Omdat de trucker had moeten besluiten dat het niet veilig was om te gaan stunten.quote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zouden we meteen de schuld bij de trucker leggen? Ligt misschien voor de hand om dat te doen maar er zullen wellicht meer factoren zijn geweest.
Wat wil je er anders tussen zetten?quote:Op zondag 28 september 2014 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Blijft bizar dat er alleen een paar dranghekjes tussenstaan. Wie dat verzint mogen ze ook wel even onder een monstertruck leggen.
Zie TTquote:Op zondag 28 september 2014 17:57 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat wil je er anders tussen zetten?
Wat wel duidelijk is dat deze ruimte veeeel te klein was. en misschien was het best handig om iniedergeval in de rijrichtingen geen publiek neer te zetten en rechte lijnen te rijden.
Ja, en het is niet zo dat er nooit eerder ongelukken zijn gebeurd met die monsterlijke trucks.. zag net een filmpje uit Mexico van vorig jaar.. daar had die truck meer ruimte dan in Haaksbergen, maar alsnog recht het publiek in en 8 doden.quote:Op zondag 28 september 2014 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Blijft bizar dat er alleen een paar dranghekjes tussenstaan. Wie dat verzint mogen ze ook wel even onder een monstertruck leggen.
Ik zie jou oordelen. En dat is onzin.quote:Op zondag 28 september 2014 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Zie je mij lachen over net overleden kinderen
Bedankt, Fred Vosquote:Op zondag 28 september 2014 17:58 schreef Nailz1911 het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=713223008727511
Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid van de toeschouwers.quote:Op zondag 28 september 2014 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maar niet in dit geval.quote:Op zondag 28 september 2014 17:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid van de toeschouwers.
Grappenmaken is dus prima in orde, daarover oordelen niet?quote:Op zondag 28 september 2014 17:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zie jou oordelen. En dat is onzin.
je hebt er vandaag een vriend bijquote:Op zondag 28 september 2014 17:53 schreef tong80 het volgende:
Triest sommige reacties. Wordt me verweten in Onzin te posten. Ik weet waar onzin thuishoort.
Dit is een drama en dieptriest.
Nou, afdoende beveiliging tegen een ongeluk als dit. Bandenstapels, zeecontainers, weet ik veel. Iets wat niet door een monstertruck als een stukje riet omver wordt gereden. En als dat terrein daar te klein voor is misschien volgend jaar gewoon de modelbouwvereniging vragen een demo te doen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:57 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat wil je er anders tussen zetten?
Wat wel duidelijk is dat deze ruimte veeeel te klein was. en misschien was het best handig om iniedergeval in de rijrichtingen geen publiek neer te zetten en rechte lijnen te rijden.
Mijn klok hangt 24 uur per dag. Waarom zou ik een avondklok willen. Heb er overdag dan geen fuck aan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:57 schreef tralalala het volgende:
Sommige mensen hier willen zeker ook graag een avondklok, vet gevaarlijk laat in de avond en 's nachts!!!!
En dan mensen er boven opzetten ofzo? En daar omheen weer hekjes want anders donderen mensen er weer af? Nee goed planquote:
Ik weet dat het lullig is om dit te zeggen maar.... Waarom duikt niemand aan de kant? Die mensen verstijven gewoon..quote:Op zondag 28 september 2014 17:58 schreef Nailz1911 het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=713223008727511
tong80 praat onzin.. maar hij is iig geen marokkaan zoals jij..quote:Op zondag 28 september 2014 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Net als jouw topics. Net als dit hele forum.
Uitgerekend jij die oordeelt over hoe anderen posten....
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappenmaken is dus prima in orde, daarover oordelen niet?
Goed, weten we dat ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |