Dat is Benno Baksteen heul nietquote:
Och, het is altijd al zo geweest hoor. Ik vind het gewoon getuigen van 'niet om kunnen gaan met naar nieuws'.quote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er komt de laatste maanden zo ontzettend veel ellende tot ons, eigenlijk kan ik me wel voorstellen dat mensen dan een beetje 'rampmoe' worden (zeker als je de impact en ernst afzet tegen ISIS, MH17, ebola, enz enz).
Niet dat het dan wel normaal is overigens, om ongepast te gaan zitten reageren.
Dat zou de beste oplossing zijn om dit soort dingen te voorkomen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat gedoe met die zeecontainers? Geen zin om deel 1 terug te lezen
Truckers? Hebben doorgaans weinig te maken met dit soort gasten.quote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef trucker3 het volgende:
Zeer triest bericht dit. Hopelijk worden truckers nu niet op één hoop gegooid want 99% rijden te allen tijden veilig.
iemand zei dat je zeecontainers als barricade moest gebruikenquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef WeertGeeIders het volgende:
Cartman had gelijk...
Truckers zijn leeghoofden
Ja, ga nou maar weer fijn buitenspelen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Poeh, jij wordt vast vaak serieus genomen als iemand die op z'n moral high ground zit en het plebs gare dingen verwenst die niet dezelfde mate van empathie tonen als jijzelf.![]()
Lijkt me ook niet verstandig. Ze open houden was wat dit betreft misschien ook handig geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 17:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Chauffeur doet de rest van z'n leven ook geen oog meer dicht.
Volgens mij is al besloten dat de fout bij de organisatie / het publiek / de gemeente ligt en niet bij de chauffeurquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef trucker3 het volgende:
Zeer triest bericht dit. Hopelijk worden truckers nu niet op één hoop gegooid want 99% rijden ten alle tijden veilig.
volgens sommige users had dit kunnen worden voorkomen als er zeecontainers rond het parkoers hadden gestaanquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef MaJo het volgende:
Ah okquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zou de beste oplossing zijn om dit soort dingen te voorkomen.
Ga je lekker ergens anders verheven voelen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ga nou maar weer fijn buitenspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |