 wedstrijden is echt niet normaal
Dat was meer omdat je in de hetze tegen hem meeging. Natuurlijk miste hij kansen maar ook toen liet hij leuke dingen zien.quote:Op zondag 28 september 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij verbaast me volledig na zijn intens treurige seizoensstart, waar hij verder leek te borduren op het vorige seizoen.
Wel de beste selectie.quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roep eens wie dan kampioen wordt?
Dit PSV?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Je hebt het tegen Shreyas.quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit PSV?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ach, na Ajax dachten opeens veel mensen dat hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit PSV?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Dit PSV is toch echt nog sterker dan het huidige ajax...al zullen de vele succes-neusjes dat niet willen zienquote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit PSV?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Het zal gaan tussen PSV en Ajax. Jij bent het ook met me eens dat PSV een stuk minder is zonder de dreiging van Depay. Als hij terug is, hebben jullie het beste elftal.quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit PSV?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dit PSV is toch echt nog sterker dan het huidige ajax...
[..]
[..]
Mwah, dat komt ook maar omdat Depay het gemiddelde wat omhoog trekt.quote:
Hahahahahaquote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef joers1 het volgende:
[..]
Stijn heeft geen eigen mening.quote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was meer omdat je in de hetze tegen hem meeging. Natuurlijk miste hij kansen maar ook toen liet hij leuke dingen zien.
Smoofie.quote:Op zondag 28 september 2014 16:51 schreef Smoofie het volgende:
Is het het waard om 10 euro op psv te zetten? 2.1 odds.
PEC heeft nog nooit een punt gepakt in de ArenA. Afgelopen twee keer erg efficiënt Ajax aangepakt, dus die weten hopelijk ook wel wat het trucje van Zwolle is. Plus dat ze wraak willen nemen en PEC nou niet echt spetterend voetbalt de laatste weken is alles wat je nodig hebt voor een afgang.quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn PEC-trauma ziet het wel gebeuren.
Ga weg man.quote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dit PSV is toch echt nog sterker dan het huidige ajax...al zullen de vele succes-neusjes dat niet willen zien
Ben je nou een blauwvinger of wat?quote:
Rai Vloet maakt wel even het verschil.quote:Op zondag 28 september 2014 18:32 schreef Pedroso het volgende:
Rai Vloet heeft niet de ogen van zijn vader.
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 september 2014 18:32 schreef Pedroso het volgende:
Rai Vloet heeft niet de ogen van zijn vader.
Op de counter spelen is een prima systeem, maar niet met 1-0 achterquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de counter spelen is een prima systeem, maar niet met 1-0 achter
quote:Op zondag 28 september 2014 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi dat psv bestreden wordt met wat zij normaal ook doen
Tijd rekken dus
U mad?quote:
Beste speler bedoel je. Beste elftal niet, loopt net als bij Ajax veel middelmaat in.quote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zal gaan tussen PSV en Ajax. Jij bent het ook met me eens dat PSV een stuk minder is zonder de dreiging van Depay. Als hij terug is, hebben jullie het beste elftal.
Van Rhijn speelt de laatste weken wel weer lekker, en Arias is op dit moment niet echt in vorm.quote:Op zondag 28 september 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
Mooie voorzet van Arias
Beste rechtsback van de Eredivisie
Mexicanobakker davy
Cavaliersquote:Op zondag 28 september 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
Mooie voorzet van Arias
Beste rechtsback van de Eredivisie
Mexicanobakker davy
Serieus?quote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn mensen die dachten dat PSV kampioen zou worden
Je hebt gewoon te optimistisch onzin geroepen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Rhijn speelt de laatste weken wel weer lekker, en Arias is op dit moment niet echt in vorm.
Depay is beter.quote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef DeJori het volgende:
Iedereen die nu opeens begint te roepen dat dit komt omdat Depay ontbreekt![]()
Depay is hooguit een middelmatige voetballer met een veel te groot ego. Soort van Afellay 2.0
Citeer eens een post waarin ik zeg dat Arias de beste rechtsback van de Eredivisie is?quote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te optimistisch onzin geroepen.
Depay is wereldklasse.quote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef DeJori het volgende:
Iedereen die nu opeens begint te roepen dat dit komt omdat Depay ontbreekt![]()
Depay is hooguit een middelmatige voetballer met een veel te groot ego. Soort van Afellay 2.0
Ik had gelijkquote:Op zondag 28 september 2014 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer een wedstrijd van mijn toto goed, juppie.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Citeer eens een post waarin ik zeg dat Arias de beste rechtsback van de Eredivisie is?
quote:Op zondag 12 maart 2014 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arias is de beste rechtsback van de Eredivisie
Rens zou het vast naar zijn zin hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 18:36 schreef Gramulanion het volgende:
Mooi sfeertje in het Abe Lenstra stadion.
Welke van de twee?quote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef KingRoland het volgende:
Was de rode kaart terecht?
De kenners graag ( GGMM, Davy o.a. )
Ja, gewoon oliedom van Marzo.quote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef KingRoland het volgende:
Was de rode kaart terecht?
De kenners graag ( GGMM, Davy o.a. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |