Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 28 september 2014 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben net een paar uur gewandeld, net buiten de stad. Het is hier zo mooi, en het was prachtig weer. Nog even heerlijk op een grote steen liggen kletsen.
Vanavond maken we spätzle. Voor de Duutser käsespätzle, voor mij spätzle met stoofvlees van klapstuk. Ben benieuwd hoe dat smaakt, het vlees heeft gister 10 uur liggen stoven, en viel van de botten af. Heb al het vet er vanaf geschraapt, van 1.5 kilo vlees had ik denk ik 500 gram over ofzo.
Leuk om zulke oude advertenties te zienquote:Op zondag 28 september 2014 15:26 schreef golfer het volgende:
Overigens voor de iets minder oudere jongeren: de TT verwijst naar een legendarische reclamecampagne voor het wolmerk uit de jaren 70 van de vorige eeuw.
[ afbeelding ]
Triest voor die mensenquote:Op zondag 28 september 2014 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Poeh. Ik hoorde net allerlei gillende sirenes. Best wel heel veel, dus even kijken wat er gebeurd is, is er tijdens een evenement in Haaksbergen een monstertruck het publiek ingereden.Er liggen mensen op straat, gewonden, reanimaties.
http://www.tubantia.nl/re(...)haakbergen-1.4554346
Ik kan het niet helpen dat ik hier kippen vel en hele nare flashbacks van krijg.![]()
gatver. in dat dorp wonen m'n ouders en ben ik opgegroeid! Ik kan me niet voorstellen dat m'n ouders daar waren, maar toch maar even bellen...quote:Op zondag 28 september 2014 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Poeh. Ik hoorde net allerlei gillende sirenes. Best wel heel veel, dus even kijken wat er gebeurd is, is er tijdens een evenement in Haaksbergen een monstertruck het publiek ingereden.Er liggen mensen op straat, gewonden, reanimaties.
http://www.tubantia.nl/re(...)haakbergen-1.4554346
Ik kan het niet helpen dat ik hier kippen vel en hele nare flashbacks van krijg.![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Oh ruk Jagar.Hopelijk heb je ze al te pakken?
Fijn.quote:
Er wordt al gesproken over 1 dode, 6 reanimaties en minimaal 40 gewonden.quote:Op zondag 28 september 2014 16:54 schreef golfer het volgende:
Heftig zeg.![]()
Hopelijk blijft het bij gewonden.
Oh wat een paniek.. gatver..quote:Op zondag 28 september 2014 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bewegend beeld: https://www.facebook.com/video.php?v=10152427902137712
mijn vader is er even heen gefietst, en er was nog een traumahelikopter geland. Er stonden wel 20 ambulances, zei hij. En hij sprak over 3 doden...quote:Op zondag 28 september 2014 16:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fijn.
Ik kon het ook niet helpen dat ik me af vroeg of ik mensen ken in mijn omgeving die zoiets zouden bezoeken.
Wat afschuwelijk!quote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef Lonaa het volgende:
Er wordt al gesproken over 1 dode, 6 reanimaties en minimaal 40 gewonden.
GRIP 3 en SIGMA is ingezet.
Ja, ambu's van uit de hele omgeving zijn er naar toe. Daarom hoorde ik ook loeiende sirenes vanaf hier. Dat waren de ambu's die van Enschede naar Haaksbergen gingen. MST schijnt ook z'n rampenplan ingezet te hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn vader is er even heen gefietst, en er was nog een traumahelikopter geland. Er stonden wel 20 ambulances, zei hij. En hij sprak over 3 doden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ja, bizar he? Ik heb er geen woorden voor. Wie bedenkt dat nou, dat mensen rustig om een paar meter afstand kunnen gaan staan?quote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk!En wat een vreselijke barriere, duidelijk alleen daar om het publiek op een afstand te houden. Als je naar youtubefilmpjes van monstertruck events kijkt zie je betonnen wanden en dergelijke en vooral een enorme afstand tussen publiek en truck. Dit wordt vingertjes wijzen en waarschijnlijk terecht.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ambu's van uit de hele omgeving zijn er naar toe. Daarom hoorde ik ook loeiende sirenes vanaf hier. Dat waren de ambu's die van Enschede naar Haaksbergen gingen. MST schijnt ook z'n rampenplan ingezet te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap ik wel.. Zo'n traumatische ervaring komt dan gewoon weer keihard naar boven..
@ Isa: je kan er iig van uit gaan dat zo iets nooit meer op deze manier georganiseerd zal worden idd..
Het leek wel of het gaspedaal vast zat of zo..
quote:Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ambu's van uit de hele omgeving zijn er naar toe. Daarom hoorde ik ook loeiende sirenes vanaf hier. Dat waren de ambu's die van Enschede naar Haaksbergen gingen. MST schijnt ook z'n rampenplan ingezet te hebben.ja, snap ik. Het grijpt mij ook aan, maar vooral omdat het zo dichtbij is (max 400 m. van m'n ouderlijke huis vandaan)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat de bestuurder 'out' was na de landing.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]snap ik wel.. Zo'n traumatische ervaring komt dan gewoon weer keihard naar boven..
@ Isa: je kan er iig van uit gaan dat zo iets nooit meer op deze manier georganiseerd zal worden idd..
En alsof ie er niks aan kon doen ja. Zo, hup, de mensenmassa in.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]snap ik wel.. Zo'n traumatische ervaring komt dan gewoon weer keihard naar boven..
Ik denk ook niet dat de truckdriver hier de schuldige is, als je zo afgaat op het publiek en niet remt dan is er of iets ontzettend mis met je truck (gaspedaal vast oid) of je bent in een moordbui, maar dat laatste lijkt me een stuk minder waarschijnlijkquote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, dat snap ik inderdaad ookquote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, snap ik. Het grijpt mij ook aan, maar vooral omdat het zo dichtbij is (max 400 m. van m'n ouderlijke huis vandaan)...
Zou er dan geen safety op zitten dat ie stopt?quote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of dat de bestuurder 'out' was na de landing.
Nee, ik denk idd dat dit echt een freak accident is.. Wat zal die bestuurder ook kapot zijn nu zegquote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de truckdriver hier de schuldige is, als je zo afgaat op het publiek en niet remt dan is er of iets ontzettend mis met je truck (gaspedaal vast oid) of je bent in een moordbui, maar dat laatste lijkt me een stuk minder waarschijnlijk
nos.nlquote:Bij het ongeluk zijn twee kinderen overleden. 15 mensen zijn gewond geraakt. Dat laat burgemeester Hans Gerritsen weten.
Ik zit net naar andere beelden te kijken van de overkant en daar zag je duidelijk dat vooraan de kleintjes stonden (achter een touwtje), zodat ze het goed konden zien.quote:
meestal niet. het is een lege koets van een auto die hoog op de poten staat.quote:Op zondag 28 september 2014 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou er dan geen safety op zitten dat ie stopt?
Ja idd..quote:Op zondag 28 september 2014 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit net naar andere beelden te kijken van de overkant en daar zag je duidelijk dat vooraan de kleintjes stonden (achter een touwtje), zodat ze het goed konden zien.
Op andere filmpjes zie je hem die draai gemakkelijk maken hoor.. Het was krap, maar in theorie kon het..quote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef z80 het volgende:
ook even wat beelden gekeken. maar wie zet er publiek neer binnen de draaicirkel van de truc.
deze kon onmogelijk de draai maken. zelfs als deze wel recht over de rij auto's heen gegaan was.
Maar dat het al krap was, is toch al idioot eigenlijk? Die truck moet toch ook een beetje uit kunnen wijken? En blijkbaar is dat jarenlang goed gegaan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Op andere filmpjes zie je hem die draai gemakkelijk maken hoor.. Het was krap, maar in theorie kon het..
Ja uiteraard is dat idioot! Hoe link het al die jaren geweest is weet men nu dus... het hoeft maar één keer fout te gaan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat het al krap was, is toch al idioot eigenlijk? Die truck moet toch ook een beetje uit kunnen wijken? En blijkbaar is dat jarenlang goed gegaan.
Geen idee, maar ik kijk er wel naar.. soort van bevestiging of zo. Ik weet het niet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef RobinOok het volgende:
Dit is trouwens wel wat ik net bedoelde met "daar ga ik echt niet op klikken, dat hoef ik echt niet te zien!". Waarom klikt een mens daarop? Wat voegen die beelden toe? Behalve eventuele nachtmerries? Ik vind het zo ook al erg genoeg.
Dit is voor mij geen nachtmerriewaardig beeld. Het is vooral de nieuwsgierigheid. Wat gebeurde er?quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef RobinOok het volgende:
Dit is trouwens wel wat ik net laatst bedoelde met "daar ga ik echt niet op klikken, dat hoef ik echt niet te zien!". Waarom klikt een mens daarop? Wat voegen die beelden toe? Behalve eventuele nachtmerries? Ik vind het zo ook al erg genoeg.
Nja, het nieuws binnen krijgen hoeft niet door overal maar op te klikken natuurlijk. Je hoeft niet álles te zien om toch wat mee te krijgen, dat snap ik wel. Selectieve uitsluiting.quote:Op zondag 28 september 2014 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Je brengt je leven toch niet als struisvogel of onder een steen door? Hoezo klik je er niet op. Zet dan internet tv radio uit verbrand boeken en kranten.
Maar dat weet je toch al voordat je klikt? Er is een monstertruck over het publiek heen gereden.quote:Op zondag 28 september 2014 17:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit is voor mij geen nachtmerriewaardig beeld. Het is vooral de nieuwsgierigheid. Wat gebeurde er?
Dat het ding amper snelheid had, meer rolde, en in het publiek eindigt.quote:Op zondag 28 september 2014 17:51 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch al voordat je klikt? Er is een monstertruck over het publiek heen gereden.
Ik geloof nooit dat je van die beelden wijzer wordt.
En jij wordt er ook niet beter van en het ongeval wordt er ook niet minder erg van als je niet klikt.quote:Op zondag 28 september 2014 17:51 schreef RobinOok het volgende:
Maar dat weet je toch al voordat je klikt? Er is een monstertruck over het publiek heen gereden.
Ik geloof nooit dat je van die beelden wijzer wordt.
Ja, behoorlijk ja. Gek.quote:Op zondag 28 september 2014 17:55 schreef Duderinnetje het volgende:
(Misschien gek, gezien mijn nieuws-stop, maar beelden van ongelukken kijk ik probleemloos. Ik ben er ook altijd nieuwsgierig naar).
Echt wel!!!!!!!! Mijn leven is stukken beter als ik zulke dingen niet zie.quote:Op zondag 28 september 2014 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En jij wordt er ook niet beter van ..... als je niet klikt.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:04 schreef RobinOok het volgende:
Echt wel!!!!!!!! Mijn leven is stukken beter als ik zulke dingen niet zie.
Ja, menselijk, want mensen zijn zwak enzo, nieuwsgierig, bladiebla. Maar als je dan niet nieuwsgierig genoeg bent om het nieuw te volgen, maar wel dit wilt zien. Dat vind ik echt heel erg gek.quote:Op zondag 28 september 2014 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is die nieuwsgierigheid erg menselijk..
Oh, okay, ik daggal. :-)quote:Op zondag 28 september 2014 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik bedoelde het precies anders. Lekker taalgebruik weer. Mea culpa
Even een streep door niet gezetquote:
Ik kijk ook alle onthoofdingen en heb een vrij bijzondere collectie True Crime boeken, plus een voorliefde voor forensische pathologie (ik denk dat ik inmiddels een heel end zou komen met een scalpel).quote:
Ik sluit dan even mijn ogen, doe mijn handen over mijn oren en roep blablablablablabla, ja.quote:Op zondag 28 september 2014 18:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik keek net het 18 uur nieuws incl. filmpje van die truc. Zet je het nieuws dan uit bijv Robinook?
Ik erger me aan het gezeik van landen onderling, van gelovigen, van politici. Het nimmer leren van de geschiedenis, het maar gaan voor macht.quote:Op zondag 28 september 2014 18:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, menselijk, want mensen zijn zwak enzo, nieuwsgierig, bladiebla. Maar als je dan niet nieuwsgierig genoeg bent om het nieuw te volgen, maar wel dit wilt zien. Dat vind ik echt heel erg gek.
Moet je zelf weten hoor, ik vind het prima, maar ik vind het dus echt gek. Ik had dat niet verwacht. Ik had echt gedacht dat iemand die het nieuws niet meer volgt omdat het te erg is met de wereld, dat die juist dit soort filmpjes makkelijk links zouden kunnen laten liggen.
You are fucking joking?quote:Op zondag 28 september 2014 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kijk ook alle onthoofdingen
Oh, okay. Politiek, oorlog, ellende, je vindt het allemaal gedoe. Dus je volgt het liever niet omdat je er moe van wordt, niet omdat je er verdrietig van wordt of slechter slaapt. Okay, genoteerd.quote:Op zondag 28 september 2014 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik erger me aan het gezeik van landen onderling, van gelovigen, van politici. Het nimmer leren van de geschiedenis, het maar gaan voor macht.
Dat gezanik ben ik zat.
Nee hoor. En daarna ga ik even vrolijk stofzuigen.quote:
Ja ik word daar heel verdrietig van.quote:Op zondag 28 september 2014 18:24 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, okay. Politiek, oorlog, ellende, je vindt het allemaal gedoe. Dus je volgt het liever niet omdat je er moe van wordt, niet omdat je er verdrietig van wordt of slechter slaapt. Okay, genoteerd.
Was het met windmachine, Bluezz?quote:Op zondag 28 september 2014 18:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik keek net het 18 uur nieuws incl. filmpje van die truc. Zet je het nieuws dan uit bijv Robinook?
Ik stop mensen graag in hokjes. Om de wereld beter te begrijpen.quote:
ik ben benieuwd in welk hokje ik zit. en wie er nog meer in het zelfde hokje zitten.quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik stop mensen graag in hokjes. Om de wereld beter te begrijpen.
En om een volgende keer niet verbaasd te zijn als je iets doet dat niet klopt bij het beeld dat ik had.
Lijkt me lastig, die hokjesbehoefte.quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En om een volgende keer niet verbaasd te zijn als je iets doet dat niet klopt bij het beeld dat ik had.
Oh, ik kijk vooral niet omdat het kwaad in de mens me zo van slag maakt. Wat mensen andere mensen kunnen aandoenquote:Op zondag 28 september 2014 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik erger me aan het gezeik van landen onderling, van gelovigen, van politici. Het nimmer leren van de geschiedenis, het maar gaan voor macht.
Dat gezanik ben ik zat.
Ik zat mobiel en te eten en tv te kijkenquote:Op zondag 28 september 2014 18:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Was het met windmachine, Bluezz?
Same here.quote:Op zondag 28 september 2014 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor. En daarna ga ik even vrolijk stofzuigen.
Of een eitje bakken.
Kijk, dierenleed, daar moet je bij mij niet mee aankomen (ik stort mijn halve salaris aan de dierenbescherming, uit gewetensnood, omdat ik vlees eet, maar niet wil weten, nooit nooit nooit, wat mensen met dieren uithalen.)
Tja.
Ja, dat scheelt ook.quote:Op zondag 28 september 2014 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kijk vooral niet omdat het kwaad in de mens me zo van slag maakt. Wat mensen andere mensen kunnen aandoenEen ongeval zoals dit, vind ik ook heel erg, maar het maakt me niet dagenlang van slag. Niemand was hier doelbewust iemand anders aan het vermoorden.
Daar kan ik ook niet erg makkelijk overheen stappen hoor. En dat wil ik ook niet. Ik wil daar vooral nooit aan wennen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik kijk vooral niet omdat het kwaad in de mens me zo van slag maakt. Wat mensen andere mensen kunnen aandoen![]()
Qua oppervlak niet groter dan we nu hebben!quote:
Nee klopt. Al zou ik er niets aan willen doen eigenlijk. We zijn met zijn tweeën en blijven dat ook, dus uitbreiden hoeft niet.quote:Op zondag 28 september 2014 18:55 schreef z80 het volgende:
er gaat niets boven Groningen. behalve een klein vergeten dorpje met een groot huis.![]()
wel als nadeel dat het een monument is. dus verbouwen/aanpassen zit er niet in.
Die tweede is meer een boerderietje.quote:Op zondag 28 september 2014 18:54 schreef golfer het volgende:
Leuk stulpje. Die eerste dan. De tweede is helemaal niet mijn smaak.
Al zag ik net ook een schattig huurwoninkje in Centrum van Haarlem.quote:Op zondag 28 september 2014 18:55 schreef z80 het volgende:
er gaat niets boven Groningen. Bloemendaal.
maar waarschijnlijk enkel glas en geen dak isolatie. je stookt je arm in dat soort huizen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee klopt. Al zou ik er niets aan willen doen eigenlijk. We zijn met zijn tweeën en blijven dat ook, dus uitbreiden hoeft niet.
Ja wel dubbel glas hoor en ik meen dat het dak ook al is aangepakt. Het is eigenlijk wel van alle gemakken voorzien.quote:Op zondag 28 september 2014 19:05 schreef z80 het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk enkel glas en geen dak isolatie. je stookt je arm in dat soort huizen.
huis nummer 2 is meer een woon en leef huis.
Haarlem!quote:Op zondag 28 september 2014 19:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Al zag ik net ook een schattig huurwoninkje in Centrum van Haarlem.
Jep!quote:
Nu ben ik benieuwd wat je allemaal met de tuin wilt! Geitjes, ezeltjes, moestuin?quote:Op zondag 28 september 2014 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Qua oppervlak niet groter dan we nu hebben!
En eigenlijk is de tuin me iets te klein voor wat ik er allemaal mee zou willen.
Een uiltje in een boomgaardquote:Op zondag 28 september 2014 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat je allemaal met de tuin wilt! Geitjes, ezeltjes, moestuin?
Gazon, moestuin, boomgaardje, kas, kippen en een hele grote ren voor konijnen uit de opvang. Nou ja en dan overal picjknicktafels met geblokte kleedjes en hangmatten, een theehuis, een veranda en allemaal van dat soort idyllische zaken.quote:Op zondag 28 september 2014 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat je allemaal met de tuin wilt! Geitjes, ezeltjes, moestuin?
Theehuis/veranda - ik snap het wel. Al neigen wij vooral nara in het voorjaar het lelijke chalet kopen en op die plek zelf een kas bouwen waar we exotische planten in kunnen stoppen en een klein tafeltje en twee stoeltjes voor thee.quote:Op maandag 29 september 2014 01:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Gazon, moestuin, boomgaardje, kas, kippen en een hele grote ren voor konijnen uit de opvang. Nou ja en dan overal picknicktafels met geblokte kleedjes en hangmatten, een theehuis, een veranda en allemaal van dat soort idyllische zaken.
En o ja: ik wil een caravan in de tuin. Dat líjkt gek, maar dat wil ik (het één sluit het ander niet uit, in voorgaande zin).
Wij hebben net Fargo uitgekeken.![]()
Wat nu jongens? The Bridge, hoor ik sun wel eens over?
Wat leuk! GEFELICITEERDquote:Op maandag 29 september 2014 07:55 schreef morgane het volgende:
OMG. Mijn vriend heeft me dit weekend iets gevraagd. Iets met ringen en een jurk en zo. En ik zei ja.
Waaaaaaaaaaaaaah, hier helemaal overheen gelezen!quote:Op maandag 29 september 2014 07:55 schreef morgane het volgende:
OMG. Mijn vriend heeft me dit weekend iets gevraagd. Iets met ringen en een jurk en zo. En ik zei ja.
Oooh, tof! Gefeliicteerd!quote:Op maandag 29 september 2014 07:55 schreef morgane het volgende:
Bij deze een WOB-verzoek om mijn dossier in te zienquote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ditto!quote:Op maandag 29 september 2014 08:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij deze een WOB-verzoek om mijn dossier in te zien
Gefeliciteerd, denk ikquote:Op maandag 29 september 2014 07:55 schreef morgane het volgende:
Dat ga ik ook doen zoquote:Op maandag 29 september 2014 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Das netjes Sun.
Ik ga puinruimen in huis, zoals iedere maandag
Ik heb alles alquote:Op maandag 29 september 2014 09:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen zo![]()
En een cadeautje voor TAV bedenken![]()
en kopen..
Ja maar... wil je toch iets geven hoor.. je wordt maar één keer een oude lul 40quote:Op maandag 29 september 2014 09:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb alles alEn wat ik niet heb is te duur
Niet zo moeilijk toch?quote:Op maandag 29 september 2014 09:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen zo![]()
En een cadeautje voor TAV bedenken![]()
en kopen..
NJa hij heeft net 4 flessen zelf besteld vernam ik zaterdagquote:Op maandag 29 september 2014 09:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch?. Je slaat een whiskycatalogus open en kiest iets wat je nog niet kent
.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 29 september 2014 07:55 schreef morgane het volgende:
Thanks. Ik had ook nog wel even aan een verkoudheid gedacht, maar ik adem vrij. Neus is open, niet hoesten, niks.quote:Op maandag 29 september 2014 09:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh bah Lonaa. Ik heb dat laatst ook gehad. Ik weet het aan een verhulde verkoudheid.. Is vanzelf weer overgegaan gelukkig. Hoop dat het bij jou ook zo is.
quote:Op maandag 29 september 2014 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
NJa hij heeft net 4 flessen zelf besteld vernam ik zaterdag
Ik had ook geen snot, maar wel volle holtes.quote:Op maandag 29 september 2014 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks. Ik had ook nog wel even aan een verkoudheid gedacht, maar ik adem vrij. Neus is open, niet hoesten, niks.
Nou ja. Het zal inderdaad vanzelf wel overgaan, maar k vind het wel mooi kut.
En nu ga ik even een pedaalemmertje kopen.
Maar ook die misselijkheid? Want daar baal ik geloof ik nog het meeste van.quote:Op maandag 29 september 2014 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had ook geen snot, maar wel volle holtes.Zere nek, druk op de kop..
quote:Op maandag 29 september 2014 10:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ook die misselijkheid? Want daar baal ik geloof ik nog het meeste van.
Hier verleden week 4 dagen uit de running geweest, zelfde verhaal, was uiteindelijk toch migraine.quote:Op maandag 29 september 2014 09:42 schreef Lonaa het volgende:
Zeurmodes aan:
Ik heb al meer dan een week hoofdpijn. Af en aan en geen knallende koppijn, maar zo een waar je een beetje misselijk/duizelig van wordt. Soms een drukkend/vol hoofd gevoel. Ik dacht eerst dat het de aankondiging van een migraine-aanval was, maar er zet niks door. Ik word er wel een beetje zat van, want zit me hier wel misselijk te voelen.
Wat een romantisch idee, dat theedrinken in de kas (tussen vleesetende planten, jou een beetje kennende, dus de pink niet te ver de lucht in, zou ik adviseren.quote:Op maandag 29 september 2014 08:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Theehuis/veranda - ik snap het wel. Al neigen wij vooral nara in het voorjaar het lelijke chalet kopen en op die plek zelf een kas bouwen waar we exotische planten in kunnen stoppen en een klein tafeltje en twee stoeltjes voor thee.Eén en ander wordt mogelijkingegeven door dat we deze week naar Kew Gardens gaan, al kan het ook andersom zijn.
![]()
Caravan in de tuin? Klinkt lollig! Ook handig voor de draakjes, toch?
En Fargo is erg puik ja. Al had het personage van Billy Bob Thornton wel een aantal rake punten die niet goed voor mijn moraal waren.
Ga Penny Dreadful kijken!
quote:Op maandag 29 september 2014 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Penny dreadful moet ik even onderzoeken. Nog niets over gehoord. Het zal eerst de originele Bridge worden. True Detective staat ook nog op de lijst. Iemand OITNB al gezien? En is dat wat?
Nu bezig in serie 2 en vind m briljant en erg humoristischquote:Op maandag 29 september 2014 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Iemand OITNB al gezien? En is dat wat?
Vond TAV Orange ook leuk?quote:Op maandag 29 september 2014 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]beide series.. TD en OitnB dus
quote:Op maandag 29 september 2014 10:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vond TAV Orange ook leuk?
Is het een serie die je makkelijk wegkijkt, of juist je kop bij moet houden?
Penny dreadful lijkt me niet perse een serie die je leuk gaat vinden.quote:Op maandag 29 september 2014 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Penny dreadful moet ik even onderzoeken. Nog niets over gehoord. Het zal eerst de originele Bridge worden. True Detective staat ook nog op de lijst. Iemand OITNB al gezien? En is dat wat?
oitnb is leuk, Dude. Heb je West Wing al gekeken? Ook leuk. Scandal is ook simpel vermaak, best grappig. Suits hetzelfde. West Wing en Oitnb zijn beter gemaakt, vind ik. Scandal en Suits zijn veel simpeler. The Wire is ook erg goed.quote:Op maandag 29 september 2014 10:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vond TAV Orange ook leuk?
Is het een serie die je makkelijk wegkijkt, of juist je kop bij moet houden?
Wij wisselen dat graag een beetje af.
@liedetector: ah, klinkt als redelijk soepel vermaak dus!
quote:Op maandag 29 september 2014 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
ah, en gefeliciteerd, Morgane. leuk!
Ik kan me ook geen grote bruiloft in een witte jurk voorstellen, met heel veel gasten en dat heel veel geld moet kosten. Ik vind trouwen ook niet zo nodig geloof ik, maar het kan wel makkelijk zijn om alles goed geregeld te hebben. Zeker met al die verschillende landen van ons.
Pfff, ik vind het al vreselijk dat ik morgen op mijn verjaardag een MT overleg heb, voor je het weet gaan ze voor je zingenquote:Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]vreselijk idd. Ik word al benauwd als ik er aan denk zo opgeprikt in de belangstelling te moeten staan
![]()
echt? gewoon niet vertellen dat je jarig bent!quote:Op maandag 29 september 2014 12:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pfff, ik vind het al vreselijk dat ik morgen op mijn verjaardag een MT overleg heb, voor je het weet gaan ze voor je zingen
Bij ons staan dat soort dingen op intranetquote:Op maandag 29 september 2014 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
echt? gewoon niet vertellen dat je jarig bent!
Kut.quote:Op maandag 29 september 2014 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij ons staan dat soort dingen op intranet
Uiteraard, ze weten dat ik een teringhekel heb aan dit soort dingen. En als je de rest van het jaar zo bijdehand loopt te doen als ik krijg je het een keer terug hequote:Op maandag 29 september 2014 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
echt? gewoon niet vertellen dat je jarig bent!
West Wing heeft Arty wel gezien, meen ik. Ik niet.quote:Op maandag 29 september 2014 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oitnb is leuk, Dude. Heb je West Wing al gekeken? Ook leuk. Scandal is ook simpel vermaak, best grappig. Suits hetzelfde. West Wing en Oitnb zijn beter gemaakt, vind ik. Scandal en Suits zijn veel simpeler. The Wire is ook erg goed.
!! twee keer opnieuw aan begonnen, want ik moest en zou het fantastisch gaan vinden. Heb me door seizoen 1 geworsteld, vond er echt niets aan (drugs en schieten en moord en politie...). Nog begonnen aan seizoen 2, maar het kon me echt niet boeien. Je bent niet de enigequote:Op maandag 29 september 2014 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
En watbetreft The wire: wij hebben een seizoen lang gedacht dat we van lotje getikt waren, omdat we totaal niet begrepen wat er goed aan die serie was.
En iedereen vindt het fantastisch! Dus het ligt echt aan ons. Maar we zaten zo voor de TV:
Fargoquote:Op maandag 29 september 2014 12:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben met het laatste seizoen van Breaking Bad bezig, geen idee wat ik daarna ga kijken.
Ken de film, waar gaat de serie over?quote:
Absurditeit en dim-witted people. Moord natuurlijk en idiote constructies. Echt bijzonder vermakelijk. Film heeft er nauwelijks mee te maken (klein detail).quote:Op maandag 29 september 2014 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ken de film, waar gaat de serie over?
Oh gelukkig!quote:Op maandag 29 september 2014 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
!! twee keer opnieuw aan begonnen, want ik moest en zou het fantastisch gaan vinden. Heb me door seizoen 1 geworsteld, vond er echt niets aan (drugs en schieten en moord en politie...). Nog begonnen aan seizoen 2, maar het kon me echt niet boeien. Je bent niet de enige
Oh dat vind ik ook ja! Goedzo sun!quote:Op maandag 29 september 2014 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Overigens Sun, vind ik het wel stoer dat je na 9 jaar naar de Tandarts bent gegaan
ah, okay, zie hem nog niet bij amazon prime, wellicht op netflix of een andere aanbiederquote:Op maandag 29 september 2014 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absurditeit en dim-witted people. Moord natuurlijk en idiote constructies. Echt bijzonder vermakelijk. Film heeft er nauwelijks mee te maken (klein detail).
het is een netflix serie, dus daar is ie te vinden.quote:Op maandag 29 september 2014 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ah, okay, zie hem nog niet bij amazon prime, wellicht op netflix of een andere aanbieder
In ieder geval op de Nederlandse. De Amerikaanse kent de serie niet gek genoeg.quote:Op maandag 29 september 2014 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het is een netflix serie, dus daar is ie te vinden.
quote:Op maandag 29 september 2014 08:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij deze een WOB-verzoek om mijn dossier in te zien
Die wet geldt niet in mijn koninkrijkje.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Overigens Sun, vind ik het wel stoer dat je na 9 jaar naar de Tandarts bent gegaan
Wat de reden is weet ik niet, maar bij de verschillende diensten van flat fee films en series komen en gaan de films en series uit het pakketquote:Op maandag 29 september 2014 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In ieder geval op de Nederlandse. De Amerikaanse kent de serie niet gek genoeg.
Dat heeft met de rechten te maken. Die zijn maar een bepaalde tijd geldig en moeten daarna vernieuwd worden. De aanbieder betaald een bepaald bedrag voor een bepaalde tijd en daar kunnen ze mee akkoord gaan, of hun serie/film is niet meer te zien. Voor oudere series/films is het vooral lucratief om er toch nog aan te verdienen op die manier.quote:Op maandag 29 september 2014 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat de reden is weet ik niet, maar bij de verschillende diensten van flat fee films en series komen en gaan de films en series uit het pakket
Tja, goed mogelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heeft met de rechten te maken. Die zijn maar een bepaalde tijd geldig en moeten daarna vernieuwd worden. De aanbieder betaald een bepaald bedrag voor een bepaalde tijd en daar kunnen ze mee akkoord gaan, of hun serie/film is niet meer te zien. Voor oudere series/films is het vooral lucratief om er toch nog aan te verdienen op die manier.
Een wildgroei aan diensten is ook niet goed voor je afzet markt. Veel mensen willen er niet meer dan 2 gebruiken en dat is een volkomen legitieme reden.quote:Op maandag 29 september 2014 14:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, goed mogelijk.
Je ziet trouwens goed dat de meeste filmstudios weer de kans laten liggen. Paar studio's hadden samen zo een dienst kunnen opzetten en hun gigantische hoeveelheid films er neer kunnen zetten en er aan verdienen.
Ik voel een staatsgreep aankomen.quote:Op maandag 29 september 2014 13:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
[..]
Die wet geldt niet in mijn koninkrijkje.
quote:Op maandag 29 september 2014 13:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
[..]
Die wet geldt niet in mijn koninkrijkje.
Dan kan je direct blijven etenquote:
Super lekker.quote:Op maandag 29 september 2014 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Mmmmmm, beste lemon merengue pie ooit gemaakt
Nou, niet lachen, maar we eten McDonalds. Ross is jarig en hij mocht kiezen en uit alle lekkere dingen die ik kan klaar maken, wilde hij een Mac Tasty. Dit hele jaar nog niet een keer dat soort fastfood gegeten en nu wil hij het op zijn verjaardag. Ik vroeg al of hij er zijn feestje niet wilde gevenquote:
quote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, niet lachen, maar we eten McDonalds. Ross is jarig en hij mocht kiezen en uit alle lekkere dingen die ik kan klaar maken, wilde hij een Mac Tasty. Dit hele jaar nog niet een keer dat soort fastfood gegeten en nu wil hij het op zijn verjaardag. Ik vroeg al of hij er zijn feestje niet wilde geven
Wilde hij maar pizza! Dat vind ik al meer 'eten' dan een hamburger van de Macquote:Op maandag 29 september 2014 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Overigens heb ik nu zin in fastfood Isa. Dank.
Eigenlijk al 3 dagen maar ik kan de urge om een pizza te bestellen iedere keer weerstaan.
Dan kom je hier eten, bestel ik pizza.quote:Op maandag 29 september 2014 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wilde hij maar pizza! Dat vind ik al meer 'eten' dan een hamburger van de Mac
[..]
Nou, niet lachen, maar we eten McDonalds. Ross is jarig en hij mocht kiezen en uit alle lekkere dingen die ik kan klaar maken, wilde hij een Mac Tasty. Dit hele jaar nog niet een keer dat soort fastfood gegeten en nu wil hij het op zijn verjaardag. Ik vroeg al of hij er zijn feestje niet wilde geven
Dat zijn dingen die ik 'zo vaak' kook, zegt hij. Ik kook nooit Mac Tasty's.quote:Op maandag 29 september 2014 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
komisch!!
Ik maak morgen klafssucade voor TAV, dat was zijn verjaardagsverzoekDat of hele kip met krieltjes uit de oven. Ik voel me iig gewaardeerd wbt kookkunsten
![]()
Goed hè!quote:Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef Lonaa het volgende:
Je hebt ook wel de meest oncharmante pizzafoto van het internet geplukt of niet?
Ik ben trots.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die ik 'zo vaak' kook, zegt hij. Ik kook nooit Mac Tasty's.
Oh brrr. Ik zocht ook.quote:
Oh god! TAV morgen jarig?! Laten we hem iig uitgebreid feliciteren en liedjes voor m zingen alles!quote:Op maandag 29 september 2014 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]komisch!!
Ik maak morgen klafssucade voor TAV, dat was zijn verjaardagsverzoekDat of hele kip met krieltjes uit de oven. Ik voel me iig gewaardeerd wbt kookkunsten
![]()
Hollands Next Top Model.quote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb ff zin om iets te kijken, iets simpels. Doe eens een suggestie dames!
new girls..quote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef Sunnythesun het volgende:
simpel, zei je!quote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. weet niet of ik dit leuk ga vinden.. errug Amerikaans of zo..
Jawel, daar voldoet het ook wel aanquote:Op maandag 29 september 2014 15:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
simpel, zei je!
anders, mijn allergrootste aanrader voor iedereen is echt the west wing.
Zet TLC aan...da's altijd hersenloze tvquote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Jullie begrijpen me verkeerd geloof ik: simpel edoch interessant graag!!quote:Op maandag 29 september 2014 16:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Zet TLC aan...da's altijd hersenloze tv
De Nieuwe Wildernisquote:Op maandag 29 september 2014 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jullie begrijpen me verkeerd geloof ik: simpel edoch interessant graag!!
Ga je gang, jullie kan ik wegklikken en negerenquote:Op maandag 29 september 2014 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh god! TAV morgen jarig?! Laten we hem iig uitgebreid feliciteren en liedjes voor m zingen alles!
[..]
Overigens, een nerveuze kat en overal ballonnen gaat ook niet samen![]()
Doe ikquote:
quote:Op maandag 29 september 2014 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja nou wat ben ik toch ook weer asociaal he... Feli voor Ross!!![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
Hadden jullie dit al gezien?Iemand wilde testen of je B&J cookiedough ook echt kan bakken.
http://www.thrillist.com/(...)okie-dough-ice-cream
Ik had serieus niet verwacht dat het zou werken.quote:Op maandag 29 september 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Deze meneer heeft gedaan wat ik altijd al heb willen doen.
Aldus uw liefhebbende echtgenootquote:Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die ik 'zo vaak' kook, zegt hij. Ik kook nooit Mac Tasty's.
^^ dat dusquote:Op maandag 29 september 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Deze meneer heeft gedaan wat ik altijd al heb willen doen.
gefeliciteerd.quote:Op maandag 29 september 2014 07:55 schreef morgane het volgende:
quote:
quote:
quote:
En niet: 'Isa gefeliciteerd met Ross'quote:Op maandag 29 september 2014 16:52 schreef morgane het volgende:
Gefeliciteerd aan Ross!! Wat schattig, McDonalds
Wat ik tegenwoordig echt ontzettend vervelend vind (ga ik toch nog even door, sorry alvast) is dat ik op verjaardagen een hand van complete vreemden krijg die dan 'gefeliciteerd met X' tegen mij zeggen terwijl ik geen flauw idee heb wie ze zijn en ik dus 'Isabeau' (maar dan anders) tegen ze zeg. Ik stel me beleefd voor, zij kijken me niet eens aan en doen de ontmoeting af met 'gefeliciteerd met de jarige'. Echt, ben ik nou wereldvreemd of is dat ontzettend onbeschoft?quote:Op maandag 29 september 2014 21:26 schreef z80 het volgende:
van mij mogen ze het hele feliciteren met de verjaardag ook afschaffen. samen met het "verplicht" handje schudden.
Dat alles en iedereen feliciteren kan ik ook niet aan wennen, dat doen ze hier in de buurt ook minder dan bij verjaardagen in Sun's geboortestreek. Hier hooguit partner en ouders, daar feliciteert iedereen iedereen zo ongeveer. Dat vreselijke kringzitten zie ik hier dan weer meer, verschrikkelijk..quote:Op maandag 29 september 2014 21:44 schreef Jagärtrut het volgende:
het is zo iets typisch hollands, die verjaardagen zo in een kring. En andere mensen feliciteren, inderdaad. Vreemd volk, die nederlanders...
idem.quote:Op maandag 29 september 2014 21:51 schreef TAV74 het volgende:
Ik kom ook nauwelijks op verjaardagen, vier het zelf ook niet of nauwelijks, en dan verdwijn je van de standaard gastenlijsten blijkbaar. En erg dat ik dat vind
Echt, ik vind af en toe een feestje geven erg leuk, maar dan liefst met een door onszelf gekozen aanleiding en ongedwongen.
Ik heb alleen nog maar de pilot gezien. Morgen maar eens proberen paar afleveringen te kijken.quote:Op maandag 29 september 2014 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Drop Dead Diva lekker simpel
Uhuh. Ik slaap er zometeen naast hequote:
Welkom thuis!quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliii TAV!
Van hotel in Tenerife naar hotel papa & mama. Lekker wat gedronken en nu in mn opgemaakte bedje slapen. Morgen hoor ik wel wanneer het ontbijt klaar staat
Als jij zegt: goddelijk, dan zou ik natuurlijk wel graag willen weten hoe je zulke abrikozenlikeur maakt!quote:Op maandag 29 september 2014 23:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met verjaardagen, huwelijksaanzoeken, en andere levensgebeurtenissen![]()
Mijn abrikozenlikeur is goddelijk geworden.
Nog staan: Gember-serehlikeur (Al eerder gemaakt naar recept van Robin, nu alleen met zoveel gember dat het ook wat pittigs heeft), rozenlikeur, en jasmijnlikeur. (En uit de eerdere batches nog kaneel, vanille, restje roos, Japanse Wijnbes, en nog wat dingen die wel oke zijn maar lang zo lekker niet, zoals bijvoorbeeld Tamarinde en gekonfijte kumquat, die beide door de pectine erg gelatinerig geworden zijn).
Poging 2 van het gemberbier staat ook. Gaat deze keer in een plastic flacon
Is ook tof natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:38 schreef minilot het volgende:
Nog 1 dag tot Kew Gardens!
ZO VRESELIJK VEEL ZIN IN!
Hoezee! Wat gaan jullie precies doen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij moeten nog 1,5 week wachten voor de De Oversteek mogen maken![]()
D'r zit een horecabestemming op het pandquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Als jij zegt: goddelijk, dan zou ik natuurlijk wel graag willen weten hoe je zulke abrikozenlikeur maakt!![]()
Enneh, het valt zeker niet binnen jullie vergunning om bij de bakkerbij straks ook huisgemaakte sterke drank te gaan verkopen?
Eerst 2 nachtjes hier verblijven en wandelen en zo: http://www.stgovanscountryinn.webeden.co.uk/welcome/4531651487quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoezee! Wat gaan jullie precies doen?
Woah, dat is wel erg makkelijk!quote:[b]Op dinsdag 30 september 2014 07:59
Voor een fles van 750ml: Iets van 10 gedroogde abrikozen (in stukjes snijden), 400ml Jenever (de gene die per ml alcohol het goedkoopste is), 100ml water, en de fles vullen met suiker tot het niet meer past
![]()
Dop er op, schudden, weekje laten staan
Knus!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eerst 2 nachtjes hier verblijven en wandelen en zo: http://www.stgovanscountryinn.webeden.co.uk/welcome/4531651487
En dan 5 nachtjes bij onze vrienden logerenen wandelen en zo
*slaat opquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
D'r zit een horecabestemming op het pandOfficieel moeten we dan alleen een 2e toilet plaatsen.
Maar voorlopig houden we het bij belegloosbrood. Wel koekjes en thee (want; geen koude voorraad, en dus veel minder regels).
Voor een fles van 750ml: Iets van 10 gedroogde abrikozen (in stukjes snijden), 400ml Jenever (de gene die per ml alcohol het goedkoopste is), 100ml water, en de fles vullen met suiker tot het niet meer past
![]()
Dop er op, schudden, weekje laten staan
Oh hee veel plezier!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:42 schreef minilot het volgende:
Naja, vakantie.. Of je een volgepropt zesendertigurig tripje zo mag noemen weet ik niet.
Klinkt mij best leuk in de oren, voor mij mag je ook wel een tripje plannenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
Jullie gaan ook flink wat langer natuurlijk.
Die ultrakorte minitripjes van ons vergen wel wat planning. Toen we laatst naar de Ardennen gingen propten we:
- Drie uur kanoën over rivier
- Drie stadjes bezoeken
- Goed eten
- Slapen in een oude boerderij
- Rondleiding grotten van Han
..in een reisje dat in totaal.. jawel.. tweeëndertig uur duurde. Reistijd incluis.
Roadtripje voor AD(H)Ders.![]()
O, dat klinkt wel puik zeg. Tof van je, dat je zoiets wilt gaan doen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:53 schreef Selestha het volgende:
Ik heb vanmiddag een kennismakingsgesprek, en als het goed klikt mag ik als vrijwilliger aan de slag bij het lokale daklozencentrum om op dinsdagavond een maaltijd te koken
Ja ik hou ook van boodschappen doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag is trouwens een toffe dag. Dinsdag = boodschappendag (en boodschappen doen vind ik tof wanteetspullen
) maar ik moet ook nog wat andere fijne dingen voor mezelf kopen. En er komen deze week iets van 7 pakketjes, vandaag iig 3.
Wat voor fijne dingen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag is trouwens een toffe dag. Dinsdag = boodschappendag (en boodschappen doen vind ik tof wanteetspullen
) maar ik moet ook nog wat andere fijne dingen voor mezelf kopen. En er komen deze week iets van 7 pakketjes, vandaag iig 3.
Jamaar ik weet alleen wat ik zelf leuk vind!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:54 schreef Selestha het volgende:
voor mij mag je ook wel een tripje plannen
Ja dat wilde ik al heel lang! Bij het Boeddhistische centrum in Engeland kookte ik ook wel eens voor daklozen enzo, en dat wil ik wel graag blijven doen. Is best tof werk en je steekt er ook wat van opquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:55 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat klinkt wel puik zeg. Tof van je, dat je zoiets wilt gaan doen!
Vaak ik ook wel, maar dinsdag is wel mijn shitload-aan-boodschappen-dag, zeg maar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van boodschappen doenMaar daar verspreid ik dat juist over de week eigenlijk, ik ga meestal iedere dag even naar de supermarkt
Mja, ik kan me goed voorstellen dat zoiets op allerlei manieren leerzaam is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik al heel lang! Bij het Boeddhistische centrum in Engeland kookte ik ook wel eens voor daklozen enzo, en dat wil ik wel graag blijven doen. Is best tof werk en je steekt er ook wat van op
Zo'n dag heb ik dan weer niet. Boodschappen die ik doe passen altijd in een mandje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vaak ik ook wel, maar dinsdag is wel mijn shitload-aan-boodschappen-dag, zeg maar.
Gaat dan vast gepaard met (in elk geval ongeveer) een weekmenu? Ik neem me dat telkens voor, maar het komt er niet zo van..quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:58 schreef Myraela het volgende:
Alle boodschappen op één dag.Anders koop ik veel te veel.
Een veel te dure creme spoeling die wel fantastisch werk doet.quote:
Ik kan niet zo goed plannen, en bedenk vaak pas op de dag zelf wat ik wil eten. Ik maak wel vaker een weekmenu, maar dan hussel ik uiteindelijk toch de dagen door elkaar of bedenk later dat ik iets anders wil etenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:58 schreef Myraela het volgende:
Alle boodschappen op één dag.Anders koop ik veel te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |